-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 210 Дарницького району м.Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Срібнокільська, 14-Б у Дарницькому районі м.Києва («ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Торги не відбулися
132 717 925.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 663 589.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 663 589.62 UAH
Період уточнення:
07.05.2024 22:39 - 19.05.2024 00:00
Відповідь надана
запобігання корупційним діям і зловживанням
Номер:
b90a37f3b4ae4cf3b3075352701fe164
Дата опублікування:
18.05.2024 21:37
Опис:
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши «прозорі» умови закупівлі, постає питання, чим ви керуєтесь коли встановлюєте відсотки % для підтвердження фінансової спроможності учасників?
Ви оголосили три закупівлі:
UA-2024-05-07-010589-a (очікувана вартість 152 286 490,00 грн.) - обсяг річного доходу Учасника у розмірі не менше ніж принаймні 40% очікувана вартість предмета закупівлі;
UA-2024-05-07-010592-a (очікувана вартість 132 717 925,00 грн.) - обсяг річного доходу Учасника у розмірі не менше ніж принаймні 70% очікуваної вартості предмета закупівлі
та
UA-2024-05-07-010598-a (очікувана вартість 140 293 500,00 грн.) обсяг річного доходу Учасника у розмірі не менше ніж принаймні 4% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Чому 4%??? Чому не 5, 10, 40, 70??? Чому відсоток у кожній закупівлі так значно відрізняється??
Слід нагадати вам, відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються, в тому числі, за принципом запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідь:
Шановний Учаснику, в ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено обмеження для Замовників щодо використання кваліфікаційного критерію наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тендерна документація не містить жодних вимог, які б суперечили положенням Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді:
21.05.2024 11:43
Відповідь надана
ВИЯВЛЕНІ ПОРУШЕННЯ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
e701fdbabad34382a4b475ddaf635de4
Дата опублікування:
18.05.2024 19:03
Опис:
Шановна Уповноважена особа!
17 травня 2024 о 15:46 ТОВ «Абсолют-Клімат» подало скаргу до органу оскарження через електронну систему закупівель.
17 травня 2024 о 19:58 Ви вносите зміни до тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до чинного законодавства Замовник має право на усунення порушень, зазначених у скарзі, разом з тим, внесення інших змін до тендерної документації, які не направлені на усунення порушень зазначених в скарзі, ЗАБОРОНЕНО Законом.
Надайте обґрунтовані роз’яснення на якій законодавчій підставі Ви вносили зміни до тендерної документації, враховуючи, що відповідно до пункту 67 Особливостей ПІСЛЯ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ СКАРГИ Замовнику ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ВЧИНЯТИ БУДЬ-ЯКІ ДІЇ та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, КРІМ ДІЙ, СПРЯМОВАНИХ НА УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ, ЗАЗНАЧЕНИХ У СКАРЗІ?
Відповідь:
Шановний Учаснику, зміни та уточнення до умов тендерної документації планувались заздалегідь, та не залежали від оприлюдненої скарги. Разом з тим зміни до тендерної документації включають в себе усунення порушень, зазначених у скарзі.
Дата відповіді:
21.05.2024 11:45
Відповідь надана
Відсутня вимога щодо підтвердження ступеня локалізації відповідно до вимог чинного законодавства
Номер:
54e4cfe95a3a4adaa7fe44e5dcf453be
Дата опублікування:
18.05.2024 17:48
Опис:
Відповідно до абзацу 3 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких У СКЛАДІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Автор звернення як потенційний учасник даної закупівлі під час підготовки тендерної пропозиції для участі у закупівлі виявив, що у цій закупівлі наявні товари, які передбачаються до набуття замовником у власність, вартість яких У СКЛАДІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ПЕРЕВИЩУЄ вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Відповідно до вимог
пункту 2 Приміток Додатку 3 до тендерної документації, у такому випадку учасник повинен надати відповідні документи, що вимагаються Замовником.
