• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі головного корпусу КНП КМР «МЛШМД» за адресою: м.Кам'янське, вул. Сергія Слісаренка,3)

Закупівля робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної Кредитної Програми відновлення для України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом України від 22.04.2015 р. № 346-VIII1, а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.

Торги не відбулися

179 590 495.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 795 904.95 UAH
Період уточнення: 23.04.2024 09:24 - 08.05.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: ee28accce7704d4ead44ff3c414aeaa4
Дата опублікування: 25.04.2024 16:47
Опис: Вітаю, шановний Замовнику! Згідно зі статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник має забезпечити однаковий підхід до всіх учасників - недискримінація учасників: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також слід врахувати: частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Повідомляємо, що питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів врегульовано зокрема положеннями статті 39 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” та Постановою Кабінету Міністрів Україні від 13 квітня 2011 р. № 461. Згідно з положеннями вказаних нормативно-правових актів, документи для прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів подаються замовником, а не підрядником. Зауважимо, що саме замовник несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації чи акті готовності об’єкта до експлуатації, за експлуатацію об’єкта без зареєстрованої декларації або сертифіката. Документи для прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів видаються органами державного архітектурно-будівельного контролю саме замовнику будівництва, а не підряднику. З огляду на викладене, повідомляємо про відсутність правових підстав надання запитуваних документів. Оскільки такі документи перебувають у розпорядженні замовника будівництва, а Учасник не має підстав для їх витребування. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації в цій частині та привести її у відповідність. У разі ігнорування даного звернення будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України (аналогічні позиції викладені в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель).
Відповідь: Вітаємо, дякуємо за питання. Хочемо зауважити, що у ТД Замовник доповнив запитувану Вами вимогу наступним роз'ясненням "(у випадку коли об’єкт не був введений в експлуатацію надати лист пояснення та акти виконаних робіт)." Тому у ТД відсутні дискримінаційні вимоги.
Дата відповіді: 28.04.2024 21:49