-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини будівлі *** у м. Пирятин, ***» шифр 21-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація Єдиного закупівельного словника
на потребу 2024
Завершена
6 311 903.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 63 119.03 UAH
мін. крок: 1% або 63 119.03 UAH
Період уточнення:
09.05.2024 12:16 - 20.05.2024 00:00
Відповідь надана
Повідомлення про прийняття працівника на роботу
Номер:
a2cbbc7ff301493182602ecaa0fa5517
Дата опублікування:
16.05.2024 09:50
Опис:
Чи потрібно на працівника, який працює в Учасника згідно цивільно-правового договору подавати у складі тендерної пропозиції Повідомлення про прийняття працівника на роботу?
Відповідь:
Непотрібно.
Дата відповіді:
16.05.2024 10:36
Відповідь надана
Наявність працівників
Номер:
a0c6531ee4d540a68dbba1f8c918c689
Дата опублікування:
16.05.2024 09:49
Опис:
Шановний Замовнику чи буде вважатися невідповідністю вимогам тендерної документації та причиною для дискваліфікації Учасника те, що в Учасника є робітники основних будівельних професій, чисельністю не менше п’яти осіб, які працюють відповідно до укладених цивільно-правових договорів, але не знаходяться у штаті учасника?
Відповідь:
Шановний Учаснику, відповідно до умов тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати один з документів, підтверджуючого наявність працівників, відповідно до наданої довідки (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю. Таким чином Цивільно-правова угода передбачена законодавством України про працю не буде підставою для дискваліфікації.
Дата відповіді:
16.05.2024 10:36
Відповідь надана
Щодо Календарного графіку виконання робіт
Номер:
111dda35ed7b4509a1452778b21314fb
Дата опублікування:
15.05.2024 11:02
Опис:
Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Розділу ІІІ тендерної документації , Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції заповнений та підписаний проєкт договору з відбитком печатки (у разі наявності) відповідно до Додатку № 5 цієї тендерної документації.
Зазначимо, що Проєкт договору містить Додаток №2 Календарний графік виконання робіт (Зразок) , що є невід'ємною частиною договору і має бути заповнений нами також відповідно до вимог тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що зразок Календарного графіку містить не вірно заповнені реквізити (Розділ «Дата початку етапу» та Розділи по місяцях) . Просимо виправити помилку в тендерній документації та відкоригувати Зразок Календарного графіку або надати відповідь чи можемо ми відступати від даної форми та власноручно вірно заповнити Календарний графік згідно строків виконання робіт , зазначені в тендерній документації?
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Необхідні зміни щодо виправлення помилки в тендерній документації буде внесено. Зазначимо також що План фінансування заповнюється спільно Замовником і Переможцем на етапі укладання договору, Учаснику в Додатку №2 Календарний графік виконання робіт необхідно заповнити розділ реквізити сторін.
Дата відповіді:
15.05.2024 11:40
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору
Номер:
b6a3180a72d3480b82711664b8de28c6
Дата опублікування:
15.05.2024 09:46
Опис:
Шановний Замовнику! У додатку №1 до тендерної документації зазначена вимога підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (договорів).
Аналогічними договорами в розумінні цієї документації Замовник визначив договори на виконання будівельних робіт, а саме будівельні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні роботи, об’єктом будівництва яких є будинки та будівлі що виконані за бюджетні кошти.
Зазначимо, що відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова з будівництва), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301 та визначення коду ДК 021:2015.
Предметом закупівлі є Капітальний ремонт частини будівлі *** у м. Пирятин, ***» шифр 21-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація Єдиного закупівельного словника, що є складовою частиною Розділу ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт.
Також підкреслимо, що Замовник закупівлі не має права звужувати предмет аналогічних договорів до ідентичного тому, який передбачає закупівля, оскільки це обмежує права суб`єктів господарювання на участь у відповідній закупівлі.
Отже, доцільно та законно узагальнити поняття, що є аналогічним договором у розумінні даної тендерної документації.
Просимо звернути увагу на дотримання чинного законодавства України та надати уточнення стосовно Вашого розуміння поняття «аналогічного договору». Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Шановний Учаснику, єдиною обов’язковою умовою підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору є відповідність предмета аналогічного договору предмету закупівлі. Предметом даної закупівлі є роботи з капітального покрівлі будівлі, тому замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, а саме будівельні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні роботи, об’єктом будівництва яких є будинки та будівлі. Для запобігання дискримінації учасників та розширення їх кола, критерії щодо періоду виконання аналогічного договору та коштів за які було виконано роботи буде прибрано, необхідні зміни буде внесено.
Дата відповіді:
15.05.2024 10:57
Відповідь надана
Декларації
Номер:
1a48c5aa86634246a2ac313d90afa0ec
Дата опублікування:
14.05.2024 10:50
Опис:
Просимо прибрати Вимогу "Копію дозволу або декларації на роботи підвищеної небезпеки (дані документи повинні бути чинними до закінчення виконання робіт), в яких обов’язково надається дозвіл учаснику на виконання зварювальних робіт та робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра." так як переліком робіт не передбачено роботи які потребують робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Також варто зауважити, що Підрядник під час виконання робіт у випадку необхідності отримує дозвіл безпосередньо на обєкт виконання робіт, й на етапі участі в закупівлі отримати дозвіл не є фактично можливим ні по часу, ні по законодавству, адже Учасники закупівлі не мають договірних відносин на здійснення робіт по обєкту. Просимо прибрати дану Вимогу, що забезпечить дотримання принципів публічних зкупівель. З повагою, Учасник.
Відповідь:
Шановний Учаснику, фактична висота будівлі, на якій планується провести ремонт покрівлі складає 9 м. У відповідності до Постанови КМУ №77 від 3 лютого 2021 р. цей вид робіт, а також зварювальні роботи віднесено до робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Група Б. На підтвердження дотримання суб’єктом господарювання вимог законодавства, а також у відповідності до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», для унеможливлення зриву строків виконання робіт, а також робіт в цілому, Замовник вважає доцільним перевірити наявність Дозволів/Декларацій Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки до моменту підписання Договору.
Дата відповіді:
14.05.2024 15:04