• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації самозаліснених земель комунальної власності на території Східницької ТГ Дрогобицького району Львівської області

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 08.05.2024 10:05 - 15.05.2024 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 8d32cc0719ec474db456072dccc54a3b
Дата опублікування: 13.05.2024 17:49
Опис: Неодноразово учасниками ставилось питання про заборону БПЛА та квадрокоптерів під час правового режиму воєнного стану, а Ви далі вимагаєте: - безпілотні літальні апарати (БПЛА). Технічні характеристики та придатність якого призначено для високоточного аерознімання і підтверджуватись довідкою – не менше 1-ї одиниці; - квадрокоптер. Технічні характеристики та придатність якого призначено для знімання і підтверджуватись довідкою – не менше 1-ї одиниці. У разі не виправлення - залишаємо за собою право звертатись в правоохоронні органи, на якій підставі Ви вимагаєте те, що заборонено законодавством України.
Відповідь: За результатами розгляду вашого звернення повідомляємо наступне. Наказом №255 від 11.04.2013 МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ "Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою", встановлено, що виконавець (розробник) робіт із землеустрою повинен володіти (мати у власності або в користуванні) такими засобами обчислювальної та інформаційної техніки, технічними засобами для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою: геодезичні інструменти та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичний супутниковий приймач для визначення координат точок місцевості (не вимагається для виконавців робіт із землеустрою, які розробляють документацію із землеустрою, що не потребує визначення координат точок місцевості та/або координат поворотних точок меж); комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою. Водночас ні цей Наказ, ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні Особливості не містять обмежень щодо формулювання замовниками вимог для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює кваліфікаційні критерії з огляду на конкретний предмет закупівлі, в той час, як Наказ №255 від 11.04.2013 містить лише загальний перелік технічних засобів. На нашу думку, наявність у потенційних учасників такого переліку обладнання, яке описане у п.1 додатку №1 до тендерної документації, дозволяє розраховувати на якість та вчасність надання послуг. На відміну від наземних геодезичних методів, до яких належать тахеометричне знімання та вимірювання за допомогою GPS-приймачів, БПЛА дають змогу швидко та економічно вигідно виконати аерознімання територій, з метою складання графічних матеріалів, що є складовими технічної документації із землеустрою земельних ділянок. Натомість низка документів свідчать, що порядок видавання дозволів на використання БПЛА в умовах воєнного стану в Україні не стандартизований. Так Рада оборони Чернівецької області від 12 серпня 2022 року своїм рішенням затвердила Порядок використання безпілотних повітряних суден на території Чернівецької області у період дії воєнного стану. Згідно з цим документом, щоб отримати дозвіл на використання дронів, треба подати заяву до штабу зони територіальної оборони через Чернівецьку обласну державну (військову) адміністрацію. Штаб має ухвалити рішення та повідомити про нього обласну державну адміністрацію, а також обласні управління Національної поліції і СБУ. Поряд з тим Пам’ятка сільгосптоваровиробникам при проведенні комплексу весняно-польових робіт в умовах агресії РФ проти України, видана Міністерством аграрної політики та продовольства, рекомендує з питань використання безпілотників на конкретній території звертатися до відповідної військової адміністрації. Тим часом представники Служби безпеки України неодноразово наголошували, що використовувати БПЛА можна лише після погодження з обласним управлінням СБУ. Та на сьогодні немає єдиного регулювання, до якого б могли звернутися громадяни, аби з’ясувати: чи можна їм запустити безпілотний літальний апарат. Наприклад, Управління СБУ у Львівській області зазначає що вимоги пункту 4 розділу ІІ Правил використання повітряного простору, а саме – “польоти безпілотних повітряних суден масою до 20 кг включно виконуються без подання заявок та отримання дозволів на використання повітряного простору” під час воєнного стану не діють, а запуск БПЛА та легких літаків відбувається виключно з погодження Служби безпеки України у Львівській області. Тому зацікавленим у використанні безпілотника, необхідно звернутися до відповідної обласної чи міської державної військової адміністрації. Також варто погодити використання дрона з територіальними управліннями СБУ та поліції.
Дата відповіді: 14.05.2024 17:30
Відповідь надана

Кількісні показники та виконання

Номер: b05b072242fa403fa5a6df9a9f37da3a
Дата опублікування: 10.05.2024 14:35
Опис: Доброго дня. 1400 га це орієнтовно скільки відокремлених контурів (ділянок)? Яким чином при скаладанні ТЗ і документації Ви вийшли на поняття "самозаліснені території"? Чи це території лісових земель так званих агролісів? Чи обов'язковим з точки зору Зомовника є погодження даних документацій з ДП "Ліси України"
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені у тендерну документацію
Дата відповіді: 13.05.2024 09:05
Відповідь надана

