-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
09110000-3 Тверде паливо (паливні брикети)
Завершена
475 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 375.00 UAH
Період уточнення:
11.04.2024 19:43 - 08.05.2024 00:00
Відповідь надана
сертиф якості
Номер:
0ce5a08298de40468723becb07b11313
Дата опублікування:
12.04.2024 15:36
Опис:
Згідно Проекту договору - Розділу 5. ЯКІСТЬ ТА ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ п5.1. Якість товару, що постачається Продавцем повинна відповідати чинним стандартам, підтверджуватись сертифікатами якості.
Звертаємо увагу на наступне, пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі відповідно до тендерної документації Замовника є Тверде паливо (паливні брикети) Код ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо, відповідно до обраного коду ДК - Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен керуватися відповідним Національним стандартом для такого товару, як паливні брикети, а саме: ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранул паливні з деревинної сировини».
Станом на сьогодні національним стандартом для даного виду товару є ДСТУ 8358:2015.
Вищевказаний стандарт передбачає вичерпний перелік документів, які надаються під час поставки товару, а саме:
13.1. «Брикети або гранули приймають партіями. Партією вважають кількість брикетів або гранул однієї марки, типу, розмірів, що виготовлені за один календарний період, за однією технологією та з однорідних сировинних матеріалів. Кожну партію супроводжують одним документом про якість.
13.2. Кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують доку¬ментом про якість установленої форми, в якому вказують:
— назву й умовне позначення брикетів або гранул;
— призначеність брикетів або гранул;
— специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість);
— вид спожитковогопаковання;
— номінальні габаритні розміри і масу спожитковогопаковання;
— загальну масу партії (її частини) нетто;
— номер партії;
— дату виготовлення;
— позначення цього стандарту;
— номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
— вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
— гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
— номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
Прошу усунути дискримінаційну вимогу.
ознайомтесь із РІШЕННЯ
№ 11968-р/пк-пз від 02.08.2023 посилання на процедуру UA-2023-07-10-004705-a
Відповідь:
Шановний учасник.
Так, відповідно до пункту 13.2 ДСТУ 8358:2015 кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують:
- назву й умовне позначення брикетів або гранул;
- призначеність брикетів або гранул;
- специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв’язувальну або іншу добавку і її кількість);
- вид спожитковогопаковання;
- номінальні габаритні розміри і масу спожитковогопаковання;
- загальну масу партії (її частини) нетто;
- номер партії;
- дату виготовлення;
- позначення цього стандарту;
- номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
- вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
- гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
- номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
Наголошуємо, що надання вищезазначеного документу на виконання пункту 5.1. проекту договору, буде вважатись належним виконання даного пункту проекту договору, взятих договірних зобов’язань, що виключає необхідність у задоволенні даної вимоги та внесенні змін до проекту договору у даній частині.
Дата відповіді:
15.04.2024 18:17
Відповідь надана
розміри
Номер:
0ac10603ee57400ca3a8b40635687b98
Дата опублікування:
12.04.2024 15:23
Опис:
Згідно національного стандарту ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини: - товщина і ширина або діаметр - від 25 до 75 мм; - довжина - від 10 до 400 мм.
У ваших вимогах вказано - Розміри 50х50х300 мм
Згідно Звертаємо увагу на наступне, пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі відповідно до тендерної документації Замовника є Тверде паливо (паливні брикети) Код ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо, відповідно до обраного коду ДК - Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен керуватися відповідним Національним стандартом для такого товару, як паливні брикети, а саме: ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранул паливні з деревинної сировини».
Станом на сьогодні національним стандартом для даного виду товару є ДСТУ 8358:2015.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до національного стандарту та внести зміни.Згорнути
Відповідь:
Шановний учасник.
Так, відповідно до ДСТУ 8358:2015 "БРИКЕТИ ТА ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ":
"5. Розміри та допустимівідхили
5.1 Брикетипаливні
5.1.1 Розміри у міліметрах;
— за довжиною — від 10 до 400;
— за товщиною і шириною абодіаметром — від 25 до 75.
5.1.2 Допустимівідхилирозмірівбрикетіввідномінальнихзначеньдорівнюють +
5 мм. Фактичніпоперечнірозмірибрикетів не повинні бути меншеніж 25 мм.
5.1.3 Радіусизакруглення на ребрах брикетівдопускають величиною від 3 мм до 20 мм".
Відповідно до пункту 7 Додатку № 2 до тендерної документації розміри паливних брикетів з деревини Пини Кейабо еквівалент, встановлено - 50х50х300 мм, що відповідає допустим розмірам пункту 5 ДСТУ 8358:2015.
