-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
код ДК 021:2015 — 09130000-9 - нафта і дистиляти: (код ДК 021:2015 - 09132000-3- Бензин: бензин А-95; код ДК 021:2015 - 09134200-9-Дизельне паливо: дизельне паливо)
Завершена
1 530 840.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 308.41 UAH
мін. крок: 1% або 15 308.41 UAH
Період уточнення:
30.04.2024 14:13 - 05.05.2024 00:00
Відповідь надана
Про надання пояснень
Номер:
8cacff6006e449fa8b9c2c0b1ec256d5
Дата опублікування:
04.05.2024 15:46
Опис:
2. Додаток 3 до тендерної документації містить пояснення до примітки ***, а саме:
«ОБҐРУНТУВАННЯ вимоги наявність не менше 8 (восьми) автозаправних станції у 8 (восьми) адміністративних районах м. Харкова. Дана вимога збільшує вірогідність заправки як безпосередньо в м. Харків». При цьому, тендерна документація в цілому, та додаток 3 зокрема, не містять примітки ***, до якої могло б бути застосоване наведене пояснення. Наявна лише вимога, визначена пунктом 2.2. додатку 3 до тендерної документації щодо наявності не менше 8 ( восьми) автозаправних станції в м. Харкові (без конкретних вимог щодо розміщення в адміністративних районах міста). З метою уникнення двозначного трактування умов тендерної документації, непорозумінь під час складання та розгляду пропозицій учасників, просимо видалити процитоване пояснення.
Відповідь:
«Шановний Учаснику, дякуємо Вам за звернення. Інформуємо Вас, що у зв’язку із відсутністю інформації в тендерній документації, до якої б могла застосовуватись вищевказана примітка, зазначена характеристика не буде використана під час розгляду тендерних пропозицій. З повагою до Вас, уповноважена особа КП "Харківблагоустрій"».
Дата відповіді:
07.05.2024 12:42
Відповідь надана
Про надання пояснень
Номер:
1d6a0efcd127442496ebab1ad820d15b
Дата опублікування:
04.05.2024 15:45
Опис:
Шановний замовнику!
Додаток 3 до тендерної документації містить пояснення до примітки **, а саме: «**ОБҐРУНТУВАННЯ вимоги щодо обов’язкової наявності АЗС в межах до «ВПИСАТИ ВІДСТАНЬ» км від місця знаходження Замовника. Дана вимога пов’язана з дією воєнного стану в Україні внаслідок повномасштабної агресії росії. У зв’язку з постійною загрозою обстрілів, Замовник мінімізує час на заправку автотранспорту й витрати пального, пов’язані зі значною відстанню від АЗС та місцем знаходження КП «СВОЯ НАЗВА ПІДПРИЄМСТВА». При цьому, тендерна документація в цілому, та додаток 3 зокрема, не містять примітки **, до якої могло б бути застосоване наведене пояснення. Саме ж пояснення, не оформлене належним чином (не вказана відстань у км та назва підприємства). Оскільки вимога щодо відстані від АЗС учасника до підприємства тендерною документацією не регламентується, з метою уникнення двозначного трактування умов тендерної документації, непорозумінь під час складання та розгляду пропозицій учасників, просимо видалити процитоване пояснення.
Відповідь:
«Шановний Учаснику, дякуємо Вам за звернення. Інформуємо Вас, що у зв’язку із відсутністю вказаної відстані, зазначена характеристика не буде використана у оцінці відстані у км до АЗС, що пропонує Учасник. В той же час Замовник керуватиметься вимогами, що передбачені у відповідно до зазначеної мотивації в тендерній документації. З повагою до Вас, уповноважена особа КП "Харківблагоустрій"».
Дата відповіді:
07.05.2024 12:30
Відповідь надана
Щодо внесенн змін в ТД
Номер:
ef7f6ad16f9c42ed80c3a29997942400
Дата опублікування:
04.05.2024 12:45
Опис:
Згідно з додатком 3 до тендерної документації бензин А-95 має відповідати ДСТУ 7687:2015. Пунктом 3.2. зазначеного додатку визначено, що «Бензин А-95 та дизельне паливо повинні відповідати температурному режиму експлуатації». При цьому ДСТУ 7687: 2015 (на відміну від ДСТУ 7688:2015) не передбачає вимог щодо сезонності (відповідно до температурного режиму експлуатації, поділу бензину на літній та зимовий, тощо) до бензину автомобільного. Просимо внести зміни в пункт 3.2. додатку 3 до тендерної документації з урахуванням норм діючого ДСТУ 7687:2015.
Відповідь:
«Шановний Учаснику, дякуємо Вам за звернення. Інформуємо Вас, що у випадку якщо ви незобов’язані надавати певні документи ,ви вправі надати відповідний лист пояснення з посиланням на нормативні документи щодо ненадання того чи іншого документу. Таке надання листа пояснення не порушуватиме вимоги тендерної документації, у випадку належного обґрунтованого посилання на відповідні нормативні документи. З повагою до Вас, уповноважена особа КП "Харківблагоустрій"».
