• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

18130000-9 Спеціальний робочий одяг Робочий одяг із захистом від порізів для працівників НЕК "Укренерго"

Інформація, що вимагається пунктом 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Завершена

886 589.05 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 865.89 UAH
Період уточнення: 15.04.2024 15:20 - 20.04.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо можливості перенесення строку подачі пропозиції

Номер: be3dbd6ea04a4a019166b90add22a3fc
Дата опублікування: 18.04.2024 14:43
Опис: Добрий день. Щоб надати сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 потрібен час для його випуску сертифікаційним центром. Будь ласка, якщо є така змога, перенесіть кінцеву дату подачі хоча б до 26.04.2024?
Відповідь: У зв’язку з виробничою необхідністю та її терміновістю у Замовника існує невідкладна потреба в придбанні одягу відповідно до предмету закупівлі. Разом із тим, прохання щодо перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій буде розглянуто профільними підрозділами, та у разі позитивного рішення, буде задоволено.
Дата відповіді: 19.04.2024 16:37
Відповідь надана

сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015

Номер: 2fcee2419f64445f9ed60f178ba9a8b9
Дата опублікування: 17.04.2024 14:03
Опис: Добрий день. Будь ласка, роз'ясність, навіщо потрібен "сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015", що він дає (або пояснює)? яким чином він пов'язаний та/або впливає на предмет закупівлі?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей, Замовником, серед сукупності технічних умов, що визначають характеристики товару, було встановлено необхідність застосування заходів із захисту довкілля та підтвердження сертифікації на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 . Впровадження системи екологічного управління (менеджменту) в організації чи на підприємстві — це впровадження чіткого алгоритму дій, пов’язаних зі здійсненням господарської діяльності у сфері екології в правовому полі. У рамках впровадження стандарту ISO 14001:2015 є можливість відслідковувати концепцію життєвого циклу. Наприклад, передача на утилізацію, переробку, знищення чи захоронення відходів виробництва. Організація встановлює вимоги організаціям, які надають послуги з надання інформації про: методи, технології утилізації, переробки, знищення чи захоронення відходів виробництва; останньої стадії життєвого циклу відходів виробництва. Це дає змогу відстежувати повний життєвий цикл продуктів чи послуг, які здійснює організація та ефективно управляти екологічними аспектами впливу на навколишнє природне середовище.
Дата відповіді: 19.04.2024 16:36
Відповідь надана

Щодо підтвердження якості

Номер: f966b4c29bd74fe290f24f0468dc139d
Дата опублікування: 17.04.2024 12:52
Опис: Доброго дня! Додатком 3 до ТД визначено вимоги до предмету закупівлі, серед іншого, вказано, що комплект бензопиляра і напівкомбінезон повинні відповідати стандарту EN 381. Клас – 1. При цьому розділами ІІІ та IV додатку 3 до ТД визначено, що у складі пропозиції та при здійсненні поставок необхідно надати копію сертифікату перевірки/експертизи типу і декларації про відповідність. Необхідність оформлення перелічених документів визначена Технічним регламентом засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року №771 (далі – Технічний регламент ЗІЗ). Відповідно до п. 9 Технічного регламенту ЗІЗ виробники повинні складати необхідну технічну документацію згідно з додатком ІІІ до цього Технічного регламенту та проводити належну процедуру оцінки відповідності або доручати її проведення відповідному органу з оцінки відповідності. Пунктом 48 Технічного регламенту ЗІЗ визначено, що процедури оцінки відповідності, якими потрібно керуватися щодо кожної категорії ризиків наведені в додатках IV-VIII до цього Технічного регламенту. Зокрема Категорія І: внутрішній контроль виробництва (Модуль А). Згідно п. 1 додатку IV Технічного регламенту ЗІЗ внутрішній контроль на виробництві є процедурою оцінки відповідності, відповідно до якої виробник виконує зобов’язання викладені у пунктах 2,3,4 додатку IV до цього Технічного регламенту, а також заявляє про його виключну відповідальність та гарантію того, що ЗІЗ відповідають вимогам цього Технічного регламенту. Абзацом 3 пункту 4 додатку IV Технічного регламенту ЗІЗ визначено, що виробник повинен складати письмову декларацію про відповідність моделі ЗІЗ, визначену в додатку ІХ до цього Технічного регламенту, зберігати її разом із технічною документацією та, за запитом, надавати її органу державного ринкового нагляду протягом 10 років після введення ЗІЗ в обіг. Декларація про відповідність має ідентифікувати ЗІЗ, для якого вона складена. Оформлення інших документів, в тому числі сертифікату перевірки/експертизи типу, внутрішній контроль виробництва (Модуль А), як процедура оцінки відповідності – не передбачає. З урахуванням того, що предмет закупівлі становлять товари (ЗІЗ), які відносяться до Категорії І (Клас – 1), то оцінка їх відповідності здійснюється за Модулем А, який в свою чергу передбачає оформлення лише декларації про відповідність БЕЗ необхідності її реєстрації або обліку в органі з оцінки відповідності. А оформлення сертифікату перевірки/експертизи типу для товарів, які становлять предмет закупівлі – не передбачено Технічним регламентом ЗІЗ. Тому просимо внести зміни до ТД щодо порушеного питання, а саме: виключити вимогу щодо надання сертифікату про експертизу зразка при участі в закупівлі та при поставці товару. Змінити вимоги до декларації про відповідність – виключити положення, що декларація повинна бути зареєстрована або взята на облік в органі з оцінки відповідності.
Відповідь: Шановний Учаснику! Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року №771 (далі– Технічний регламент). Додаток I до Технічного регламенту. КАТЕГОРІЇ РИЗИКІВ, ВІД ЯКИХ ЗАХИЩАЮТЬ ЗІЗ. Цей додаток встановлює категорії ризиків, від яких ЗІЗ повинен захищати користувачів. Комплект бензопиляра і напівкомбінезон відносяться до III Категорії. Категорія III включає виключно ризики, що можуть привести до серйозних наслідків: спричинити смерть або незворотну шкоду здоров’ю користувача, що стосуються таких чинників: - речовини та суміші, які є небезпечними для здоров’я; - середовища з дефіцитом кисню; - шкідливі біологічні агенти; - іонізуюче випромінювання; - середовища з високою температурою, вплив яких порівнюється з середовищами із температурою повітря щонайменше 100°С; - середовища з низькою температурою, вплив яких порівнюється з середовищами із температурою повітря -50°С або нижче; - падіння з висоти; - ураження електричним струмом та робота під напругою; - утопления; - поранення від ручних бензопил; - струмені високого тиску; - вогнестрільні рани чи поранення ножем; - шкідливий шум. Глава IV. Оцінка відповідності ЗІЗ проводиться за категоріями ризиків. Категорія III: - експертиза типового зразка (модуль В), та як одна з таких процедур: експертиза на відповідність типовому зразку на основі внутрішнього контролю виробництва з перевіркою продукції під наглядом через певні інтервали часу (модуль С2); - експертиза на відповідність типовому зразку на основі забезпечення якості процесу виробництва (модуль D).
Дата відповіді: 19.04.2024 16:35