-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з технічного огляду та випробовувань різні
Завершена
21 016 243.19
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 751.87 UAH
мін. крок: 0% або 751.87 UAH
Період уточнення:
18.04.2024 10:09 - 04.05.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо заборгованості
Номер:
db9e980eaeee4732ac6f4aa53ee81b57
Дата опублікування:
22.04.2024 22:17
Опис:
Шановний Замовник! Надайте роз'яснення щодо поточного фінансового стану КП "Київтеплоенерго". За багатьма аналогічними роботами, закупівлі яких вами оголошувались раніше, існує велика дебіторська заборгованість перед постачальниками. Достовірно відомо, що існує заборгованість ще за послуги, надані у 2022 р. За декількома договорами, укладеними за результатами аналогічної закупівлі у 2023 р. ще взагалі не оплачено ані копійки (послуги надані вчасно, акти підписані), розпочаті претензійні роботи. На претензії Ваша організація офіційно не відповідає, але існує інформація про відсутність фінансування на повну виплату заборгованостей та нових робіт і послуг. Отже, виникає питання, яким чином ви будете розраховуватись із виконавцями як за нові роботи, так і за вже виконані? Тим більше в проєктах договорів відсутня будь-яка відповідальність замовника за невиконання своїх зобов`язань.
Відповідь:
Пунктом 54 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 передбачено, зокрема, що фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
З огляду на викладене, замовник надає відповіді на роз’яснення виключно щодо змісту тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому вказане питання не стосується змісту тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів.
Дата відповіді:
25.04.2024 14:40
Відповідь надана
З приводу кошторису
Номер:
a90a1d60323b41aca0134b99a9f940b8
Дата опублікування:
22.04.2024 21:48
Опис:
В п.11 технінчої специфікації вказано про необхідність надати кошториси на кожен об’єкт у відповідності до складу послуг, розроблені згідно СОУ Д.1.2-02495431-001:2008. Але для визначення вартості металевих конструкцій існує окремий документ ДСТУ Б Д.1.2-3:2016 Порядок визначення вартості робіт з обстеження металевих конструкцій будівель та споруд. Чи влаштує Замовника розрахунок вартості згідно з цим ДСТУ, який більш точно дозволяє розрахувати кошторис у відповідності до ТЗ??
Відповідь:
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
25.04.2024 14:39
Відповідь надана
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
143e270525c4400f8cf0f8123d669eb0
Дата опублікування:
22.04.2024 14:56
Опис:
Шановний Замовнику! В тендерній документації зазначено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції поміж іншим:
чинний Сертифікат відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018).
Атестат про акредитацію, виданий Національним Агентством з Акредитації України на технічний огляд, випробовування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зокрема в сфері акредитації повинно бути в наявності такі види обладнання, як посудини, що працюють під тиском), який підтверджує можливість проводити роботи відповідно до Постанови КМУ № 687 від 26.05.2004 року, зі змінами внесеними Постановою КМУ № 319 від 07.04.2021р. «Порядок проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з Вимогами до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженими наказом Міністерства економіки України від 27 листопада 2023 року № 17954, починаючи з 15.05.2024 підтвердженням компетентності випробувальної лабораторії буде наявність атестату про акредитацію, виданого Національним агентством з акредитації України на відповідність саме ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019.
Зважаючи на вище викладене пропонуємо Вам вилучити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо надання учасником чинного Сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018) та Атестату про акредитацію, виданого Національним Агенством з Акредитації України на технічний огляд, випробовування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Також пропонуємо додати до тендерної документації вимогу щодо надання учасником атестату про акредитацію, виданого Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 його власної або залученої на підставі договору лабораторії.
Відповідь:
Згідно Абзацу 5 п. 2 Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 №687, Експертна організація - незалежний суб'єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки.
