• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина паливна (першої, другої і третьої категорії)

Завершена

1 256 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 284.25 UAH
Період уточнення: 06.05.2024 09:55 - 11.05.2024 00:00
Відповідь надана

Усунення порушень у ТД

Номер: 10292a503de84cefab67f541a73458bd
Дата опублікування: 07.05.2024 09:01
Опис: Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу на порушення допущені при складанні ТД та вимагаємо виправити їх, а саме: 1. Додаток 2 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” вимагається - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати, п.п.п.1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше, ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (усі видаткові накладні та ТТН-ліс). Звертаємо Вашу увагу на той факт , що згідно Наказу від 27.09.2021 № 621 Про затвердження Інструкції з ведення електронного обліку деревини, п. 36. Вивезення деревини із місць заготівлі на склади лісокористувача (нижні, проміжні склади, цехи переробки та інші підрозділи) власним чи найманим транспортом здійснюється на підставі ТТН-ліс, сформованої в КПК. П. 37. Переміщення деревини між складами підрозділу лісокористувача, де одна і та ж відповідальна особа, здійснюється на підставі ТТН-ліс. Тобто оформлення ТТН ліс здійснюється коли однією з сторін яка переміщує деревину є лісокористувач, в той же час якщо при виконанні постачання товару за аналогічним (аналогічними) за предметом закупівлі договору (договорами), виконується постачання товару між Постачальником який не є лісокористувачем та Замовником, то такий Постачальник не має складати ТТН ліс та надавати їх на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В такому випадку підтвердженням досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є первинні облікові документи, а саме Видаткові накладні. Вимагаємо виключити вимогу про надання ТТН-ліс на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Згідно тогож Додатку 2 , п. 6 Документи, які підтверджують законність вирубки чи придбання предмету закупівлі, вимагається надати - копію(ї) (або сканований(і) оригінал)и)) лісорубного(их) квитка(ів), завірений(і) лісокористувачем. Повідомляємо Замовника про те, що відповідно до п. 3 ПОРЯДКУ реалізації експериментального проекту щодо видачі спеціального дозволу на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубного квитка) в електронній формі ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 483 зазначено «Видача спеціального дозволу на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубного квитка) (далі - лісорубний квиток) в електронній формі є електронною публічною послугою, яка надається заявнику через Єдину екологічну платформу “ЕкоСистема” або засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія) з подальшим відображенням інформації на Єдиній екологічній платформі “ЕкоСистема” та Порталі Дія» Дійсність лісорубних квитків можливо перевірити за посиланням: https://lk.ukrforest.com/forest-tickets/. Таким чином завіряння лісорубних квитків печатками не є обов’язковим для лісокористувачів. Тобто Ваша вимога про надання копії (ї) (або сканований(і) оригінал)и)) лісорубного(их) квитка(ів), завірений(і) лісокористувачем , порушує зазначені норми. Вимагаємо видатили з ТД вимогу про завіряння копії лісорубного квитка. 3. Згідно Додатку 3 Технічна специфікація п. Учасник-переможець повинен мати склад чи інше приміщення для зберігання деревини на території Червоноградського району Львівської області. Встановлюючи зазначену вимогу Ви суттєво обмежуєте кількість потенційних Учасників. Зазначена вимога не є обґрунтованою, оскільки кількість товару та кількість місць постачання є не настільки великими, щоб потребували наявності складу чи інше приміщення для зберігання деревини на території Червоноградського району Львівської області. Відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України (надалі АМКУ), які зазначено у листі №4-13-рк від 31.03.2020р: - частина 60: 1 Дискримінація учасників, це встановлення замовником вимог до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізовані порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включення до тендерної документації дискримінаційних умов призводить до необгрунтовано звуження кола потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які СПРОМОЖНІ виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Вважаємо, що встановлення вимоги щодо наявності складу чи інше приміщення для зберігання деревини на території Червоноградського району Львівської області, є дискримінаційною. Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі":- одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5). На підставі вищенаведеного просимо видалити дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені.
Дата відповіді: 08.05.2024 11:23