-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Конверти поштові немарковані (конверт-пакет С4, конверт С5, конверт Е65(DL), конверт С6, конверт-пакет В4 з розширенням, конверт-пакет Е4 з розширенням); ДК 021:2015-30190000-7
Завершена
479 820.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 399.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 399.10 UAH
Період уточнення:
07.05.2024 13:57 - 12.05.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо підтвердження якості товару та можливості поставки
Номер:
5da9439a3fdc465885fbbf4939cab50e
Дата опублікування:
09.05.2024 16:54
Опис:
Шановний Замовнику! Вивчивши тендерну документацію, повідомляємо що, не зазначено якими документами Учасник повинен підтверджувати якість товару та можливість поставки. Зазвичай на дану продукцію надається паспорт якості від виробника, нормативний документ згідно якого виготовляється продукція, лист від виробника продукції який гарантує постачання та інші. Як Учасник повинен підтвердити якість та можливість поставки товару? Просимо відповісти на питання або внести відповідні зміни.
Відповідь:
Добрий день. За результатами розгляду Вашого питання, повідомляю наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник, серед інших документів завантажує в електронну систему закупівель:
1. «ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ», в якому в п.1 зазначено: «1. Вивчивши тендерну документацію, вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, на виконання зазначеного ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та умови Договору.».
2. ПІДПИСАНИЙ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, в якому:
- в розділі «II. ЯКІСТЬ ТОВАРУ» зазначено:
«2.1.Постачальник повинен надати Покупцю товар, якість якого відповідає характеристикам, зазначеним в Додатку №2 до цього Договору.
2.2. У разі виявлення браку товару або його невідповідності вимогам, зазначеним у Додатку №2, Покупець впродовж одного дня з моменту виявлення неякісного товару направляє Постачальнику електронною поштою (e-mail Постачальника: ____________) рекламацію, та обов’язково викликає представника Постачальника для складання відповідного акту. Неявка представника Постачальника для складання акту, не може бути підставою для відмови в заміні неякісного товару.
2.3. Заміна товару здійснюється за рахунок Постачальника впродовж трьох робочих днів з моменту пред’явлення рекламації Покупцем.»;
- в розділі «VI. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» зазначено:
«6.3. Постачальник зобов’язаний:
- забезпечити поставку товару у строки, встановлені цим Договором;
- забезпечити поставку товару, якість якого відповідає умовам, установленим в Додатку №2 до цього Договору.
- забезпечити поставку та розвантаження товару безпосередньо в склад замовника (підвальне приміщення)»
Дата відповіді:
10.05.2024 10:16