-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги фізичної охорони об'єкта АТ «СЕНС БАНК» за адресою: м.Київ, б-р Миколи Міхновського (перейм. б-р Дружби Народів), будинок б/н, підземний перехід, (ТЦ «Квадрат»)
Торги не відбулися
2 635 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 176.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 176.00 UAH
Період уточнення:
19.04.2024 14:55 - 13.05.2024 14:00
Відповідь надана
Дата укладення аналогічного договору
Номер:
99847c4944a0460388c794a83709fc33
Дата опублікування:
10.05.2024 10:46
Опис:
Шановний Замовнику! У нас є досвід виконання аналогічного договору, дата виставлення 01.01.2022, але дата укладення договору 27.12.2021. Чи буде це підставою для відхилення нашої пропозиції? Передбачте будь ласка у тендерній документації можливість такого варіанту. Дякуємо!
Відповідь:
Шановний учаснику, у відповідності до умов тендерної документації розглядається аналогічний досвід за предметом закупівлі за останні 2 роки, з датою укладання договору /фактичним початком дії договору починаючи з 01.01.2022р.
Дата відповіді:
10.05.2024 12:37
Відповідь надана
Зміни
Номер:
ebba613de4ca466e920edb7bd37d9266
Дата опублікування:
30.04.2024 12:26
Опис:
Коли будуть внесенні зміни в Тендерну документацію ? Для того щоб потенційний учасник мав змогу підготувати документи до закінчення періоду подачі пропозицій
Відповідь:
Шановний учаснику, зміни до Тендерної документації будуть розміщені найближчим часом. Після розміщення змін в Тендерній документації, у Учасника для ознайомлення буде не менше 2 (двох) робочих днів до закінчення періоду уточнення.
Дата відповіді:
30.04.2024 13:23
Відповідь надана
Підтвердження забезпечення
Номер:
1ba4259d30954e73839b4230b2631647
Дата опублікування:
26.04.2024 14:57
Опис:
Шановний Замовник. Яким чином учасник повинен підтвердити можливість забезпечення працівників охорони форменим одягом, спеціальними засобами охорони та радіозв’язком між постами охорони радіостанціями?
Відповідь:
Шановний Учаснику, згідно умов Тендерної документації, дана умова підтверджується Учасником в рамках надання Довідки про наявність матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до умов п. 12 "Кваліфікаційні умови" Розділу 1 Тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
30.04.2024 10:41
Відповідь надана
кількість постів
Номер:
630d8681dcd5413c8441ab873d50b80f
Дата опублікування:
26.04.2024 09:05
Опис:
Шановний Замовнику відповідь надана Вами на попереднє питання не коректна. В Дадатку 1.2 до Вашої тендерної документації в таблиці позиція "кількість постів" чітко вказано 4, "період охорони години з-по" робочі-8.00 -8.00, вихідні 8.00-8.00, святкові 8.00-8.00, і в позиції "кількість годин охорони на рік" зазначено - 8 760. З чого виходить, що в Вас не чотири пости охорони на обєкті або вони не цілодобові. Питання скільки одночасно постів охорони повинно забезпечувати охорону обєкту та в якому часовому інтервалі. З розрахунку визначених постів вкажіть коректну кількість годин охорони та внесіть зміни до документації. Дане питання суттєве так як впливає на стан розрахунку пропозиції
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію та найближчим часом опубліково в матеріалах закупівлі.
Дата відповіді:
26.04.2024 09:26
Відповідь надана
Аналогічний досвід
Номер:
c41dc08f1edd4977b01de39ffa6d4f5f
Дата опублікування:
25.04.2024 09:23
Опис:
Доброго дня! Якщо в учасника є досвід співпраці з Замовником, що саме такий учасник має надати на підтвердження?
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію та найближчим часом опубліково в матеріалах закупівлі.
Дата відповіді:
26.04.2024 09:26
Відповідь надана
Досвід не менше 1 року
Номер:
592fcfc3e12940dfb5456c01a9561349
Дата опублікування:
24.04.2024 15:01
Опис:
Яким чином треба підтвердити наявність до свіду у працівників учасника не менше 1 року?
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію та найближчим часом опубліково в матеріалах закупівлі.
Дата відповіді:
26.04.2024 09:26
Відповідь надана
Щодо аналогічного досвіду
Номер:
56edf89ae27c46efacf29c8239ff0c4a
Дата опублікування:
24.04.2024 14:52
Опис:
Вітаємо! Для підтвердження наявності аналогічного досвіду Ви прописуєте: - для учасника, який не має досвіду співпраці із Замовником за останні 2 роки за предметом закупівлі – ДОДАТКОВО копію договорів (не менше 3-х договорів за останні 2 роки, без комерційної частини) з рекомендаційними листами (не менше 1 (одного) рекомендаційного листа на кожен з наданих договорів зазначених у Довідці). Поясніть будь ласка, що означає "без комерційної частини"? Тільки державні замовники?
