-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони майна, приміщень та території установи
Торги відмінено
340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період уточнення:
23.04.2024 15:33 - 04.05.2024 00:00
Відповідь надана
Підпункт 4 пункту 5.1. Додатку 1
Номер:
508a6c4f05564267ac585b089aef005c
Дата опублікування:
02.05.2024 14:36
Опис:
Шановний Замовник! Що мається на Увазі під вимогою "Копії свідоцтва та додатки до свідоцтва (сертифікати, дипломи) проходження курсів охоронців професійної охорони", посвідчення робітничої кваліфікації? Що це за курси такі? Де їх проходять? І яким НПА передбачено необхідність проходження даних курсів? Документами, що підтверджують кваліфікацію охоронника є лише "СВІДОЦТВО ( а не посвідчення)" про присвоєння (підтвищення) робітничої кваліфікації за професією "Охоронник". Ніяких курсів професійної охорони та посвідчень робітничої кваліфікації не існує. Приведить у відповідність Закону Вашу тендерну документацію
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за зауваження, у відповідь на Ваше звернення внесено відповідні зміни до тендерної документації. А під поняттям курсів ми мали на увазі, що компанії, маючи відповідну ліцензію Міністерства освіти і науки України, проводять курси з підготовки охоронців та видають свідоцтво встановленого зразка.
Дата відповіді:
02.05.2024 17:17
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
fa190fd395cd428682c3d45d6033203a
Дата опублікування:
02.05.2024 09:55
Опис:
Шановний Замовник, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме прибрати звідки дискримінаційні вимоги, що порушують Закон "Про публічні закупівлі" та обмежують коло потенційних учасників, а саме: Додатками до тендерної документації передбачено надання мінімух двох аналогічних договорів за період 2021-2023, що є повністю завершеними - ця вимога є дискримінаційною, оскільки в нас. як в потенційного учасника є в портфелі повністю завершений аналогічний договір, що виконаний в 2024 році і своєю вимогою Ви обмежуєте можливість нашої участі чим порушуєте Закон "Про публічні закупівлі", оскільки їм не передбачено встановлення чіткого періоду підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як "Наявність досвіду виконання аналогічних договорів". Просимо внести зміни у тендерну документацію прибравши дану вимогу або розширивши період. У випадку невиконання ми будемо змушені звернутись до контроллючих органів, що регулюють дотримання норм Закону "Про публічні закупівлі", якого Ви зобов'язані дотримуватись. Оскільки ми бачимо, що Ви затаягуєте надання відповідей, то підготуємо наперед відповідну скаргу, що може бути подани до кінцевого строку подання пропозицій.
Відповідь:
Шановний Учасник, у відповідь на Ваше звернення внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
02.05.2024 12:11
Відповідь надана
Термін дії договору
Номер:
bce746abf01c4205bcf48f528a8cf2b7
Дата опублікування:
01.05.2024 12:13
Опис:
Шановний Замовник! Уточніть будь-ласка термін надання послуг, оскільки в Додатку № 1 Вами вказано "8 місяців з наступного дня після дати підписання договору", тоді як пунктом 4.4. тендерної документації передбачено "31 грудня 2024 року". Оскільки аукціон відбудеться 6 травня 2024 року + 4 дні на подачу документів на переможця + 5 днів на оскарження процедури ( та підписання договору ), тоді строк, що залишився не буде становити 8 місяців до дати 31.12.2024. Уточніть термін надання послуг, оскільки потенційні учасники на підставі цього формуюють свою цінову пропозицію. Дякую
Відповідь:
Шановний Учасник, у відповідь на Ваше звернення внесено відповідні зміни до тендерної документації: термін надання послуг
Дата відповіді:
02.05.2024 12:24
Відповідь надана
очікувана вартість
Номер:
7093a226d951490a8868274899e2596b
Дата опублікування:
30.04.2024 13:12
Опис:
