• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів Категорії В).

Завершена

306 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 066.00 UAH
Період уточнення: 08.05.2024 12:35 - 14.05.2024 00:00
Відповідь надана

Вимога

Номер: d587afda51e94aecbe97ef5e8015b944
Дата опублікування: 10.05.2024 14:10
Опис: Шановний Замовник! Предметом закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, яким чином до технічним вимог відноситься наявність "ліцензії НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії"? Вимагаємо видалити дискриманційну вимогу зі змісту тендерної документації.
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та виключено з умов про те що Учасник повинен надати ліцензію НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії.
Дата відповіді: 12.05.2024 17:53
Відповідь надана

Вимога 5

Номер: ec53d0baac5e4f62a0ff69f9d562d68d
Дата опублікування: 09.05.2024 11:28
Опис: Пунктом 15 Додатку 3 «Технічна специфікація» вимагається: 15. Для підтвердження належної організації стану охорони праці на підприємстві та використання машин при перевезенні небезпечних відходів надати у складі пропозиції Дозвіл Держпраці на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. Ми, як майбутній учасник закупівлі, не використовуємо машини та механізми для вантажо-розвантажувальних робіт. В нас для проведення вантажо-розвантажувальних операцій є навчені співробітники-вантажники, які пройшли інструктаж з охорони праці, отримали свідоцтво у встановленому законодавством порядку та здійснюють вантажо-розвантажувальні операції власноруч. До того ж Дозвіл Держпраці на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів видається підприємствам які відносяться до об’єктів підвищеної небезпеки, не всі суб’єкти господарювання відносяться до об’єктів підвищеної небезпеки. Відповідно до частини третьої статті 21 Закону України «Про охорону праці» роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі – дозвіл). Отже, якщо працівники роботодавця не залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів, одержання дозволу цим роботодавцем законодавством не вимагається. Підбиваючи підсумки: Визначені вимоги є дискримінаційними по відношенню до всіх майбутніх учасників процедури закупівлі та порушуються вимоги чинного законодавства, в тому числі принципи здійснення публічних закупівель. Вимагаємо видаленння зазначених вимог з умов тендерної документації, а також скасування процедури закупівлі у зв’язку з неправильним визначенням предмету закупівлі.
Відповідь: При надані послуг що передбачені предметом закупівлі здійснюються вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, в частині навантаження та використання машин при перевезені. Зазначені вимоги не є дискримінаційними по відношенню до всіх майбутніх учасників процедури закупівлі.
Дата відповіді: 12.05.2024 17:53
Відповідь надана

