• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)

Торги не відбулися

1 829 050.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 18 290.00 UAH
Період уточнення: 24.04.2024 15:23 - 18.05.2024 00:00
Відповідь надана

Стосовно підпунктів 5.8.7; 5.8.8; та 5.8.9 Проекту договору Додатку IV до тендерної документації

Номер: 969fc39e484246388e9f1759fcc21516
Дата опублікування: 17.05.2024 17:41
Опис: Просимо внести зміни: замість підпунктів 5.8.7; 5.8.8; та 5.8.9 Проекту договору Додатку IV до тендерної документації внести: «5.8.7 Документи що підтверджують відповідність позицій № 1, № 2, № 5, № 6, № 7 ( Додаток 1 до договору про закупівлю товарів СПЕЦИФІКАЦІЯ): Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 року № 94 (на кожне найменування товару); Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077 (на кожне найменування товару); Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 (на кожне найменування товару), 5.8.8 Документи що підтверджують відповідність позицій № 3, № 4 ( Додаток 1 до договору про закупівлю товарів СПЕЦИФІКАЦІЯ): Сертифікат калібрування, виданий призначеним органом з дотримання чинного законодавства України в сфері метрології та метрологічної діяльності.» ПОЯСНЕННЯ: Стосовно позиції № 3 мультиметр цифровий та позиції № 4 пристрій PTC-M Додатку І до договору: - ЩЕ РАЗ НАПОЛЕГЛИВО ПРОСИМО ЗВЕРНУТИ УВАГУ на те, що на позицію № 3 мультиметр цифровий не можливо надати декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 13 січня 2016 р. № 94). Дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки поширюється на вимірювачі електричної напруги та струму (вольтметри та амперметри 3-4-розрядні) (пункт 15 Додаток1 до Технічного регламенту). Позиція № 3 мультиметр цифровий, технічні вимоги до якого наведені в Додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)», має 5 розрядів та може використовуватись в якості робочого еталону. Робочі еталони підлягають калібруванню (відповідно до вимог ДСТУ OIML D 8:2008, Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 10 серпня 2020 року N 1518, частини другої статті 27 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»). На момент поставки з приладом буде наданий СЕРТИФІКАТ КАЛІБРУВАННЯ. - ЩЕ РАЗ НАПОЛЕГЛИВО ПРОСИМО ЗВЕРНУТИ УВАГУ на те, що на позицію № 4 пристрій PTC-M не можливо надати декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 13 січня 2016 р. № 94). Прилад є випробувальним обладнанням, на яке не поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Відповідно до вимог чинного законодавства України в сфері метрології та метрологічної діяльності та політики Національного агентства з акредитації України, дане устаткування підлягає калібруванню. На момент поставки з приладом буде наданий СЕРТИФІКАТ КАЛІБРУВАННЯ. Стосовно позиції № 1 вимірювач опору заземлення, позиції № 2 мегаомметр, позиції № 5 вимірювач струму КЗ та повного опору петлі КЗ, позиції № 6 вимірювач опору заземлення, позиції № 7 мікроомметр Додатку І до договору - з приладами будуть надані: Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 року № 94 (на кожне найменування товару); Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077 (на кожне найменування товару); Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 (на кожне найменування товару). Враховуючи вищесказане, просимо внести зміни в проект договору.
Відповідь: Відповідно Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 року № 94 (далі – Технічний регламент), Додаток 1 «Перелік засобів вимірювальної техніки, призначених для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології, на які поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» (далі – Перелік): - товар, тип 3 «Цифровий мультиметр» відповідає групі засобів вимірювальної техніки, призначених для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології Переліку, пункт 16. «Вимірювачі електротехнічних параметрів електроустановок»; - товар, тип 4 «Пристрій PTC-M або еквівалент» відповідає групі засобів вимірювальної техніки, призначених для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології Переліку, пункт 19. «Вимірювачі: параметрів релейного захисту». На зазначені засоби вимірювальної техніки, відповідно до вимог Технічного регламенту, виробники складають декларацію про відповідність. Декларація про відповідність повинна складатися згідно з примірною структурою, встановленою у додатку 4 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, та містити відомості, визначені відповідними модулями оцінки відповідності, встановленими у додатку 3 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки , і постійно оновлюватися.
Дата відповіді: 20.05.2024 16:20
Відповідь надана