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію та найближчим часом опубліково в матеріалах закупівлі.
Дата відповіді:
26.04.2024 09:26
Відповідь надана
Субпідрядник
Номер:
bf5e8d9ede594de2b571e9a7107ec849
Дата опублікування:
24.04.2024 14:48
Опис:
Доброго дня! Чи передбає Замовник залучення субпідрядника для надання послуг? Пункт щодо підстав для відхилення передбачає залученн субпідрядника. Уточніть будь ласка цей момент. Дякуємо!
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію та найближчим часом опубліково в матеріалах закупівлі.
Дата відповіді:
26.04.2024 09:26
Відповідь надана
Аналогічний досвід
Номер:
af3b361e20794b98ab46167053a43ddf
Дата опублікування:
24.04.2024 14:18
Опис:
Шановний Замовнику, для підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям треба довести наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (для учасника, який не має досвіду співпраці із Замовником за останні 2 роки за предметом закупівлі – не менше 3-х договорів, зазначених в довідці, які виконувалися протягом двох останніх років, з рекомендаційними листами (не менше 1-го) на кожен наданий договір. Питання: чому саме 3 договори за станні 2 роки? Ця вимога обмежує коло потенційних учасників. Останні 2 роки - це 2022 і 2023 роки - всі ми розуміємо, що це не найкращий час для економіки країни і не у всіх є відповідний досвід саме в цей період. Виглядає так, що Замовник прописує такі вимоги під потенційного переможця і ми вбачаємо в цьому корупційну складову між уповноваженою особою Замовника і потенційним переможцем. Крім того, попередня закупівля вимагала довести аналогічни' досвід протягом останніх 5-ти років - що саме трапилося, що зараз виникають такі обмеження у документації? Будь ласка приберіть з тендерної документації обмеження щодо кількості аналогічних договорів та періоду виконання таких договорів!
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію та найближчим часом опубліково в матеріалах закупівлі.
Дата відповіді:
26.04.2024 09:26
Відповідь надана
Травматична зброя
Номер:
446f7e2bd72449e4ba7979a8202bedc0
Дата опублікування:
24.04.2024 09:56
Опис:
Відповідно до вимог пункту 4.2.14. Розділу 4 «Права та обов’язки «охорони» Додатку 4 «Проект договору» до тендерної документації Замовником зазначається - за вимогою «Замовника» повинен забезпечити персонал Охорони травматичною зброєю.
Зазначаємо, що дана вимога порушує законні права та інтереси учасників у закупівлі з огляду на наступне:
Відповідно до інформації розташованої на офіційному порталі Міністерства внутрішніх справ України на території міста Києва та Київської області нараховується близько 5690 суб’єктів господарської діяльності, які мають дійсну ліцензію для надання послуг охоронної діяльності.
Згідно з офіційною інформацією Відділу контролю за обігом зброї Головного управління Національної поліції України зазначено, що на обліку в ГУНП у м. Києві перебувають як об’єкти дозвільної системи, яким видано дозвіл на функціонування (зберігання) пристроїв вітчизняного виробництва, для відстрілу патронів споряджених гумовими чи аналогічними за своїм властивостями метальними снарядами несмертельної дії, а саме:
- ПП «Шериф захист» ЄДРПОУ 37153018;
- ТОВ «Охоронний холдінг» ЄДРПОУ 38143880;
- ТОВ «Венбест» ЄДРПОУ 30310579;
- ТОВ «Приватна служба охорони» ЄДРПОУ 41853912;
- ПП «Конгрес технології безпеки» ЄДРПОУ 36214268;
- ПП «Комсервіс безпека» ЄДРПОУ 35900097;
- ТОВ «Охоронне об’єднання «Спрут» ЄДРПОУ 31958612;
- ТОВ «Охоронна компанія Спектр» ЄДРПОУ 38872500;
- KOBO КМР (КМДА) «Муніципальна охорона» ЄДРПОУ 41680696.
Таким чином, данні умови тендерної документації порушують права та інтереси учасників та норми Законодавства у сфері публічних закупівель та не дають можливості прийняти участь у закупівлі, у зв'язку з відсутністю в учасників відповідних дозвільних документів на кімнату зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, що значно звужує та обмежує коло потенційних учасників.
Виходячи з вищевказаного, вимагаємо Замовника виключити з пункту 4.2.14. Розділу 4 «Права та обов’язки «охорони» Додатку 4 «Проект договору» до тендерної документації дискримінаційну вимогу, а саме - за вимогою «Замовника» повинен забезпечити персонал Охорони травматичною зброєю.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію та найближчим часом опубліково в матеріалах закупівлі.
Дата відповіді:
26.04.2024 09:26