-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з особистої охорони приміщень та будівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) у Дніпропетровській області
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Завершена
308 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 540.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 540.80 UAH
Період уточнення:
07.05.2024 17:07 - 12.05.2024 00:00
Відповідь надана
щодо статуту
Номер:
347b2980f82f47bfb4ecace4d0ad58e1
Дата опублікування:
09.05.2024 16:23
Опис:
Шановний Замовнику, умовами ТД Учасник повинен надати копії сторінок статуту, де зазначена інформація стосовно переліку та вкладів учасників, статутного капіталу (статутного фонду), фондів. Що повинен надати Учасник який веде свою господарську діяльність на підставі модельного статуту?
Відповідь:
За розглядом даного питання , будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
10.05.2024 15:18
Відповідь надана
щодо транспорту реагування
Номер:
252ac2b8735845e7afebb7d9987ca556
Дата опублікування:
09.05.2024 16:22
Опис:
Шановний Замовник, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) та “ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – ОСОБЛИВОСТІ), зі змінами не забороняється залучати інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців до виконання договору про закупівлю, але умовами тендерної документації для підтвердження наявності транспортних засобів потрібно надати підтверджуючі документи: СВІДОЦТВО ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ АБО КОПІЇ ДОГОВОРІВ ОРЕНДИ. В цей перелік не входить договір позички, лізингу, договір про надання послуг, наприклад Договір про надання послуг з виїзду наряду групи реагування на об'єкт. (положення п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону, відповідно до якого у тендерній документації зазначають такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг. Таким чином замовник не врахував це положення при складанні тендерної документації, чим порушив норми чинного законодавства, що не дає змоги учасникам належним чином сформувати свої пропозиції, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання), але умовами ТД процедура не передбачає залучення субпідрядника. Відсутність можливості залучення субпідрядника/співвиконавця є дискримінаційною вимогою, адже участь у такій закупівлі можуть взяти лише ті учасники, які не планують залучати субпідрядні організації для надання послуг, таким чином замовник суттєво знижує конкуренцію та дискримінує учасників, які планують залучення субпідрядників/співвиконавців. Просимо привести тендерну документацію у відповідність чинному законодавству.
Відповідь:
Відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) у тендерній документації зазначається вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю — у разі закупівлі робіт або послуг.
Згідно з абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій, такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та / або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавцев.
Умовами тендерної документації, а саме підпунктом 8.1. пункту 8 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що у випадку залучення субпідрядників, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Крім того, Додатком 2 до тендерної документації встановлено, що У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
З вищенаведеного витікає, що тендерна документація не забороняє Учаснику залучати субпідрядників, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно пункту 1 та 2 Додатку 1 Таблиці 1 тендерної документації.
Дата відповіді:
10.05.2024 15:18
Відповідь надана
Щодо УКЛАДЕНОГО ДОГОВОРУ ПРО СПІВПРАЦЮ МІЖ УЧАСНИКОМ ТА УПРАВЛІННЯМ ПОЛІЦІЇ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Номер:
0e9fb5924a424aa0a5a1a890b256c754
Дата опублікування:
09.05.2024 16:21
Опис:
Шановний Замовнику, на якій підставі Вами виставлено вимогу до надання послуг з особистої охорони таку як НАДАТИ ЛИСТ, ПІДПИСАНИЙ КЕРІВНИКОМ УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПРО ПІДТВЕРДЖЕННЯ УКЛАДЕНОГО ДОГОВОРУ ПРО СПІВПРАЦЮ МІЖ УЧАСНИКОМ ТА УПРАВЛІННЯМ ПОЛІЦІЇ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Згідно Наказу «Про затвердження Інструкції з організації реагування на заяви і повідомлення про кримінальні, адміністративні правопорушення або події та оперативного інформування в органах (підрозділах) Національної поліції України» 27.04.2020 № 357 оперативне реагування органів поліції здійснюється з моменту надходження до органів (підрозділів) поліції первинних відомостей (повідомлення телефоном або іншими видами зв'язку, усної чи письмової заяви, матеріалів з інших правоохоронних органів тощо) про вчинення правопорушення або виникнення події. Тобто, укладання договору МІЖ УЧАСНИКОМ ТА УПРАВЛІННЯМ ПОЛІЦІЇ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ не є обов'язковою умовою для здійснення реагування органами поліції. Дана вимога є такою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, оскільки Учасники з інших областей не зможуть брати участь у процедурі закупівлі за відсутністю цього договору та, відповідно, за відсутністю ЛИСТА, ПІДПИСАНОГО КЕРІВНИКОМ УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПРО ПІДТВЕРДЖЕННЯ УКЛАДЕНОГО ДОГОВОРУ ПРО СПІВПРАЦЮ МІЖ УЧАСНИКОМ ТА УПРАВЛІННЯМ ПОЛІЦІЇ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Просимо привести тендерну документацію у відповідність чинному законодавству.
