-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт по заміні вікон Лозуватського ДНЗ «Берізка» (код ДК 021-2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Завершена
45 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 450.00 UAH
мін. крок: 1% або 450.00 UAH
Період уточнення:
04.06.2018 15:29 - 07.06.2018 17:00
Без відповіді
У чому невідповідність вимоги???
Номер:
dc182ddd6836413cab961c6419982997
Дата опублікування:
07.06.2018 11:57
Опис:
Зміст п.14. Усунення порушення «Порядоку здійснення допорогових закупівель», Затверджений Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35
14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму.
Вимога повинна містити таку інформацію:
1. найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
2. номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
3. підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
4. зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
5. дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій.
Вимога може містити також іншу інформацію про особу, що звернулася.
Уся інформація щодо процесу звернення доступна всім Користувачам з усіх Авторизованих електронних майданчиків та на веб-порталі Уповноваженого органу
Які порушення у вимозі до даної закупівлі?