• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Обстеження технічного стану водогрійних котлів дахової котельні та виготовлення робочого проєкту (кошторисної документації)

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період уточнення: 08.05.2024 16:27 - 15.05.2024 00:00
Відповідь надана

Необгрунтовані вимоги Замовника щодо тендерної документацій

Номер: d320a9d1abb547278da1de4da4c32afc
Дата опублікування: 10.05.2024 15:13
Опис: Доброго дня. 1. Відповідно до підпункту 4 пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати чинний дозвіл виданий Держпрацею на Технічний огляд, випробування (неруйнівний контроль, візуально-оптичний контроль, ультразвуковий, радіографічний та руйнівний контроль (вимірювання твердості, механічне випробування, металографічні дослідження), експертне обстеження, технічне діагностування машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки, а саме: - обладнання що працює під тиском, яке зазначене у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27; - Котли з високотемпературним органічним теплоносієм теплопродуктивністю понад 0,1 МВт; - Системи газопостачання природним і зрідженим газом суб'єктів господарювання, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт. Проте, відповідно до пункту 5 Додатку № 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 до видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу відноситься технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Згідно з пунктами 5-6 до Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 відносяться: 5. Обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: 1) у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 9, ст. 325); 2) у пункті 2 Технічного регламенту простих посудин високого тиску, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1025 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 4, ст. 130). 6. Котли з високотемпературним органічним теплоносієм теплопродуктивністю понад 0,1 МВт. Проте, відповідно до попередніх редакцій Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (редакція від 12.03.2020 року) дані роботи відносились до робіт, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які є чинними на даний момент. Вищезазначене свідчить, що дана вимога є необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що порушує права та законнi iнтереси потенцiйних учасників процедури закупiвлi, що в подальшому слугуватиме підставою для відхилення тендерних пропозицій. Враховуючи вищезазначене, просимо викласти дану вимогу в наступній редакції «чинний дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на технічне обслуговування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: - Трубопроводи пари та гарячої води з робочим тиском понад 0,05 МПа і температурою нагріву вище ніж 110 °С, посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, крім автомобільних газових балонів, що є ємностями для газового моторного палива; - Котли з високотемпературним органічним теплоносієм теплопродуктивністю понад 0,1 МВт; - Системи газопостачання природним і зрідженим газом суб'єктів господарювання, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт». 2. Відповідно до підпункту 5 пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати чинний сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та чинний сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Дана вимога є необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що порушує права та законнi iнтереси потенцiйних учасників процедури закупiвлi, оскільки маючи досвід, матеріально-технічну базу та працівників на виконання робіт, які передбачено Додатком № 5 до тендерної документації, встановлення даної вимоги обмежує участь у даній закупівлі, що є підставою для виключення даної вимоги з тендерної документації (аналогічна правова позиція викладена у рішенні АМКУ від 10.07.2019 № 9263, винесене в рамках закупівлі № UA-2019-06-07-001398-c, у рішенні АМКУ від 14.05.2019 № 5936, винесене в рамках закупівлі № UA-2019-04-09-002519-a). 3. Також, відповідно до підпункту 6 пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати діючу ліцензію на використання апарата рентгенівського (Діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання). Проте, відповідно до Таблиці 1 Додатку № 5 до тендерної документації серед переліку основних видів робіт не передбачено використання апарата рентгенівського та/або діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання. А тому, не зрозуміло з яких міркувань Замовником встановлено дану вимогу. Вищезазначене свідчить, що дана вимога є необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що порушує права та законнi iнтереси потенцiйних учасників процедури закупiвлi, оскільки маючи досвід, матеріально-технічну базу та працівників на виконання робіт, які передбачено Додатком № 5 до тендерної документації, встановлення даної вимоги обмежує участь у даній закупівлі, що є підставою для виключення даної вимоги з тендерної документації. Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в даній частині.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, ваше звернення розглянуто та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 13.05.2024 13:50