• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Віконні вироби

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період уточнення: 21.04.2024 21:15 - 28.04.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: d3b50eef7261472695462388ef927db6
Дата опублікування: 24.04.2024 15:43
Опис: Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації (стор. 20, п. 6) Вами вказана вимога: "Для уточнення фактичних розмірів виробів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта в період уточнення, але не раніше дати оголошення торгів. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів. Учасник у складі тендерної пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами." Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Доброго дня. Ваше звернення буде розглянуто.
Дата відповіді: 26.04.2024 18:08
Відповідь надана

сертифікати

Номер: ebde31e85485420ea663cd100f195c4e
Дата опублікування: 23.04.2024 12:30
Опис: Шановний замовник, ви вимагаєте сертифікати ISO видані Учаснику на виробництво столярних виробів. Але якщо учасник не є виробником, навіщо йому наведені сертифікати? Чи буде відхилена пропозиція, в якій надано листа про відсутність у учасника необхідності в даних сертифікатах?
Відповідь: Шановний учасник, зміни будуть внесені до ТД.
Дата відповіді: 26.04.2024 17:41