• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Встановлення пожежної сигналізації (послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації)

Встановлення пожежної сигналізації (послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації)

Торги не відбулися

521 650.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 608.25 UAH
Період уточнення: 07.06.2018 15:35 - 23.06.2018 00:00
Відповідь надана

Щодо ліцензій

Номер: 93f0caa4185e4792b7a7e0c3ea1181d7
Дата опублікування: 12.06.2018 10:21
Опис: У пункті 2.1. Додатку 3 Тендерної документації Ви вимагаєте надати ліцензію на право виконання робіт протипожежного призначення (і це є логічним, бо Ваш предмет закупівлі – встановлення пожежної сигналізації). У пункті 2.3. Додатку 3 Тендерної документації Ви Вимагаєте надати ліцензію ДСНС України на право виконання робіт цілодобового спостереження. У нас виникло питання: що це за ліцензія? Ви, напевно, мали на увазі ліцензію на право спостереження за системами протипожежного захисту? Так, це і є ліцензія з пункту 2.1., яку Ви вимагаєте. Саме тому враховуючи, що такої ліцензії не існує, а також Ви просите два рази надати ліцензію, маємо припущення, що Ви плутаєте ліцензії, тому Ваші вимоги є некоректними та неправомірними. Отже, просимо прибрати з тендерної документації вимогу про надання ліцензії ДСНС України на право виконання робіт цілодобового спостереження, і лишити лише ліцензію на право виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідь: Тендерний комітет навчального закладу повідомляє про те, що згідно тендерної документації у п. 2.3. Додатку № 3, ми вимагаємо наявність Ліцензії (ДСНС України) на право виконання робіт цілодобового спостереження. Ліцензія вимагається з метою спостереження за пожежною автоматикою об'єктів, сукупність організаційних та технічних заходів, призначених для забезпечення віддаленого та цілодобового нагляду за станом пожежної автоматики об'єктів, що здійснюється шляхом приймання, обробляння та передавання тривожних сповіщень від пожежної автоматики (пожежної сигналізації) об'єктів, що спостерігається та об'єктів на них. Якщо Ви розглянете Додаток № 4, то побачите, що в ньому прописані вимоги саме на проведення цілодобового спостереження в тестовому режимі з дати встановлення до 31.12.2018 року.
Дата відповіді: 25.06.2018 13:23
Відповідь надана

Щодо предмета, який закуповується

Номер: a5b37ca1c60d4d21b4fd47ae53c991e8
Дата опублікування: 12.06.2018 10:16
Опис: Шановний замовнику, предмет Вашої закупівлі - встановлення пожежної сигналізації. А у додатку 4 Ви зазначаєте, що строк обслуговування та спостереження системи пожежної сигналізації має здійснюватись до 31.12.2018. Виходить, що Ви заховали у документації частину предмета закупівлі. Тому маємо запитання: окрім встановлення, Вам ще потрібно надавати послуги з обслуговування та спостереження? Просимо надати роз'яснення з приводу даного питання, адже від обсягу послуг будуть залежати і економічні показники на які учасники спираються при аналізі закупівлі і прийнятті рішення про участь у закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу на Додаток № 3 п. 2.3 Ліцензія (ДСНС України) на право виконання робіт цілодобового спостереження. Ми вимагаємо цю ліцензію для безперебійної роботи встановленої пожежної сигналізації (по даній процедурі закупівлі), яка повинна пройти комплексне випробування та прийнята в експлуатацію (акти прийняття системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення в експлуатацію між замовником, підрядником та третьою стороною, що має відповідні дозвільні документи і підтвердження відповідності вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014). Строк обслуговування та спостереження системи пожежної сигналізації в тестовому режимі – з дати встановлення системи пожежної сигналізації до 31 грудня 2018 року яке в свою чергу являється гарантією якісного виконання послуги . Тому у Додатку № 4 прописані вимоги саме на проведення цілодобового спостереження в тестовому режимі до 31.12.2018 року, з дати встановлення пожежної сигналізації.
Дата відповіді: 25.06.2018 13:24
Відповідь надана

Щодо аналогічних з бюджетними установами

Номер: a40fcd3f2acc4b8a8ed00ee6f672d80c
Дата опублікування: 12.06.2018 10:09
Опис: У додатку 1 пункті 4.2. Ви вимагаєте надати копії договорів з бюджетними установами (не менше трьох). Шановний замовнику, дана вимога є дискримінаційною та неправомірною одночасно з наступних причин, а саме: 1) згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може встановити один з таких критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічнОГО договорУ, тобто одного. Чому законодавець прописує одну вимогу, а Ви прописуєте іншу? Чому 3 договори? Чому не 33? 2) стаття 16 вищезгаданого Закону не визначає суб'єкта, з яким має бути укладено аналогічний договір. Чому це робите Ви? Чим викликана вимога про бюджетні установи? На підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом фінансування, а виходить і права власності (адже, приватні структури не можуть фінансуватись за бюджетний кошт)? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити договори лише з бюджетними структурами? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання послуг для бюджетних установ та установ, що фінансуються за приватний кошт? Невже є різниця між встановленням пожежної сигналізації в будівлях бюджетного фінансування, та встановленням пожежної сигналізації офісу приватної компанії? Отже, прописуючи таку вимогу, Ви автоматично залишаєте поза межами закупівлі учасників, які мають необхідне обладнання та працівників, але не мають досвіду роботи саме з бюджетними установами. Просимо Вас не надавати відповідь про те, що встановлення сигналізації відбувається в школі, там діти і вони потребують підвищеної уваги та турботи. Людське життя є рівноцінним у будь-якій установі, тому дані послуги якісно повинні надаватись завжди не залежно від того, що це за установа та ким вона утримується, фінансується і т.п. Отже, враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО прибрати вимогу про 3 аналогічні договори з бюджетними установами та внести відповідні зміни!
Відповідь: Доброго дня! Маючи не приємний довід роботи з організаціями, які не мають досвіду роботи з бюджетними установами, тендерний комітет школи прийняв рішення бачити договори і співпрацювати з підрядною організацією, яка вже виконувала роботи САМЕ в бюджетних установах, оскільки знають специфіку роботи і вимоги до складання документації, що є дуже важливим фактором,а також під час співпраці не виникає зайвих питань, непорозумінь, претензій чому так, а не інакше.! Якщо Ви подивилися тендерну документацію, то в Додатку 6 до тедерної документації є Проект договору п. 2.6. Оплату наданих послуг Замовник здійснює, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця у національній валюті не пізніше 10 числа місяця, наступного за звітним на підставі підписаного Сторонами Акту виконаних робіт. Це говорить про те, що підрядна організація виконує весь об"єм робіт без переплати, за власні кошти і тільки після цього отримує оплату від Замовника.
Дата відповіді: 25.06.2018 13:25