• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області

Завершена

536 666.67 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 683.33 UAH
Період уточнення: 16.04.2024 16:47 - 21.04.2024 00:00
Відповідь надана

Площа

Номер: 4ce4059fd34f4099824c64947f9d1c33
Дата опублікування: 19.04.2024 15:28
Опис: Шановний замовнику, просимо уточнити, яка площа з Технічної специфікації є площею надання послуг та розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки: "загальна площа" чи "в межах площа"?
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання, повідомляємо, що площа з Технічної специфікації є загальною площею надання послуг та розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки.
Дата відповіді: 19.04.2024 15:50
Відповідь надана

Щодо терміну виконання робіт

Номер: 04f811fd3b7b4e309afb0ed5385d06cf
Дата опублікування: 18.04.2024 16:55
Опис: Шановний замовнику, просимо надати обгрунтування терміну виконання робіт до 01.06.2024року, оскільки від дати проведення закупівлі та укладення договору залишається дуже мало часу на виконання робіт враховуючи об'єм замовлення. Можливо варто переглянути терміни надання послуг.
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне: Відповідно до п. 24 Постанови КМУ «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, в згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. Таким чином, ні Особливостями, ні Законом не встановлено, який мінімальний чи максимальний строк надання послуг повинен бути встановлений Замовником в тендерній документації. Відтак, Замовник торгів самостійно, кожного разу, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, визначає на власний розсуд строк надання послуг. Окрім цього, варто зауважити, що нормативно грошова оцінка земельних ділянок визначається відповідно до Методики № 1147, затвердженої постановою КМУ від 03.11.2021 № 1147. Дана методика встановлює нормативну оцінку земель всіх категорій та форм власності на території територіальної громади. Рішення про затвердження нормативної грошової оцінки земельних ділянок для всіх земель приймається органом місцевого самоврядування відповідної громади, який також визначається межами своєї підконтрольної території. Крім цього, п. 271.2 Податково кодексу України, вказано, що рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом. Отже, виготовлення технічної документації з нормативно грошової оцінки є недостатнім, оскільки необхідне ще прийняття рішення відповідної ради про її затвердження. Це повинно відбутися вчасно – до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування виготовленої нормативно грошової оцінки або змін. Це означає, що нормативно грошова оцінка або будь-які зміни нормативно грошової оцінки мають бути затверджені до 15.07.2024 р. Враховуючи зазначене, Замовником торгів було встановлено саме такі строки надання послуг, що є предметом даної процедури закупівлі.
Дата відповіді: 19.04.2024 15:45
Відповідь надана

Роз'яснення тендерних умов

Номер: bdc993ffda0c4442ad23a680226e684a
Дата опублікування: 18.04.2024 15:47
Опис: Просимо роз'яснити умови викладені в Тендерній документації Розділі 5.2.1 Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити: пункт 8, а саме: Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 5000.00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 копійок). Що саме Замовник має на увазі,договір про надання юридично-консультаційних послуг укладений з Виконавцем та оплачений Переможцем?
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне: Чинним законодавством України не передбачено заборони для замовників отримувати послуги з наданням юридично-консультаційних послуг. Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області укладено договір про надання вищезазначених послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої правової допомоги уповноваженій особі, прийнято рішення укласти договір. Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом. Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили. Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» та Постанові КМУ №1178 відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що в тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта МОЖЕ здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України. У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації (а саме, п. 5.2.1. Розділу 5 тендерної документації), застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні МОЖЕ бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника МОЖЕ бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії. Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів. Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документації положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України. Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 18.04.2024 16:48
Відповідь надана

уточнення оформлення

Номер: 85dded2248b343bda6bcf3ca6a246bf1
Дата опублікування: 18.04.2024 08:47
Опис: Доброго дня, у вас чітко визначено які мають бути оригінали та копії документів. Скажіть, якщо в тендерній документації зазначено надати копію якогось документу але в мене є оригінал його, чи можу я замість завіреної копії надати скан оригіналу документи і чи не буде це вважатися невідповідністю????
Відповідь: Добрий день, можна надати скан оригіналу замість завіреної копії.
Дата відповіді: 18.04.2024 14:48