-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони структурних підрозділів)
Завершена
999 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 996.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 996.00 UAH
Період уточнення:
11.04.2024 20:49 - 17.04.2024 00:00
Відповідь надана
Питання по посту
Номер:
9cffd90f7520472f83497cce68359ca6
Дата опублікування:
15.04.2024 14:54
Опис:
Ви зазначаєте, що у Вас немає цілодобових постів. Але ж у вас у посту зазначено 4008 годин. Якшо їх поділити на 167 днів (з 01.05. до 15.10.2024), то виходить саме 24 години. Чи ми щось не так трактуємо?
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! Вибачте, але ми не можемо відповісти на Ваше питання, оскільки воно не стосується даної закупівлі. У цій закупівлі передбачено саме цілодобові охоронні послуги, та в закупівлі не «зазначено у посту 4008 годин», а строк надання послуг по даній закупівлі не 167 днів, і терміни також не відповідають заявленим у Вашому питанні.
У цій Закупівлі код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони структурних підрозділів) UA-2024-04-11-012737-a визначено 4 пости. 3 (три) пости визначені як 24/7 та 1 (один) пост 13/7. Очікувано, що це 245 діб розрахункових, які фактично будуть вирахувані відповідно від дати укладеного Договору.
Дата відповіді:
16.04.2024 21:36
Відповідь надана
Щодо відповіді до питання ДК 021:2015: 79710000-4
Номер:
ddcdadfbe3af4c83b295e5cd4c2c78eb
Дата опублікування:
15.04.2024 10:13
Опис:
Ви самі собі суперечите! Як можна надати договір з НЕдержавним замовником, якщо у Вас вимога до договору
ДК 021:2015: 79710000-4 - а це ДЕРЖАВНИЙ класифікатор! Бо він буквально розшифровується: Державний класифікатор продукції та послуг! Почитайте хто його використовує! Комерційні замовники (адвокатські об'єднання, банки, магазини чи ТЦ) не керуються ним і не визначають у договорах код послуг!!! Ви вже визначьтеся якось!
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! Але, наполегливо просимо Вас уважно прочитати абзац 4 пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» таблиці в Додатку 2 до тендерної документації.
Дослівно цей абзац звучить так: «Під аналогічним договором розуміється виконання Учасником договору щодо надання послуг з охорони за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (згідно якого надавались послуги з фізичної цілодобової охорони) АБО договору щодо надання послуг з фізичної цілодобової охорони (згідно якого надавались послуги з фізичної цілодобової охорони)».
Тобто, нормою цього абзацу пояснюється, що Учасник може надати аналогічний договір за вказаним кодом ДК 021:2015 щодо відповідних послуг охорони АБО просто договір щодо відповідних послуг охорони.
Щодо класифікатору: Відповідно https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1749731-15#Text це - Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007.
Національний класифікатор “Єдиний закупівельний словник” (ЄЗС) призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, а також підтримування участі вітчизняних суб’єктів господарювання у торгах за межами України.
Єдиний закупівельний словник згармонізований з європейським закупівельним словником Common Procurement Vocabulary (CPV).
Єдиний закупівельний словник складається з основного та додаткового словників, які є автентичними перекладами CPV, у редакції додатка I до Регламенту ЄС № 2195/2002 Європейського Парламенту і Ради та поправок до додатка I згідно з Регламентом Комісії ЄС № 213/2008.
В основному та додатковому словниках назви продукції та послуг - предметів закупівель, а також описи їхньої призначеності чи додаткових характеристик мають англійські відповідники.
Цей класифікатор Український Єдиний закупівельний словник (далі - ЄЗС) призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій як у межах, так і поза межами України.
Основний словник ЄЗС установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель.
Додатковий словник ЄЗС установлює коди та описи призначеності чи додаткових характеристик продукції та послуг, що уточнюють предмет закупівлі.
