-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
кошти державного бюджету
Торги не відбулися
118 138.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 30.69 UAH
мін. крок: 0% або 30.69 UAH
Період уточнення:
12.06.2018 10:42 - 18.06.2018 10:47
Відповідь надана
розуміння витратної частини після закінчення гарантії
Номер:
19b56a88761c47fcab40be56649fac30
Дата опублікування:
14.06.2018 13:43
Опис:
Ви відповіли, що "Вказана інформація в тендерної документації необхідна для розуміння витратної частини після закінчення гарантії." Дайте, будь-ласка, роз'яснення як ви самі розумієте витратну частину на техніку ДО закінчення гарантії яку бажаєте отримати від постачальника (до 36 місяців від дати отримання товару).
Відповідь:
Згідно ст.23 Закону «Про публічні закупівлі» «фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника
за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення роцедури
закупівлі».
Ваше запитання стосується процесу подальшої експлуатації придбаного товару Замовником, що є виключно внутрішнім питанням, яке не стосується тендерної документації. Подальшому прошу Вас звертатись із запитаннями в рамках діючого законодавства. Замовник визначає технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі відповідно до вимог Закону.
Дата відповіді:
18.06.2018 16:21
Відповідь надана
Гарантія 36 місяців
Номер:
35a6f8fd807a4909850829a60a7e94b0
Дата опублікування:
14.06.2018 11:40
Опис:
У відповіді на попереднє запитання ви підтвердили, що процедура заправки картриджів до техніки, що ви придбаєте, вас цікавить вже після закінчення тонеру у стартовому тонер-картриджі. В цьому випадку ви повинні розуміти, що відразу (!!!) після першої заправки ви залишитесь БЕЗ офіційної гарантійної підтримки від виробників техніки, які забороняють (не підтримують) заправку картриджів до своєї техніки. Уточнюємо, що такі виробники як HP, Canon, Xerox, Brother, Samsung не підтримують заправку картриджів до друкуючої техніки власного виробництва. Тобто, при закупівлі техніки цих виробників та заправці картриджів ніякої гарантії 36 місяців у вас не буде. Розрахувати, що сам постачальник (не виробник) техніки буде підтримувати цю гарантію для вас за власні кошти дуже ризикованно, якщо сам постачальник не надасть вам офіційний лист-підтвердження надання такої гарантії (36 місяців) за власний (!!!) рахунок та без підтримки виробника у разі заправки картриджів. Просимо надати роз'яснення навіщо ви вказуєте в тендерній документації необхідність цієї гарантії (36 місяців), якщо ви її можете взагалі втратити через один-два місяця після отримання техніки.
Відповідь:
Термін гарантії вказаний з урахуванням наявної можливості того, що товар після його доставки постачальником може знаходиться на складі та не експлуатуватись деякий час.
Замовником питання заправка картриджа буде визначена по мірі необхідності, усвідомлюючи вказані Вами вимоги виробників щодо гарантійної підтримки. Вказана інформація в тендерної
документації необхідна для розуміння витратної частини після закінчення гарантії.
Дата відповіді:
14.06.2018 13:28
Відповідь надана
Про заправку картриджа, заміну фотовала
Номер:
65524f6f7bed453f9ff03e781725e727
Дата опублікування:
13.06.2018 23:40
Опис:
Доброго дня. Ви пишете в тендерній документації, що вам потрібно "не менш двох прайс-листів (або інших документів) від сторонніх сервісних центрів (датованих не раніш проведення тендеру, дані сервісного центру учасника не враховуються) з вказівкою вартості заправки картриджа, заміни фотовала". Чи правильно розуміти, що процедура заправки картриджів до техніки, що ви придбаєте, вас цікавить вже після закінчення тонеру у стартовому тонер-картриджі ?
Відповідь:
Так, Ви правильно розумієте
Дата відповіді:
14.06.2018 08:57