-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Навчальне обладнання та приладдя для опорної школи
Закупівля здійснюється за двома лотами ЛОТ 1 - Кабінет біології, ЛОТ 2 - кабінет географії
Торги не відбулися
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 250.00 UAH
Період уточнення:
11.06.2018 14:40 - 23.06.2018 17:00
Відповідь надана
ЗАЯВА-ВИМОГА
Номер:
68f6518bf83f41b0876df7faa866e36b
Дата опублікування:
18.06.2018 17:51
Опис:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ЛАБОРА»
43000, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Гончара, 3, тел. +380661269866
ЄДРПОУ 41426918, р/р 26001055506660, МФО 303440 в Волинське ГРУ ПАТ КБ «ПриватБанк»
Відділ освіти та молоді Рожищенської райдержадміністрації Волинської області
ЗАЯВА
(в порядку ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»)
В системі публічних закупівель Prozorro я ознайомився з тендерною документацією (надалі – ТД) на закупівлю товару по наступному предмету: «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 39160000-1 Шкільні меблі (Навчальне обладнання та приладдя для опорної школи) ЛОТ 1 – Кабінет біології; ЛОТ 2- Кабінет географії».
Проаналізувавши зміст вимог ТД, вважаю, що наявні підстави для надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, обґрунтуванням чого є наступне.
Так, в додатках до ТД визначено вимоги щодо документів, які повинні надаватись в складі ТД.
Запитувані відомості передбачають обов’язок надання потенційним учасником процедури закупівлі як інформацію в довільній формі, так і копії окремих документів (титульна сторінка технічних умов, сертифікату на систему якості, звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, сертифікату на систему екологічного менеджменту тощо).
Вимоги про надання в довільній формі зобов’язань/гарантійних листів щодо можливого виконання зобов’язань, очевидно, є зрозумілими з точки зору оголошеної закупівлі.
Разом з тим, вимоги на зразок «надання титульної сторінки технічних умов», «сертифікатів виробника», «звіту про остаточну перевірку» і т.п., є необґрунтованими та такими, що порушують принципи здійснення закупівель та права учасників процедури закупівлі.
Встановлення вимог про надання окремих документів виробника на стадії «оприлюднення інформації про закупівлю» свідчить про складення умов ТД в інтересах окремого учасника.
Вказані обставини підтверджують те, що вимоги ТД є дискримінаційними та упередженими по відношенню до учасників процедури закупівлі.
Доказами даного твердження є наслідки, визначені Замовником, у вигляді: «у разі ненадання підтверджуючих документів пропозиція буде відхилена».
Відповідно, вимоги Замовника про надання окремих документів виробника в межах строку подання тендерних пропозицій передбачає необхідність володіти товаром (або ж документацією щодо товару), що є предметом закупівлі.
Згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких також визначено: недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог ст.5 вказаного Закону передбачено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах… Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників».
Таким чином, зазначення в умовах ТД вимог про довільну форму подання інформації, поряд з вимогами Замовника надання окремих документів виробника, є завуальованою формою створення переваг для окремого учасника.
Положення Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.ст. 10, 16, 17 та ін.) містять вимоги до оприлюднення інформації про закупівлю, що не передбачає вимог приймати участь в закупівлі безпосередньо виробниками продукції або ж вимог у наданні на вказаній стадії процедури закупівлі документів виробника.
Також доцільно звернути увагу Тендерного комітету, що вимоги до засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів містяться в Переліці, який затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016р. №704.
Вказаний нормативно-правовий акт не передбачає вимог щодо надання документально характеристик предмета закупівель, визначених в ТД.
З огляду на вказане, безпідставне визначення Замовником вимог в ТД є порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та є свідченням порушень в діях органу державної влади.
Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право на отримання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Враховуючи викладене,
прошу:
1. Надати роз’яснення щодо тендерної документації в частині зазначення правових підстав вимог до подання документів (п.п. 5-11 приміток додатку №2 до лоту №1, п.п. 5-11 приміток додатку №3 до лоту №2, п.п. 20-26 додатку №7 до лотів №№ 1, 2).
2. Внести зміни до тендерної документації шляхом оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Директор Панасюк О.М.
Відповідь:
оголошуючи закупівлю тендерний комітет впершу чергу орієнтувався на нормативно-правові акти, а також на аналогічні закупівлі оголошені на порталі Уповноваженого органу, в декількох з яких було передбачено відповідні документи, до речі такі закупівлі мали достатню кількість учасників. Тому звинувачення в упередженості та створенні переваг для одного учасника є необґрунтованими. Крім того, у тендерній документації передбачено, що якщо учасник не подає у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин, а вони вимагаються цією тендерною документацією, то він повинен надати щодо цього письмове пояснення.
