-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
(Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «поточний ремонт системи опалення, внутрішнього холодного водопостачання та побутової каналізації за адресою: м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 10а»
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «поточний ремонт системи опалення, внутрішнього холодного водопостачання та побутової каналізації за адресою: м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 10а»
Завершена
1 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
Період уточнення:
18.04.2024 19:50 - 28.04.2024 00:00
Відповідь надана
Містобудівні умови та обмеження
Номер:
1b8c70c97df84f2ba8cd32480dc36875
Дата опублікування:
25.04.2024 11:33
Опис:
Шановний Замовнику! Не отримали належної відповіді на раніше поставлене звернення: "Згідно вимог ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" Замовнику необхідно отримати містобудівні умови та обмеження (МУО) до початку проектування на об'єкті будівництва. Просимо вказати в Додатку 2 тендерної документації в Технічній специфікації №1 та Технічній специфікації №2 в п.27 До початку проєктування замовник надає виконавцю такі вихідні дані: містобудівні умови та обмеження (або лист від уповноваженого органу містобудування та архітектури про те, що для проєктування даного об'єкта будівництва містобудівні умови та обмеження не надаються)". Просимо внести зміни в тендерну документацію (Додаток 2), де вказати вимоги щодо отримання містобудівних умов та обмежень, тобто чи їх надає Замовник, як вихідін дані, чи прописати, що їх отримує Проєктувальник
Відповідь:
Шановний Учасник, технічна специфікація пропонована учасникам до ознайомлення є достатня для формування пропозицій та укладення договору на надання послуги/виконання робіт за даним лотом.
Додатково звертаємо увагу, що згідно ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" немає заборони за дорученням замовника одержувати в установленому порядку містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки і технічні умови щодо інженерного забезпечення об’єкта архітектури.
Дата відповіді:
28.04.2024 11:06
Відповідь надана
Експертиза
Номер:
2545e22228184df29442c5f16551e7b2
Дата опублікування:
24.04.2024 20:38
Опис:
Шановний Замовнику! Не отримали відповідь на задане раніше питання:
"В Додатку 2 тендерної документації в Завданні на проєктування не вимагається проходження експертизи проєктної документації. Просимо підтвердити, що надання послуг закінчується розробкою проєктної документації та погодженням її Замовником (без проходження експертизи) або ж підтвердити, що експертиза потрібна, при цьому внести зміни в тендерну документацію в додаток 2 Завдання на проєктування. Дякую!"
Просимо внести зміни в тендерну документацію (Додаток 2), де вказати вимоги щодо проходження або відсутності необхідності проходження експертизи і в якому обсязі.
Відповідь:
Шановний Учасник, вся інформація, що необхідна для підготовки тендерних пропозицій міститься у тендерній документації Замовника.
Звертаємо увагу, що з 24 лютого 2022 року у зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
В зв’язку з зазначеним Постановами Кабінету Міністрів України від 3 травня 2022 року № 530 та від 24 червня № 722, передбачаються зміни на період дії воєнного стану та протягом одного року з дня його припинення чи скасування зокрема в частині отримання дозвільних документів.