Вимога 4

Номер: 3064625f5af04ca1a75b9224579328a3
Дата опублікування: 09.05.2024 11:27
Опис: У пунктах 11-14 Додатку 3 ви вимагаєте: 11. Виконавець повинен бути забезпечений установкою сумісного спалювання відходів, яка призначена для виробництва енергії або виробництва матеріальних продуктів, яка використовує відходи як звичайне або додаткове паливо. У складі пропозиції надати технічний паспорт установки сумісного спалювання відходів та екологічно-експертну оцінку аналітичного опрацювання матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище. 12. Будь-яка теплова енергія, що генерується у процесі спалювання або сумісного спалювання відходів, підлягає відновленню до стану теплової або електричної енергії, наскільки це практично можливо. 13. У складі пропозиції Учасник повинен надати ліцензію НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії. 14. Виконавець повинен мати установку сумісного спалювання відходів, яка включає усі лінії сумісного спалювання, приймання та зберігання відходів, технічні засоби з попереднього оброблення на об’єкті, системи подання відходів, палива та атмосферного повітря, котли, технічні засоби для оброблення відхідних газів, встановлені на ділянці стаціонарні технічні засоби для оброблення чи зберігання залишків і стічних вод, димові труби, пристрої та системи для управління операціями спалювання чи сумісного спалювання, обліку та моніторингу умов сумісного спалювання. Для підтвердження даної вимоги у складі пропозиції Учасник повинен надати документи які підтверджують наявність та право користування лінією сумісного спалювання, приймання та зберігання відходів, технічних засобів з попереднього оброблення на об’єкті, системи подання відходів, палива та атмосферного повітря, котли, технічні засобів для оброблення відхідних газів, встановлені на ділянці стаціонарні технічні засоби для оброблення чи зберігання залишків і стічних вод, димові труби, пристрої та системи для управління операціями спалювання чи сумісного спалювання, обліку та моніторингу умов сумісного спалювання. Відповідно до Постанови від 03.03.2020 № 548 «Про затвердження Порядку ліцензування видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»: Розділ 1. Загальні положення 1.1. Цей Порядок розроблений відповідно до законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про ринок природного газу», «Про ринок електричної енергії», «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг», «Про теплопостачання»,«Про питну воду та питне водопостачання», «Про адміністративну процедуру» та визначає процедуру видачі, переоформлення, зупинення, відновлення та припинення дії (анулювання) ліцензій на провадження видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП). {Пункт 1.1 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2623 від 27.12.2023} 1.2. Дія цього Порядку поширюється на суб’єктів господарювання, які провадять або мають намір провадити такі види господарської діяльності, ліцензування яких здійснює НКРЕКП: 1) на ринку електричної енергії: виробництво електричної енергії, передача електричної енергії, розподіл електричної енергії, постачання електричної енергії споживачу, перепродаж електричної енергії (трейдерська діяльність), здійснення функцій оператора ринку, здійснення функцій гарантованого покупця; зберігання енергії; {Підпункт 1 пункту 1.2 глави 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 832 від 02.08.2022} розподіл електричної енергії малими системами розподілу; {Підпункт 1 пункту 1.2 глави 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1655 від 12.09.2023} агрегація на ринку електричної енергії; {Підпункт 1 пункту 1.2 глави 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1655 від 12.09.2023} 2) на ринку природного газу, нафти та нафтопродуктів: транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, постачання природного газу, розподіл природного газу, транспортування природного газу, зберігання (закачування, відбір) природного газу; 3) у сфері комунальних послуг: виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії, централізоване водопостачання та централізоване водовідведення. Предметом закупівлі замовник визначив ««Код ДК 021:2015: 90520000-8 : Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження медичних відходів Категорії В)». Ліцензія НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії ніяким чином не відноситься до предмету закупівлі. Згідно пунктів 9 та 10 частини 2 ст. 17 Закону України «Про управління відходами»: Стаття 17. Права та обов’язки суб’єктів господарювання у сфері управління відходами 2. Суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані: 9) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів; 10) мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами та/або письмову згоду (повідомлення) на транскордонне перевезення небезпечних відходів чи висновок на транскордонне перевезення відходів відповідно до закону; Відповідно до Ліцензійних умов: Розділ «Загальні положення» 1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності. Ці Ліцензійні умови не поширюються на ліцензування господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів. Відповідно до Наказу №325 МОЗУ Розділ 1 Загальні положення 4. Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). 6. У цих Правилах терміни і скорочення вживаються в таких значеннях: інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі); кремація медичних відходів - контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі); Розділ V. Вимоги до відходів категорії В 1 1. До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення: 1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами; 2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність: із закінченим терміном придатності; які зберігалися із порушенням холодового ланцюга; із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості); 3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил; 4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо); 5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб); 6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби. 2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації. 3. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні вироби, виготовлені з поліпропілену, полівінілхлориду, скла), підлягають обробленню з метою реалізації/передавання таких відходів іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням та вторинним переробленням відходів. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, вторинне перероблення яких вимагає різних технологічних підходів (наприклад, поліпропілен і полівінілхлорид), підлягають сортуванню до (рекомендовано) або після оброблення. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі. 4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації. Виходячи з вищезазначеного, Наказ №325 МОЗУ (в редакції Наказу №1602 МОЗУ) визначено лише 2 можливі операції з управління небезпечними відходами – інсинерація та кремація (операція D10 – спалювання на суші відповідно до Додатку 1 Закону України «Про управління відходами»). Відходи, що спалюються не використовуються як паливо для когенерації. Когенераці́йна установка (когенераційна уста́ва) — комплекс обладнання, що працює за способом комбінованого виробництва електричної і теплової енергії або перетворює скидний енергетичний потенціал технологічних процесів в електричну та теплову енергію Когенераційні установки не можуть бути використані як обладнання для спалювання небезпечних медичних відходів. Отже, виходячи з предмету закупівлі та чинного законодавства України у сфері управління небезпечними відходами, суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами зобов’язані отримати ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, дозвіл на оброблення відходів та ліцензію на перевезення небезпечних вантажів Державної служби з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА). Законом не визначено, що суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами зобов’язані отримати ліцензію НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії. Встановлювати вимоги щодо конкретного виду обладнання яка має бути в учасника є дискримінаційною по відношенню до учасників, що грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель. Ми як ліцензіат та майбутній учасник отримали ліцензію на право провадження господарської діяльності у сфері управління небезпечними відходами та здійснюємо видалення відходів обладнанням під назвою «установка для термічного знищення відходів», пройшли перевірку матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам. А отже, на підставі отриманої ліцензії, здійснювати видалення відходів на тому обладнані, що пройшло перевірку. Тому, встановлення вимоги щодо наявності обладнання «Виконавець повинен бути забезпечений установкою сумісного спалювання відходів, яка призначена для виробництва енергії або виробництва матеріальних продуктів, яка використовує відходи як звичайне або додаткове паливо» та «Виконавець повинен мати установку сумісного спалювання відходів, яка включає усі лінії сумісного спалювання, приймання та зберігання відходів, технічні засоби з попереднього оброблення на об’єкті, системи подання відходів, палива та атмосферного повітря, котли, технічні засоби для оброблення відхідних газів, встановлені на ділянці стаціонарні технічні засоби для оброблення чи зберігання залишків і стічних вод, димові труби, пристрої та системи для управління операціями спалювання чи сумісного спалювання, обліку та моніторингу умов сумісного спалювання. Для підтвердження даної вимоги у складі пропозиції Учасник повинен надати документи які підтверджують наявність та право користування лінією сумісного спалювання, приймання та зберігання відходів, технічних засобів з попереднього оброблення на об’єкті, системи подання відходів, палива та атмосферного повітря, котли, технічні засобів для оброблення відхідних газів, встановлені на ділянці стаціонарні технічні засоби для оброблення чи зберігання залишків і стічних вод, димові труби, пристрої та системи для управління операціями спалювання чи сумісного спалювання, обліку та моніторингу умов сумісного спалювання.» є дискримінаційною та такою що порушує принципи здійснення публічних закупівель. До того ж Наказом МОЗУ №325 ЗАБОРОНЕНО використовувати небезпечні медичні відходи як паливо, тому води підлягають лише ВИДАЛЕННЮ, а не відновленню. Вимагаємо видалення даних вимог з умов Тендерної документації
Відповідь: Відповідно до ЗУ «Про управління відходами»: Стаття 38. Загальні вимоги до спалювання та сумісного спалювання відходів 1. Установки спалювання відходів та установки сумісного спалювання відходів включають усі лінії спалювання або сумісного спалювання, приймання та зберігання відходів, технічні засоби з попереднього оброблення на об’єкті, системи подання відходів, палива та атмосферного повітря, котли, технічні засоби для оброблення відхідних газів, встановлені на ділянці стаціонарні технічні засоби для оброблення чи зберігання залишків і стічних вод, димові труби, пристрої та системи для управління операціями спалювання чи сумісного спалювання, обліку та моніторингу умов спалювання чи сумісного спалювання. Стаття 39. Умови будівництва та експлуатації установок спалювання відходів та установок сумісного спалювання відходів 6. Будь-яка теплова енергія, що генерується у процесі спалювання або сумісного спалювання відходів, підлягає відновленню до стану теплової або електричної енергії, наскільки це практично можливо. Виходячи з зазначеного з зазначено вимоги тендерної документації в цій частині не є дискримінаційними. Разом з тим, замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та виключено з умов про те що Учасник повинен надати ліцензію НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії.
Дата відповіді: 12.05.2024 17:53
Відповідь надана