Стосовно підпунктів 5.8.7; 5.8.8; та 5.8.9 Проекту договору Додатку IV до тендерної документації

Номер: 973c778af2944445ac8731b05c5b6073
Дата опублікування: 09.05.2024 12:59
Опис: Просимо внести зміни: замість підпунктів 5.8.7; 5.8.8; та 5.8.9 Проекту договору Додатку IV до тендерної документації внести: «5.8.7 Документи що підтверджують відповідність позицій №1, №2, №5, №6, №7 ( Додаток 1 до договору про закупівлю товарів СПЕЦИФІКАЦІЯ): Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 року № 94 (на кожне найменування товару); Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077 (на кожне найменування товару); Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 (на кожне найменування товару), 5.8.8 Документи що підтверджують відповідність позицій №3, №4 ( Додаток 1 до договору про закупівлю товарів СПЕЦИФІКАЦІЯ): Сертифікат калібрування, виданий призначеним органом з дотримання чинного законодавства України в сфері метрології та метрологічної діяльності.» ПОЯСНЕННЯ: Стосовно позиції №3 мультиметр цифровий та позиції №4 пристрій PTC-M Додатку І до договору: - ЩЕ РАЗ НАПОЛЕГЛИВО ПРОСИМО ЗВЕРНУТИ УВАГУ на те, що на позицію № 3 мультиметр цифровий не можливо надати декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 13 січня 2016 р. № 94). Відповідно до технічних вимог для мультиметра цифрового, які наведені в Додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)», на прилад не поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 13 січня 2016 р. № 94), так як мультиметр цифровий з наведеними технічними вимогами може використовуватись в якості робочого еталону. Підлягає калібруванню (відповідно до вимог ДСТУ OIML D 8:2008, Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 10 серпня 2020 року N 1518, частини другої статті 27 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»). На момент поставки з приладом буде наданий СЕРТИФІКАТ КАЛІБРУВАННЯ. - ЩЕ РАЗ НАПОЛЕГЛИВО ПРОСИМО ЗВЕРНУТИ УВАГУ на те, що на позицію № 4 пристрій PTC-M не можливо надати декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 13 січня 2016 р. № 94). Прилад є випробувальним обладнанням, на яке не поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Відповідно до вимог чинного законодавства України в сфері метрології та метрологічної діяльності та політики Національного агентства з акредитації України, дане устаткування підлягає калібруванню. На момент поставки з приладом буде наданий СЕРТИФІКАТ КАЛІБРУВАННЯ. Стосовно позиції № 1 вимірювач опору заземлення, позиції № 2 мегаомметр, позиції № 5 вимірювач струму КЗ та повного опору петлі КЗ, позиції № 6 вимірювач опору заземлення, позиції № 7 мікроомметр Додатку І до договору - з приладами будуть надані: Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 року № 94 (на кожне найменування товару); Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077 (на кожне найменування товару); Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 (на кожне найменування товару). Враховуючи вищесказане, просимо внести зміни в проект договору.
Відповідь: Питання, яке поставлено по даній процедурі, прийнято до відома та опрацьовується. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін, такі зміни будуть опубліковані замовником у відповідності з чинним законодавством.
Дата відповіді: 10.05.2024 15:04
Відповідь надана

Стосовно пункту 1.2.1. «Сканована копія паспорту виробника (на кожне найменування товару)» Додатку ІІ до тендерної документації