У вимозі не зазначено, як саме дана вимога дискримінує потенційних учасників, що підтверджує відсутність підстав для задоволення вимоги на внесення відповідних змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
15.04.2024 18:16
Відповідь надана
Дискримінаціна вимога стосовно договору
Номер:
f6c8824897e24dbea459d115ecb78883
Дата опублікування:
12.04.2024 11:07
Опис:
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши Тендерну документацію, я вважаю, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Згідно Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» яким ДСТУ Ви керувались встановлюючи технічні та якісні характеристики товару?
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації містить наступні вимоги:: «11.3. дійсний не менше ніж до 31.12.2024 року договір (и) учасника з виробником (-ми) запропонованого товару або з будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження товару, що є предметом закупівлі учаснику торгів, щодо поставки товару, що є предметом закупівлі на користь учасника (надається якщо учасник не є виробником запропонованого товару);
11.4. лист (-и) від виробника (-ів) запропонованого товару (або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження товару, що є предметом закупівлі учаснику торгів), договір (-и) з яким (-и) надано у складі тендерної пропозиції відповідно до підпункту 11.3. пункту 11 Додатку №2 до тендерної документації, адресований замовнику даних торгів та підписаний керівником, в якому зазначено, що суб’єкт господарювання, який надає лист, гарантує поставити товар, що є предметом закупівлі в кількості, не менше обсягу закупівлі та у строки передбачені тендерною документацією.»
Звертаємо увагу на наступне, пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі відповідно до тендерної документації Замовника є Тверде паливо (паливні брикети) Код ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо, відповідно до обраного коду ДК - Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен керуватися відповідним Національним стандартом для такого товару, як паливні брикети, а саме: ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранул паливні з деревинної сировини».
Станом на сьогодні національним стандартом для даного виду товару є ДСТУ 8358:2015.
Вищевказаний стандарт передбачає вичерпний перелік документів, які надаються під час поставки товару, а саме: «11.3. дійсний не менше ніж до 31.12.2024 року договір (и) учасника з виробником (-ми) запропонованого товару або з будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження товару, що є предметом закупівлі учаснику торгів, щодо поставки товару, що є предметом закупівлі на користь учасника (надається якщо учасник не є виробником запропонованого товару);
11.4. лист (-и) від виробника (-ів) запропонованого товару (або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження товару, що є предметом закупівлі учаснику торгів), договір (-и) з яким (-и) надано у складі тендерної пропозиції відповідно до підпункту 11.3. пункту 11 Додатку №2 до тендерної документації, адресований замовнику даних торгів та підписаний керівником, в якому зазначено, що суб’єкт господарювання, який надає лист, гарантує поставити товар, що є предметом закупівлі в кількості, не менше обсягу закупівлі та у строки передбачені тендерною документацією.»
Таким чином, ДСТУ 8358:2015 не передбачає надання таких документів, як: «11.3. дійсний не менше ніж до 31.12.2024 року договір (и) учасника з виробником (-ми) запропонованого товару або з будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження товару, що є предметом закупівлі учаснику торгів, щодо поставки товару, що є предметом закупівлі на користь учасника (надається якщо учасник не є виробником запропонованого товару);
11.4. лист (-и) від виробника (-ів) запропонованого товару (або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження товару, що є предметом закупівлі учаснику торгів), договір (-и) з яким (-и) надано у складі тендерної пропозиції відповідно до підпункту 11.3. пункту 11 Додатку №2 до тендерної документації, адресований замовнику даних торгів та підписаний керівником, в якому зазначено, що суб’єкт господарювання, який надає лист, гарантує поставити товар, що є предметом закупівлі в кількості, не менше обсягу закупівлі та у строки передбачені тендерною документацією.»
Прошу усунути дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Шановний учасник.
Відповідно до підпунктів 11.3.-11.4. Додатку № 2 до тендерної документації інформація про відповідність запропонованого товару технічним, якісним характеристикам повинна бути підтверджена наступними документами:
11.3. дійсний не менше ніж до 31.12.2024 року договір (и) учасника з виробником (-ми) запропонованого товару або з будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження товару, що є предметом закупівлі учаснику торгів, щодо поставки товару, що є предметом закупівлі на користь учасника (надається якщо учасник не є виробником запропонованого товару);
11.4. лист (-и) від виробника (-ів) запропонованого товару (або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження товару, що є предметом закупівлі учаснику торгів), договір (-и) з яким (-и) надано у складі тендерної пропозиції відповідно до підпункту 11.3. пункту 11 Додатку №2 до тендерної документації, адресований замовнику даних торгів та підписаний керівником, в якому зазначено, що суб’єкт господарювання, який надає лист, гарантує поставити товар, що є предметом закупівлі в кількості, не менше обсягу закупівлі та у строки передбачені тендерною документацією.
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Проте, вищезазначені документи не є документами, які встановлюють вимоги до предмета закупівлі.Вищезазначені документи стосуються підтвердження наявності встановлених договірних відносин з виробником предмета закупівлі, що надає Замовнику додаткові гарантії безперебійних поставок від добросовісних та реальних постачальників.
