• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з дератизації та дезінсекції

Завершена

340 944.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 409.00 UAH
Період уточнення: 22.04.2024 14:57 - 02.05.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо Ліцензії Міністерства охорони здоров’я про надання послуг з дератизації та дезінсекції».

Номер: af396f051e9a4ad0904a164899c7abd7
Дата опублікування: 24.04.2024 13:42
Опис: Шановний Замовнику! У п.» Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» вказано, що Виконавець зобов’язується надавати перед наданням Послуг: «Ліцензію Міністерства охорони здоров’я про надання послуг з дератизації та дезінсекції». Проте вказана умова договору не може бути виконана, оскільки таку ліцензію МОЗ України не видає. Відповідно до чинного законодавства МОЗ видає ліцензію на право здійснення медичної практики з дезінфекційної справи, яка вимагається у додатку 2 Тендерної документації. Зважаючи на зазначене прошу вилучити з Істотних умов договору зобов’язання Виконавця надавати «Ліцензію Міністерства охорони здоров’я про надання послуг з дератизації та дезінсекції»
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації, слідкуйте за оновленнями.
Дата відповіді: 26.04.2024 15:16
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо надання копії ліцензії МОЗ України на медичну практику за спеціальністю дезінфекційна справа.

Номер: 4833d15296244682abf0a6335538c2c5
Дата опублікування: 24.04.2024 09:47
Опис: В тендерній документації, інформація про закупівлю послуг з дезінфекції з використанням дезінфектантів взагалі відсутня, при цьому Замовник вимагає від учасника надання ліцензії на дезінфекційну справу (медична діяльність), яка не є предметом закупівлі. Крім того, послуги з дезінфекції підлягають ліцензуванню як вид медичної діяльності лише тоді, коли вони надаються як самостійні послуги в рамках медичної допомоги. Оскільки послуги з дезінсекції та дератизації, які є предметом закупівлі, надаються не в рамках медичної допомоги, не є медичною діяльністю та не включені до санітарно-профілактичних заходів в рамках меддопомоги, то ліцензія не потрібна. Відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" зі змінами та доповненнями операції з постачання послуг з проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт не входять до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Оскільки законодавством відмінене ліцензування проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт і даний вид діяльності згідно КВЕД віднесений до коду 81.29. Інші види діяльності з прибирання (включає діяльність з дезінфекції, дезінсекції, дератизації будівель, суден, поїздів тощо), і таким чином цим видом діяльності може займатись будь-який господарюючий суб’єкт. Учасник, що здійснює свою господарську діяльність відповідно до статуту, основний вид діяльності - 81.29 Інші види діяльності із прибирання, який дозволяє надавати послуги, які є предметом закупівлі отримання ліцензії не потребує. Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Внесіть зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне. Згідно чинного законодавства Замовнику надано виключне право самостійно визначати технічні, якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі і встановлювати перелік документів та інформації, якими підтверджується відповідність цим вимогам в складі тендерних пропозицій учасників. Згідно зі ст. 1 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» дезінфекційні заходи (дезінсекція, дератизація) - заходи щодо знищення у середовищі життєдіяльності людини збудників інфекційних хвороб (дезінфекція) та їх переносників - комах (дезінсекція) і гризунів (дератизація). Відповідно до ст. 18 цього Закону, юридичні особи незалежно від форм власності та громадяни забезпечують проведення профілактичних дезінфекційних заходів у жилих, виробничих та інших приміщеннях (будівлях) і на земельних ділянках, що належать їм на праві власності чи надані в користування, здійснюють інші заходи з метою недопущення розмноження гризунів і комах у приміщеннях (будівлях) і на земельних ділянках. Власники, а також керівники та інші посадові особи підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності зобов'язані в межах своїх повноважень сприяти медичним працівникам у здійсненні заходів щодо захисту населення від інфекційних хвороб. У Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників системи охорони здоров'я, затвердженого наказом МОЗ від 29 березня 2002 р. №117 передбачені кваліфікаційні характеристики дезінфектора, інструктора-дезінфектора та лікаря – дезінфекціоніста. Зокрема, у завданнях та обов’язках лікаря-дезінфекціоніста вказано, що він -«Контролює якість дезінфекційних, дезінсекційних і дератизаційних робіт на об'єктах. Бере участь в проведенні протиепідемічних заходів при появі осередку інфекції. Надає організаційно-методичну допомогу лікувально-профілактичним та немедичним установам з питань дезінфекції, дезінсекції, дератизації.». Відповідно до ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» медична практика, у тому числі і за спеціальністю «Дезінфекційна справа», підлягає ліцензуванню. Таким чином, вимоги щодо надання копії ліцензії МОЗ України на право провадження діяльності за медичною спеціальністю «Дезінфекційна справа» відповідають законодавству та не потребують внесення змін до тендерної документації
Дата відповіді: 26.04.2024 15:15
Відповідь надана

дискримінаційна вимога щодо протоколу технічного огляду транспортного засобу та Свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів)