Дата відповіді:
07.05.2024 12:24
Відповідь надана
Щодо строків постачання
Номер:
71587617345448e5a05227897d52f9e6
Дата опублікування:
04.05.2024 12:44
Опис:
Просимо пояснити доцільність включення до тендерної документації вимоги щодо надання листів від власника / орендаря / управителя АЗС про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, протягом 2024-2025 років, за зразком талонів Учасника. Закупівля включена до річного плану закупівель на 2024 рік, відповідно до оголошення про закупівлю та проєкту договору постачання товару заплановане до кінця 2024 року. За таких умов процитована вимога (в частині гарантування відпуску товару протягом 2025 року) є надмірною та необґрунтованою. Просимо внести відповідні зміни в ТД.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо Вам за звернення. Інформуємо щодо факту врахування потреб змовника та необхідності безперебійного постачання/забезпечення діяльності Замовника при формування вимог щодо умов закупівлі, відповідно до зазначених господарських процесів просимо Учасників не встановлювати власного бачення щодо такої організації діяльності змовника ,а врахувати потреби передбачені умовами закупівлі. Додатково інформуємо, що згідно ЗУ Про публічні закупівлі та Особливостей, укладення договору на постачання протягом 2024 року не обмежує в праві використати закуплений за результатами закупівлі та збережений на АЗС товар у інші періоди. З повагою до Вас, уповноважена особа КП "Харківблагоустрій"
Дата відповіді:
07.05.2024 12:17
Відповідь надана
щодо внессення змін в ТД
Номер:
7e0a4b71c27d4417b23e4fe772a10429
Дата опублікування:
04.05.2024 12:43
Опис:
5. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації «Під визначенням «партнерський договір» слід розуміти договір співробітництва/співпраці між Учасником та емітентом талонів/власником/орендарем АЗС/АЗК (партнерами), в якому визначені права та обов’язки сторін, в тому числі забезпечення організаційної, інформаційної, практичної, ресурсної підтримки стосовно реалізації пального на АЗС/АЗК партнерів. Договори купівлі-продажу, постачання чи іншого виду реалізації пального, де сторонами договору є «Продавець» та «Покупець» не є договорами партнерства». Вважаємо, що наведена вимога суттєво обмежує конкуренцію на торгах, а замовник перебирає на себе не притаманні йому функції, втручаючись у господарську діяльність учасників ринку роздрібної реалізації пального (на підставі укладених партнерських договорів), регламентуючи умови господарських договорів, стороною яких Замовник не є. Просимо виключити наведену вимогу, або ж навести обґрунтування: чому саме на думку замовника партнерський договір, в якому сторонами є «Продавець» та «Покупець» не забезпечить можливість постачання палива на АЗС?
Відповідь:
«Шановний Учаснику, дякуємо Вам за звернення. Замовником встановлено вимогу щодо надання підтвердження господарських стосунків із операторами/власниками/орендодавцями АЗС, що пропонуються Учасником у зв’язку із наступним зберіганням палива, що буде придбано за результатами закупівлі на таких АЗС. Відповідно замовник не обмежує в собі залучення АЗС Учасників. Якщо договори, що передбачають сторонами Покупця в собі Учасника та Продавця в особі оператора/власника/орендаря АЗС містять необхідні господарські операції, що забезпечують обслуговування за ними 3х осіб (Замовника) та надають для нього відповідні гарантії та сервіси, що передбачені умовами закупівлі такі договори будуть вважатись відповідними тендерній документації. В той же час якщо договори двосторонніми та не передбачають всього спектру необхідних умов закупівлі такі договори не відповідають умовам закупівлі. З повагою до Вас, уповноважена особа КП "Харківблагоустрій"».
Дата відповіді:
07.05.2024 11:50
Відповідь надана
щодо виключення необгрунтованих дискримінаційних вимог
Номер:
46c9bbaec3c94f638922203d1fb50a12
Дата опублікування:
04.05.2024 12:41
Опис:
6. Пунктом 4.10 додатку 3 до тендерної документації визначено наступне: обов’язкова наявність особистого електронного кабінету на вебсайті або мобільного додатку**** для користування Замовником, що має бути підтверджено Довідкою, складеною в довільній формі. Під визначенням «Особистий кабінет» або «Мобільний додаток» слід вважати засоби електронно-цифрового доступу Замовника (кінцевого Покупця палива у вигляді ПТ), що діють в режимі роботи 24/7, надають доступ Замовнику до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником, дозволяють формувати статистичні звіти по витратам, місцям використання (отоварення) ПТ, можливість блокування та розблокування ПТ.