При цьому Замовник не врахував інші норми чинного законодавства України щодо документального підтвердження ступеню локалізації товару, вимоги до якого в обов’язковому порядку повинні міститися у тендерній документації, зокрема:
Відповідно до пункту 131 постанови Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (далі – Порядок) Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо ВИРОБНИКА, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі НА ТАКУ ВИМОГУ ЗАМОВНИКА в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо ВИРОБНИКА, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Зазначені положення є імперативними, тобто у будь-якому випадку повинні міститися у тендерній документації, у разі здійснення закупівлі з урахуванням положень, визначених абзацом 3 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Зважаючи на їх відсутність у тендерній документації Замовником у даному випадку не дотримано вимоги пункту 13¹ Порядку № 861 та, як наслідок, не дотримано вимоги підпунктів 1 та 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Відповідно до пункту 13-2 Порядку Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи під час проведення моніторингу процедур закупівель, особливості яких передбачені у пункті 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, у разі виявлення ознак невідповідності тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеня локалізації, визначеним у тендерній документації, зазначає про це у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Держаудитслужба інформує Мінекономіки про встановлення таких ознак невідповідності.
Зазначене порушення може призвести до застосування з боку Держаудитслужби України зобов’язальних заходів, у тому числі розірвання договору з переможцем закупівлі (наприклад, закупівлі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-19-010315-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-26-014437-a, тощо).
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо за результатами розгляду даної вимоги привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, зокрема, внести відповідні зміни до тендерної документації або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику, відповідно до оголошеного предмету закупівлі здійснюється закупівля робіт. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Умовами тендерної документації, у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі, встановлені чіткі вимоги щодо підтвердження локалізації виробництва (у разі наявності в технічному завданні відповідних товарів), які передбачають необхідність надання, серед іншого, інформації про ID товару в переліку товарів з локалізованим виробництвом на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до п. 5 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою КМУ від 2 серпня 2022 р. № 861 до даного переліку включаються товари, виробники яких, зокрема, мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Таким чином у разі наявності таких товарів та у разі наявності їх в переліку товарів з локалізованим виробництвом на веб-порталі Уповноваженого органу – виробники таких товарів повинні мати відповідні сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництва. Разом з тим предметом закупівлі є роботи, а закупівлею не здійснюється закупівля предмета закупівлі, внесеного до переліку товарів, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
21.05.2024 11:41
Відповідь надана
Оплата робіт
Номер:
cb5e833d8a36418cb45800ca56a9194d
Дата опублікування:
17.05.2024 14:43
Опис:
Чи передбачено Замовником можливість надання авансу по даній закупівлі?
Відповідь:
надання авансу неможливе
Дата відповіді:
19.05.2024 16:27
Відповідь надана
Технічна частина
Номер:
e77d3fbc81d9434e82693e70d5844985
Дата опублікування:
17.05.2024 14:24
Опис:
Звертаємось до Замовника з проханням надати детальнішу інформацію щодо Профілі фасонні гарячекатані для шпунтових паль Л4 і Л5, маса 1 м довжини понад 50 до 100 кг включно, сталь, марка 16ХГ, організаційно-технологічну схему щодо кріплення котловану шпунтом
Відповідь:
Уточнююча інформація надана в Додатку № 3 зі змінами
Дата відповіді:
19.05.2024 16:26
Відповідь надана
загальне питання
Номер:
9bf74cb0495949568e24db0c0da766f8
Дата опублікування:
13.05.2024 12:12
Опис:
Державні будівельні норми України «Захисні споруди цивільного захисту ДБН В.2.2-5:2023», затверджені Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702, встановлюють вимоги до проектування та будівництва захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів) та споруд подвійного призначення з захисними властивостями сховищ або протирадіаційних укриттів.
АСЦО повинні відповідати Наказу МВС України від 08.02.2019 №93 та Постанові КМУ від 27.09.2017 №733.
Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 13 березня 2024, протоколом №1 розділу III засідання зареєстрованим в КМУ за № 9166/0/1-24 від 20.03.2024, вирішила Мінінфраструктури разом з ДІАМ та іншими зацікавленими
центральними органами виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування:
- посилити контроль за проектуванням, експертизою та прийняттям в експлуатацію будівель та споруд різного призначення у частині обов'язковості будівництва захисних споруд цивільного захисту та/або споруд подвійного призначення.