Номер: 6cd1af4199434397a48ac11e0e1f8a84
Дата опублікування: 08.05.2024 18:29
Опис: Просимо внести наступні зміни, а саме: - замінити «Сканована копія паспорту виробника (на кожне найменування товару) замінити на «Сканована копія керівництва з експлуатації (на кожне найменування товару). ПОЯСНЕННЯ: Дана вимога обумовлена тим, що ВИРОБНИКИ ІМПОРТНИХ ПРИЛАДІВ не надають паспорти виробника. В комплекті з приладом надається тільки керівництво з експлуатації ( інструкція щодо експлуатації). Враховуючи вищесказане, просимо внести зміни.
Відповідь: Питання, яке поставлено по даній процедурі, прийнято до відома та опрацьовується. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін, такі зміни будуть опубліковані замовником у відповідності з чинним законодавством.
Дата відповіді: 10.05.2024 15:04
Відповідь надана

Щодо коректності внесених змін до тендерної документації

Номер: cf3ed665864f48a49b4e3b42786376c5
Дата опублікування: 03.05.2024 15:02
Опис: 1.) Щодо метрологічних послуг: Звертаємо увагу на те, що вимога, яка зазначена у Додатку ІІ до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ Пункт 1.2.1. Сканована копія декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 року № 94, з наданням копії сертифікату на основі якого вона видана (на кожне найменування товару) не може бути однаково застосована для всіх позицій, які наведені в Додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)». На позицію № 3 мультиметр цифровий АРРА 505 не можливо надати копію декларації про відповідність. Прилад не підпадає під дію Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 13 січня 2016 р. № 94) ЗВТ відсутнє в переліку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Додаток 1 до Технічного регламенту ПЕРЕЛІК засобів вимірювальної техніки, призначених для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології, на які поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки). Мультиметр цифровий має 5 розрядів, може використовуватись в якості робочого еталону. Підлягає калібруванню (відповідно до вимог ДСТУ OIML D 8:2008, Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 10 серпня 2020 року N 1518, частини другої статті 27 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»). З приладом буде наданий сертифікат калібрування. Також не є можливим надати копію декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 13 січня 2016 р. № 94) на позицію № 4 пристрій PTC-M. Прилад є випробувальним обладнанням, на яке не поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Відповідно до вимог діючого законодавства в сфері метрології та метрологічної діяльності та політики Національного агентства з акредитації України, дане устаткування підлягає калібруванню. З приладом буде наданий сертифікат калібрування. Враховуючи вищесказане просимо внести зміни в Додаток ІІ до тендерної документації Пункт 1.2.1. та прописати для позиції № 3 мультиметр цифровий АРРА 505 та позиції № 4 пристрій PTC-M надання зразку сертифікату калібрування (замість копії декларації про відповідність) в складі тендерної пропозиції. На позицію №1 вимірювач опору заземлення МІ 3123, позицію № 2 мегаомметр МІ 3121Н, позицію № 5 вимірювач МІ 3122, позицію № 6 вимірювач опору заземлення MRU-200-UA, позицію № 7 Мікроомметр МІ3242 в складі тендерної пропозиції будуть надані зразки копій декларацій про відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 року № 94, копія декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077 (на кожне найменування товару), копія декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 (на кожне найменування товару). Звертаємо окрему увагу на те, що оригінали всіх сертифікатів калібрування та декларацій про відповідність вимогам Технічних регламентів будуть надані разом з приладами на момент поставки. Також просимо прибрати з додатку ІІ до тендерної документації Пункт 1.2.1. вимогу про надання в складі тендерної пропозиції копії сертифікату на основі якого видана декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 року № 94 (на кожне найменування товару). Дана вимога неправомірна. Сертифікат відповідності надається призначеним органам з сертифікації. Будь-яка публікація або відтворення змісту сертифіката можливе лише з письмової згоди призначеного органу, що його видав. 2.) щодо проектру договору: Просимо внести зміни в проект договору розділ 5. Поставка товарів пункт 5.8.7 Свідоцтва/сертифікату калібрування, виданого з дотриманням вимог статті 27 розділу VI Закону України про метрологію та метрологічну діяльність від 5 червня 2014 року № 1314-VII (на кожну одиницю) та зазначити, що сертифікат калібрування буде наданий тільки на позицію № 3 мультиметр цифровий АРРА 505 та позицію № 4 пристрій PTC-M. На позицію №1 вимірювач опору заземлення МІ 3123, позицію № 2 мегаомметр МІ 3121Н, позицію № 5 вимірювач МІ 3122, позицію № 6 вимірювач опору заземлення MRU-200-UA, позицію № 7 мікроомметр МІ3242 в проекті договору просимо зазначити надання при поставці декларацій про відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки Постановою КМУ від 13 січня 2016 року № 94 (на кожне найменування товару), копія декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077 (на кожне найменування товару), копія декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 (на кожне найменування товару). Сертифікати калібрування по позиції № 1, 2, 5, 6, 7 надані не будуть. Дані прилади є законодавчо регульованими та підлягають тільки проведенню обов’язкової процедури оцінки відповідності вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки Постановою КМУ від 13 січня 2016 р. № 94. Процедура калібрування для цих приладів не є обов’язковою та потрібною.
Відповідь: Питання, яке поставлено по даній процедурі, прийнято до відома та опрацьовується. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін, такі зміни будуть опубліковані замовником у відповідності з чинним законодавством.
Дата відповіді: 06.05.2024 17:19
Відповідь надана

Пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: fb9b121e8c244f3f9ec53019e741663c
Дата опублікування: 29.04.2024 18:26
Опис: Пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Таким чином, технічна документація замовника публічної закупівлі в обов’язковому порядку має містити інформацію щодо якісних характеристик предмету закупівлі. Частина 4 статті 673 Цивільного кодексу України визначає, якщо законом встановлено вимоги щодо якості товару, продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, який відповідає цим вимогам. Аналізуючи диспозицію частини 4 статті 673 Цивільного кодексу України можна дійти до належного правового висновку, що товар з приводу якого здійснюється публічна закупівля має відповідати законодавчо встановленим вимогам щодо якості товару. Таким чином, якісні характеристики предмету закупівлі, які замовник публічної закупівлі зобов’язаний зазначати в тендерній документації, формуються замовником публічної закупівлі з урахуванням прямих вимог діючого законодавства, якими регулюється питання якості щодо конкретного виду товару, який становить предмет публічної закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що стаття 674 Цивільного кодексу України встановлює, що відповідність товару вимогам законодавства підтверджується способом та в порядку, встановленими законом та іншими нормативно-правовими актами. Відповідно до статті 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» оцінка відповідності законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки вимогам технічних регламентів проводиться у разі, коли це передбачено відповідними технічними регламентами. Порядок проведення оцінки відповідності законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки встановлюється технічними регламентами та іншими нормативно-правовими актами. Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затверджений Постановою КМ України № 94 від 13 січня 2016 року, передбачає: § Пункт 10 Засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам цього Технічного регламенту. § Пункти 15-16 Виробники складають технічну документацію, зазначену у пунктах 48-52 цього Технічного регламенту, та виконують відповідну процедуру оцінки відповідності, наведену в пункті 47 цього Технічного регламенту, або забезпечують її виконання. Якщо відповідність засобів вимірювальної техніки вимогам цього Технічного регламенту, що до них застосовуються, було підтверджено встановленою процедурою оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність згідно з пунктами 53-56 цього Технічного регламенту і наносять знак відповідності та додаткове метрологічне маркування згідно з пунктами 57-70 цього Технічного регламенту. § Пункти 27-28 Імпортери вводять в обіг лише ті засоби вимірювальної техніки, які відповідають вимогам цього Технічного регламенту. Перед введенням в обіг засобів вимірювальної техніки та/або введенням їх в експлуатацію імпортери пересвідчуються в тому, що відповідна процедура оцінки відповідності, встановлена у пункті 47 цього Технічного регламенту, була проведена виробником. Вони повинні також впевнитися в тому, що виробником складена технічна документація, на засоби вимірювальної техніки нанесені знак відповідності і додаткове метрологічне маркування та вони супроводжуються копією декларації про відповідність та іншими необхідними документами, а також у тому, що виробником виконані вимоги, встановлені у пунктах 20 і 21 цього Технічного регламенту. § Пункт 36-37 Розповсюджувачі під час надання засобів вимірювальної техніки на ринку та/або введення їх в експлуатацію повинні діяти з належною увагою стосовно вимог цього Технічного регламенту. Перед наданням засобів вимірювальної техніки на ринку та/або під час введення їх в експлуатацію розповсюджувачі перевіряють, що на такі засоби нанесені знак відповідності і додаткове метрологічне маркування, що засоби вимірювальної техніки супроводжуються декларацією про відповідність та іншими необхідними документами, інструкціями та інформацією, визначеними у пункті 32 додатка 2, складеними відповідно до законодавства про мови, а також, що виробник і імпортер виконали