-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Торги відмінено
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період уточнення:
03.05.2018 12:57 - 09.05.2018 13:00
Відповідь надана
вимоги
Номер:
c1ce4ea798c94448be4f692940355dfc
Дата опублікування:
07.05.2018 10:46
Опис:
Об’єму внутрішньої пам’яті 32 Гб недостатньо для запису 9 годин. З формальної точки зору, якщо учасник запропонує 32 Гб, це буде відповідати вимогам, але якщо Замовнику необхідно дійсно 9 годин запису, необхідно збільшити обсяг внутрішньої пам"яті до 64 Гб. Замовника дійсно влаштовує 32 Гб?
Відповідь:
Тендерна документація містить Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у якій зазначено, що об’єм внутрішньої пам’яті товару повен бути не менше 32 гб, тобто об’єм внутрішньої пам’яті товару може бути і більшим, як і зазначено у технічних характеристиках (таблиця № 1 Тендерної документації).
Дата відповіді:
08.05.2018 15:51
Відповідь надана
вимоги
Номер:
6759b3c1be1e4a7ea44018b9783a777d
Дата опублікування:
07.05.2018 10:37
Опис:
Чи необхідне спеціалізоване програмне забезпечення для отримання інформації з відеореєстратора:?
Відповідь:
На запитання щодо предмету закупівлі, пояснюємо, що для отримання інформації з відео-реєстратора (який замовляється), спеціалізоване програмне забезпечення не потрібне.
Дата відповіді:
08.05.2018 15:51
Відповідь надана
вимоги
Номер:
48e98a2724ab4004be5ab927cb666e3e
Дата опублікування:
07.05.2018 10:05
Опис:
У Додатку 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" є вимога: 3. При поломці обладнання в період гарантійного строку (по гарантійних випадках) Учасник має надати обладнання з підмінного фонду, або нове, з аналогічною чи кращою конфігурацією протягом 3 робочих днів з дня отримання рекламації. Строк ремонту не повинен перевищувати 14 робочих днів. Транспортування техніки при гарантійному ремонті здійснюється силами Учасника і за його рахунок. Чи планується залучення Постачальника для підтвердження рекламації? Так як прописана умова, Замовник має право хоч кожний день безпідставно складати рекламацію.
Відповідь:
Відповідно до ст. 678 Цивільного кодексу в разі передачі покупцеві товару неналежної якості він має право вимагати від продавця або пропорційного зменшення ціни, або безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк, або відшкодування витрат на усунення недоліків товару. В разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які неможливо усунути або усунення яких пов'язано з непропорційними витратами чи затратами часу, недоліків, які виявлено неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором або відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар суми, або вимагати заміни товару. Якщо продавець товару неналежної якості не є його виробником, вимоги щодо заміни, безоплатного усунення недоліків товару і відшкодування збитків можуть бути пред'явлені до продавця або виробника товару.
Згідно з п. 1 ст. 8 Закону «Про захист прав споживачів» вимоги споживача щодо пропорційного зменшення ціни, безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк або відшкодування коштів, витрачених на усунення таких недоліків, пред'являються за вибором споживача або продавцеві за місцем купівлі товару, або виробнику.
Порядок гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 № 506 визначає відносини між споживачами, які придбавають технічно складні побутові товари для власних побутових потреб, та їх виробниками, продавцями і виконавцями робіт з гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни товарів. До таких товарів наприклад належать:
- апаратура радіоелектронна побутова;
- машини та прилади електропобутові.
Відповідно до п. 4 Порядку № 506 у технічному паспорті або іншому документі, що додається до товару, зазначається гарантійний термін експлуатації, протягом якого виробник гарантує використання товару, в тому числі комплектуючих виробів та складових частин, за призначенням за умови дотримання споживачами правил користування, і протягом якого виробник (продавець, виконавець) виконує гарантійні зобов'язання. Згідно п. 3 Порядку № 506 гарантійне обслуговування полягає в тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його введення в експлуатацію і технічного обслуговування. Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно. Виробник (продавець, виконавець) забезпечує нормальне використання товару, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну.
Пунктом 7 № 506 передбачено, що необхідна, доступна та достовірна інформація про товари, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, доводиться виробником (продавцем) до відома споживача в експлуатаційних документах, що додаються виробником до товару. До таких документів належать текстові, графічні конструкторські документи, які дають можливість ознайомитися із споживчими можливостями товару і в яких визначаються правила його експлуатації, зокрема технічний паспорт чи інший документ, що його замінює. На товари іноземного походження, що ввозяться в Україну, експлуатаційні документи мають бути виконані державною мовою та мовою держави походження товару. Згідно з п. 10 Порядку № 506 гарантійні зобов'язання зазначаються виробником (продавцем) у гарантійному талоні за формами № 1-гарант і № 2-гарант (додатки 2 і 3 до цього Порядку) або в іншому експлуатаційному документі у розділі «Гарантійні зобов'язання виробника». Також до експлуатаційних документів додаються відривні талони на технічне обслуговування (за потреби) і гарантійний ремонт за формами № 3-гарант і № 4-гарант (додатки 4 і 5 до цього Порядку). У разі коли експлуатаційними документами передбачено проведення робіт із введення товару в експлуатацію, виробником (продавцем) додається відривний талон за формою № 5-гарант (додаток 6 до Порядку № 506).
Відповідно до п. 13 Порядку № 506 у разі виникнення потреби у визначенні причини втрати якості товару, гарантійний термін якого не вичерпався, продавець повинен у триденний термін з дня одержання письмової заяви від споживача передати такий товар на експертизу. При цьому споживачеві видається акт приймання товару на експертизу за формою № 6-гарант (додаток 7 до цього Порядку). Експертиза проводиться за рахунок продавця. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування, дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець) має право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.
Дата відповіді:
08.05.2018 15:50