- подати пропозиції щодо обов'язкового передбачення під час видач містобудівних умов та обмежень вимог щодо будівництва захисних споруд цивільного захисту та/або споруд подвійного призначення під час спорудження житлових будинків, адміністративних та промислових споруд;
- обласним та Київській міській військовим адміністраціям за участю органів місцевого самоврядування після прийняття в експлуатацію завершених будівництвом захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення забезпечити їх обов'язкову первину технічну інвентаризацію як відповідних об'єктів нерухомого майна та постановку на облік відповідно до вимог законодавства.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності визначені
Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності»
ДІАМ під час прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів перевіряється дотримання норм ДБН (В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» (далі - ДБН В.2.2-5:2023)
затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702.
Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011 року.
Відповідно до пункту 24 Порядку, для отримання сертифіката замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про прийняття в експлуатацію
об’єкта та видачу сертифіката, до якої додається акт готовності об’єкта до
експлуатації та документ або інформація (реквізити платежу) про внесення
плати.
У той же час слід зазначити, що абзацом сьомим частини другої статті 39
Закону визначено, що акт готовності об’єкта до експлуатації підписується
замовником, генеральним проектувальником, генеральним підрядником або
підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення
субпідрядників), субпідрядниками, страховиком (якщо об’єкт застрахований).
Згідно абзацу першого частини шостої статті 39 Закону, орган державного
архітектурно-будівельного контролю повертає декларацію про готовність об’єкта до експлуатації замовникові, якщо декларація подана чи оформлена з порушенням установлених вимог, з обґрунтуванням причини у строк, передбачений для її реєстрації.
Частиною сьомою статті 39 Закону визначено перелік підстав згідно яких орган державного архітектурно-будівельного контролю відмовляє у видачі сертифіката.
Додатково зазначаємо, що відповідно до абзацу четвертого частини сьомої статті 39 Закону, однією з основних підстав відмови у видачі сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації є невідповідність об’єкта проектній документації на будівництво такого об’єкта та/або вимогам будівельних норм, у тому числі щодо дотримання вимог, передбачених розділом інженерно-технічних заходів цивільного захисту, вимог пожежної та техногенної безпеки.
Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від
13.04.2011.
Відповідно до положень статті 41 Закону, державний архітектурно - будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм і
правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт (Лист ДІАМ до ГО № 652/04/13-24 від 31.01.2024).
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об'єкта будівництва.
Порядок здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних капітальних вкладень визначено Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (далі - Порядок № 1764).
Для здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних
капітальних вкладень замовники подають до відповідних органів Казначейства документи, визначені пунктом 8 Порядку № 1764, а саме:
- титул об'єкта - титул на виконання проектно-вишукувальних робіт для будівництва (у разі фінансування у поточному році лише проектно-вишукувальних робіт);
- договір підряду (контракт) з визначенням вартості будівництва, форм розрахунків за виконані роботи та майнової відповідальності за порушення умов договору підряду (контракту).У разі здійснення будівництва об'єкта кількома генеральними підрядниками договір підряду (контракт) подається окремо щодо кожного виконавця, для перехідних об'єктів - додатковий договір до договору підряду (контракту) на виконання робіт у поточному році;
- наказ, рішення про затвердження проектно-кошторисної документації на чергу будівництва, пусковий комплекс або об'єкт;
- інші документи згідно з нормативно-правовими актами.
Механізм затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи визначено Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Проведення платежів визначені розділом ХІ «Здійснення видатків розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів» Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.12.2012 № 1407, зареєстрованого в Міністерстві України 17.01.2013 за № 130/22662 (далі - Порядок № 1407).
Пунктом 11.2 Порядку № 1407 передбачено, що згідно із встановлених повноважень Казначейство здійснює контроль за наявністю відповідних бюджетних асигнувань для взяття бюджетних зобов'язань та відповідністю їх бюджетних зобов'язань певним бюджетним асигнуванням за їх економічними характеристиками, паспорту бюджетної програми.
