• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Готові текстильні вироби» Розкладні ліжка

Завершена

1 905 755.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 057.55 UAH
Період уточнення: 29.04.2024 14:46 - 05.05.2024 00:00
Відповідь надана

Протоколи випробувань - не чіткі вимоги

Номер: 331409f74b654bfeb1da2a62ab7a0766
Дата опублікування: 01.05.2024 11:46
Опис: Ознайомившись з вимогами тендерної документації, у нас виникло питання щодо вимог до документів на підтвердження технічних характеристик, а саме згідно з Додатком 2 до тендерної документації в п.11. вимагається : «На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, учасник повинен надати сканкопії таких документів: протокол(и) досліджень (випробувань) виробу(ів) на відповідність вимогам нормативної або технічної документації, що виданий випробувальною лабораторією акредитованою на технічну компетентність та незалежність національним агентством з акредитації України (якщо в протоколі випробувань виробу відсутні випробування якогось з матеріалів, то додатково додається протокол випробувань цього матеріалу або протоколи випробувань матеріалів відповідно до обсягів перевірки, з яких виготовлено зразок, що видані випробувальною лабораторією акредитованою на технічну компетентність та незалежність національним агентством з акредитації України);» Запитавши в декількох випробувальних лабораторіях, чи можуть вони провести дослідження на всі вимоги, що є в технічних вимогах до ліжка в тендерній документації, вияснилося, що лабораторіям, необхідно конкретні показники, які потрібно дослідити, а не розмиті вимоги. Наприклад, лабораторії не можуть зрозуміти як вимірювати такі вимоги: - Гарантійний строк (термін) на товар: учасник забезпечує відповідність якості виробу вимогам та гарантує термін експлуатації не менше одного року з дати її початку, при дотриманні умов експлуатації, транспортування та зберігання - тобто ліжко має пробути в лабораторії не менше року і експлуатуватися кожний день? - Колір основного матеріалу товару – олива, хакі, або в колористиці камуфляж «мультикам». – має бути вказаний колір за кольоровим стандартом - Фарбування каркасу здійснене порошковою полімерною фарбою шаром 0,15-0,2 мм кольору оливи, сірого або чорного, стійкою до подряпин - як виміряти стійкість до подряпин? Яких саме подряпин, чим дряпати? - Спальне місце виготовлене з міцної, стійкої до ультрафіолетового випромінювання, вологостійкої тканини зі складом – 100% поліестер щільністю не менше 220 г/м2, кольору оливи, хакі, або в колористиці камуфляж «мультикам». – як виміряти стійкість до ультрафіолета? – що мається на увазі, в яких одиницях, в який проміжок часу?Вологостійка тканина – теж має тестування свої особливості – яку кількість води витримує, в якому часовому відрізку? Колір за кольоровим стандартом. І багато чого іншого. Може більшу частину вимог і не треба вимірювати, але ж не відомо що треба. І все це коштує гроші, чим більше показників тестується, тим більше коштують такі випробування, тим більше коштує отримання такого протоколу і тим більше це впливає на загальну суму пропозиції. Тобто отакими розмитими своїм вимогами, ви здорожуєте продукцію. А основна мета закупівель, це економія та прозорість. У такий спосіб, описуючи вимоги, ви встановлюєте штучні перепони на закупівлю такого необхідного товару для бойової бригади, яка виконує бойові завдання на фронті. Створюючи отакі вимоги, жоден з виробників не може знати напевне, чи його ліжка підходять під вимоги чи ні. І кожен учасник закупівлі не знає напевне, чи відхилять його з його протоколом випробувань чи ні. Вже в березні один раз закупівля таких ліжок не відбулася, але це вас нічому не навчило і ви пишете знову такі ж вимоги. В вимозі щодо надання протоколу випробування, не зрозуміло на відповідність вимогам якої нормативної або технічної документації треба надати протокол. Не зрозуміло на які показники надати протокол, на які матеріали надати протокол і які показники в цих матеріалах досліджувати. Що мається на увазі? Шановний, Замовник, внесіть будь ласка, зміни в документацію та конкретизуйте, перелічіть по пунктам, які саме вимоги має підтвердити протокол випробувань і які ви очікуєте там мають бути результати в кількісних характеристиках. В разі не внесення ясності, ми надамо протокол випробувань на відповідність вимогам, які на наш погляд повинні бути в протоколі, і при відхиленні нас, будемо звертатися в АМКУ, щодо неправомірного відхилення нас, так як в тендерній документації не вказано, на що конкретно має бути протокол і які показники мають бути в протоколі і що ми вже зверталися до Замовника з уточненням, але Замовник не вніс уточнень.
Відповідь: Учасник самостійно приймає рішення, щодо участі в тендері та своїх можливостей при виконанні умов тендерної документації. Замовник проводить процедуру закупівлі за кошти державного бюджету України і хоче придбати вироби найвищої якості, тому вимоги є цілком обґрунтовані та відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 03.05.2024 16:25
Відповідь надана