Номер: 1878faaebd974bccb57c6b5042340195
Дата опублікування: 24.04.2024 09:44
Опис: Вимога щодо надання копії протоколу технічного огляду транспортного засобу є дискримінаційною. Відповідно до п.1 Порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 137 від 30.01.2012 року (зі змінами та доповненнями), Порядок проведення обов'язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів (далі - Порядок) визначає процедуру проведення обов'язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС (далі -транспортні засоби), за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації, крім таких транспортних засобів: 1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації; 2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3 ,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років. Тобто, фізичні та/або юридичні особи відповідно до норм чинного законодавства не зобов'язані проводити технічний огляд транспортного засобу, якщо такий транспортний засіб зазначений у п.п.1 і 2 п.1 Порядку, затвердженого Постановою КМУ №137 від 30.01.2012 року. Отже, учасник, який має транспортний засіб, який не є таксі та автомобілем, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, який відноситься до п.п. 1 і 2 п.1 Порядку, затвердженого Постановою КМУ №137 від 30.01.2012 року та, відповідно, не підлягає обов'язковому технічному огляду не має змоги прийняти участь у торгах. , а тому зазначену вимогу Документації необхідно вилучити. Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів видається на всі транспортні засоби ЕХ/П, EX/ІІІ, FL, АТ, MEMU категорій N та О. Для надання послуг, що є предметом закупівлі не вимагається використання транспорту ЕХ/11, ЕХ/111, FL, АТ, MEMU категорій N та О (а це, вантажні фури, цистерни, змішувально-зарядні машини, транспортні засоби – батареї, транспортні засоби з багатоелементними газовими контейнерами більше 3 м3 та подібні), а отже він не підлягає отриманню "свідоцтва на перевезення небезпечних вантажів". Замовником не визначено, що препарати, які використовуються для надання послуг є небезпечним вантажем. Вилучіть дану неправомірну вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне. Згідно чинного законодавства Замовнику надано виключне право самостійно визначати технічні, якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі і встановлювати перелік документів та інформації, якими підтверджується відповідність цим вимогам в складі тендерних пропозицій учасників. Положеннями ст. 11 Закону України «Про пестициди та агрохімікати» визначено, що транспортування, зберігання, застосування, утилізація, знищення та знешкодження пестицидів і агрохімікатів та торгівля ними здійснюються відповідно до вимог, встановлених санітарними нормами та іншими нормативно-правовими актами. Відповідно до п. 4.1.1 розділу 4 «Транспортування» Державних санітарних норм і правил транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві, ДСП 8.8.1.2.001-98, пестициди входять у перелік небезпечних вантажів, які потребують спеціальних умов транспортування та виконання вантажно-розвантажувальних робіт. У п 4.1.2. вказано, що в якості вантажів за ступенем небезпечності пестицидні препарати класифікуються як: 1. легкозаймисті рідини (ЛЗР); 2. легкозаймисті речовини та матеріали (ЛЗМ); 3. речовини, що окислюються, (ОР) і органічні перекиси (ОП); 4. отруйні (токсичні) речовини (ТР); 5. їдкі і корозійні речовини (ЇР); 6. інші небезпечні речовини. Оскільки пестициди можуть бути токсичними та шкідливими для здоров'я людини та довкілля, правила транспортування і роботи з ними повинні бути суворими. Вони можуть включати в себе використання спеціальних контейнерів, упаковки та обладнання для запобігання витоку або забруднення навколишнього середовища. Також можуть бути потрібні додаткові заходи безпеки та заходи для захисту працівників, які працюють з цими речовинами. При перевезенні небезпечних вантажів автомобільним транспортом класифікація небезпечних вантажів здійснюється на підставі частини 2 ДОПНВ і критеріїв, розроблених Комітетом експертів ООН. До переліку небезпечних вантажів за ДОПНВ відносяться дезінфекційні засоби та пестициди (зокрема, Номер ООН:2588, 1601, 3142, 2902, 3352 та інші). Вимоги до персоналу та транспорту, що задіяний у процесі перевезення небезпечних вантажів в Україні визначені у наказі МВС № 656 від 04.08.2018 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», яким затверджені: 1) Правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів; 2) Порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів; 3) Порядок погодження та оформлення маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів. У п. 12 Порядку вказано, що строк дії Свідоцтва не має перевищувати строку дії протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, виданого суб’єктом здійснення обов’язкового технічного контролю. У відповідності до п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу», періодичність проходження обов’язкового технічного контролю для спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації - двічі на рік. Таким чином, забезпечення відповідності транспортних засобів стандартам безпеки є мінімізацією ризиків для оточуючого середовища і громадського здоров'я. Їх дотримання є важливим для забезпечення безпеки як водіїв, так і інших учасників дорожнього руху. Вказані вимоги тендерної документації відповідають положенням чинних нормативно-правових актів, що регламентують умови поводження з небезпечними речовинами
Дата відповіді: 26.04.2024 15:14