• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Олива моторна, індустріальна, компресорна

Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.

Завершена

156 636.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 566.36 UAH
Період уточнення: 08.05.2024 13:27 - 17.05.2024 00:00
Відповідь надана

технічні вимоги

Номер: 0c2455c43a19482e928bd66d6a8f3c88
Дата опублікування: 13.05.2024 14:15
Опис: Добрий день. Вкажить більш конкретну сферу застосування та відповідність класифікації для індустріальної та компресорної олив, бо тількі по загальній назві і показникам важко підібрати аналог.
Відповідь: Добрий день. Відповідно до ДСТУ 3437-96 «Нафтопродукти. Терміни і визначення» компресорна олива це олива для поршневих і ротаційних компресорів. Відповідно даний вид оливи використовуватиметься за її призначенням, зокрема для поршневих компресорів. Згідно з ДСТУ 3437-96 «Нафтопродукти. Терміни і визначення» олива індустріальна це олива для верстатів та механізмів промислового устаткування. Водночас олива індустріальна буде використовуватися за своїм призначенням для токарного верстату
Дата відповіді: 14.05.2024 14:11
Відповідь надана

технічні вимоги

Номер: d229258f150141a7b7b1952a851ff7b1
Дата опублікування: 13.05.2024 10:11
Опис: Добрий день. В Додатку 4 до ТД п.4 таблиці ви вказуєте одиницю виміру показника "В'язкість кінематична" - кг/л. Але метод визначення цього показника, чинний в Україні, ДСТУ ГОСТ 33 встановлює одиницю виміру - мм2/с. Одиницю виміру по показнику "Густина" ви пишите к/л. Чинний в Україні нормативний документ на метод визначення густини ГОСТ 3900 встановлює одиницю виміру г/см3 (кг/м3). Виправте, будь ласка, технічні помилки.
Відповідь: Добрий день. До Додатку № 4 Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 14.05.2024 15:10
Відповідь надана

технічні вимоги

Номер: 69773fad0dbc4155b5550ccd32a4e42b
Дата опублікування: 13.05.2024 09:33
Опис: Шановний Замовнику. Спираючись на чинний в Україні нормативний документ ДСТУ 4106-2002 "Оливи мастильні. Номенклатура показників" який устанавлює показники якості, то в гідравлічних і компресорних оливах повинен визначатися такий показник, як "кислотне число". Дякую.
Відповідь: Шановний потенційний учасник даної закупівлі. Пункт 1 ДСТУ 4106-2002 "Оливи мастильні. Номенклатура показників" цей стандарт установлює номенклатуру показників якості мастильних олив. Стандарт установлює показники якості, що їх застосовують під час розроблення та поставлення олив на виробництво, в нормативних документах, за умов сертифікації, приймально-здавальних випробувань готової продукції. Вимоги цього стандарту є обов'язкові для підприємств, установ і організацій, чинних на території України, а також для громадян, суб'єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності та видів діяльності. З огляду на викладене, положення зазначеного стандарту є обов’язковими для підприємств, установ і організацій, які здійснюють саме розроблення та поставлення олив на виробництво. Водночас пункт 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі-Особливості) передбачає, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Тобто згідно зазначених норм Особливостей замовники не можуть встановлювати вимоги до предмета закупівлі, до прикладу, до твердого палива, бензину, дизельного пального та інших предметів закупівель згідно абзацу 1 пункту 29 Особливостей, які не визначені у відповідному стандарті. В свою чергу, в даній нормі Особливостей не визначеного такого предмету закупівлі як олива, зокрема олива компресорна. Отож, норми Особливостей не зобов’язують встановлювати вимоги до предметів закупівель, які не передбачені в абзаці першому пункту 29 Особливостей, згідно певного стандарту, зокрема до оливи компресорної. Разом з тим, замовником було визначено технічні та якісні характеристики оливи компресорної у відповідності до паспортів (сертифікатів) якості заводів-виробників, в яких не було визначено зазначеного параметру – кислотне число
Дата відповіді: 14.05.2024 14:09
Відповідь надана