Відповідно до вище сказаного, одним із документів, який підтверджує незалежність та провадження діяльності суб'єкту господарювання, який проводить технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України, як третя незалежна сторона, це атестат про акредитацію, згідно ДСТУ ISO/IEC 17020:2019 «Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування» за Типом А, тобто здійснювати діяльність як третя сторона та відповідати вимогам до органів з інспектування для типу А (п.4.1.6 а) ДСТУ ISO/IEC 17020:2019). Виконання робіт за технічним завданням до даної закупівлі припадає до кінця 2024 року, тобто навіть після 15.07.2024р коли вимога щодо наявності атестату про акредитацію набере чинності. Тому замовнику потрібно вже зараз обрати експертну організацію в якої в наявності атестат про акредитацію, виданий Національним Агентством з Акредитації України на технічний огляд, випробовування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, який підтверджує можливість проводити роботи відповідно до постанови КМУ № 687 від 26.05.2004 року, і його відсутність не призведе до зупинення виконання послуг за укладеним договором. Вважаємо за необхідним підтвердження вимоги до поняття про «експертну організацію» та наголошуємо, що Замовник в праві вибирати експертну організацію, яка відповідає принципам неупередженості, незалежності та не пов'язана з процесами монтажу, чи виробництвом обладнання та має підтвердження своєї компетентності, що не суперечить чинному законодавству України.
Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника вимогам ISO 45001 (або ДСТУ ISO 45001) гарантує, що організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації. Ця відповідальність поширюється на підтримку й захист їхнього фізичного та психічного здоров’я. Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці спрямоване на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігти виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я, а також постійно удосконалювати показники у сфері охорони здоров’я і безпеки праці.
Дата відповіді:
25.04.2024 14:38
Відповідь надана
Уточнення кваліфікаційних вимог вимог
Номер:
a3bda9df879b4d14bb4a694a10886c6a
Дата опублікування:
22.04.2024 14:43
Опис:
Просимо надати відповідь:
Згідно п. 2.6 Додатку 3 Лот 16: виконавець повинен надати послуги в обсязі не менше:
2.6.1 Ділянка теплової мережі ТМ-5 ТЕЦ-5 від огорожі ТЕЦ-5 до 5П3 (рег.№151) Ø1020 (9 690 м.п.):
– візуальний контроль металу і деталей із застосуванням лупи – 20 300 дм2;
– механізоване зачищення металу поверхні – 1 165 дм2;
– ультразвуковий контроль зварних з’єднань – 5 стиків;
– вимірювання товщини стінок трубопроводів, посудин та іншого обладнання ультразвуковим способом – 580 точок;
– визначення твердості і межі міцності механічним твердоміром – 430 вимірів;
– магнітопорошковий, або капілярний контроль зварних зєднань металу трубопроводів, посудин і іншого обладнання – 59 дм2.
В зв’язку з цим, просимо виключити:
- з п.4.2 Додатку 3 Лот 16: автономний рентгенівський імпульсний апарат
- п. 5.6. Діюча ліцензія ДІЯРУ на використання джерел іонізуючого випромінювання, видану уповноваженим органом, зокрема: використання переносного автономного рентгенівського імпульсного апарату, що буде використовуватись для надання послуг з технічного огляду та випробовувань
Відповідь:
Уточнення кваліфікаційних вимог до лотів 8, 9, 10, 11,1 3: Обладнання, що експлуатується в структурних підрозділах Замовника морально застаріле, має велику кількість годин напрацювання та технічно зношене, тому дуже часто воно потребує проведення ремонтних робіт, в тому числі із застосуванням зварювання.
Нормами п.7 Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 687, встановлено, що ТЕХНІЧНИЙ ОГЛЯД ПРОВОДИТЬСЯ З МЕТОЮ ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ виготовлення, монтажу, РЕМОНТУ, реконструкції і модернізації, умов та строку подальшої безпечної експлуатації устатковання, оцінки технічного стану складових частин, деталей або їх елементів, перевірки їх на відповідність технічним вимогам тощо.
Зауважимо, що згідно положень п.13 Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки,
Технічний огляд устатковання проводиться у кілька етапів:
- вивчення експлуатаційних, конструкторських (проектних) і ремонтних документів (у разі наявності);
- аналіз умов та режимів експлуатації;
- проведення огляду;
- ПРОВЕДЕННЯ ВИПРОБУВАННЯ, НЕРУЙНІВНОГО КОНТРОЛЮ, ЯКЩО ЦЕ ПЕРЕДБАЧЕНО НОРМАТИВНО-ПРАВОВИМИ АКТАМИ З ОХОРОНИ ПРАЦІ, ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИМИ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИМИ ДОКУМЕНТАМИ;
- оцінка технічного стану;
- визначення умов та строку подальшої експлуатації.
