-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт покрівлі даху адміністративної будівлі 1ДПРЧ ГУ ДСНС України в Закарпатській області в м. Тячів по вул. Армійська, 125»
Завершена
2 552 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 762.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 762.60 UAH
Період уточнення:
11.04.2024 21:48 - 23.04.2024 00:00
Відповідь надана
розяснення ЗАМОВНИКУ
Номер:
aaede319bd74464da098861ecd51ba17
Дата опублікування:
21.04.2024 21:56
Опис:
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі ", ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до
замовника за РОЗЯСНЕННЯМИ!!!!!!!! щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або
звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі —
звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи,
яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на
звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. У разі несвоєчасного надання замовником відповіді на
звернення електронна система закупівель автоматично зупиняє проведення відкритих торгів. Для поновлення проведення відкритих торгів замовник повинен розмістити відповідь в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні. Не дуже шановний ЗАМОВНИКУ, ми розуміємо, що у вас переможець уже визначений, но порушувати законодавтсво заборонено, бо прийдеся відповідати . а тепер питання звідки брати дані щодо річного обороту якщо звіт про рух грошових коштів не складається, а вимоги ТД чітко прописують використання даних із звіту про рух грошових коштів. Чи достаньо буде даниї із Звіту про фінансовий результат, якщо так то внесіть зміни. З метою недопущення порушень вимог законодавства про публічні закупівлі просимо внести зміни до тендерної документації щодо даних
Відповідь:
Дякуємо за звернення. У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що задля уникнення дискримінаційних моментів вимог тендерної документації, Замовником передбачені вийнятки, коли учасник не повинен складати або не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.
Враховуючи наведене, документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
24.04.2024 14:03
Відповідь надана
фінзвіт
Номер:
df8f8b0ea14d4f4fb179a1ebd7511517
Дата опублікування:
18.04.2024 18:56
Опис:
Ви не надали відповідь- звідки брати дані річного обороту якщо звіт про рух грошових коштів не складається, а вимоги ТД чітко прописують використання даних із звіту про рух грошових коштів. З метою недопущення порушень вимог законодавства про публічні закупівлі просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
У Замовника відсутні механізми, щодо надання консультацій учасникам в період як уточнень, так і оскаржень (при подачі пропозицій), так як дане запитання не є зверненням. Прсимо Вас, вказати на невідповідність, яка може призвести до порушення законодавства про публічні закупівлі.
Дата відповіді:
21.04.2024 21:34
Відповідь надана
Досвід
Номер:
5b89e5f2b2eb45ccb26950cbb89975a0
Дата опублікування:
18.04.2024 18:52
Опис:
Просимо видалити дискримінаційну вимогу, щодо підтвердження учасниками досвіду аналогічних договорів до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками так як аналогічний досвід буде клас наслідків СС1 та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Ваше звернення задоволено шляхом внесення змін
Дата відповіді:
21.04.2024 21:34
Відповідь надана
в нашій вимозі не вказана жодна область
Номер:
3255bb3ffcf243e69e9bb5f5fab8b532
Дата опублікування:
16.04.2024 14:58
Опис:
шановний замовник! будь ласка уважніше читайте вимоги учасників. Ваша відповідь не стосується нашої вимоги, оскільки нами НЕ ВКАЗАНО У НАШІЙ ВИМОЗІ ЖОДНОЇ ОБЛАСТІ : "Перелік населених пунктів України, розташованих у сейсмічно небезпечних районах наведено у додатку А (обов’язковий) згаданого ДБН і там перелічена велика кількість населених пунктів різних областей України, не тільки Одеська і Закарпатська область, про які Ви вказуєте у вимозі. ".
Довідково: перед тим, як скопіювати чужу відповідь, хоча б прочитайте її.
Відповідь:
Ваше зауваження взято до уваги.
Дата відповіді:
17.04.2024 22:13
Відповідь надана
АВК
Номер:
bcf1f61910f844119653a6ac2a980ba9
Дата опублікування:
15.04.2024 18:26
Опис:
Чи буде відхилено пропозицію Учасника якщо ліцензія на використання програмного комплексу АВК-5 «Автоматизований випуск
кошторисно-ресурсної документації», видана на Учасника, а не на на ім’я інженера-кошторисника?.
Відповідь:
Ні, у випадку наявності підтвердженого надання повноважень Учасником представляти його інтереси в даній закупівлі фізичній особі, що є інженером-кошторисником в Учасника.
Дата відповіді:
17.04.2024 22:05
Відповідь надана
клас наслідків
Номер:
af9cb41ac3e84b7da1c2bd45f76327e6
Дата опублікування:
15.04.2024 18:23
Опис:
Просимо уточнити класом наслідків роботи по обєкту«Капітальний ремонт покрівлі даху адміністративної будівлі 1ДПРЧ ГУ ДСНС України в Закарпатській області в м. Тячів по вул. Армійська, 125».
Виходячи з технічного задання, у вас, роботи по вашому обєкту відносяться до Класу наслідків СС1 тоді для чого підверджувати
досвід аналогічних договорів до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками?
