-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експертне обстеження (технічне діагностування, огляд та випробування) котлів, експертне обстеження (технічне діагностування) та частковий технічний огляд вантажопідіймальних кранів та машин
Завершена
573 207.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 866.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 866.04 UAH
Період уточнення:
19.04.2024 14:10 - 28.04.2024 00:00
Відповідь надана
Усунення невідповідностей
Номер:
cd5a99eeb3c34e4dbb04b7ff92ed6d39
Дата опублікування:
25.04.2024 17:26
Опис:
Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35343771
Україна, 10014, Житомирська область, м. Житомир, вул. Київська, 48
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-19-007778-a
Предмет закупівлі: Експертне обстеження (технічне діагностування, огляд та випробування) котлів, експертне обстеження (технічне діагностування) та частковий технічний огляд вантажопідіймальних кранів та машин згідно коду ДК 021:2015:71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань.
Шановний Замовнику!
На думку потенційного учасника, підпункт 4 пункту 2 Додатку 3 до ТД «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» містить дискримінаційну вимогу, а саме:
Обов’язкова наявність в учасника:
Оригінал/копію декларації, що дозволяє наступні роботи, зокрема (але не виключно):
a) - роботи верхолазні;
b) - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
c) - обстеження димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів.
Діяльність суб’єктів господарювання що займаються монтажем, демонтажем, експлуатацією (використання за призначенням, технічне обслуговування, ремонт), модифікацією (реконструкція чи модернізація), перевіркою технічного стану (технічний огляд, експертне обстеження) обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар регулюється Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18), затверджені Наказом Міністерства соціальної політики України 05.03.2018 № 333 (далі за текстом – Правила).
Так, згідно пункту 2 Правил, ці Правила обов’язкові для виконання всіма працівниками, що займаються модифікацією (модернізацією, реконструкцією), монтажем, демонтажем, налагодженням, технічним обслуговуванням, ремонтом, технічним оглядом та експлуатацією обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар (далі - обладнання під тиском), в тому числі:
опалювальні котли теплопродуктивністю більше 0,1 МВт;
парові, водогрійні і пароводогрійні котли.
Розділ ІІ Правил встановлює значення термінів та визначень, що вжиті у Правилах.
Зокрема, що стосується котлів:
25) котел - пристрій, що має топку, призначений для отримання гарячої води або пари під тиском вище атмосферного, що використовується як теплоносій поза самим пристроєм;
26) котел-утилізатор - паровий або водогрійний котел без топки або з топкою для допалювання газів, в якому як джерело тепла використовуються гарячі гази технологічних або металургійних виробництв або інші технічні продуктові потоки;
27) котел-бойлер - паровий котел, в барабані якого розміщено пристрій для нагрівання води, що використовується поза самим котлом, а також паровий котел, в природну циркуляцію якого включено бойлер, що стоїть окремо.
Правилами чітко визначено конструктивні елементи котла і КОТЕЛ не містить таких елементів, установок, обладнання як димарі, повітропроводи, димові та вентиляційні канали, оскільки зазначене є обладнанням котельні.
Димарі, повітропроводи, димові та вентиляційні канали, трубопроводи, живильні насоси - це обладнання котельних, яке не є предметом закупівлі згідно ТД та предметом ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ, згідно п. 11. Договору.
Таким чином, виконання робіт, визначених предметом закупівлі жодним чином не передбачає виконання робіт, складовими яких є - обстеження димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів.
Відтак, вимога п. с) підпункту 4 пункту 2 Додатку 3 до ТД «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» має очевидно дискримінаційний характер, що прямо заборонено ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» згідно якої Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі викладеного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», просимо:
Виключити з підпункту 4 пункту 2 Додатку 3 до ТД «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» пункт c) - обстеження димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів.
Відповідь:
Ваше питання розглянуте та було прийняте відповідне рішення Замовником.
Дата відповіді:
26.04.2024 17:01
Відповідь надана
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
ae5af57f216d4090a812a50ac08aa504
Дата опублікування:
25.04.2024 17:05
Опис:
Шановний Замовнику! В тендерній документації (додаток 3) зазначено, що учасник повинен, поміж іншим, відповідати наступним вимогам:• Забезпечення тепловізійного контролю електрообладнання кранів, наявність тепловізора на балансі підприємства, на підтвердження інформації Учасник надає оборотно-сальдові відомості, інвентаризаційні описи тощо.