В даному випадку саме НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» регламентує проведення неруйнівного контролю, а саме: положеннями п.п.3 п.1 розділу VIII НПАОП 0.00-1.81-18 передбачено, що технічний огляд обладнання під тиском складається із зовнішнього, внутрішнього оглядів та гідростатичного випробування. ПРИ ТЕХНІЧНОМУ ОГЛЯДІ ДОПУСКАЄТЬСЯ ВИКОРИСТОВУВАТИ МЕТОДИ НЕРУЙНІВНОГО КОНТРОЛЮ, зокрема, метод акустичної емісії. Отже НПАОП 0.00-1.81-18 передбачено використання методів неруйнівного контролю.
Враховуючи той факт, що обладнання, яке експлуатується в структурних підрозділах Замовника та входить до вказаних Вами лотів, морально застаріле, має велику кількість годин напрацювання та технічно зношене, воно дуже часто воно потребує проведення ремонтних робіт, в тому числі із застосуванням зварювання. При цьому, згідно з положеннями п.п. 1 п.6 розділу ІІІ НПАОП 0.00-1.81-18 КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ НЕРОЗНІМНИХ З’ЄДНАНЬ, ЩО ПРОВОДИТЬСЯ ПІД ЧАС монтажу, РЕМОНТУ, модифікації (реконструкції та модернізації), їх складових частин ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ МЕТОДАМИ НЕРУЙНІВНОГО КОНТРОЛЮ (ЗОВНІШНІЙ ОГЛЯД І ВИМІРЮВАННЯ, УЛЬТРАЗВУКОВИЙ, РАДІОГРАФІЧНИЙ) І ВИПРОБУВАННЯМИ (ВИЗНАЧЕННЯ МЕХАНІЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ НЕРОЗНІМНОГО З’ЄДНАННЯ). Фахівці з неруйнівного контролю мають бути сертифіковані. У разі застосування радіографічних приладів контролю (радіоізотопних або рентгенівських дефектоскопів) суб’єкт господарювання має отримати у встановленому законодавством порядку ліцензію на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання.
Додатково повідомляємо, що проведення неруйнівного контролю під час технічного огляду регламентує експлуатаційна документація обладнання (паспорт, настанова (інструкція) з монтажу та експлуатації).
Згідно з абзацом 5 п. 2 Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 №687, Експертна організація - незалежний суб'єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки.
Відповідно до вище сказаного, одним із документів, який підтверджує незалежність та провадження діяльності суб'єкту господарювання, який проводить технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України, як третя незалежна сторона, це атестат про акредитацію, згідно ДСТУ ISO/IEC 17020:2019 «Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування» за Типом А, тобто здійснювати діяльність як третя сторона та відповідати вимогам до органів з інспектування для типу А (п.4.1.6 а) ДСТУ ISO/IEC 17020:2019).
Виконання робіт за технічним завданням до даної закупівлі припадає до кінця 2024 року, тобто навіть після 15.07.2024р коли вимога щодо наявності атестату про акредитацію набере чинності. Тому замовнику потрібно вже зараз обрати експертну організацію в якої в наявності атестат про акредитацію, виданий Національним Агентством з Акредитації України на технічний огляд, випробовування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, який підтверджує можливість проводити роботи відповідно до постанови КМУ № 687 від 26.05.2004 року, і його відсутність не призведе до зупинення виконання послуг за укладеним договором.
Вважаємо за необхідним підтвердження вимоги до поняття про «експертну організацію» та наголошуємо, що Замовник в праві вибирати експертну організацію, яка відповідає принципам неупередженості, незалежності та не пов'язана з процесами монтажу, чи виробництвом обладнання та має підтвердження своєї компетентності, що не суперечить чинному законодавству України.
Згідно з нормами абз.6 ч.1 ст.7 Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» у сфері використання ядерної енергії обов’язковому ліцензуванню підлягають такі види діяльності: використання джерел іонізуючого випромінювання. Кріс того положеннями п.п. 1 п.6 розділу ІІІ НПАОП 0.00-1.81-18 встановлено, що у разі застосування радіографічних приладів контролю (радіоізотопних або рентгенівських дефектоскопів) суб’єкт господарювання має отримати у встановленому законодавством порядку ліцензію на право провадження.
Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001) гарантує якісне виконання своїх зобов’язань щодо надання послуг, які є предметом даної закупівлі, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог стандартів ISO 9001 або ДСТУ ISO 9001) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості. Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якісне виконання своїх зобов’язань щодо надання послуг, які є предметом даної закупівлі, в тому числі своєчасність їхнього виконання. До того ж дана вимога прописана в ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019
Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника вимогам ISO 45001 (або ДСТУ ISO 45001) гарантує, що організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації. Ця відповідальність поширюється на підтримку й захист їхнього фізичного та психічного здоров’я. Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці спрямоване на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігти виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я, а також постійно удосконалювати показники у сфері охорони здоров’я і безпеки праці.
