-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарби (код ДК 021:2015 - 44810000-1 «Фарби»)
Завершена
260 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Період уточнення:
03.05.2024 15:05 - 11.05.2024 00:00
Відповідь надана
проєкт
Номер:
996fd32f67194b80ace539f4662c9de3
Дата опублікування:
07.05.2024 22:29
Опис:
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь:
Шановний учаснику, Управління гуманітарної сфери виконавчого комітету Колодяжненської сільської ради розглянула Ваше звернення та повідомляємо, що до Тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
09.05.2024 10:35
Відповідь надана
проєкт
Номер:
33c5bdf473854c819ca00f3d8f60651f
Дата опублікування:
07.05.2024 22:28
Опис:
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Шановний учаснику, Управління гуманітарної сфери виконавчого комітету Колодяжненської сільської ради розглянула Ваше звернення та повідомляємо, що до Тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
09.05.2024 10:35
Відповідь надана
проєкт
Номер:
cc264c4c08d94a4e91b094c816521027
Дата опублікування:
07.05.2024 22:27
Опис:
Пунктом 5.2 вказано,що Термін поставки становить 1(один) календарний день з моменту отримання замовлення, товар постачається партіями до кожного закладу відповідно до замовлення здійсненого Закладами дошкільної освіти.
Замовник може надати заявку у пятницю ввечері,відповідно і для постачальника і для замовника субота є вихідним днем, прийняти товар буде проблематично. Окрім того за умови поставки товару іногороднім постачальником строк в 1 календарний день замалий. Прошу збільшити строк поставки товару до 3 робочих днів від заявки, дотримуючись при цьому загального строку поставки до 31.05.24.
Відповідь:
Шановний учаснику, Управління гуманітарної сфери виконавчого комітету Колодяжненської сільської ради розглянула Ваше звернення та повідомляємо, що до Тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
09.05.2024 08:58
Відповідь надана
Виправлення помилки в технічній специфікації
Номер:
1891e4822dd6477186d4a34e1b161751
Дата опублікування:
06.05.2024 14:43
Опис:
В Дотатку №2 Тендерної документації, в позиції №30 "Водно-дисперсійний пігментний концентрат світло-зелений - 100 мл." Замовником вказані технічні характеристики та ДСТУ 1062-1, які відповідають фасадній фарбі. В зв'язку з чим просимо внести зміни в Тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний учаснику, Управління гуманітарної сфери виконавчого комітету Колодяжненської сільської ради розглянула Ваше звернення та повідомляємо, що до Тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
09.05.2024 08:52
Відповідь надана
Скасування дискримінаційної вимоги
Номер:
6903dcae23774e509f6dbbc175857cdb
Дата опублікування:
06.05.2024 14:29
Опис:
З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Фарба відноситься до нехарчової продукції, а тому вимога щодо надання висновку СЕС є незаконним.
В зав'язку з вищезазначеним просимо прибрати з Додатку № 2 Тендерної документації наступну вимогу:
- Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику, розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне.
З 01.10.2023 року втратив чинність ЗУ "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", натомість, вступив в дію ЗУ "Про систему громадського здоров'я"
Відтак, серед іншого, скасовано вимогу отримувати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. З 01.10.2023 року такі висновки не видаються. Разом з тим, діючі висновки, які були отримані на продукцію, що виготовлялась до 01.10.2023р. не мають обмеження в їх дії.
Враховуючи зазначене, тендерною документацією передбачено надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, яка введена в обіг до 01.10.2023р., при цьому при введенні в обіг продукції після 01.10.2023р. необхідно надати:
1) надає письмові пояснення виробника такого товару, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року та підтвердження (гарантії) поставки при цьому товару, введеного в обіг з 01.10.2023 року;
2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ (що повинні співпадати з іншими документами та посиланнями тендерної пропозиції).
Виходячи з зазначеного, вимога не є дискримінаційною, оскільки містить вимоги для надання відповідних документів на продукцію, яка введена в обіг у відповідний період, при цьому відповідні підстави для внесення змін відсутні.
Дата відповіді:
09.05.2024 08:53