Відповідальність за взяті з порушенням бюджетного законодавства бюджетні зобов'язання та нецільове використання бюджетних коштів несуть розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів згідно із законом.
Відповідно до пункту 2.10 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядники бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 за № 419/20732 (далі - Порядок
№ 309) органи Казначейства не реєструють зобов'язання у разі:
- недотримання розпорядниками бюджетних коштів бюджетних повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами;
- недотримання вимог щодо оформлення поданих документів.
При невиконанні вимог відповідно до Постанови КМУ від 13.04.2011 №461 та ДБН А.3.1-9:2015, ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7 введення в експлуатацію ЗСЦЗ неможливо.
ДІАМ не зможе надати сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації.
Державна казначейська служба України не оплатить грошові кошти.
Державна аудиторська служба України (ДАСУ) протягом 2023 року провела перевірку використання бюджетних коштів витрачених на улаштування ЗСЦЗ, в тому числі на відповідність вимогам нормам ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7. При перевірці виявлені факти порушень законодавства.
Пунктами 7-9 Плану основних заходів цивільного захисту Міністерства
освіти і науки України на 2024 рік, затвердженого наказом МОН від 11.03.2024
№ 303, балансоутримувачам об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту
МОН поставлені завдання щодо їх обстеження, нарощування та забезпечення
утримання в постійній готовності до використання за призначенням, зокрема
обладнання об’єктових систем оповіщення в зазначених суб’єктах господарювання. МОН, листом від 01.05.2024 № 1/7558-24 запропоновано у 2024 році провести в повному обсязі заходи щодо улаштування об’єктових систем оповіщення як в будівлях (навчальних корпусах, гуртожитках тощо), так і безпосередньо в укриттях з їх обов’язковою інтеграцією до відповідних місцевих (територіальних) автоматизованих систем централізованого оповіщення.
Постановою КМУ № 417 від 12 квітня 2024 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти» передбачено створення комісії з розгляду проектів з будівництва, реконструкції, капітального ремонту захисних
споруд цивільного захисту у закладах загальної середньої освіти. В разі недотримання вимог ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7 такі проекти погоджуватися комісією не будуть і субвенція на них не виділятиметься.
Орієнтовна Вартість системи оповіщення становить 536 тис. грн. за одиницю (https://www.telegrafia.eu/en/download-pdf/), (ecobudbezpeka@ecobb.com.ua).
Відповідь:
Шановний Учаснику, у наданій інформації відсутнє запитання щодо процедури закупівлі.
Дата відповіді:
13.05.2024 13:36
Відповідь надана
ПОВНА КОШТОРИСНА ВАРТІСТЬ ОБ'ЄКТА БУДІВНИЦТВА ПО ЗВЕДЕНОМУ КОШТОРИСУ НЕ ПОВИННА ПЕРЕВИЩУВАТИ ОГОЛОШЕНОЇ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Номер:
0b4f027981d84b5498232e705c9b07cd
Дата опублікування:
09.05.2024 21:37
Опис:
Відповідно до пункту 4.1 Додатку 3 до тендерної документації учасник має надати у складі тендерної пропозиції Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкту з пояснювальною запискою (З УРАХУВАННЯМ проходження експертизи кошторисної документації, з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%, з урахуванням витрат на авторський нагляд 1%, з урахуванням коштів на утримання служби замовника – 1%, коштів на надання послуг інженера-консультатнта 2,2%, коштів на формування страхового фонду документації); (ПОВНА КОШТОРИСНА ВАРТІСТЬ ОБ'ЄКТА БУДІВНИЦТВА ПО ЗВЕДЕНОМУ КОШТОРИСУ НЕ ПОВИННА ПЕРЕВИЩУВАТИ ОГОЛОШЕНОЇ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ). Надайте будь ласка роз’яснення, чи включає очікувана вартість закупівлі кошти на проходження експертизи кошторисної документації, витрати на технічний нагляд 1,5%, витрати на авторський нагляд 1%, на утримання служби замовника – 1%, на надання послуг інженера-консультатнта 2,2%, на формування страхового фонду документації?
Відповідь:
так
Дата відповіді:
12.05.2024 21:47