Стаття 32 Закону № 3038 «Про регулювання містобудівної діяльності» вирізняє види будівель і споруд згідно з класами наслідків, з встановленням окремого порядку реалізації для кожного класу наслідків. Визначення з віднесенням об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснює лише проєктна організація на підставі виконаних розрахунків та передпроєктних рішень в відповідності до ч.11 ст..1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Дата відповіді:
26.04.2024 17:58
Відповідь надана
Довідка
Номер:
c4aaa08f55d94b7bbb5454592300b6f1
Дата опублікування:
22.04.2024 22:50
Опис:
Шановний Замовнику! П. 5.2.1, підпункт 10 - "Надати довідку довільної форми, видану Замовником відкритих торгів протягом періоду звернення за роз’ясненнями по даній процедурі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - Головне управління Національної поліції в Київській області" - чим обумовлено те, що довідку можна отримати тільки в період роз'яснень, а не в період подання пропозицій? Також в тендерній документації просимо вказати особу, яка відповідає за видачу відповідних довідок учаснику торгів або прописати процедуру отримання такої довідки. Дякую
Просимо внести
Відповідь:
Доброго дня, внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
24.04.2024 19:57
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
3e37afe264254437b62078bd94eb9534
Дата опублікування:
22.04.2024 18:24
Опис:
Договори з громадянами на використання їхньої праці можуть укладатися за трудовим або цивільно-правовим договором, які регулюються Цивільним кодексом України. Конституція України гарантує громадянам право на працю, що передбачає можливість заробляти собі на життя роботою, яку він вільно обирає або на яку він вільно погоджується. В зв'язку з цим прошу внести зміни до тендерної документації в Додаток 1 Розділ №2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
"В якості документального підтвердження наявності в учасника працівників зазначених у Довідці, учасник надає:
- скан-копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду або цивільно-правових договорів;"
Відповідь:
Шановний Учасник, чинне законодавство України передбачає різні способи оформлення договірних відносин роботодавця з найманими працівниками, зокрема укладення трудового договору (безстрокового, строкового, у формі контракту) згідно з главою ІІІ КЗпП або укладення цивільно-правового договору на виконання робіт або на надання послуг.
Зазначені способи оформлення договірних відносин розрізняються обсягом прав і обов’язків сторін договору, організацією відносин між найнятою особою та роботодавцем.
Так, виконання робіт або надання послуг за цивільно-правовим договором передбачає самостійну організацію особою виконання роботи.
Умова щодо наявності штатних працівників (які працюють на умовах трудового договору), а не працівників, які працюють на підставі цивільно-правових договорів, не може вважатися дискримінаційною умовою взагалі, а лише свідчить про намір Замовника мати справу з суб’єктом господарювання, який планує стабільну роботу протягом тривалого періоду часу, а не розраховує виконати разове замовлення розрізненими фізичними особами за окремими договорами.
В зв’язку з чим заявлена вимога не може бути визнана обґрунтованою, оскільки небажання заявника укладати трудові договори зі своїми працівниками не може обмежувати права інших суб’єктів господарювання, які не вважають таку форму організації роботи для себе прийнятною.
Дата відповіді:
23.04.2024 16:16
Відповідь надана
Вихідні дані для проєктування
Номер:
92fa5a6bec33428887a00509acdc2680
Дата опублікування:
22.04.2024 11:34
Опис:
В Додатку 2 тендерної документації в Завданні на проєктування не вимагається проходження експертизи проєктної документації. Просимо підтвердити, що надання послуг закінчується розробкою проєктної документації та погодженням її Замовником (без проходження експертизи) або ж підтвердити, що експертиза потрібна, при цьому внести зміни в тендерну документацію в додаток 2 Завдання на проєктування. Дякую!
Відповідь:
Шановний Учасник, звертаємо увагу, що з 24 лютого 2022 року у зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
В зв’язку з зазначеним Постановами Кабінету Міністрів України від 3 травня 2022 року № 530 та від 24 червня № 722, передбачаються зміни на період дії воєнного стану та протягом одного року з дня його припинення чи скасування зокрема в частині отримання дозвільних документів.