Вищезазначене свідчить, про відсутність підстав для задоволення даної вимоги та внесенню змін до тендерної документації в даній частині.
Дата відповіді:
15.04.2024 18:15
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога стосовно надання сертифікації
Номер:
4ef85265481b4fee833e59951b0d95e2
Дата опублікування:
12.04.2024 11:04
Опис:
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши Тендерну документацію, я вважаю, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Згідно Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» яким ДСТУ Ви керувались встановлюючи технічні та якісні характеристики товару?
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації містить наступні вимоги:: «11.2. сертифікатом відповідності або якості на минулу партію товару або протоколом випробування на минулу партію товару, або звітом про наукове дослідження зразка товару на минулу партію товару, або іншим документом виданим у визначеному порядку відповідною установою незалежно від форми власності, що підтверджує якісні показники пропонованого товару визначені у пункті 11.1. пункту 1 Додатку №2 до тендерної документації;»
Звертаємо увагу на наступне, пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі відповідно до тендерної документації Замовника є Тверде паливо (паливні брикети) Код ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо, відповідно до обраного коду ДК - Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен керуватися відповідним Національним стандартом для такого товару, як паливні брикети, а саме: ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранул паливні з деревинної сировини».
Станом на сьогодні національним стандартом для даного виду товару є ДСТУ 8358:2015.
Вищевказаний стандарт передбачає вичерпний перелік документів, які надаються під час поставки товару, а саме: «11.2. сертифікатом відповідності або якості на минулу партію товару або протоколом випробування на минулу партію товару, або звітом про наукове дослідження зразка товару на минулу партію товару, або іншим документом виданим у визначеному порядку відповідною установою незалежно від форми власності, що підтверджує якісні показники пропонованого товару визначені у пункті 11.1. пункту 1 Додатку №2 до тендерної документації;»
П.13.1. та п.13.2.Розділу 13 ДСТУ 8358:2015 передбачає надання:
13.1. «Брикети або гранули приймають партіями. Партією вважають кількість брикетів або гранул однієї марки, типу, розмірів, що виготовлені за один календарний період, за однією технологією та з однорідних сировинних матеріалів. Кожну партію супроводжують одним документом про якість.
13.2. Кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують доку¬ментом про якість установленої форми, в якому вказують:
— назву й умовне позначення брикетів або гранул;
— призначеність брикетів або гранул;
— специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість);
— вид спожитковогопаковання;
— номінальні габаритні розміри і масу спожитковогопаковання;
— загальну масу партії (її частини) нетто;
— номер партії;
— дату виготовлення;
— позначення цього стандарту;
— номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
— вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
— гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
— номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
Таким чином, ДСТУ 8358:2015 не передбачає надання таких документів, як: «11.2. сертифікатом відповідності або якості на минулу партію товару або протоколом випробування на минулу партію товару, або звітом про наукове дослідження зразка товару на минулу партію товару, або іншим документом виданим у визначеному порядку відповідною установою незалежно від форми власності, що підтверджує якісні показники пропонованого товару визначені у пункті 11.1. пункту 1 Додатку №2 до тендерної документації;»
Прошу усунути дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Шановний учасник.
Відповідно до пункту 11.2. Додатку № 2 до тендерної документації інформація про відповідність запропонованого товару технічним, якісним характеристикам повинна бути підтверджена наступними документамисертифікатом відповідності або якості на минулу партію товару або протоколом випробування на минулу партію товару, або звітом про наукове дослідження зразка товару на минулу партію товару, або іншим документом виданим у визначеному порядку відповідною установою незалежно від форми власності, що підтверджує якісні показники пропонованого товару визначені у пункті 11.1. пункту 1 Додатку №2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Відповідно до пункту 13.2 ДСТУ 8358:2015 кожну партію брикетів або гранул підчас відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленоїформи, в якому вказують:
- назву й умовне позначення брикетів або гранул;
- призначеність брикетів або гранул;
- специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, формупоперечного перерізу, сировину, зв’язувальну або іншу добавку і її кількість);
- вид спожитковогопаковання;
- номінальні габаритні розміри і масу спожитковогопаковання;
- загальну масу партії (її частини) нетто;
- номер партії;
- дату виготовлення;
- позначення цього стандарту;
- номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
- вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
- гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
- номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника. Тобто, вимога Замовника повністю відповідає національному стандарту для відповідного предмета закупівлі, а саме ДСТУ 8358:2015, оскільки Замовником встановлено альтернативи подання документів про якість:
- або сертифікат відповідності або якості на минулу партію товару
- або протокол випробування на минулу партію товару,
- або звіт про наукове дослідження зразка товару на минулу партію товару,
- або інший документ, виданий у визначеному порядку відповідною установою незалежно від форми власності.
Вищезазначене свідчить, про відсутність підстав для задоволення даної вимоги та внесенню змін до тендерної документації в даній частині.
Дата відповіді:
15.04.2024 18:14