Процитована вимога є дискримінаційною, надмірною та такою, що порушує пункт 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Наголошуємо на тому, що у разі здійснення закупівель дизельного пального, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Відповідний стандарт ДСТУ 7688:2015 ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО не передбачає встановлення вимог щодо наявності особистого кабінету/Web додатку, веб-сайту або інших технічних засобів контролю та розподілу пального. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, включення іншої інформації/вимог до тендерної документації, може бути здійснено лише якщо наявність такої інформації передбачена законодавством. Ані ДСТУ 7688:2015, ані Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927, ані постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 № 1442, ані Інструкція про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затверджена наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв’язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 № 281/171/578/155 (зареєстрована в Міністерстві юстиції України 2 вересня 2008 р. за № 805/15496), ані жодний інший нормативний документ не встановлює вимоги щодо наявності особистого кабінету/Web додатку, веб-сайту або інших технічних засобів контролю та розподілу пального для провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним. Відтак, замовник не має жодних підстав вимагати наявність такого кабінету (додатку, сайту) в учасників.
Наведена позиція підтверджується також практикою органу оскарження, який неодноразово визнавав вимоги замовників щодо наявності особистого кабінету/Web додатку дискримінаційними, до прикладу у рішеннях №597-р/пк-пз від 10.01.2024, №477-р/пк-пз від 09.01.2024, №12208-р/пк-пз від 07.08.2023. У всіх перелічених рішеннях АМКУ визнавав, що «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону».
Обґрунтування наведеної вимоги високим ризиком втрати паперових носіїв інформації щодо витрат палива, внаслідок можливих обстрілів через збройну агресію росії, не може бути прийнятим до уваги, оскільки обладнання та серверна інфраструктура, що забезпечує функціонування веб-сайту чи мобільного додатку, так само може бути пошкоджена та/або знищена внаслідок обстрілу. Отже, власна думка замовника про те, що саме паперові носії мають високий ризик втрат є необґрунтованою та встановлена з метою обмеження кола потенційних учасників.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, просимо виключити із тендерної документації дискримінаційну вимогу - пункт 4.10 додатку 3. Заздалегідь вдячні за дотримання законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь:
«Шановний Учаснику, дякуємо Вам за звернення. Інформуємо щодо відсутності дискримінаційних чи надмірних вимог у частині вашого звернення, оскільки вимоги передбачені тендерною документацією сформовані з врахуванням Особливостей та ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до зазначеного визначення технічної специфікації щодо предмета закупівлі включає у себе : "технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги."
Вимога щодо використання Веб кабінету / додатку не передбачена чинним ДСТУ 7688/7687 , як і вимога щодо способу одержання, зберігання палива на зс та інше що є умовами закупівлі палива за даною закупівлею , проте такі супутні вимоги ,в тому числі щодо способу одержання палива за паливними талонами (бланками дозволами), наявність веб кабінету / або аналогічного за змістом - засобу є необхідною умовою закупівлі та адміністрування Змовником товару, його залишків на зберіганні на АЗС, що пропонує Учасник , а також з метою оперативного захисту такого товару від несанкціонованого доступу у випадку втрати чи пошкодження талонів/бланків дозволів. Враховуючи обставини пов’язані з географічним місцем знаходження замовника та факт активних бойових дій на території України замовник просить надати можливість здійснювати самостійне адміністрування за допомогою зазначених засобів власних запасів ПММ з боку зберігача / Учасника. Звертаємо уваг, що надання таких засобів віддаленого доступу є нормальною практикою та пропонується усіма національними мережами АЗС, що забезпечує відповідну конкуренцію, отже не є дискримінаційною вимогою. З повагою до Вас, уповноважена особа КП "Харківблагоустрій"».
Дата відповіді:
07.05.2024 11:37
Відповідь надана
ПДВ
Номер:
3bb6e3e438144e8da92be1797e4b9311
Дата опублікування:
30.04.2024 15:07
Опис:
Добрий день!
Пунктом 1 розділу 5 тендерної документації передбачено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ – якщо предмет закупівлі не оподатковується.
Очікувана вартість предмета закупівлі, у відповідному електронному полі, зазначена без ПДВ, а саме 1 530 840,60 грн без ПДВ, що суперечить пункту 1 розділу 5 тендерної документації, зокрема для учасників платників ПДВ.
Просимо усунути невідповідності у положеннях тендерної документації за для однозначного їх розуміння учасниками під час підготовки та розрахунку вартості тендерних пропозицій.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо Вам за звернення.
Нашою Тендерною документацією передбачена сума (очікувана вартість) з ПДВ, але системою, при оголошенні процедури закупівлі не відобразилося ПДВ.
Невідповідність у положеннях тендерної документації усунута.
З повагою до Вас, уповноважена особа КП "Харківблагоустрій"
Дата відповіді:
30.04.2024 17:02