Шановний замовнику при всій повазі до Вас в своїх відповідях суперечите самі собі в відповіді на запитання «кількісні характеристики» стверджуєте, що кошторисом на 2024 фінансовий рік на закупівлю послуг охорони виділено кошти в сумі 312 000 грн., розрахунок якої проведено з місячного розміру мінімальної заробітної плати 8000 грн. тому в зв’язку з цим установа не може при закупівлі послуг вийти за межі передбачених кошторисних призначень. А у відповіді на запитання за темою «вимоги» зазначаєте, що в частині визначення орієнтовної вартості закупівлі сума відкоригована з урахуванням мінімальної заробітної плати та нарахувань на заробітну плату, в зв’язку з чим внесено зміни до тендерної документації. Питання як обраховувалась сума очікуваної вартості закупівлі в першому випадку та яким чином Ви змогли внести зміни в затверджений кошторис. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.3 Розділу 1 Тендерної документації, як процедуру закупівлі визначено – відкриті торги з особливостями. А в розділах 4 та 5 цієї ж документації визначено, що методом проведення закупівлі є електронний аукціон, що передбачає конкурентне пониження стартової ціни закупівлі. Беручи до уваги внесені Вами зміни до очікуваної вартості з урахуванням розміру місячної мінімальної заробітної плати та нарахувань на неї 312 320 грн. дана сума є мінімально допустимою для учасників закупівлі щодо дотримання вимог чинного законодавства без врахування інших податкових навантажень які вони несуть за видами своєї господарської діяльності. Тому внесіть зміни в вимоги, що стосуються об’єму (графіку) послуг охорони, або встановіть відповідну очікувану вартість закупівлі яка надасть змогу надати пропозиції, прийняти участь в аукціоні та за його результатами не порушувати чинне законодавство.
Відповідь:
Шановний Учасник, після внесення змін до кошторису, у відповідь на Ваше звернення, нами встановлена відповідна очікувана вартість закупівлі, яка надасть змогу надати пропозиції
Дата відповіді:
30.04.2024 15:44
Відповідь надана
вимоги
Номер:
51a59d617fb346ca916d8fb15165446a
Дата опублікування:
26.04.2024 13:19
Опис:
Шановний Замовнику надана Вами відповідь нас як потенційного учасника не влаштовує. Ви зазначаєте, що являєтесь бюджетною установою та фінансуєтесь з державного бюджету на підставі кошторису на поточний рік. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» визначено примірну методику та етапи визначення вартості закупівлі, одним з яких є – аналіз ринку послуг чи товарів, що закуповуються Замовником. Запитання яким чином Вами здійснювався аналіз ринку послуг охорони щодо формування очікуваної вартості закупівлі. Хочемо зазначити, що посилання Вами на те, що за основу взято розмір мінімальної місячної зарплати на рівні 8000 грн. є не правильним так, як дана сума розрахована на 40 годинний робочий тиждень, а послуги які є предметом даної закупівлі надаються цілодобово. Але даже при такому підході очікувана вартість послуг, без проведення аукціону з пониженням ціни, не покриває обов’язкових витрат на оплату праці охоронників. Адже якщо 4 охоронники з зарплатою в 8000 грн. на місяць це 32 000, а 22% ЄСВ на нараховану зарплату виходить 39 040 грн. ( у Вас 312000/8=39000). Нарахування заробітної плати даному випадку необхідно здійснювати в погодинному розрахунку, як ми зазначили в своєму попередньому зверненні. Крім того оплата праці на рівні МЗП допустима тільки для простої некваліфікованої праці ( Ви ж вимагаєте кваліфікацію не нижче 3 розряду), то на такому рівні її встановлюють для професій, передбачених р. 9 "Найпростіші професії" Класифікатора професій. Оплата праці на рівні МЗП працівникам інших професій, передбачених розділами 1 – 8 Класифікатора професій, є порушенням законодавства про працю, а саме ст. 96 КЗпП. Тому ще раз наполегливо просимо Вас переглянути вимоги щодо об’єму послуг охорони та внести зміни до документації, а також дати роз’яснення на якій підставі Ви вимагаєте від учасників встановити для своїх працівників режим роботи доба через троє.