БПЛА та квадрокоптер

Номер: 2ec5b0a2ae454a59b4dbc7891f080458
Дата опублікування: 10.05.2024 10:40
Опис: У перший день повномасштабного вторгнення Росії в Україну на офіційному сайті Державного підприємства обслуговування повітряного руху України з’явилось оголошення про закриття повітряного простору України для цивільних користувачів органами об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху та Державіаслужбою України. Рішення було обґрунтоване нормами Повітряного кодексу України та Положенням про використання повітряного простору України. Заборону встановлено для діяльності будь-яких користувачів повітряного простору України, крім підприємств, установ та організацій, залучених до відсічі та стримування збройної агресії Росії. Шановний Замовнику, приведіть тендерну документацію до відповідності законодавства.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені у тендерну документацію
Дата відповіді: 13.05.2024 09:05
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: be9a83bc6d4249a3b34432e54d5d5854
Дата опублікування: 10.05.2024 09:47
Опис: Шановний Замовнику, після вивчення технічного завдання та кваліфікаційних критеріїв, просимо надати пояснення щодо необхідності використання безпілотних літальних апаратів з дальністю польоту від 110 км, робочою висотою польоту над точкою старту від 1900 м, двочастотним високоточним GNSS приймачем, із частотою отримання даних не менше 20 Гц., та парашутною системою безпеки, для виконання інвентаризації земель та земельних ділянок, розташованих на території Східницької селищної територіальної громади, площа якої складає усього 1408,7 га. Також постає питання стосовно квадрокоптерів, обладнаних лідаром для високоточного лазерного сканування та високоточного аерознімання місцевості. Для чого при проведенні інвентарізації земель потрібно високоточне сканування? Дана вимога є протиправною та дискримінаційною. На балансі нашого підприємства є в достатній кількості квадрокоптери DJI Phantom 4 Pro, основні характеристики яких: - робоча висота польоту над точкою старту до 500 м; - дальність польоту до 7 км; - частота отримання даних 5.8 ГГц; - час польоту на одному акумуляторі 30хв (в наявності більше 10 акумуляторів). Що стосується наявності вбудованого в БПЛА двочастотного високоточного GNSS приймача - ми використовуємо окремий двочастотний високоточний GNSS приймач Topcon Hiper SR для координування власних тимчасових розпізнавальних знаків на місцевості та отримання в подальшому ортофотоплана, «посадженого» на точні координати в ліцензованій програмі Digitals/Delta XE for Windows. Під час проведення професійної діяльності нашим підприємством було виконано роботи з інвентаризації (включно з виконанням топографо-геодезичних вишукувань за допомогою наших дронів) на площах більше ніж 60000 Га. Також за допомогою квадрокоптера DJI Phantom 4 Pro ми виконували роботи по встановленню та виявленню деформацій на спорудах виробничих цехів та будівель великих промислових підприємств. Для визначення наявності різних видів деформацій була необхідність отримання фото та відео високої якості покрівель цехів та висотних споруд. Ця робота потребувала значно більшої точності, ніж роботи з інвентаризації земель та була виконання якісно та вчасно, про що ми маємо позитивні відгуки від замовників. Вимоги, зазначені в тендерній документації, щодо технічних характеристик літальних апаратів порушують принцип недискримінації та значно звужують коло потенційних учасників. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу протягом дня. У випадку ігнорування даної вимоги ми будемо вимушені звернутися до АМКУ зі скаргою на умови закупівлі.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені у тендерну документацію
Дата відповіді: 13.05.2024 09:04
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: d96b2447b24d449a8c2fb9c5e6bb5a5d
Дата опублікування: 09.05.2024 11:30
Опис: Шановний Замовнику! Вимога щодо наявності БПЛА та квадрокоптера, на даний час не відповідає вимогам чинного законодавства України, адже на період військового стану цивільній авіації заборонено (!) здійснювати польоти в межах географічної території України. Окрім цього, враховуючи незначну площу та час надання послуг, не вбачається необхідним в наявності та підтвердження у вигляді кваліфікаційних критеріїв обов'язкову наявність БПЛА та квадрокоптера, що по відношенню до інших потенційних учасників є дискримінаційним. Приведіть будь ласка тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства. Дякуємо за розгляд
Відповідь: Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне. Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників сформовані з огляду на обсяг послуг, які мають бути надані у результаті виконання договору про закупівлю – 1408,7га, самозаліснених земель. Тендерна документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) . У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Разом з тим Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.04.2013 р. №255 затверджені Вимоги до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою (надалі - Вимоги). Але згідно із ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Вимоги по кваліфікаційних критеріях замовники встановлюють самостійно, на власний розсуд. Закон не забороняє вимагати підтвердження наявності в учасників такої матеріально-технічно бази, за допомогою якої буде можливо швидше і технологічно якісніше надати послуги. Тому замовник вважає, що у додатку №1 до тендерної документації відсутні безпідставні ні дискримінаційні вимоги. Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників встановлено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Крім цього, у додатку №1 до тендерної документації допускається, щоб учасники підтверджували свою відповідність кваліфікаційному критерію як за рахунок власного обладнання, так і за рахунок залученого на підставі цивільно- правових договорів (у випадку відсутності власного).
Дата відповіді: 10.05.2024 10:01