Дата відповіді:
16.04.2024 21:29
Відповідь надана
Довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку не раніше 2023 року
Номер:
ec6c11169e9d4dd68ee9dc2112f853e9
Дата опублікування:
12.04.2024 11:24
Опис:
Вітаємо! Просимо пояснити та надати посилання на нормативно-правовий акт, згідно якого Ви визначаєте, що документи мають бути саме не раніше 2023 року? Чому не 2022? Чи 2024? Ми придбали авто в 2021 році, поставили їх на облік та в 2021 році отримали довідки з військомату. Немає обов’язку для власників транспорту щорічно чи щоквартально оновлювати ці довідки. Вимагаємо виключити припис про 2023 рік та винести зміни! Інакше ми подамо скаргу в АМКУ і Ви не укладете новий договір до 01.05.2024, як вказано у вашій додатковій угоді щодо закінчення терміну дії попереднього договору.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за зауваження! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що у тендерну документацію будуть внесени зміни
Дата відповіді:
15.04.2024 09:53
Відповідь надана
ДК 021:2015: 79710000-4
Номер:
86c86e4bf0424fd597502893f9ce1c18
Дата опублікування:
12.04.2024 10:52
Опис:
Вітаємо! Аналогічні договори по ДК 021:2015: 79710000-4 укладаються тільки з державними замовниками. Якщо учасник уклав договір із комерційним замовником без використання публічної закупівлі, то у предметі договору просто написано «послуги з охорони об’єкту», чим він гірший за код ДК 021:2015: 79710000-4? Бо враховуючи Вашу вимогу, якщо ми маємо досвід охорони із контрагентами, які не використовують публічні закупівлі, то ми вже не підходимо під кваліфікацію і не можемо прийняти участь у закупівлі. Просимо виключити припис про код ДК 021:2015: 79710000-4.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник може надати договір та відповідні документи до нього, укладений ,в тому числі, з НЕдержавними замовниками.
Ця умова прописана в абзаці 4 пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» таблиці в Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Під аналогічним договором розуміється виконання Учасником договору щодо надання послуг з охорони за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (згідно якого надавались послуги з фізичної цілодобової охорони) АБО договору щодо надання послуг з фізичної цілодобової охорони (згідно якого надавались послуги з фізичної цілодобової охорони)».
Враховуючи викладене, встановлена вимога щодо повністю виконаного аналогічного договору відповідає чинному законодавству, та не є такою, що підлягає виключенню.
Дата відповіді:
15.04.2024 09:48
Відповідь надана
лист ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які Учасник планує використовувати під час надання послуг
Номер:
ee14ec21728a44a38ea270a100afc526
Дата опублікування:
12.04.2024 10:47
Опис:
Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 17.11.2015 № 605 визнано рішення Національної комісії з питань регулювання зв’язку України від 05 лютого 2009 року № 1339 «Про затвердження Порядку реалізації в Україні радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв», зареєстроване в Міністерстві юстиції України 17 березня 2009 року за № 243/16259 (із змінами) таким, що втратило чинність (де п.1.7 було зазначено, що не дозволяється реалізація терміналів, міжнародні коди ідентифікації (далі - код ІМЕІ) яких відсутні в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ терміналів, тобто внесення кодів ІМЕІ в узагальнену базу було обов'язковим).
Рішенням Національної комісії , що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації від 13.02.2018 № 78 було затверджений Порядок ввезення з-за кордону та реалізації в Україні радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, згідно якого Пунктом 4 розділу II встановлено, що імпортери, у тому числі громадяни, мають право після завершення митних процедур звернутися до УДЦР із відповідною заявою (повідомленням) для обліку міжнародних ідентифікаторів кінцевого обладнання (ІМЕІ), що ними були ввезені в Україну відповідно до вимог Митного кодексу. Тобто, на даний час обов'язкова реєстрація ІМЕІ в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ втратила чинність і є добровільним.
Жоден нормативно-правовий документ, що регулює питання охоронної діяльності, не передбачає обов'язок суб'єкта охоронної діяльності отримувати письмове підтвердження від ДП УДЦР щодо реєстрації ІМЕІ мобільних телефонів, GPS трекерів та іншого обладнання в узагальненій базі даних.
Крім цього, відповідно до роз’яснень на офіціальному сайті ДП «Українській державний центр радіочастот» , під час перевірки наявності коду ІМЕІ в узагальненій базі, відповідь «Зареєстрований» говорить про те, що пристрій ввезений в Україну відповідно до вимог чинного законодавства з оформленням відповідних митних процедур, відповідь «Відсутній» говорить про те, що пристрій, ввезений імпортером відповідно до вимог чинного законодавства, реалізовано до подання його коду ІМЕІ для внесення до бази даних. Тобто, в обох випадках пристрої ввезені на територію України відповідно до вимог чинного законодавства.
Тому вимагаємо виключити дану незаконну застарілу вимогу!
Відповідь:
Доброго дня, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов договору.
