• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

ЦЗВ-24Т_118_ВО: Грунт-емаль (код ЄЗС 44810000-1 – фарби)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

13 588 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 32 250.00 UAH
Період уточнення: 12.04.2024 10:44 - 26.04.2024 00:00
Відповідь надана

Гарантійні зобов'язання

Номер: 5bf46dc82d354ce0860d99dfc577d164
Дата опублікування: 22.04.2024 14:34
Опис: Шановний Замовник ! Додатком А до ТД встановлено: "Гарантійний термін зберігання не менше 12 місяців з дати отрмання кінцевим споживачем (у тарі виробника). Гарантійний термін експлуатації відповідно до нормативного документу виробника." Дана вимога суперечить чинному законодавству України, а саме частині 4 статті 269 Господарського кодексу України, в якій встановлено наступне: «Гарантійний строк придатності та зберігання товарів обчислюється від дня виготовлення товару». У всіх виробників лакофарбової продукції в Україні гарантійний термін зберігання обчислюється з дати виготовлення. Також зазначаємо, що лакофарбова продукція не передбачає гарантійного терміну експлуатації, оскільки відносить до категорії продукції одноразового використання. Просимо внести відповідні зміни та привести гарантійні зобов'язання відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 25.04.2024 16:29
Відповідь надана

Вартість закупівлі

Номер: 9e7db90a9d4242689e82021f1d63e98e
Дата опублікування: 18.04.2024 16:28
Опис: Шановний Замовник ! Очікувана вартість закупівлі є аномально заниженою, оскільки враховуючи технічні вимоги до продукції згідно тендерної документації, значне зростання цін на імпортні компоненти, які використовуються у виробництві грунт-емалі, а також підвищення цін на паливо, енергоносії. У зв’язку з вищевказаним просимо переглянути очікувану вартість закупівлі у бік збільшення.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо, що у замовника відсутні підстави для збільшення очікуваної вартості
Дата відповіді: 19.04.2024 14:34
Відповідь надана

Щодо загального обсягу закупівлі

Номер: 3ca60a670e2840afa4b8ce8ede4b3c11
Дата опублікування: 18.04.2024 13:27
Опис: Враховуючи військову агресію Російської Федерації проти України, нинішню складу ситуацію із затримками на кордоні та великий обсяг товару що закуповується (126.4 тон) просимо вас розділити предмет закупівлі на лоти. Відповідно до умов документації та договору строк поставки складає 30 днів. Ми. як виробник лакофарбових виробів, зацікавлені у дані закупівлі та можемо запропонувати якісний товар, що відповідає вимогам документації. Але нажаль наші виробничі можливості не дозволяють нам виготовити весь об'єм товару у строк 30 днів у зв'язку із наявністю вже укладених договір із торговими мережами. Ми просто не можемо переформатовати все виробництво задля виконання даного замовлення як тільки отримаємо заявку, і відмовитись від вже укладених контрактів. А враховуючи, що строк поставки починає перебіг від надання рознарядки підготувати план виробництва заздалегідь нема можливості. У зв'язку із зазначеним вище просимо розділити закупівлю на 3-4 лоти задля того, щоб прийняти участь мали можливість більша кількість учасників. Це також забезпечить вам швидшу поставку товарів та значно меншу їх вартість.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 19.04.2024 14:33
Відповідь надана

Строк подання пропозицій

Номер: d866dce455fe461694bd54539b47396e
Дата опублікування: 18.04.2024 09:15
Опис: Шановний Замовник ! У зв'язку з великим об'ємом документів, які необхідно підготувати учасникам, у тому числі протоколи випробувань в акредитованих лабораторіях, які наразі видаються із затримкою через нестабільну роботу підприємств, просимо Вас розглянути можливість перенесення строку подання пропозицій до 29.04.2024 року. Сподіваємося на розуміння.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 18.04.2024 16:34
Відповідь надана

Поділ на лоти

Номер: 849c02466b034b4185d3aed670491c6c
Дата опублікування: 16.04.2024 13:55
Опис: Шановний замовник! Враховуючи реалії військового стану (перебої з постачанням електроенергії, ускладнення логістики, проблеми з поставками сировини та тари) переконливо просимо розділити закупівлю на лоти з меншою кількістю фарби у кожному лоті. Це дасть змогу Замовнику диверсифікувати ризики для Укрзалізниці щодо забезпечення стабільних та вчасних поставок.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 18.04.2024 14:38