вимоги, встановлені у пунктах 20, 21 і 29 цього Технічного регламенту. Відповідно до статті 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію. Дія цього Закону поширюється на всі види продукції. Частина 1 статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачає, що продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції. Пунктом 2 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого Постановою КМ України № 1077 від 16 грудня 2015 р, регламентовано, що дія цього Технічного регламенту поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку. Пунктом 7 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання передбачено, що обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам цього Технічного регламенту за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням. Відповідно до зазначеного Технічного регламенту виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 2 або додатку 3, та проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього Технічного регламенту, або забезпечують її проведення. Якщо відповідність апаратури вимогам, які до неї застосовуються, була доведена в результаті проведення зазначеної процедури оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. Пунктом 43 Технічного регламенту встановлено, що виробники шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність апаратури вимогам, установленим у цьому Технічному регламенті. Відповідно до Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою КМ України № 1067 від 16 грудня 2015 року, визначено, що технічний регламент поширюється на електрообладнання, призначене для використання за номінальної напруги від 50 до 1000 В змінного струму та від 75 до 1500 В постійного струму. Пунктом 4 Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою КМ України № 1067 від 16 грудня 2015 року встановлено, електрообладнання може бути надано на ринку України тільки у разі, коли після виготовлення відповідно до належної інженерної практики з питань безпечності, що застосовується в Україні, воно не становить загрози здоров’ю та безпеці людей і свійських тварин або майну за умови належного монтажу, обслуговування та застосування за своїм призначенням. Відповідно до тендерної документації (UA-2024-04-24-012357-a) Акціонерного товариства «Укртрансгаз» предметом закупівлі є прилади для вимірювання величин. Таким чином, прилади для вимірювання величин за якісними характеристиками мають відповідати законодавчо встановленим вимогам, саме: Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженому постановою КМ України № 1067 від 16 грудня 2015 року; Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженому Постановою КМ України №1077 від 16 грудня 2015 року; Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженому Постановою КМ України № 94 від 13 січня 2016 року. Відповідно до статті 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» визначено, що сертифікат перевірки типу засобу вимірювальної техніки є документом, який засвідчує, що тип засобу вимірювальної техніки затверджено, (сертифікат відповідності типу за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки кожного окремого засобу вимірювальної техніки). З урахуванням вищевикладеного, якість товару, що становить предмет закупівлі, має підтверджуватися відповідним сертифікатом та/або декларацією про відповідність. Наголошуємо, що діюче законодавство не передбачає інших документів, які можуть підтверджувати якість товару типу «вимірювальна техніка», окрім як документи, які були зазначені вище. Як випливає зі змісту тендерної документації Акціонерного товариства «Укртрансгаз», а саме відповідно до пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовником (організатором) визначено наступне: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку І до тендерної документації)». Такими чином, сам замовник публічної закупівлі визначив, що предмет закупівлі, перш за все, має обов’язково відповідати законодавчо встановленим критеріям, які визначають якісні характеристики предмету закупівлі та додатковим вимогам до предмету закупівлі, що сформовані самим замовником та викладені ним у Додатку