Вимога 3

Номер: 0f72f9aa70024c56b21ee072e1912766
Дата опублікування: 09.05.2024 11:27
Опис: Відповідно до пункту 6 Додатку 3 «Технічна специфікація» ви вимагаєте: 6. Учасник надає у складі пропозиції сертифікат ISO 14001:2015 на систему екологічного управління стосовно надання послуг з управління небезпечними відходами відновлення або видалення, оброблення відходів що не є небезпечними, здійснення операцій з відновлення відходів (сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, який сертифікований НААУ). Надати у складі пропозиції атестат про акредитацію, який підтверджує відповідність органу оцінки відповідності вимогам ДСТУ EC ISO/IEC 17021-1:2017. Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. На підставі яких нормативних актів Замовник вимагає надання атестат про акредитацію органу оцінки відповідності? Та на підставі чого встановлюється конкретне визначення сфери акредитації? Ми, як постійний надавач послуг у сфері управління відходами, оновлюємо всі сертифікати, в тому числі ISO 14001:2015 на систему екологічного управління, де зазначено: «СЕРТИФIКА НА СИСТЕМУ ЕКОЛОГIЧНОГО УПРАВЛIННЯ стосовно - збирання безпечних вiдходiв; - збирання небезпечних вiдходiв; - оброблення та видалення безпечних вiдходiв; . - оброблення та видалення небезпечних вiдходiв; - iнша дiяльнiсть щодо поводження з вiдходами: рекультивування та очищування (коди ДКПП 38.11, 38.12, 38.21, 38.22, 39.00)». Встановлення вимоги, у формулюванні саме: «Учасник надає у складі пропозиції сертифікат ISO 14001:2015 на систему екологічного управління стосовно надання послуг з управління небезпечними відходами відновлення або видалення, оброблення відходів що не є небезпечними, здійснення операцій з відновлення відходів (сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, який сертифікований НААУ). Надати у складі пропозиції атестат про акредитацію, який підтверджує відповідність органу оцінки відповідності вимогам ДСТУ EC ISO/IEC 17021-1:2017. Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління» є дискримінаційною по відношенню до нас та до інших учасників закупівлі, що грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель. Вимагаємо видалити дану вимогу з умов тендерної документації
Відповідь: Атестат про акредитацію органу оцінки відповідності є підтвердження що його видала організація яка має відповідне право та акредитацію та який сертифікований НААУ. Разом з тим діяльність щодо поводження з відходами втратила чинність. Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління не є дискримінаційною вимогою.
Дата відповіді: 12.05.2024 17:53
Відповідь надана