Додаток 4

Номер: 4befeeda69114c2b880270aff65eb889
Дата опублікування: 09.05.2024 10:24
Опис: Шановний Замовнику, Додаток 4 має дуже багато помилок та невідповідностей. 1. Позиція 2 - просимо пояснити, яке відношення до оливи має натрій, який ви нормуєте "не менше 0,001%". Повідомляємо, що натрієвих присадок не існує. 2. Позиція 3 - Для показника "Густина" вказана позасистемна одиниця вимірювання "кг/л". Повідомляємо, що загальноприйнята одиниця вимірювання густини - "кг/дм3" або "кг/м3". Просимо пояснити наявність нормування загального лужного числа "не нижче 0,04" для індустріальної оливи. Адже для індустріальних олив характерне нормування показника "кислотне число - не більше". 3. Позиція 4 - просимо пояснити межі вказаних норм для в'язкостей при 100 С і 40 С при індексі в'язкості не менше 120, адже вказані межі функціонально пов'язаних між собою показників - є теоретично неможливими. Просимо привести до системних одиниці вимірювання в'язкості і густини.
Відповідь: Шановний потенційний учасник даної закупівлі. 1. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 1 статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. З огляду на викладене, замовник визначає технічні та якісні характеристики предмета закупівлі з огляду на положення зазначених норм. В свою чергу, замовником було проаналізовано технічні та якісні характеристики необхідної оливи та визначено, що зазначений вид оливи містить такий метал як натрій. Тому замовником було прийнято рішення, про включення зазначеного параметру до пункту 2.7.2 Додатку № 4. 2. Наказом Держстандарту України від 09.01.1997 №8 затверджено і введено «Класифікатор системи позначень одиниць вимірювання та обліку ДК 011-96». В пункті 1.1 розділу 1 зазначеного наказу визначено, що Державний класифікатор системи позначень одиниць вимірювання та обліку (далі - КСПОВО) є складовою частиною державної системи класифікації техніко-економічної та соціальної інформації. Пункт 1.2 даного наказу визначає, що об'єктом класифікації є множина одиниць вимірювання фізичних величин (розділи 1-13) та одиниць обліку, які використовуються у статистиці (розділи 14-31). При цьому, за кодом № 1015 міститься показник - кілограм на літр (кг/л). Отож, «Класифікатор системи позначень одиниць вимірювання та обліку ДК 011-96» визначає таку одиницю вимірювання як кілограм на літр (кг/л). Водночас законодавство не містить такого визначення як «загальноприйнята одиниця вимірювання густини» та не зобов’язує визначати показник густина виключно в одиницях вимірювання - "кг/дм3" або "кг/м3". Разом з тим, дана умова жодним чином не є дискримінаційною та не порушує вимоги частини 4 статті 22 Закону, адже учасники задля підтвердження технічних та якісних характеристик зазначеного показника можуть перевести зазначені одиниці вимірювання, оскільки визначальним в даному випадку є підтвердження учасниками зазначеного показника. Що стосується визначення технічної характеристики «лужне число», то ДСТУ 3437-96 «Нафтопродукти. Терміни і визначення» визначає індустріальну оливу як оливу для верстатів та механізмів промислового устаткування. Окрім цього, ДСТУ 3437-96 «Нафтопродукти. Терміни і визначення», а також ДСТУ 4129-2002 «МАТЕРІАЛИ МАСТИЛЬНІ, ОЛИВИ ІНДУСТРІАЛЬНІ ТА СПОРІДНЕНІ ПРОДУКТИ (КЛАС L)» не визначає такого поняття як «нормування показника "кислотне число - не більше"» до індустріальних олив. Отож, замовником встановленням розглядуваного параметру та вимог до нього не порушено вимоги жодного нормативного акту, зокрема закупівельного законодавства, в частині встановлення дискримінаційних вимог, оскільки визначення параметра загального лужного числа "не нижче 0,04" не є дискримінаційною вимогою, а дозволяє взяти участь в закупівлі учасникам, які зможуть запропонувати оливу із параметром загального лужного числа "не нижче 0,04" . 3. ДСТУ 3437-96 «Нафтопродукти. Терміни і визначення» визначає компресорну оливу як оливу для поршневих і ротаційних компресорів. При цьому, зазначений ДСТУ, а також інші нормативні документи, зокрема ДСТУ ISO 6743-3:2004 «МАТЕРІАЛИ МАСТИЛЬНІ, ОЛИВИ ІНДУСТРІЙНІ ТА СПОРІДНЕНІ ПРОДУКТИ (клас L)КЛАСИФІКАЦІЯ Частина 3. Група D (компресори)» не визначають вимог до параметру в’язкості. Тому замовником визначено технічні та якісні характеристики оливи компресорної у відповідності до паспортів (сертифікатів) якості заводів-виробників
Дата відповіді: 10.05.2024 15:48