І до тендерної документації «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі «Прилади для вимірювання величин»». Поряд з цим, звертаємо вашу увагу на те, що Додаток І до тендерної документації «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі «Прилади для вимірювання величин»» не містить вичерпного переліку обов’язкових вимог, які формують якісні характеристики предмету закупівлі. Замовником публічної закупівлі під час формування якісних характеристик предмету закупівлі залишено поза увагою законодавчо встановлені вимоги щодо якості предмету закупівлі, зокрема, проігноровано вимоги технічних регламентів, якими визначається критерії якості, безпечності та відповідності товару, що є предметом закупівлі. Так, у тендерній документації відсутнє будь-яке посилання на наступні якісні характеристики предмету закупівлі як електромагнітна сумісність вимірювальних приладів та відсутність загрози для здоров’я та безпеки людей і свійських тварин або майну за умови належного використання приладів для вимірювання величин за їхнім призначенням, у тому числі під час, установки та обслуговування таких приладів. У тому числі, відсутнє застереження про необхідність подачі разом з тендерними пропозиціями документів, які підтверджують факт електромагнітної сумісності та безпечності приладів для вимірювання величин для життя та здоров’я людей. Натомість, пункт 1.2 Додатку II до тендерної документації передбачає, що інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам: не вимагається. Таким чином, Акціонерне товариство «Укртрансгаз» як замовник публічної закупівлі у своїй тендерній документації вказує на необов’язковість дотримання учасниками публічної закупівлі вимог статті 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», у зв’язку з чим, автоматично звільняє учасників публічної закупівлі від прямого обов’язку надавати інформацію щодо діючих сертифікатів перевірки типу засобу вимірювальної техніки на предмет їхньої відповідності технічним регламентам, які установлюють критерії якості та безпечності приладів для вимірювання величин. ТОВ «Сонел» наголошує на тому, що відповідно до статті 673 Цивільного кодексу України лише за умов підтвердження учасником публічної закупівлі факту дотримання по відношенню до приладів, які становлять предмет закупівлі критеріїв відповідності, визначених технічними регламентами, такі прилади можуть бути передані учасником тендерної закупівлі Акціонерному товариству «Укртрансгаз» як замовнику. Звертаємо увагу Акціонерного товариства «Укртрансгаз» на положення статті 3 Конституції України відповідно до якого: «Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю». Таким чином, стаття 3 Конституції України визначає прямий обов’язок для кожного хто провадить діяльність, яка може мати негативні наслідки для людини, її життя і здоров’я, здійснювати таку діяльність забезпечуючи безпеку для людини, її життя та здоров’я, шляхом дотримання вимог, встановлених у технічних нормативах та регламентах. З огляду на викладене, на Акціонерне товариства «Укртрансгаз» під час здійснення товариством господарської діяльності та діяльності пов’язаної із забезпечення такої діяльності через проведення відкритої публічної закупівлі покладається обов’язок як на суб’єкта господарювання забезпечувати безпеку людей, їх життя та здоров’я, шляхом дотримання товариством вимог встановлених відповідними технічними нормативами та регламентами. Окремо, звертаємо увагу Акціонерного товариства «Укртрансгаз» на те, що норми діючого законодавства, якими врегульовуються питання якості товару носять імперативний характер та не можуть сприйматись та/або трактуватись замовником публічної закупівлі вибірково. А тому, Акціонерне товариство «Укртрансгаз» як замовник публічної закупівлі було зобов’язано зазначити у своїй тендерній документації конкретні та повні вимоги щодо якості товару, які визначені технічними регламентами. Поряд з цим, у технічній документації (пункт 6 розділ ІІІ) Акціонерне товариство «Укртрансгаз» зазначає, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У зв’язку з чим, ТОВ «Сонел» звертає увагу Акціонерного