незаконна вимога надання сертифікатів відповідності

Номер: d7391962630a4fffa9cd97700def9a85
Дата опублікування: 30.04.2024 13:17
Опис: Ознайомившись з вимогами тендерної документації, я прийшов до висновку, що є ряд порушень законодавства в вимогах до документів на підтвердження технічних характеристик, а саме згідно з Додатком 2 до тендерної документації в п.11. вимагається : «На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, учасник повинен надати сканкопії таких документів: чинний(і) сертифікат(и) відповідності на всі матеріали з яких виготовляється товар, виданий уповноваженим органом.» Я, як потенцій учасник даної закупівлі інформую Замовника про відсутність обов’язкової сертифікації товарів на території України у зв’язку з втратою чинності з 1 січня 2018 року Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 р. № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» та Указу Президента України від 18.03.2003 року № 225\2003. Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка раніше сертифікувалася та входила до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 № 28, не підлягає обов’язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017 р. № 500 «Про скасування національних нормативних документів» з 1 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. У зв’язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не сертифікують продукцію, а й не видають жодних довідок про те, чи підлягає товар сертифікації, оскільки сертифікація відсутня повністю – жоден товар не підлягає обов’язковій сертифікації. Відповідно до п.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником(у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником. Перевірити вищевказану інформацію можна за посиланням: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18 Вимагаю, прибрати дану вимогу з тендерної документації , як не законну, яка порушує права учасників закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до наданого звернення будуть внесені зміни до додатку 2 тендерної документації.
Дата відповіді: 02.05.2024 16:44
Відповідь надана

Незаконна вимога надання Висновків санітарно-епідеміологічної експертизи

Номер: b285151c46654214968eb5b7a2416896
Дата опублікування: 30.04.2024 13:02
Опис: Чи відомо Замовнику який уповноважений орган видає висновки санітарно-епідеміологічної експертизи? За посиланням https://center.diia.gov.ua/library/vidaca-visnovku-derzavnoi-sanitarno-epidemiologicnoi-ekspertizi-2 можна знайти інформаційну картку. В цій картці надана інформація про суб’єкта надання цієї адміністративної послуги, а саме: Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким суб’єктом є Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Ви ж, шановний Замовник вимагаєте неіснуючий документ, а саме згідно з Додатком 2 до тендерної документації в п.11. вимагається : «На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, учасник повинен надати сканкопії таких документів: позитивний(ні) висновок(и) санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий товар або на всі вироби, які входять до комплектації товару, що виданий випробувальною лабораторією акредитованою на технічну компетентність та незалежність національним агентством з акредитації України;» Випробувальні лабораторії не видають таки висновки. Це порушення законодавства. Окрім цього, в цій інформаційні картці сказано на основі яких законів вони надають такі документи, зокрема на основі Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»(ст.1, 10-12). Разом з тим, наразі вимога висновків вже півроку як застаріла, адже дана вимога тендерної документації тепер порушує чинне законодавство України в частині надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. З 01 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким й було врегульоване проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків, втратив чинність. Серед іншого, з 01.10.2023 припинено видачу висновків санітарно-епідеміологічної експертизи Держпродспоживслужбою України, яка раніше їх й видавала. Тобто отримати висновки під вимоги Замовника вже неможливо, навіть не через обмеженість строку надання тендерних пропозицій, а взагалі. Таким чином, вимога підтвердити будь-які характеристики товару або просто навіть надавати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи є незаконною, щодо чого вже склалася усталена практика Комісії АМКУ. Просимо виключити зазначену вимогу з тендерної документації, як незаконну, яка порушує права Постачальників.
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до наданого звернення будуть внесені зміни до додатку 2 тендерної документації.
Дата відповіді: 02.05.2024 16:44