-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Розроблення проєктно-кошторисної документації на об’єкт «Реконструкція будівлі (літ. 1У) під адміністративну будівлю, адміністративної будівлі (корпус 5) (частина літери «К») та адміністративної будівлі (корпус 1) (частина літ. «К») за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вулиця Дениса Монастирського, 3» (код 71320000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації. Строк виконання робіт: не більше 110 (сто десять) календарних днів з дати укладення договору, враховуючи 5 (п’ять) календарних днів на розгляд та затвердження проєктно-кошторисної документації на об’єкт. Більш детально у додатках 2 та 3 до тендерної документації.
Завершена
1 555 142.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 551.42 UAH
мін. крок: 1% або 15 551.42 UAH
Період уточнення:
07.05.2024 17:26 - 22.05.2024 00:00
Відповідь надана
Вимога щодо НЕОБХІДНИХ ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК
Номер:
a4d0e9a8c97a403caec9e3f317134633
Дата опублікування:
20.05.2024 12:21
Опис:
Шановний Замовник! Відповідно до пункту 30 п.5 Додаток 2 до тендерної документації - Експертна організація – Державне підприємство «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ – ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ». Хочемо зазначити, що Проведення експертизи проектної документації на будівництво регламентується Законами України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» та ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво. Так, відповідно до статті 31 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності зазначено, що Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом до Реєстру будівельної діяльності та Експертиза проектів будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС3), що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, здійснюється експертними організаціями із статусом юридичної особи, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, у складі яких не менше 80 відсотків експертів працюють на постійній основі і отримали відповідний кваліфікаційний сертифікат за напрямами проведення експертизи, зазначеними в абзаці першому частини другої цієї статті, та мають філії (представництва) у регіонах, на території яких реалізуються проекти будівництва. Отже вимога, щодо проходження експертизи в конкретній експертній організації суперечить вимогам Закону. Виконавець визначає експертну організацію з тих, що відповідають вищезазначеним критеріям. Вимагаємо викласти п.30 Завдання на проєктування в наступній редакції : - проектувальник надає на експертизу документацію, передбачену вимогами чинного законодавства, забезпечує та супроводжує її проведення; - проєктувальник несе усі витрати, пов’язані із проведенням експертизи. Ціна експертизи повинна бути врахована у сумі договору; - експертизу пройти в ліцензованій експертній організації, яка має право проведення експертизи з залучення коштів з державного бюджету. Експертна організація, яка проводить експертизу проєктної документації, визначається замовником; - проектувальнику забезпечити внесення проектної документації до порталу Єдиної державної системи у сфері будівництва (відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 року №3038-VI)
Відповідь:
Добрий день!
Національним бюро розглянуто звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації за предметом закупівлі Розроблення проєктно-кошторисної документації на об’єкт «Реконструкція будівлі (літ. 1У) під адміністративну будівлю, адміністративної будівлі (корпус 5) (частина літери «К») та адміністративної будівлі (корпус 1) (частина літ. «К») за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вулиця Дениса Монастирського, 3» (код 71320000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») та за результатами розгляду повідомляємо про таке.
Частиною другою статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом до Реєстру будівельної діяльності.
Відповідно до пункту 8 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 встановлено, що експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва.
Згідно із пунктом 4 частини першої статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» замовник будівництва – фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт.
На підставі вищевикладеного, замовник не вбачає за необхідність внесення змін до тендерної документації в частині відповідного звернення.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
22.05.2024 17:34