товариства «Укртрансгаз» на те, що імперативно визначені вимоги щодо якості предмету закупівлі, які у своїй сукупності формують якісні характеристики предмету закупівлі, за своєю суттю не можуть розглядатися замовником як дискримінаційні вимоги, оскільки обов’язковість таких характеристик прямо встановлена нормативно-правовими актами, що в свою чергу, передбачає неухильне дотримання суб’єктами публічної закупівлі таких вимог, в іншому випадку – діяльність господарюючого суб’єкта як учасника публічної закупівлі слід розглядати як таку, що порушує норми діючого законодавства, а сформовану замовником технічну документацію як таку, що була підготовлена з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, обов’язок дотримуватися вимог технічних регламентів під час формування тендерної документації в частині, що визначає критерії якісних характеристик предмету закупівлі з урахуванням законодавчо встановлених вимог щодо якості товару, не може розглядатися як застосування дискримінаційних вимог, оскільки такі вимоги прямо передбачені діючим законодавством та є обов’язковими для всіх, що за своєю суттю виключає будь-яку можливість існування дискримінації учасників публічної закупівлі та жодним чином не впливає на формування конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. ТОВ «Сонел» додатково звертає увагу Акціонерного товариства «Укртрансгаз» на те, що запропоноване товариством як замовником публічної закупівлі у пункті 2.1 проекту договору, який планується укласти за результатами проведеної публічної закупівлі, а саме: «пункт 2.1 Якість та комплектність Товарів повинні відповідати вимогам ГОСТ, ДСТУ, технічних умов, технічної або іншої документації, які зазначаються у Специфікації до цього Договору і містять вимоги до якості Товарів», також не можна розглядати як виконання Акціонерним товариством «Укртрансгаз» вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки: a) Проект договору про закупівлю товарів (матеріально-технічних ресурсів) за своєю суттю суперечить поняттю «тендерна документація», яке визначене в пункті 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». b) Специфікації на які посилається замовник для визначення якості товару складені замовником на підставі Додатку І до тендерної документації, який містить додаткові вимоги замовника щодо якісних характеристик товару без врахування обов’язкових нормативно-визначених якісних характеристик. Таким чином, Акціонерне товариство «Укртрансгаз» як замовник публічної закупівлі (UA-2024-04-24-012357-a) допустило порушення Закону України «Про публічні закупівлі» в частині не зазначення у тендерній документації повного переліку законодавчо встановлених вимог до якісних характеристик предмету закупівлі. З огляду на викладене ТОВ «Сонел» обґрунтовано вважає, що тендерна документація Акціонерного товариства «Укртрансгаз» була підготовлена з порушенням вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З урахуванням вищевикладеного, ТОВ «СОНЕЛ» вимагає: 1. Привести у відповідність до вимог діючого законодавства якісні характеристики предмету закупівлі, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. 2. Зазначити у тендерній документації, що якість товару, який становить предмет закупівлі має відповідати технічним регламентам, а саме: Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженому постановою КМ України № 1067 від 16 грудня 2015 року; Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженому Постановою КМ України №1077 від 16 грудня 2015 року, Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженому Постановою КМ України № 94 від 13 січня 2016 року. У разі залишення цієї вимоги без належної уваги ТОВ «СОНЕЛ» залишає за собою право звернутися до відповідних контролюючих органів та/або суду із заявою про порушення Акціонерного товариства «Укртрансгаз» діючого законодавства.
Відповідь: Питання, яке поставлено по даній процедурі, прийнято до відома та опрацьовується. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін, такі зміни будуть опубліковані замовником у відповідності з чинним законодавством.
Дата відповіді: 02.05.2024 14:43
Відповідь надана

Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності

Номер: a79117b584c14363a71f8c822da0a7b8
Дата опублікування: 25.04.2024 14:07
Опис: Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності, 2015. Ст.2 п.2 Дія цього Закону поширюється на всі види продукції… Ст.11. Відповідність вимогам технічних регламентів П.1 Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою, за винятком випадків, визначених у зазначених технічних регламентах та статті 12 цього Закону. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання П.2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку. П.4. У разі коли для певного обладнання суттєві вимоги, визначені у додатку 1, були повністю або частково визначені в інших технічних регламентах, цей Технічний регламент не застосовується до цього обладнання стосовно таких вимог з дня набрання чинності зазначеними технічними регламентами. П. 7. Обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам цього Технічного регламенту за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням. 13. Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 2 або додатку 3, та проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього Технічного регламенту, або забезпечують її проведення. Якщо відповідність апаратури вимогам, які до неї застосовуються, була доведена в результаті проведення зазначеної процедури оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. 41. Декларація про відповідність, що складається за формою згідно з додатком 4, містить відомості, визначені в додатках 2 та / або 3, і постійно оновлюється. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067 Київ Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання 2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на електрообладнання, призначене для використання за номінальної напруги від 50 до 1000 В змінного струму та від 75 до 1500 В постійного струму, крім обладнання та явищ, зазначених у додатку 1. 4. Електрообладнання може бути надано на ринку України тільки у разі, коли після виготовлення відповідно до належної інженерної практики з питань безпечності, що застосовується в Україні, воно не становить загрози здоров’ю та безпеці людей і свійських тварин або майну за умови належного монтажу, обслуговування та застосування за своїм призначенням. Основні елементи цілей, пов’язаних з безпечністю, для електрообладнання зазначені в додатку 2. 8. Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 3, та проводять процедуру оцінки відповідності, зазначену в додатку 3, або забезпечують її проведення. Якщо відповідність електрообладнання цілям, пов’язаним з безпечністю, була доведена зазначеною процедурою оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. 38. Декларація про відповідність складається згідно з примірною структурою, встановленою в додатку 4, містить відомості, визначені в додатку 3, та постійно оновлюється. Декларація про відповідність складається державною мовою, а у разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Виходячи з вище зазначеного, відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. На виконання вимог Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067 та Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 виробники повинні складати декларацію про відповідність і наносити знак відповідності технічним регламентам. Відсутні вимоги відповідно до вищезазначених Технічних регламентів та Закону України " Про технічні регламенти та оцінку відповідності" стосовно наявності декларацій про відповідність Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Відповідь: Питання, яке поставлено по даній процедурі, прийнято до відома та опрацьовується. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін, такі зміни будуть опубліковані замовником у відповідності з чинним законодавством.
Дата відповіді: 26.04.2024 15:40
Відповідь надана

Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки

Номер: f532705bc97248e7a0aa28188832b9c4
Дата опублікування: 25.04.2024 14:06
Опис: Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ № 94 від 13.01.2016 р.) – засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам Технічного регламенту. Тобто пройшли оцінку відповідності та отримали сертифікат затвердження типу засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" від 05.06.2014 № 1314-VII регламентовані законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки та не законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки повинні пройти процедуру оцінки відповідності в призначених органах з оцінки відповідності в Україні. Та мати документальне підтвердження а саме -сертифікат відповідності типу за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки кожного окремого засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Розділ Х, прикінцеві положення) сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, чинні протягом визначеного в них строку дії. Виходячи з вище зазначеного, засіб вимірювальної техніки, який підпадає під сферу законодавчо регульованої метрології, повинен мати сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу який видан до набрання чинності Закону та має строк дії або пройти оцінку відповідності за Технічним регламентом. Відсутні вимоги відповідно до Технічних регламентів та Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" стосовно наявності сертифікатів відповідності засобів вимірювальної техніки Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Відповідь: Питання, яке поставлено по даній процедурі, прийнято до відома та опрацьовується. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін, такі зміни будуть опубліковані замовником у відповідності з чинним законодавством.
Дата відповіді: 26.04.2024 15:40