Відповідь:
Роботи по об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі даху адміністративної будівлі 1ДПРЧ ГУ ДСНС України в Закарпатській області в м. Тячів по вул. Армійська, 125» відносяться до Класу наслідків СС1.
Дата відповіді:
17.04.2024 21:58
Відповідь надана
фінзвітність
Номер:
b45747b3af454df6ad66d952597e5c37
Дата опублікування:
15.04.2024 18:18
Опис:
Відповідно до вимог Тендерної документації -Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови:- що мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (з урахуванням періоду дії військового стану) повинен становити не менше ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі.
Просимо уточнити, чи потрібно щоб щорічний оборот підприємтсва становив не менше ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі чи достатьо щоб середнє арифметичне значення річних оборотівза останні 4 календарні роки (з урахуванням періоду дії військового стану) становив не менше ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідь:
Ні, не потрібно.
Дата відповіді:
17.04.2024 21:52
Відповідь надана
фінзвітність
Номер:
8db2f0be0f6848b6a7e5ab8ed3344b17
Дата опублікування:
15.04.2024 18:12
Опис:
Відповідно до ч.3 ст.11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» для суб`єктів малого підприємництва і представництв іноземних суб`єктів господарювання національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку України встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати. У відповідності до ч.3 ст.55 Господарського кодексу України, абз..14 п.2 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №419 від 28.02.2000 р., та рекомендаційного листа Міністерства фінансів України та Державного комітету статистики України від 12.04.2011р. №31 – 08410-06-5/9545, №04/4-7/214, наше Товариство, є суб`єктом малого підприємництва.
З огляду на зазначене та у зв`язку з тим, що законодавством України визначено, що для суб`єктів малого підприємництва встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати, фінансова звітність нашого Товариства, не містить звіту про рух грошових коштів, та не передбачена для його складння.
Відповідно до вимог Тендерної документації -Під річним оборотом розуміються загальні надходження
протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів. Яким чином підвердити річний оборот нашого Товариства?
Відповідь:
Примітка вимоги п.5.4. ч.5 Розділу 3 передбачає відповідь на Ваше звернення у вигляді розяснення, що у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Дата відповіді:
17.04.2024 22:11
Відповідь надана
щодо аналогічних договорів у сейсмічно небезпечних зонах
Номер:
dbf4e55f7ab54b20a24882cc6412aa19
Дата опублікування:
12.04.2024 22:01
Опис:
Заперечуємо щодо умови Документації щодо надання аналогічних договорів, що виконані у громадах, які знаходяться у сейсмічно небезпечних зонах. Ремонт покрівель в інших зонах нічим не відрізняється від ремонту покрівлі у сейсмічно небезпечних зонах. Замовник не має права встановлювати жодні дискримінаційні умови до учасників. Вимагаємо вилучити незаконну умову, що обмежує кількість учасників та суперечить принципам, встановленим ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику. Вдячні Вам, що звернули увагу на нашу закупівлю.
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Вимоги щодо проведення будівництва в районах з підвищеною сейсмічною активністю передбачені ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України» затверджених Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Ці будівельні норми встановлюють обов’язкові вимоги, яких треба дотримуватися при проектуванні, новому будівництві, реконструкції і експлуатації будівель і споруд різного призначення, що зводяться або розміщені на майданчиках із сейсмічністю 6 балів і вище за шкалою сейсмічної інтенсивності відповідно до ДСТУ Б.В.1.1-28:2010, з метою захисту від негативного впливу сейсмічних подій на безпеку людей та збереження матеріальних і культурних цінностей.
Перелік населених пунктів України, розташованих у сейсмічно небезпечних районах наведено у додатку А (обов’язковий) згаданого ДБН і там перелічена велика кількість населених пунктів різних областей України, не тільки Одеська і Закарпатська область, про які Ви вказуєте у вимозі. У додатку Б (обов’язковий) згаданого ДБН окрім населених пунктів, зазначених у додатку А (обов’язковий) визначаються інші населені пункти безпосередньо за вказаними картами.
Згідно постанови Президії Національної академії наук України №244 від 08.10.2008 року сейсмічні райони з прогнозованою інтенсивністю сейсмічних впливів 6-9 балів за шкалою MSK-84 в Україні займають близько 20% території (майже 120000 км. кв.), на якій проживає понад 10 млн. населення. Райони з інтенсивністю 7-9 балів за шкалою MSK-84 складають близько 12% території, де проживає більше 7 млн. населення. До сейсмічно небезпечних районів відносяться території Автономної Республіки Крим, частина Одеської і Чернівецької областей, Карпатський регіон, Кіровоградська, Вінницька, Львівська, Тернопільська області і деякі райони Донбасу. Значну загрозу для території України становлять вогнища підкорових землетрусів із сейсмоактивної зони Вранча (Румунія) і локальні неглибокі землетруси Криму, Закарпаття і Передкарпаття.
Враховуючи викладене, Замовник вважає що вимога зазначена в Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не носить дискримінаційний характер так як значна частина потенційних Учасників в Україні (значно більше 2) здатні забезпечити вказану вимогу Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, тож вищезазначена вимога не є дискримінаційною.
Довідково: Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Дата відповіді:
15.04.2024 13:07