Рішенням (згаданим у Вашому зверненні) Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 13.02.2018 № 78 затверджено Порядок ввезення з-за кордону та реалізації в Україні радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв (далі – Порядок). П.4 Розділу ІІ Порядку передбачено, що Державна фіскальна служба України згідно з частиною другою статті 29 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» протягом п’яти днів з дня завершення митного оформлення радіоелектронних засобів і випромінювальних пристроїв передає до державного підприємства «Український державний центр радіочастот» (далі - УДЦР) виписки з відповідних митних декларацій у формі електронного документа згідно з укладеною між Державною фіскальною службою України та НКРЗІ угодою про інформаційне співробітництво. Імпортери, у тому числі громадяни, мають право після завершення митних процедур звернутися до УДЦР із відповідною заявою (повідомленням) для обліку міжнародних ідентифікаторів кінцевого обладнання (IMEI), які вони ввезли в Україну відповідно до вимог Митного кодексу. УДЦР порівнює надану інформацію з інформацією з виписки з відповідних митних декларацій (інформацією про виконання митних формальностей) та у разі її відповідності здійснює облік цих ідентифікаторів. УДЦР забезпечує безоплатний відкритий доступ до даних обліку зі свого веб-сайту в мережі Інтернет.
З огляду на викладене, вимога тендерної документації щодо наявності кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ зумовлена положеннями законодавства України, що у свою чергу підтверджує легальність походження і використання радіоелектронних засобів на території України, враховуючи Постанову Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» та Постанову Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 р. № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації».
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 затверджено Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Додатком до Положення затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, згідно якого Державне підприємство «Український державний центр радіочастот» оприлюднює у формі відкритих даних Реєстр присвоєнь радіочастот у смугах радіочастот загального користування. Дані обліку ідентифікаторів на веб-сайті ДП «Український державний центр радіочастот» в мережі Інтернет не відносяться до даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.
Щодо внесення кодів ІМЕІ в узагальнену базу даних, то будь-який суб’єкт господарювання (в цьому випадку охоронної діяльності), може у вільному доступі, перед придбанням тих чи інших товарів, попросити у продавця сертифікат відповідності на обраний товар, а отже зрозуміти, яким саме чином, той чи інший товар був ввезений на територію України.
Для отримання копії листа ДП «Український державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, зацікавлена особа подає запит до ДП «Український державний центр радіочастот», з переліком кодів ІМЕІ GPS трекерів, та, у випадку наявності відповідних кодів, ДП «Українській державний центр радіочастот» протягом одного робочого дня відповідає на запит в електронній формі, шляхом надання листа з зазначеною інформацією.
Враховуючи викладене, вимога тендерної документації щодо надання копії листа ДП «Український державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ, повністю відповідає вимогам чинного законодавства. Окрім того, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників, оскільки кожен учасник може звернутися за отриманням відповідної інформації та протягом періоду подання пропозиції отримати відповідний документ.
Дата відповіді:
15.04.2024 09:39
Відповідь надана
3 авто
Номер:
86abddd83b324d2498d5876318c24f15
Дата опублікування:
12.04.2024 10:39
Опис:
Чому саме 3 авто? У Вас же всі об'єкти за однією адресою. 1 машина для Вашого об'єкту, а ще дві для чого?
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Для виконання послуг, а саме реагування при виникненні надзвичайних ситуацій може бути достатньо одного автомобіля (залежить від ситуації). Проте, Замовник повинен бути впевнений, що в потенційного Виконавця послуг є в наявності транспортні засоби, які 100% прибудуть на об’єкт вчасно, оскільки охороні підлягає дитячий санаторій. А оскільки під охороною потенційного Виконавця зазвичай є не один об’єкт охорони, то Замовник повинен впевнитись, що в потенційного Виконавця є можливість забезпечити реагування на наш об’єкт.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 28 грудня 2000 р. № 1921 «Про затвердження Положення про військово-транспортний обов'язок» в особливий період є вірогідність передачі підприємствами, установами та організаціями, а також громадянами транспортних засобів і техніки для задоволення потреб військових формувань відповідно до визначених завдань. Враховуючи це, Замовник повинен бути впевнений в наявності іншої одиниці транспорту для відповідного реагування потенційного Виконавця на виклик у разі надзвичайної ситуації.
З урахуванням вищевикладеного, вважаємо встановлення вимоги щодо наявності трьох одиниць транспорту реагування такою, яка підтверджує 100% можливість надання послуг реагування, у разі необхідності, на наш об’єкт.
Дата відповіді:
15.04.2024 09:32
Відповідь надана
Питання
Номер:
8185206e069145bbb1a7633cdfa33417
Дата опублікування:
12.04.2024 10:38
Опис:
Чи може учасник залучати автомобілі за договором оренди чи реагування?
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Учасник може залучати автомобілі за договором оренди.
Для отримання більш детальної інформації, просимо Вас звернути увагу на друге речення абзацу третього пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці в Додатку 2 до тендерної документації.
Дата відповіді:
15.04.2024 09:28