Нормами п.25 Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 687, встановлено, що експертне обстеження устатковання проводиться у кілька етапів:
- вивчення експлуатаційних, конструкторських (проектних) і ремонтних документів (у разі наявності);
- аналіз умов та режимів експлуатації;
- розроблення та узгодження програми робіт з експертного обстеження;
- проведення огляду;
- ПРОВЕДЕННЯ НЕРУЙНІВНОГО КОНТРОЛЮ;
- ВИЗНАЧЕННЯ МЕХАНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК, ХІМІЧНОГО СКЛАДУ МАТЕРІАЛІВ, ПРОВЕДЕННЯ МЕТАЛОГРАФІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, ВИПРОБУВАННЯ НА МІЦНІСТЬ ТА ІНШИХ ВИДІВ ВИПРОБУВАНЬ, ДОСЛІДЖЕННЯ В НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОМУ СТАНІ ТА ВИБОРУ КРИТЕРІЇВ ГРАНИЧНОГО ТЕХНІЧНОГО СТАНУ, ЯКЩО ЦЕ ПЕРЕДБАЧЕНО НОРМАТИВНО-ПРАВОВИМИ АКТАМИ З ОХОРОНИ ПРАЦІ АБО ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИМИ ЧИ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИМИ ДОКУМЕНТАМИ;
При цьому згідно з положеннями п.п. 1 п.6 розділу ІІІ НПАОП 0.00-1.81-18 контроль якості нерознімних з’єднань, що проводиться під час монтажу, ремонту, модифікації (реконструкції та модернізації), їх складових частин ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ МЕТОДАМИ НЕРУЙНІВНОГО КОНТРОЛЮ (ЗОВНІШНІЙ ОГЛЯД І ВИМІРЮВАННЯ, УЛЬТРАЗВУКОВИЙ, РАДІОГРАФІЧНИЙ) І ВИПРОБУВАННЯМИ (ВИЗНАЧЕННЯ МЕХАНІЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ НЕРОЗНІМНОГО З’ЄДНАННЯ)
Тобто, вимога щодо наявності в учасника автономного рентгенівського імпульсного апарату та діючої ліцензії ДІЯРУ на використання джерел іонізуючого випромінювання, видану уповноваженим органом, цілком правомірна.
Дата відповіді:
25.04.2024 14:35
Відповідь надана
Уточнення кваліфікаційних вимог до лотів 8, 9, 10, 11,1 3
Номер:
8cc3bc2bcad14b08bbf96573aed8cd3b
Дата опублікування:
22.04.2024 14:41
Опис:
Просимо надати відповідь:
1) в додатку 3 п.6.4 до тендерної документації – вказується чіткий перелік наявного обладнання для надання послуги експертного обстеження та технічного огляду. Просимо аргументувати вибір цього обладнання, його повноту (чому вказані стандартні зразки для магнітного та капілярного контролів, а для ультразвукового -не вказано;, чому обмежено проведення вимірювання твердості тільки твердоміром динамічним?).
2) згідно п.13 «Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затверджений постановою КМУ від 26 травня 2004 р. №687 технічний огляд устатковання проводиться у кілька етапів:
вивчення експлуатаційних, конструкторських (проектних) і ремонтних документів (у разі наявності);
аналіз умов та режимів експлуатації;
проведення огляду;
проведення випробування, неруйнівного контролю, якщо це передбачено НПАОП, організаційно-методичними та експлуатаційними документами;
оцінка технічного стану;
визначення умов та строку подальшої експлуатації.
Згідно р. VІІІ п.3 НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» технічний огляд (опосвідчення) обладнання під тиском складається із зовнішнього, внутрішнього оглядів та гідростатичного випробування.
Проведення експертного обстеження, вимагає п. 16. «Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження ….», у разі виявлення під час технічного огляду зносу (механічного або корозійного), залишкової деформації, тріщин, інших пошкоджень складових частин, деталей або їх елементів, що перевищують допустимі значення, проводиться експертне обстеження устатковання. Проведення, можливе, додаткових непередбачених по даній закупівлі, випробовувань та експертного обстеження (технічного діагностування) істотно збільшує кошторисну вартість виконання робіт і не входить в заявлені об’єми робіт по даній закупівлі.
