• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Бланк службового посвідчення військовослужбовця Національної гвардії України

Завершена

892 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 928.00 UAH
Період уточнення: 07.05.2024 14:47 - 11.05.2024 00:00
Відповідь надана

Вимога про усунення невідповідності

Номер: e3cbcd7b32974dcd9b54c13460f01622
Дата опублікування: 09.05.2024 16:46
Опис: Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Потенційний учасник, ознайомившись з положеннями Оголошення Замовника, вважає, що деякі вимоги щодо надання у складі пропозиції документів не відповідають нормам чинного законодавства, виходячи з наступного. Додатком 1 «Інші вимоги» до Оголошення передбачено надання потенційним учасником оригіналів в кольоровому вигляді або відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копій документів учасника, а саме: 1) протоколу (рішення) зборів засновників або рішенням засновника, або виписка з протоколу зборів засновників з рішенням про призначення керівника; 2) наказу (розпорядженням) про призначення керівника підприємства на посаду; 3) установчих документів (статут, засновницький договір, рішення про створення Учасника (якщо Учасник діє на підставі модельного статуту)), у редакції, яка діє на дату подання комерційної пропозиції, або довідку, складену у довільній формі, з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів Учасника на веб порталі Міністерства юстиції України, якщо особа діє на підставі такого документа, або якщо в Єдиному державному реєстрі зазначено, що повноваження директора обмежені згідно з наведеним вище документом; 4) Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; 5) свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 6) штатного розпису / трудового договору / договору про надання послуг / трудової книжки / інший документ, або пояснення про їх відсутність; 7) Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за останній звітній період (2023 рік) за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 50 % очікуваної вартості предмету закупівлі. Проте, відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Замовник звертає увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник сам зазначає, що не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У разі відсутності цієї інформації або у разі не накладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. Виходячи із викладеного вище, вимагаємо: - внести зміни в Додаток 1 «Інші документи» до Оголошення, в частині виключення вимоги щодо завірення копій документів учасника відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020, оскільки копії документів всеодно підписуються КЕП/УЕП; - оприлюднити такі зміни шляхом та у спосіб визначений чинним законодавством України у сфері публічних закупівель.
Відповідь: Доброго дня. Замовник не вимагає завірення копій документів учасника відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 якщо на документ накладено КЕП, який прирівнюється до власноручного підпису (відповідно до частини 4 статті 18 Закону про ЕДП). Не всі Учасники накладають КЕП на кожен документ пропозиції.
Дата відповіді: 09.05.2024 17:08