Дата відповіді:
20.06.2018 14:41
Відповідь надана
ЗАЯВА-ВИМОГА
Номер:
26abab9dd0e541638a5a9e095da38e07
Дата опублікування:
18.06.2018 17:51
Опис:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ЛАБОРА»
43000, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Гончара, 3, тел. +380661269866
ЄДРПОУ 41426918, р/р 26001055506660, МФО 303440 в Волинське ГРУ ПАТ КБ «ПриватБанк»
Відділ освіти та молоді Рожищенської райдержадміністрації Волинської області
ЗАЯВА
(в порядку ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»)
В системі публічних закупівель Prozorro я ознайомився з тендерною документацією (надалі – ТД) на закупівлю товару по наступному предмету: «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 39160000-1 Шкільні меблі (Навчальне обладнання та приладдя для опорної школи) ЛОТ 1 – Кабінет біології; ЛОТ 2- Кабінет географії».
Проаналізувавши зміст вимог ТД, вважаю, що наявні підстави для надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, обґрунтуванням чого є наступне.
Так, в додатках до ТД визначено вимоги щодо документів, які повинні надаватись в складі ТД.
Запитувані відомості передбачають обов’язок надання потенційним учасником процедури закупівлі як інформацію в довільній формі, так і копії окремих документів (титульна сторінка технічних умов, сертифікату на систему якості, звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, сертифікату на систему екологічного менеджменту тощо).
Вимоги про надання в довільній формі зобов’язань/гарантійних листів щодо можливого виконання зобов’язань, очевидно, є зрозумілими з точки зору оголошеної закупівлі.
Разом з тим, вимоги на зразок «надання титульної сторінки технічних умов», «сертифікатів виробника», «звіту про остаточну перевірку» і т.п., є необґрунтованими та такими, що порушують принципи здійснення закупівель та права учасників процедури закупівлі.
Встановлення вимог про надання окремих документів виробника на стадії «оприлюднення інформації про закупівлю» свідчить про складення умов ТД в інтересах окремого учасника.
Вказані обставини підтверджують те, що вимоги ТД є дискримінаційними та упередженими по відношенню до учасників процедури закупівлі.
Доказами даного твердження є наслідки, визначені Замовником, у вигляді: «у разі ненадання підтверджуючих документів пропозиція буде відхилена».
Відповідно, вимоги Замовника про надання окремих документів виробника в межах строку подання тендерних пропозицій передбачає необхідність володіти товаром (або ж документацією щодо товару), що є предметом закупівлі.
Згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких також визначено: недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог ст.5 вказаного Закону передбачено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах… Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників».
Таким чином, зазначення в умовах ТД вимог про довільну форму подання інформації, поряд з вимогами Замовника надання окремих документів виробника, є завуальованою формою створення переваг для окремого учасника.
Положення Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.ст. 10, 16, 17 та ін.) містять вимоги до оприлюднення інформації про закупівлю, що не передбачає вимог приймати участь в закупівлі безпосередньо виробниками продукції або ж вимог у наданні на вказаній стадії процедури закупівлі документів виробника.
Також доцільно звернути увагу Тендерного комітету, що вимоги до засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів містяться в Переліці, який затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016р. №704.
Вказаний нормативно-правовий акт не передбачає вимог щодо надання документально характеристик предмета закупівель, визначених в ТД.
З огляду на вказане, безпідставне визначення Замовником вимог в ТД є порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та є свідченням порушень в діях органу державної влади.
Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право на отримання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Враховуючи викладене,
прошу:
1. Надати роз’яснення щодо тендерної документації в частині зазначення правових підстав вимог до подання документів (п.п. 5-11 приміток додатку №2 до лоту №1, п.п. 5-11 приміток додатку №3 до лоту №2, п.п. 20-26 додатку №7 до лотів №№ 1, 2).
2. Внести зміни до тендерної документації шляхом оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Директор Панасюк О.М.
Відповідь:
оголошуючи закупівлю тендерний комітет впершу чергу орієнтувався на нормативно-правові акти, а також на аналогічні закупівлі оголошені на порталі Уповноваженого органу, в декількох з яких було передбачено відповідні документи, до речі такі закупівлі мали достатню кількість учасників. Тому звинувачення в упередженості та створенні переваг для одного учасника є необґрунтованими. Крім того, у тендерній документації передбачено, що якщо учасник не подає у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин, а вони вимагаються цією тендерною документацією, то він повинен надати щодо цього письмове пояснення.
Дата відповіді:
20.06.2018 14:40