Відповідь:
Шановний Учасник! З приводу надісланих нам запитань інформуємо про наступне:
- з приводу режиму роботи охоронців доба через троє: зазначений режим праці охоронників передбачений чинним законодавством, зокрема, приписами ст. ст. 61, 66 КЗпП України, а також положеннями Методичних рекомендацій щодо застосування підсумованого робочого часу, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 19.04.2006 № 138. Так, згідно з цими нормами в установах, на підприємствах та закладах може встановлюватись підсумований робочий час, при цьому графіки роботи (змінності) розробляються таким чином, щоб тривалість робочого часу за обліковий період не перевищувала нормального числа робочих годин, передбаченого ст. 50 та 51 КЗпП. При підсумованому обліку робочого часу змінна робота, як правило, триває цілодобово. Окрема зазначено, що обліковим періодом при підсумованому обліку робочого часу, як правило, є місяць. Таким чином, застосування для розрахунку оплати праці за послуги, що планується закупити, саме мінімального розміру місячної заробітної плати є обґрунтованим і не потребує обов’язкового застосування погодинної системи оплати праці;
- з приводу застосування розміру оплати некваліфікованої праці: відповідно до п.п. 4 п. 5.1. Додатку 1 до тендерної документації нами зазначена наступна інформація: «копії свідоцтва та додатки до свідоцтва (сертифікати, дипломи) проходження курсів охоронців професійної охорони, посвідчення робітничої кваліфікації не менш І розряду, що підтверджує кваліфікацію, знання та досвід охоронника». Таким чином, доводи про застосування нібито 3 розряду не ґрунтуються на вимогах тендерної документації. Для 1 розряду є допустимим рівень оплати праці на рівні мінімального;
- щодо орієнтовної вартості закупівель: в частині визначення орієнтовної вартості закупівлі сума відкоригована з урахуванням мінімальної заробітної плати та нарахувань на заробітну плату, у зв’язку з чим внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
29.04.2024 15:04
Відповідь надана
Аналогічні договори
Номер:
ff52139f101d4dc3a96e1ff6897d5c1d
Дата опублікування:
24.04.2024 12:01
Опис:
Шановний Замовник, що мається на увазі під словом "бажано", яким пунктом Закону України "Про публічні закупівлі" Вами, як державним Замовником встановлену вимогу про надання 3-х різних договорів за кожен рік окремо? Чого Ви, як Державний Замовник, із року в рік нехтуєте всіма принципами здійснення публічних закупівель та дискримінуєте потенційних учасників, в тому числі новостворених підприємств, Ще раз просимо дати чітку та конкретну відповідь, щодо кількості договорів та внести зміни в тендерну документацію, вказавши необхідну кількість. У іншому випадку, щоб не продовжувати цю переписку, ми будемо змушені звернутись до роз*яснення до контролюючих органів та вже їм Ви будете пояснювати чого Ви порушуєте Закони України.
Відповідь:
У п. п. 5.2.1. п. 5 Розділу 3 Тендерної документації та Додатку 1 прописано: Копії аналогічних договорів за період 2021-2023 роки (мінімум двох).
Дата відповіді:
24.04.2024 12:57
Відповідь надана
Аналогічні договори
Номер:
037cf835ed774f1fa2d07f11bd136b5a
Дата опублікування:
24.04.2024 11:40
Опис:
Шановний Замовник, Вами не надано відповідь на наше запитання: Скільки аналогічних договорів повинен надати учасник? Один будь-який, що виконувався в період 2021 - 2023 року чи 3 окремі договори ( за 2021, 2022 та 2023 рік) ?
