• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю» (Штори та жалюзі з монтажем)

Торги відмінено

199 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 996.50 UAH
Період уточнення: 24.04.2024 20:20 - 18.05.2024 00:00
Відповідь надана

Незрозуміле виправлення

Номер: 62d57634d662401c9e9cc5a57b96ca1b
Дата опублікування: 16.05.2024 19:50
Опис: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.00 год 21.03.2024. Чому виправлено на БЕРЕЗЕНЬ, який вже минув? Прошу внести зміни в ТД.
Відповідь: Доброго дня! Дана помилка є суто технічною, та такою що не впливає на вимоги ТД. Згідно з Порядком розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/централізованою закупівельною організацією (ЦЗО)/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів та завантаження відповідних документів через власне автоматизоване робоче місце. Якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, відрізняється від тієї, яка зазначена в електронних полях, у такому разі автентичною вважатиметься інформація, розміщена шляхом заповнення елект­ронних полів.
Дата відповіді: 17.05.2024 11:31
Відповідь надана

Повторю'ємо наше питання

Номер: 71fa923466784144964c2fe2616b6aac
Дата опублікування: 26.04.2024 23:18
Опис: Потрібно надати Висновок ДСЕЕ на - відповідність медичним критеріям вмісту хімічних речовин чи на - наявність радіонуклідів (радіоактивність)? Прошу конкретну відповідь. З повагою.
Відповідь: Доброго дня! Нами як замовником було внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.05.2024 14:42
Відповідь надана

Незрозуміла відповідь на пряме питання. Ми просимо надати пряму відповідь.

Номер: b9e732542f7245f0974768b55df23e46
Дата опублікування: 26.04.2024 18:28
Опис: Виходячи з наданої Замовником відповіді: ДСТУ ГОСТ 19917:2016 Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови 5.2.2.2 На лицевых поверхностях изделия мебели может быть одновременно не более трех видов нормируемых пороков, кроме неучитываемых и допускаемых без ограничения, указанных в приложении Б. 5.2.8 Требования к фурнитуре, металлическим поверхностям и их покрытиям - по ГОСТ 16371 и ГОСТ EN 15338. Фурнитура, выходящая на поверхность изделий, должна быть без заусенцев, ребра торцов погонажных деталей и ребра механизмов трансформации должны быть притуплены. 5.2.14 Облицовочные материалы, группу или категорию защитно-декоративных покрытий, форму мебели для общественных помещений рекомендуется выбирать с учетом систематической уборки их влажным способом или пылесосом. 5.2.16 Прочностные показатели мебели должны соотвествовать указаным в таблице 3 Стулья, табуреты, рабочие кресла, пуфы. 5.3.1. При изготовлении мебели ... ========== Шановний Замовнику! Яким чином надані Вами пояснення відносяться до товару закупівлі та до нашого питання??? Закупівля оголошена за ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю» Меблі відносяться до ДК 021:2015:39000000-2 Меблі (у тому числі офісні меблі), меблево-декоративні вироби, побутова техніка (крім освітлювального обладнання) та засоби для чищення. Яким чином поважний Замовник відносить нормативи на меблі до товарів закупівлі, які не є меблями? ============== Ми просимо надати нам пряму відповідь на дуже просте питання. З повагою.
Відповідь: Доброго дня! Нами як замовником було внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.05.2024 14:42
Відповідь надана

Роз`яснення умов договору

Номер: 027483b660bd45bd97fc8e0f803b23ea
Дата опублікування: 26.04.2024 11:57
Опис: Просимо надати пояснення щодо договору, а саме: 1. п.4.2 "Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100 % упродовж 90 (дев’яноста) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної.", в закупівлі вказаний строк 30 календарних днів. Так який строк оплати 30 або 90 днів? 2. п 8.8 "На дату укладення цього Договору існує форс-мажорна обставина щодо карантину у зв’язку з розповсюдженням COVID-19 на території України, тому згідно з пунктом 8.1 розділу 8 «Обставини непереборної сили (форс-мажор)» Договору зазначена форс-мажорна обставина не звільняє Постачальника від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором" . Просимо змінити цей пункт, так як на разі діють інші форс-мажорні обставини.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за зацікавленість в нашій закупівлі. Нами як Замовником буде внесено зміни до закупівлі по суті заданого питання!
Дата відповіді: 26.04.2024 17:14
Відповідь надана

Незрозуміла вимога.

Номер: 145387e2fed948d48e7759cc98526bbc
Дата опублікування: 26.04.2024 10:11
Опис: Шановний Замовнику! Ми повторно просимо надати відповідь на наше звернення щодо змісту Висновку ДСЕЕ. В іншому випадку ми будемо вимушені оскаржити незрозумілу вимогу.
Відповідь: Доброго дня! З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Отже, виходячи з наведеного, Замовники не обмежені у виборі визначення у тендерній документації вимог щодо наявності у учасника відповідних сертифікатів (тощо), що підтверджують екологічні та інші технічні характеристики товару. Відповідно до п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від12.10.2022 (надалі-Постанова 1178) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Наведеною вимогою Учасник не зазначає в порушення якої норми діючого законодавства Замовник вимагає сертифікат щодо підтвердження відповідності товару вимогам пунктів 5.2.2.2, 5.2.8, 5.2.14, 5.2.16, 5.3.1 пунктів 5.2.2.2, 5.2.8, 5.2.14, 5.2.16, 5.3.1 ДСТУ ГОСТ 19917:2016. Наразі припущення, які наводить Учасник, не є підставою для внесення будь-яких змін до тендерної документації..Дякуємо!
Дата відповіді: 26.04.2024 17:12
Відповідь надана

Незрозумілі вимоги

Номер: 40e5ddfcd1624d01a941f7d5e131841f
Дата опублікування: 25.04.2024 14:19
Опис: ТД: "На підтвердження відповідності запропонованих товарів та тканини із яких будуть виготовлені штори та жалюзі, учасники надають у складі тендерної пропозиції діючі висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікат відповідності" Прошу Замовника уточнити, відповідність чким саме вимогам має відповідати товар та тканина? А саме: на відповідність медичним критеріям вмісту хімічних речовин чи на наявність радіонуклідів (радіоактивність)? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Отже, виходячи з наведеного, Замовники не обмежені у виборі визначення у тендерній документації вимог щодо наявності у учасника відповідних сертифікатів (тощо), що підтверджують екологічні та інші технічні характеристики товару. Відповідно до п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від12.10.2022 (надалі-Постанова 1178) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Наведеною вимогою Учасник не зазначає в порушення якої норми діючого законодавства Замовник вимагає сертифікат щодо підтвердження відповідності товару вимогам пунктів 5.2.2.2, 5.2.8, 5.2.14, 5.2.16, 5.3.1 пунктів 5.2.2.2, 5.2.8, 5.2.14, 5.2.16, 5.3.1 ДСТУ ГОСТ 19917:2016. Наразі припущення, які наводить Учасник, не є підставою для внесення будь-яких змін до тендерної документації..Дякуємо!
Дата відповіді: 26.04.2024 17:12