• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фінансове забезпечення виконання робіт з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства ( автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення): : Поточний ремонт дороги комунальної власності по проспекту Київський шлях (Декабристів) в м. Васильків Київської області

Завершена

1 492 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 460.00 UAH
Період уточнення: 14.04.2024 22:44 - 22.04.2024 00:00
Відповідь надана

Вимоги ТД

Номер: 9874b149621c4f569f99e2a9b4239437
Дата опублікування: 18.04.2024 10:34
Опис: Відповідно до настанови з визначення вартості учасник може не враховувати кошти на покриття ризиків та інфляції. Відповідь: 18.04.24, 10:30 ПКМУ від 15 грудня 2023 р. № 1315 В тендерній зазначено не така постанова
Відповідь: будуть внесенні зміни
Дата відповіді: 18.04.2024 10:51
Відповідь надана

форма цінової пропозиції

Номер: 1923b67c121744c992b72b66a278d6f0
Дата опублікування: 17.04.2024 16:16
Опис: Для уникнення непорозуміння та зайвих підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників, просимо, у формі цінової пропозиції вказати предмет закупівлі відповідний до назви закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: Фінансове забезпечення виконання робіт з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства ( автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення): : Поточний ремонт дороги комунальної власності по проспекту Київський шлях (Декабристів) в м. Васильків Київської області
Дата відповіді: 18.04.2024 10:31
Відповідь надана

Вимоги ТД

Номер: 90f4d6ee6c5342159ece00744edb0d73
Дата опублікування: 17.04.2024 15:27
Опис: Відповідно до настанови з визначення вартості учасник може не враховувати кошти на покриття ризиків та інфляції.
Відповідь: ПКМУ від 15 грудня 2023 р. № 1315
Дата відповіді: 18.04.2024 10:30
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: c1c977e7ac314cb286b3465fedc19f79
Дата опублікування: 17.04.2024 15:15
Опис: Навіщо матеріал від фрезерування вивозити в сміття якщо ним можна укріпіти узбіччя?
Відповідь: Фінансове забезпечення виконання робіт з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства ( автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення): : Поточний ремонт дороги комунальної власності по проспекту Київський шлях (Декабристів) в м. Васильків Київської області
Дата відповіді: 18.04.2024 10:31
Відповідь надана

Вимоги ТД

Номер: 4057dfffe01840ea9251863f7a0f4545
Дата опублікування: 17.04.2024 15:10
Опис: Прохання надати місце на відстані 2 км куди можна звернутися для отримання відповідних цін для утилізації сміття? Прохання також уточнити який тип асфальтобетону використовується при виконанні робіт з ямкового ремонту гарячим а/б?
Відповідь: щодо утилізації сміття, учасники пошуком та моніторингом цін займаються самі уточнення щодо тип асфальтобетону, який використовується при виконанні робіт з ямкового ремонту гарячим а\б - використовується тип В 10 дрібнозернистий
Дата відповіді: 18.04.2024 10:29
Відповідь надана

Вимоги тендерної документації

Номер: 5604bbf9b06142e5ac6bccb4a7a5dffa
Дата опублікування: 17.04.2024 10:21
Опис: Прохання пояснити які можуть бути ризики якщо це не кап ремонт а ямковий ремонт з конкретними ямками, і яка може бути інфляція якщо ви хочете виконати роботи до 13.05.2024 року?
Відповідь: Шановний учасний, дана закупівля фінансується з бюджету міста, наша організація має всі законні права на підстрахування себе від всіх можливих ризиків, в зв'язку з теперішньою ситуацією в нашій країні, а саме воєнний стан, оголошений Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), ризиків та інфляцію ми передбачити не можемо
Дата відповіді: 18.04.2024 10:32
Відповідь надана

Вимоги тендерної документації

Номер: 70dc25cf34d44a91a6028df41eb8de69
Дата опублікування: 17.04.2024 10:10
Опис: Прохання аргументувати: - Додатково до інших витрат врахувати кошти на утилізацію сміття.? Навіщо даний пункт якщо сміття це матеріал від врезерування і учасник може забрати даний вид сміття до себе на базу для подальшої переробки.
Відповідь: Замовник не дає згоду, на те, щоб учасник забирав сміття (матеріал) от фрезерування для подальшої переробки в свої цілях
Дата відповіді: 18.04.2024 10:29
Відповідь надана

щодо умов тенеденої документації

Номер: 91c98e9ba0a749c289f7680f05fb5d01
Дата опублікування: 16.04.2024 14:01
Опис: Доброго дня! Відповідно до положень пункту 7 розділу 3 тендерної документації, Вами встановлена вимога надання Чинного сертифікату/свідоцтва/атестату відповідності лабораторії вимогам Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року No1764; - ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»; ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення». Вважаємо встановлену Вами вимогу дискримінаційною та такою, що не є пов’язаною предметом закупівлі виходячи з наступного: По-перше, Технічний регламент будівельних виробів, будівель і споруд, затверджений постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764 встановлює вимоги до виробника щодо підтвердження відповідності саме продукції. Згідно з технічним завданням здійснюється закупівля робіт, а не виробництва будівельних матеріалів, тому необхідність підтвердження відповідності лабораторії цьому стандарту не узгоджується з технічним завданням закупівлі; По-друге ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 "Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби" - це державний стандарт стосується контролю виробництва. Згідно з технічним завданням здійснюється закупівля робіт, а не виробництва будівельних матеріалів, тому необхідність підтвердження відповідності лабораторії цьому стандарту не узгоджується з технічним завданням закупівлі. Аналогічно і по СТУ Б А.1.2-1:2007 Також, вертаємо увагу, що вимоги тендерної документації виключають можливість залучення саме випробовуваних лабораторій. Вимагаємо усунути встановлені дискримінаційні обмеження та прибрати їх з умов тендерної документації. В іншому випадку, вимушені будемо подати скаргу до Комісії АМКУ
Відповідь: Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо. Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124). Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів). Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Дата відповіді: 18.04.2024 10:28