Відповідь:
Бажано три окремі договори за кожен рік
Дата відповіді:
24.04.2024 11:53
Відповідь надана
кількісні характеристики
Номер:
a18f9ce978724719948275407ecb303f
Дата опублікування:
24.04.2024 10:31
Опис:
В Додатку 1 до тендерної документації в роздідлі І Кількісні характеристики Вами встановлено вимогу до учасників закупівлі такого змісчту - кількість охоронників не менше 4 осіб( режим роботи 1 доба роботи, 3 доби відпочинку), тобто послуги охорони на обєкті повинні забезпечуватись чотирма охоронниками, наявність яких в учасника Ви й вимагаєте. Відповідно до Закону України "Про Державний бюджет на 2024 рік" мінімальний рівень оплати праці найманого працівника у погодинному розрахунку становить 48 грн. Враховуючи . що послуги охорони повинні надлаватись цілодобового сім днів на тиждень включаючи вихідні та святкові дні, виходить 732 годин охорони на місяць. Не складною матиматичною дією 732 год х48 грн = 35 136 грн.фонд оплати праці охоронників, якщо до цієї суми додати ще 22 % ЄСВ який сплачується роботодавцем на нараховану заробітну плату то виходить 42 865,92 грн. Виходячи з умов тендерної документації очікувана вартість закупівлі оголоше Вами становить 312 000 грн., термін на який закупляються послуги охорони 8 місяців, що становить 39 000 грн в місяць. Просимо розяснити яким чином учасник повинен забезпечити свою господарську діяльність в межах договору за закупівлею, враховуючи всі визначені чинним законодавстом фінансові навантаження. Просимо переглянути та внести зміни в вимогу, що стосується режиму роботи персоналу охорони учасника на обєкті охорони. та надати розяснення згідно яких нормативних документів Вами встановлено відповідну норму.
Відповідь:
Шановний Учасник! Державна установа "Інститут громадського здоров'я ім. О. М. Марзєєва Національної академії медичних наук України" (далі - Установа) є науковим закладом, Гловним розпорядником якого є Національна академія медичних наук України, та фінансується за рахунок державного бюджету. Головним фінансовим документом Установи є кошторис на відповідний фінансовий рік та план використання бюджетних коштів на поточний рік, які формуються та затверджуються Головним розпорядником (НАМНУ). Згідно з цими документами на 2024 рік за статтею видатків "послуги з охорони" виділено на період з 01.05.2024 по 31.12.2024 сума 312 000,00 грн. Розрахунок цієї суми зроблено із місячного розміру мінімальної заробітної плати 8000,0 грн. У зв'язку з цим, Установа не може при закупівлі послуг, вийти за межі передбачених кошторисних призначень. Окрім того, звертаємо увагу, що закупівля вказаних послуг здійснюється на період, який обраховується не годинами, а місяцями, тому застосування саме місячного розміру оплати праці є зрозумілим та доцільним.
Дата відповіді:
26.04.2024 12:04
Відповідь надана
Аналогічні договори
Номер:
377b812dbf52434aa3cc6a1250cb20c1
Дата опублікування:
24.04.2024 10:14
Опис:
Шановний Замовник, Проаналізувавши Ваші минулі закупівлі та причини відхилення учасників, ми дійшли висновку, що вимогу про надання аналогічних договорів, що зазначена Вами, а саме період 2020 - 2023 Ви трактуєте, як надання аналогічних договорів за кожен рік окремо. Надайта будь-ласка роз*яснення, що мається на увазі надання аналогічних договорів за період 2020 - 2023? У випадку, якщо Ви і надалі будете трактувати цю вимогу, як раніше, ми буде змушені подати скаргу в АМКУ, оскліьки дане трактування порушує Закону України "Про публічні закупівлі" та є дискримінаціним. Бо, до прикладу, учасник може бути зареєстрований в 2022/2023 році мати всю необхідну матеріально-технічну базу, кваліфікований персонал, досвід виконання завершеного аналогічного договору, але Ви обмежуєте можливість взяти участь в закупівлі такого учасника встановлюючи таку вимогу.
Відповідь:
Внесено зміни в тендерну документацію та прописано період надання аналогічних договорів останні три роки 2021-2023 роки
Дата відповіді:
24.04.2024 11:34
Відповідь надана
вимоги документації
Номер:
51b09212229640cf95a26d10caed8981
Дата опублікування:
24.04.2024 10:05
Опис:
Шановний Замовінику в своїй тендерній документації в Додатку 1 "Кількісні, технічні та якеісні вимоги до предмета закупівлі" , розділ ІІ Технічні та якісні характеристики ав абзаці четвертому Вами встановлено вимогу - про те що учасник надає послги самостійно без залучення субпідрядників. Дана вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам Закуону України "Про публічні закупівлі" , а саме ст. 16. Просимо внестьи відповідні зміни до тендерної документації та вилучити дискримінаційну вимогу
Відповідь:
Зміни внесено
Дата відповіді:
26.04.2024 10:59