• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Тренажерний навчальний комплекс "ПЗРК ІГЛА" UNITS

Завершена

1 650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 250.00 UAH
Період уточнення: 01.05.2024 09:01 - 07.05.2024 12:05
Відповідь надана

Cтосовно обраного кваліфікаційного критерію процедури закупівлі

Номер: 840c45ae60534dd089ae376fa8af71f1
Дата опублікування: 02.05.2024 20:49
Опис: Просимо надати додаткові роз’яснення стосовно обраного кваліфікаційного критерію процедури закупівлі. У відповіді щодо обраного Замовником кваліфікаційного критерію процедури закупівлі зроблено посилання на п. 1 ч. 2 ст. 16 та ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", який говорить: «1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Просимо надати роз’яснення стосовно того, яким чином підтверджуючі документи, перелік яких наведений в п. 1, 2, 6-10 тендерної документації, відносяться до зазначеного вище кваліфікаційного критерію, якщо наявність обладнання та матеріально-технічної бази може бути підтверджений наведенням їх переліку, а наявність технологій – наявністю комплекту технологічної документації, яка передбачає застосування обладнання та матеріально-технічної бази при виробництві тренажерів.
Відповідь: Щодо вашого звернення повідомляємо про те, що замовник на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі- Закон), окрім встановлення кваліфікаційного критерію процедури закупівлі передбаченої статею 16 Закону, може в тендерній документації зазначити іншу інформацію та вимоги до предмету закупівлі, з метою підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам та кваліфікаційним вимогам на Тренажерний навчальний комплекс "ПЗРК ІГЛА" UNITS.
Дата відповіді: 03.05.2024 17:18
Відповідь надана

Просимо надати роз’яснення стосовно слова "UNITS"

Номер: 44af77da7735456894e909eb7a6d88b6
Дата опублікування: 02.05.2024 13:31
Опис: Просимо надати роз’яснення стосовно слова "UNITS", що застосовано у назві предмета закупівлі - Тренажерний навчальний комплекс "ПЗРК ІГЛА" UNITS
Відповідь: Щодо вашого звернення повідомляємо про те, що частиною 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Отже, звертаємо Вашу увагу, що в замовника є вибір: замовник може вказати, які еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, або не вказувати еквіваленти та, відповідно, закуповувати конкретний товар конкретного виробника. З метою підвищення практичної складової щодо вивчення будови, принципу дії, порядку переводу з похідного положення в бойове та навпаки, а також безпосереднього використання за призначенням вищезазначених зразків озброєння, є нагальна потреба військової частини А3435 у забезпеченні тренажерним навчальним комплексом "ПЗРК ІГЛА" UNITS з відповідним програмним забезпеченням. Кваліфікаційний відбір потенційних контрагентів був здійсненний шляхом збору, аналізу, перевірки інформації стосовно потенційних контрагенів та аналізу системи публічних закупівель Prozorro, за критерієм переможних лотів та виконаних договірних зобов’язань за договорами із аналогічним предметом закупівлі.
Дата відповіді: 03.05.2024 11:21
Відповідь надана

Щодо невідповідності вимог встановлених в Оголошенні вимогам встановлених Законом України “Про публічні закупівлі”

Номер: ed6bba3f2bdc4515b95b05c7ebc7eada
Дата опублікування: 01.05.2024 15:10
Опис: Просимо надати роз’яснення стосовно невідповідності встановлених в Оголошенні вимог до необхідності «Обов’язково вказувати марку, модель, інші параметри для однозначної ідентифікації предмета закупівлі», що зазначено у ЦІНОВІЙ ПРОПОЗИЦІЇ (Додаток №2 до Оголошення) та в ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ до Тренажерного навчального комплексу "ПЗРК ІГЛА" UNITS (Додаток №3 до Оголошення) вимогам до технічних специфікацій, встановлених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) . За пунктом 4 статті 23 Закону «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз “або еквівалент”.
Відповідь: Щодо вашого звернення повідомляємо про те, що в складі ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (Додаток №2 до Оголошення) та в ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ до Тренажерного навчального комплексу "ПЗРК ІГЛА" UNITS (Додаток №3 до Оголошення) Замовником не наведені жодні посилання на конкретну марку, модель чи виробника предмету закупівлі. Технічна спеціфікація містить пропозицію до учасників предмету закупівлі, зазначити марку, модель або інші параметри для однозначної ідентифікації предмета закупівлі. Таким чином, тендерна документація відповідає всім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”.
Дата відповіді: 02.05.2024 10:17
Відповідь надана

Щодо невідповідності Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлених в розділі 4 пункті 8 ОГОЛОШЕННЯ для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Оголошення) вимог до переліку документів, що потрібно надати для підтвердження кваліфікації учасників.

Номер: d3b9ce1a56584b06bb4cb43556eaec37
Дата опублікування: 01.05.2024 15:04
Опис: В розділі 4 пункту 8 ОГОЛОШЕННЯ Наведений перелік потрібних для надання документів, але документи за підпунктами 3 та 4 стосуються вимог до комплектності експлуатаційної документації тренажера, підпункт 5 може бути застосований, однак наявність документів за підпунктами 1, 2, 6-10, за чинним законодавством, не є обов’язковим для підприємств-учасників закупівлі, тому не можуть бути обов’язковими вимогами для учасників закупівлі, що не зазначено в Оголошенні. Крім того, вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі наведений у Статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Встановлення додаткових кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників та протирічать пункту 5 Статті 14 Закону.
Відповідь: Щодо Вашого звернення, повідомляємо про те, що згідно п. 1 ч. 2 ст. 16 та ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", замовником установлювлений кваліфікаційний критерій до учасників процедури закупівлі, а також технічні вимоги до характеристик предмета закупівлі, на підтвердження яких в п. 1, 2, 6-10 тендерної документації передбачені відповідні підтверджуючі документи. Таким чином, жодних вимог, які обмежують або дискримінують учасникі процедури закупівлі, тендерна документація не містить.
Дата відповіді: 02.05.2024 10:10