Стаття 32 Закону № 3038 «Про регулювання містобудівної діяльності» вирізняє види будівель і споруд згідно з класами наслідків, з встановленням окремого порядку реалізації для кожного класу наслідків. Визначення з віднесенням об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснює лише проєктна організація на підставі виконаних розрахунків та передпроєктних рішень в відповідності до ч.11 ст..1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Дата відповіді:
23.04.2024 16:12
Відповідь надана
Вихідні дані для проєктування
Номер:
eb1674cdcfa04134871101925b2bba07
Дата опублікування:
22.04.2024 11:28
Опис:
Згідно вимог ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" Замовнику необхідно отримати містобудівні умови та обмеження (МУО) до початку проектування на об'єкті будівництва. Просимо вказати в Додатку 2 тендерної документації в Технічній специфікації №1 та Технічній специфікації №2 в п.27 До початку проєктування замовник надає виконавцю такі вихідні дані: містобудівні умови та обмеження (або лист від уповноваженого органу містобудування та архітектури про те, що для проєктування даного об'єкта будівництва містобудівні умови та обмеження не надаються)
Відповідь:
Шановний Учасник, технічна специфікація пропонована учасникам до ознайомлення є достатня для формування пропозицій та укладення договору на надання послуги/виконання робіт за даним лотом.
Додатково звертаємо увагу, що згідно ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" немає заборони за дорученням замовника одержувати в установленому порядку містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки і технічні умови щодо інженерного забезпечення об’єкта архітектури.
Дата відповіді:
23.04.2024 16:05
Відповідь надана
Огляд
Номер:
b3db9bc814914f97863d1918a5f0df97
Дата опублікування:
19.04.2024 11:41
Опис:
У тендерній документації зазначено, що: ВАЖЛИВО!!! В період уточнень Учасник виїжджає на об’єкти для ознайомлення з обсягами робіт, технічною документацією, оцінки складності робіт та усвідомлення можливості їх виконання, про що складається відповідний Акт попереднього огляду об’єкту (Додаток № до тендерної документації), який додається до тендерної пропозиції.
При відсутності акту попереднього огляду – пропозиції не будуть розглядатися.
Шановний Замовник, ви, як особа яка оголошує закупівлі добре знаєте про незаконність встановлення вимоги, щодо огляду обєкту, та ще у період уточнень. Не будемо наводити безліч рішень АМКУ, судових органів, які визнають вказану вимогу дискримінуючою та виносять рішення щодо її скасування замовником. Просто просимо видалити цю вимогу, як незакону.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Тендерна документація Замовника складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та особливостей діяльності замовника.
Частиною 3 ст. 22 Закону передбачено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Вимога щодо надання учасником у складі пропозиції «акт огляду об’єкту» не суперечить законодавству України, є правомірною та ніяким чином не обмежує коло учасників, оскільки всі учасники мають можливість здійснити огляд об’єкту Замовника. Також буде внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
22.04.2024 09:22
Відповідь надана
МТБ
Номер:
b7539b6406d845de92426f08b5a215f1
Дата опублікування:
19.04.2024 11:32
Опис:
Тендерною документацією встановлено, що Учасники в складі пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази наступними інформацією та документами:
- довідкою довільної форми за підписом учасника (керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції), що містить інформацію про наявність обладнання, необхідного для виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме: наявність персонального комп’ютера/ноутбука (не менше однієї одиниці), принтера або копіювального (мультифункційного) пристрою з можливістю друку у форматі не менше А-3 та широкоформатного плотера з можливістю друку у форматі не менше А-1.
На підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник повинен надати скановані з оригіналу копії документів, що підтверджують право власності або користування (в т.ч. договори купівлі-продажу та/або видаткові накладні та/або акти приймання-передачі товару, договори оренди (лізингу чи користування), або виписка з оборотно-сальдової відомості.
Шановний замовник, навіщо вам, у світі сучасних технологій, необхідні докази надання вказаних вами пристроїв? Адже наразі є безліч капіювальних центрів, де за кошти виконавця все відсканують, роздрукують в будь-якому форматі, будь-якої якості, в будь-якій кількості.
Просимо прибрати вказану вимогу, як таку, що не підтверджує в цілому кваліфікацію учасника та можливість чи не можливість учасника виконані роботи.
Відповідь:
Шановний Учасник, частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З огляду на вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, які повинен надати учасник не є дискримінаційними та забезпечують, в подальшому, отримання якісних послуг. Разом з цим, Замовник не порушує жодних принципів та норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
22.04.2024 09:22