Вимога 2

Номер: 380550a949b144d3832d6dc7f9adaf4e
Дата опублікування: 09.05.2024 11:26
Опис: 2 в Додатку 3 «Технічна специфікація» ви вимагаєте: 3. Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про управління відходами", яка повинна містити операції з відновлення та видалення відходів, включно до відходів що передбачені предметом закупівлі, в тому числі: R1, D10 та D15. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами. Відповідно до Додатку 1 ЗУ «Про управління відходами» Перелік операцій з видалення відходів : D1 Розміщення на поверхні чи в землі, у тому числі захоронення тощо D2 Оброблення ґрунтом, у тому числі біологічний розклад рідких або мулових відходів у ґрунті тощо D3 Закачування на глибину, у тому числі закачування відходів відповідної консистенції у свердловини, соляні куполи або природні резервуари тощо D4 Скидання на поверхню рідких і шламових (мулових) відходів, у тому числі скидання рідких або шламових відходів у котловани, ставки чи відстійники тощо D5 Захоронення на спеціально обладнаних полігонах, у тому числі захоронення у відокремлених секціях, закритих та ізольованих одна від одної та від навколишнього природного середовища, тощо D6 Скидання у водойми, крім морів/океанів D7 Скидання в моря/океани, у тому числі на морське дно D8 Біологічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка D9 Фізико-хімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі випарювання, висушування, кальцинування тощо D10 Спалювання на суші D11 Спалювання в морі (заборонено законодавством Європейського Союзу і міжнародними конвенціями) D12 Постійне зберігання, у тому числі у спеціальних контейнерах у шахті тощо D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення D14 Перепакування перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D13 цього додатка D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка Виходячи з вищезазначеного, у переліку операцій з видалення відходів ВІДСУТНЯ така операція як R1, що є відповідністю вимогам чинного законодавства у сфері управління відходами, та дискримінаційними по відношенню до майбутніх учасників що порушує принципи здійснення публічних закупівель. До того ж, кожен суб’єкт господарювання отримує ліцензії на ті операції видалення які можливо проводити на підприємстві ліцензіата, і встановлюючи в умовах до наявності в ліцензії конкретних кодів операцій з видалення так само порушує норми чинного законодавства. Вимагаємо видаленння зазначених вимог з умов тендерної документації
Відповідь: Відповідно до статті 1 Закону України «Про управління відходами» 21) оброблення відходів - операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій; 22) операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. Чинним законодавством передбачено Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами НАКАЗ № 325 МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ НАКАЗ 08.06.2015. Які станом на дату оголошення закупівлі є чинними. Виходячи з вищезазначеного, у переліку операцій з видалення відходів ВІДСУТНЯ така операція як R1, що є відповідністю вимогам чинного законодавства у сфері управління відходами. Однак Додатком 2 до Закону України від 20 червня 2022 року № 2320-IX передбачений перелік операцій з відновлення відходів Вимоги тендерної документації в цій частині не є дискримінаційними по відношенню до майбутніх учасників що не порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Дата відповіді: 12.05.2024 17:53
Відповідь надана

Вимога 1

Номер: f84babf3c5d543d9bef863a559cf6625
Дата опублікування: 09.05.2024 11:25
Опис: . Відповідно до пункту 4.1 Розділу 1 Тендерної документації (далі- Документація) ви визначаєте предметом закупівлі: Код ДК 021:2015: 90520000-8 : Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження медичних відходів Категорії В). Відповідно до статті 1 Закону України «Про управління відходами» 22) операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. Чинним законодавством не передбачені такі операції як утилізація та знешкодження небезпечних відходів. Відходи які зазначені в технічній специфікації підлягають лише ВИДАЛЕННЮ. Виходячи з вищезазначеного предмет закупівлі визначений невірно, що не може бути виправлено, та процедура закупівлі підлягає скасуванню.
Відповідь: Відповідно до статті 1 Закону України «Про управління відходами» 21) оброблення відходів - операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій; 22) операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. Чинним законодавством передбачено Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами НАКАЗ № 325 МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ НАКАЗ 08.06.2015. Які станом на дату оголошення закупівлі є чинними. Предмет закупівлі відповідно враховує оброблення відходів. Виходячи з вищезазначеного предмет закупівлі визначений вірно та процедура закупівлі не підлягає скасуванню.
Дата відповіді: 12.05.2024 17:53