Просимо аргументовано (з посиланням на конкретні пункти НД) дати пояснення щодо необхідності проведення робіт з неруйнівного та руйнівного контролю при проведенні технічного огляду (опосвідчення), а відповідно представлення Дозволу Держпраці на випробовування (неруйнівний контроль: ультразвуковий (UT), магнітопорошковий контроль (MT), капілярний контроль (PT), радіографічний (RT) та руйнівний контроль (вимірювання твердості, механічні випробування, металографічні дослідження), експертне обстеження (технічне діагностування) котлів (або обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: 1) у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16 січня 2019 р. № 27; 2) у пункті 2 Технічного регламенту простих посудин високого тиску, затвердженого постановою КМУ від 28 грудня 2016 р. №1025), експертне обстеження.
3) Вимоги щодо наявності атестату про акредитацію, виданого Національним Агентством з Акредитації України на технічний огляд, випробовування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, який підтверджує можливість проводити роботи відповідно до постанови КМУ № 687 від 26.05.2004 року, зі змінами внесеними постановою КМУ № 319 від 07.04.2021р., згідно наказу №17954 від 27.11.2023 Міністерства економіки України (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 січня 2024 р. за № 76/41421) для експертних організацій вступають в дію через 6 місяців від дати опублікування - з 15.07.2024 р. (п.4 наказу «наказ набирає чинності через три місяці з дня його офіційного опублікування, крім підпункту 1 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, який набирає чинності через три місяці з дня набрання чинності цим наказом».
Вимоги щодо наявності атестату про акредитацію, ще не набрали чинності – просимо внести зміни в тендерну документацію.
4) Просимо аргументовано (з посиланням на конкретні пункти НД) дати пояснення щодо необхідності представлення ліцензії ДІЯРУ на використання джерел іонізуючого випромінювання, видану уповноваженим органом, зокрема: використання переносного автономного рентгенівського імпульсного апарату, що буде використовуватись для надання послуг з технічного огляду та випробовувань. Просимо аргументовано (з посиланням на конкретні пункти НД) представити необхідність проведення радіографічного контролю при проведенні технічного огляду (опосвідчення).
5) Просимо аргументовано (з посиланням на конкретні пункти НД) дати пояснення щодо необхідності наявності в учасника торгів:
чинний Сертифікат відповідності системи менеджменту вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (або ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або EN ISO 9001:2015).
чинний Сертифікат відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018).
Відповідь:
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
25.04.2024 14:27
Відповідь надана
Уточнення обсягів робіт
Номер:
84b4271871ba4c75a4426ece6073a70d
Дата опублікування:
22.04.2024 14:22
Опис:
Просимо вказати на яких ділянках теплових мереж необхідно провести випробування на визначення теплових втрат в теплових мережах
Відповідь:
Відповідно до технічних завдань формування переліку ділянок для проведення випробувань здійснюється сумісно з виконавцем робіт за результатами опрацювання наданої замовником виконавчої документації та експлуатаційних матеріалів по тепловим мережам та джерелам тепла і уточнення отриманої інформації шляхом безпосереднього огляду устаткування.
Дата відповіді:
25.04.2024 14:27
Відповідь надана
Уточнення обсягів робіт
Номер:
f159c6696bb543718f8257ca6cc9ce07
Дата опублікування:
22.04.2024 14:21
Опис:
Для розрахунку вартості послуги просимо уточнити ділянки теплових мереж, які підлягають випробуванням
Відповідь:
Перелік ділянок теплових мереж для проведення випробувань зазначений в додатку 1 до технічної специфікації
Дата відповіді:
25.04.2024 14:26
Відповідь надана
Уточнення об'ємів робіт
Номер:
d01e04e0a56f46eaa7bcee076307dacf
Дата опублікування:
22.04.2024 14:16
Опис:
Просимо уточнити на яких ділянках теплових мереж необхідно провести випробування на розрахункову температуру
Відповідь:
Відповідно до технічних завдань формування переліку ділянок для проведення випробувань здійснюється сумісно з виконавцем робіт за результатами опрацювання наданої замовником виконавчої документації та експлуатаційних матеріалів по тепловим мережам та джерелам тепла і уточнення отриманої інформації шляхом безпосереднього огляду устаткування.
Дата відповіді:
25.04.2024 14:26