Відповідь:
За розглядом даного питання , будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
10.05.2024 15:18
Відповідь надана
Заборона дискримінації учасників закупівлі за ДК 021:2015 – 79710000-4
Номер:
754b724612cc47ac9cd5fd0acfed8c52
Дата опублікування:
08.05.2024 15:08
Опис:
У зв'язку з принципами рівності та справедливості, а також відповідно до законодавства України, вимагається заборона будь-яких форм дискримінації учасників закупівлі на підставі Державного класифікатора (ДК) 7971 або аналогічних критеріїв.
Створення обмежень участі в закупівлі на підставі таких критеріїв може призвести до виникнення ситуацій, що суперечать принципам відкритості, прозорості та конкурентної боротьби, які є основними в публічних закупівлях.
Відповідно до статті Закону України "Про публічні закупівлі", будь-яке обмеження участі в закупівлі повинно мати обгрунтовану правову підставу та об'єктивні критерії, що відповідають предмету закупівлі.
Прохання до замовника виключити будь-які вимоги або обмеження, що ґрунтуються на ДК 7971 або аналогічних критеріях, з метою забезпечення відкритості, справедливості та конкурентної середовища для учасників закупівлі.
Відповідь:
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Так, на виконання вищенаведеної норми Уповноваженим органом Наказом № 708 від 15.04.2020 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок визначення), який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Також окремо до Порядку визначення Уповноваженим органом Наказом № 1082 від 11.06.2020 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок розміщення). Цей Порядок визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Крім того, уповноважена особа звертає Вашу увагу що документація не містить окремої вимоги щодо необхідності надання аналогічного договору саме за кодом ДК.
Оскільки, предметом даної закупівлі є послуги з охорони приміщень та будівель, то Учасником у складі тендерної пропозиції під поняттям «аналогічний договір» може бути надано договір, предметом якого може бути особиста (фізична)охорона приміщень/будівель/споруд/об’єктів і т.д.
Разом з тим, уповноважена особа наголошує, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, які звужують коло потенційних Учасників, оскільки, під час проведення процедур закупівель чітко дотримується вимог та принципів чинного законодавства України.
Дата відповіді:
09.05.2024 11:01
Відповідь надана
Виключення дискримінаційної вимоги щодо предмету аналогічних договорів за ДК 7971
Номер:
8a16ac1f5e434207baab69ce57f33feb
Дата опублікування:
08.05.2024 15:06
Опис:
У зв'язку з дотриманням принципів рівності та відповідності законодавству, вимагається виключення будь-яких форм дискримінації щодо предмету аналогічних договорів, згідно з Державним класифікатором (ДК) 7971. Зазначений пункт може привести до неправомірного відібрання потенційних учасників закупівлі, що суперечить нормам та принципам законодавства України.
Згідно зі статтею Закону України "Про публічні закупівлі", будь-яке обмеження участі в закупівлі повинне бути обгрунтоване виключно об'єктивними критеріями, які мають прямий відносний з предметом закупівлі.
Зазначена вимога дискримінаційної обмеженості не лише порушує принципи чесності та прозорості у проведенні публічних закупівель, а й може спричинити порушення законодавства щодо запобігання корупції та виявлення конфлікту інтересів.
Прохання виключити з документації до закупівлі будь-які обмеження, які базуються на ДК 7971 або аналогічних критеріях.
Відповідь:
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Так, на виконання вищенаведеної норми Уповноваженим органом Наказом № 708 від 15.04.2020 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок визначення), який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Також окремо до Порядку визначення Уповноваженим органом Наказом № 1082 від 11.06.2020 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок розміщення). Цей Порядок визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Крім того, уповноважена особа звертає Вашу увагу що документація не містить окремої вимоги щодо необхідності надання аналогічного договору саме за кодом ДК.
Оскільки, предметом даної закупівлі є послуги з охорони приміщень та будівель, то Учасником у складі тендерної пропозиції під поняттям «аналогічний договір» може бути надано договір, предметом якого може бути особиста (фізична)охорона приміщень/будівель/споруд/об’єктів і т.д.
Разом з тим, уповноважена особа наголошує, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, які звужують коло потенційних Учасників, оскільки, під час проведення процедур закупівель чітко дотримується вимог та принципів чинного законодавства України.
Дата відповіді:
09.05.2024 11:01