• З метою обстеження будівельної частини кранів в штаті Учасника повинен бути спеціаліст з наявним кваліфікаційним сертифікатом відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виданого Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, на підтвердження інформації Учасник надає копію сторінок трудової книжки з відповідним записом та посвідчення експерта за відповідним напрямком.
• Інформація про проходження зазначеними в довідці працівниками медичного огляду з позитивним висновком придатності до роботи (з додаванням копії медичних довідок, відповідно до Додатку №8 Наказу №246 від 21.05.2007р. Міністерства охорони здоров'я України «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій).
• Робочі місця працівників, які є експертами технічними з промислової безпеки з правом на проведення технічного огляду та/або експертного обстеження та які проводять огляди та випробування, повинні бути атестовані відповідно до Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.92 N 442. На підтвердження інформації учасник повинен надати сканкопію карти умов праці.
Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені в тендерній документації вищевказані вимоги до учасників не відповідають вимогам, методики експертного обстеження кранів, а отже є дискримінаційними. Зважаючи на вище викладене пропонуємо Вам видалити з тендерної документації зазначені вище дискримінаційні вимоги до учасників
Відповідь:
Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону), також для здійснення закупівель замовник може використовувати: нормативно-правові акти, стандарти тощо, що не суперечить нормам Закону.
У разі закупівлі послуг або робіт замовник зобов’язаний вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
При цьому слід зазначити, що Замовники самостійно встановлюють вимоги в тендерній документації.
З приводу зауважень стосовно вимог до тендерної документації, даємо роз’яснення:
1. Будівлі та споруди, на яких розташовані ВПМ і які підлягають експертному обстеженню, є об’єктами підвищеної небезпеки, а отже згідно з ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)» належать до об’єктів класу наслідків СС3. Відмова та аварійні ситуації при експлуатації таких об’єктів несуть загрозу безпеці життєдіяльності людей та стану навколишнього середовища.
Під час виконання експертних обстежень вантажопідіймальних механізмів, наше підприємство регулярно отримує зауваження від експертних організацій щодо стану будівельних конструкцій без визначення категорії технічного стану, надання обсягів робіт з ремонту чи підсиленню таких конструкцій, попри те, що зазначені дефекти можуть унеможливити роботу ВПМ.
Технічні експерти з промислової безпеки, атестовані згідно з Порядком атестації фахівців, які мають право на технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки, затвердженим наказом Держгірпромнагляду від 20.12.2006 №16 зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.02.2007 за №103/13370, не являються відповідальними виконавцями з обстеження та визначення технічного стану будівельних конструкцій і не можуть виконати перевірочні розрахунки на міцність у випадку незадовільного стану конструкцій.
2. Чинне законодавство України з питань охорони праці вимагає у роботодавця, який виконує роботи підвищеної небезпеки, а експертне обстеження машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, згідно постанови КМУ від 26.10.2011 р. № 1107, відносяться до робіт підвищеної небезпеки, наявність наступного, про що наша організаціє має право бути ознайомлена:
• інформація про проходження працівниками медичного огляду з позитивним висновком придатності до роботи (з додаванням копії медичних довідок, відповідно до Додатку №8 Наказу №246 від 21.05.2007 р. Міністерства охорони здоров'я України «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій);
• робочі місця працівників, які є експертами технічними з промислової безпеки з правом на проведення технічного огляду та/або експертного обстеження та які проводять огляди та випробування, повинні бути атестовані відповідно до Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.92 N 442. На підтвердження інформації учасник повинен надати сканкопію карти умов праці.
3. Проведення тепловізійоного контролю не є обов’язковим згідно Методики проведення експертного обстеження котлів промислових підприємств, про те для визначення технічного стану обмуровки та газоходів котлів на наявність тепловтрат потрібен саме контроль за допомогою тепловізора.
Дата відповіді:
26.04.2024 17:01
Відповідь надана
Щодо довідки відповідного зразка
Номер:
34f8c94faa2e4863ba91f3e90ff8c10a
Дата опублікування:
24.04.2024 13:39
Опис:
Додаток №3
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ
ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)
5. Оригінал довідки відповідно до зразка (за підписом учасника, завірену печаткою учасника (в разі використання), що містить інформацію про наявність позитивного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що виконувався/лися у 2022 та у 2023 роках. (достатньо одного договору, що виконувався в зазначений період)
Зразка довідки про наявність позитивного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що виконувався/лися у 2022 та у 2023 роках відсутній.
Відповідь:
Ваше питання розглянуте та було прийняте відповідне рішення Замовником.
Дата відповіді:
26.04.2024 17:01