-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ізолятори - 3 найменування (315 - штук)
Ізолятори - 3 найменування (315 - штук) -Детальніше у додатку 6 ТД
Завершена
422 336.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 111.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 111.68 UAH
Період уточнення:
08.05.2018 11:10 - 20.05.2018 19:00
Відповідь надана
Щодо поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти)
Номер:
cacc9df4457f4f09823374baf2df3e0e
Дата опублікування:
18.05.2018 13:07
Опис:
Доброго дня!
На якому офіційному сайті можливо ознайомитись з політикою державного підприємства – Філії «Придніпровська залізниця», ПАТ «Українська залізниця» в якій зазначено що закупівлі різнотипної продукції у одного постачальника, є доцільними і позитивно впливає на формування цінової політики державного підприємства – Філії «Придніпровська залізниця», ПАТ «Українська залізниця».
Відповідь:
Доброго дня!
Повідомляємо, що формування цінової політики регіональної філії "Придніпровська залізниця" ПАТ "Українська залізниця" не підлягає розміщенню на будь-якому сайті.
Дата відповіді:
22.05.2018 16:48
Відповідь надана
Щодо поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти)
Номер:
69cb74c34b724419988bfdcc27281afc
Дата опублікування:
08.05.2018 14:06
Опис:
У відповідності до вимог тендерної документації в одному лоті закупається різнотипна продукція (Фарфорові та Полімерні ізоляторі) таке об’єднання різнотипної продукції в одному лоті дискримінує безпосередніх виробників продукції, адже на території України немає жодного виробничого підприємства, яке виробляло би всі ці типи ізоляторів, таке поєднання дає змогу участі тільки посередницьким організаціям, що призводить до збільшення вартості предмету закупівлі. Просимо вас розділити різнотипні ізолятори за окремими лотами, що дасть змогу участі в даних торгах безпосередньо виробникам, а Вашому підприємству закупити продукцію без посередницьких комісій. З надією на розуміння, та вирішення вищезазначеного питання без залучання Контрольно- ревізійних та контролюючих організацій.
Потенційний учасник даних торгів.
Відповідь:
Доброго дня!
Повідомляємо, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
У випадку проведення даних відкритих торгів поділ предмета закупівлі не може бути раціональним, тому що відповідно до затверджених річних планів капітального, поточного ремонтів та технічного обслуговування об’єктів Замовника найчастіше вимагається одночасне використання кількох видів ізоляторів (підстанційних та лінійних), а також вироблених з різних матеріалів. Саме у зв’язку з одночасним проведенням комплексних робіт по реконструкції, ремонту чи технічному переоснащенню таких об’єктів , як підстанції та прилеглі лінії електропередачі, для Замовника доцільною та економічно обґрунтованою є пропорційна поставка різних видів ізоляторів. Натомість відсутність певних видів ізоляторів на практиці призведе до порушення графіків виконання робіт. Наслідками такої ситуації може бути завдання збитків Замовнику.
Також однією із підстав закупівлі є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики державного підприємства – Філії «Придніпровська залізниця», ПАТ «Українська залізниця».
Враховуючи зазначене, поділ предмета закупівлі на лоти не забезпечуватиме дотримання принципу максимальної економії та ефективності для державного підприємства – Філії «Придніпровська залізниця», ПАТ «Українська залізниця», закріпленого відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють.
Крім того нам відомо, що 2016-2017 роках при проведені нами та іншими Замовниками торгів брали участь у торгах безпосередньо підприємства виробники, які одночасно виробляють фарфорові та полімерні ізолятори, в тому числі в Україні не менше 2 виробників, за кордоном (Польща, Німеччина та інші).
Ваше звернення та вимоги в частині тексту, адже на території України немає жодного виробничого підприємства, яке виробляло би всі ці типи ізоляторів, таке поєднання дає змогу участі тільки посередницьким організаціям, що призводить до збільшення вартості предмету закупівлі, не є об’єктивним. Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на тендерний комітет Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Замовник торгів повинен витримувати норму ст.4 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». В іншому разі, якщо Замовник погоджується з вказаними вимогами, подібні дії можуть бути розцінені контролюючими органами як вертикальні антиконкурентні узгоджені дії або корупційні правопорушення. Колегія АМК України, на яку Ви посилаєтеся, діє в рамках Законодавства. Рішення Колегії, на яке Ви посилаєтеся, не має відношення до наступного предмету закупівлі.
Дата відповіді:
14.05.2018 13:26