• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 -15540000-5 Сирні продукти (Код 15542200-1- М’який сир (кисломолочний), Код 15544000-3 Твердий сир» ДК 021-2015 -15540000-5 Сирні продукти (Код 15542200-1- М’який сир (кисломолочний), Код 15544000-3 Твердий сир»

Закупівля здійснюється вцілому

Торги відмінено

9 610 158.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 050.79 UAH
Період уточнення: 16.03.2018 18:26 - 08.05.2018 09:00
Відповідь надана

Внесення змін в ТД

Номер: 94fb3cae5fdf4aacb69b8aa01bfbe4d1
Дата опублікування: 05.04.2018 17:40
Опис: Шановний Замовник, відповідно до умов вашої документації, відповідно до п. 5. Додатку 2 документації, Ви вимагаєте скан-копії оригіналів документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і Постачальника процедур,заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичнихточках стосовно предмета закупівлі. Також ви вимагаєте похідний документ - п. 6. Надати скан-копію оригіналів документів (акту), складеного за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що чинним в Україні законодавством не втсановлено обов'язковість отримання сертифікатів віідповідності вимогам ДСТУ ISO 22000:2007, підприємствам що здійснюють діяльність з продажу харчових продуктів, або є виробниками. ДСТУ ICO 22000:2007 щодо основ системи НАССР встановлено, що Сертифікація системи управління безпекою харчових продуктів, створена та проваджена на основі концепціїї НАССР (аналізів ризиків та критичних контрольних точок), є однією з п'яти видів сертифікації, затверджених в рамках Глобальної Ініціативи з безпеки харчових продуктів. Сертифікація такої системи менеджменту спрямована на зниження витрат на забезпечення безпеки харчових продуктів, а також на управління різними критичними факторами при підтримці процесуального підходу, передбачаючи сситематичну ідентифікацію, оцінку та управління небезпечними факторами, і дозволяє стоврювати ефктивну систему управління. Таким чином, даний сертифікат щодо основ НАССР можуть свідчити виключно про те, що особа, що в установленому порядку отримала такий сертифікат, прослухала лекцію щодо ефективного управління процесами та створення ефективної системи управління. Ні про що інше зазначені сертифікати не свідчать, та жодним чином не підтверджують кваліфікацію учасників ! Та є нічім іншим, як обмеження кола учасників даних торгів, та допущення до участі виключно тих підприємств що мають сертифікат. А це такі підприємства виробники як ТОВ "Фірма Фавор", ТОВ "Переяслав-молпродукт". Таким, чином шановний Замовник, ми як учасник даних торгів вимагаємо від Вас, внести зміни в документацію, та зазначити в п. 5, п. 6. Додатку 2, що дані документи надають ЗА НАЯВНОСТІ. Інакше ми будемо вимушені звернутись до АМКУ, за для зобов'язання Вас внести зміни, в дискримінаційні умови, які ви прописали для вищевказаних фірм. Питання в тому, що такі ваші дії, а саме внесееня в документацію дискримінаційних вимог, в котре підтверджує Вашу безвідповідальність як посадових осіб, які залишають садочки без сирних продуктів. на протязі півроку. Наполягаємо внести зміни до тендерної документації !
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до п.2 ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: «2. Оператори ринку зобов’язані: 2) розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів;» Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №590 від 01.10.2012 року затверджені «Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування Систем управління безпечністю харчових продуктів (HACCP), де п.1.3 є: «Оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему HACCP, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.» Відповідно до чинної редакції ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» кожен оператор ринку зобов’язаний мати на підприємстві систему управління безпечністю харчових продуктів (HACCP) Замовник у ТД вимагав «Документ (акт), складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках;» Скаржник заявляє, що не може виконати цю вимогу, так як є «малою потужністю». Замовник наполягає, що не має права переробляти тендерну документацію під можливості чи неспроможності певного Учасника – ТОВ «Стартрейдінг» тим самим встановлюючи дискримінаційні дії по відношенню до інших потенційних Учасників. Відповідно до п.,3 ст.12 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: 3. Державний контроль здійснюється із застосуванням актів державного контролю.» Наказом №41 від 06.02.2017 року Міністерства аграрної політики та продовольства України затверджена форма такого Акту. Шановний учасник, уважно вивчить чинне законодавство України перед тим як подавати запитання та скарги. Просимо не віднімати час тендерного комітету з причин нерозуміння положень закону.
Дата відповіді: 06.04.2018 15:41
Відповідь надана

Внесення змін до умов тендерної документації

Номер: 70f83ea785a84059ab9f3be4b56982ef
Дата опублікування: 02.04.2018 10:51
Опис: Шановний Замовник, відповідно умов "Вашої" тендерної документації Ви вимагаєте від учасників - Якщо оператор ринку орендує автомобілі, надати витяг з реєстру потужностей орендодавця. 1. ЧИ усвідомлює Шановний Замовник, що відповідно до вимог чинного законодавства, на дланий час не має жодної норми, яка б зобов'язувала, власників автотранспорту які сдають в оренду своє авто, реєструвати його як потужність. ? 2. Дана вимога є дискримінаційною, по відношенню до учасників закупівлі які орендують автомобілі, та є такою що зроблена під конекретних двох учасників (ТОВ "Фірма Фавор" та ТОВ "Переяслав-молпродукт"). Таким чином, ми як учасник права якого порушені, у разі не усунення такої вимоги, шляхом внесення змін до документації, будемо подавати Скаргу до АМКУ. Питання в тому, що такі ваші дії, а саме внесееня в документацію дискримінаційних вимог, в котре підтверджує Вашу безвідповідальність як посадових осіб, які залишають садочки без сирних продуктів. на протязі півроку. 3. Наполягаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом або виключення даної вимоги, або внесення допису - ЗА НАЯВНОСТІ.
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до чинного законодавства України Автомобільний транспорт, що задіяний в обігу харчових продуктів повинен бути відповідним чином зареєстрований у Єдиному державному реєстрі операторів ринку (Наказ Мінагрополітики від 10.02.2016 № 39). (п.1.6-1.7 «Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку, та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам»). Зважаючи на те, що орендований Вами транспорт задіяний саме для транспортування харчових продуктів, до того ж продуктів, що потребують відповідного температурного режиму – такий транспорт повинен бути зареєстрований з поміткою призначення потужності – «транспортування». Дякуємо.
Дата відповіді: 03.04.2018 18:35
Відповідь надана

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 2ab3623bab5c4080b09970576477452f
Дата опублікування: 02.04.2018 10:38
Опис: Шановний Замовник, відповідно до вимог "Вашої" документації, в вимагаєте Інформацію про використання захисту довкілля, надати копії документів, виданих уповноваженою організацією, що свідчать про впровадження на підприємстві заходів збереження довкілля. 1. ) Чи усвідомлює Шановний Замовник, шо відповідно до вимог чинного законодавства, немає жодної вимоги, яка б зобов'язувала оператора ринку звертатисть до уповноважених організацій за видачею таких документів, які вимагаються Вами ? 2. ) Ми, як учасник даної закупівлі, у випадку не усунення такої дискримінаційної вимоги, будемо звертатись до АМКУ зі скаргою. Питання полягає в тому, що через такі Ваші дії, а саме внесення до документації умови виконати які можуть лише конкретні учасники (ТОВ "Фірма Фавор", ТОВ "Переяслав-молпродукт"), ви умисно залишаєте дитячі садочки без сирних продуктів на протязі як півроку. Ви або вносите зміни, або затягуєте процедуру закупівлі, ще на невизначенний термін. 3. ) Вимагаємо внести зміни в ч. Інша Інформація п. 7) - Інформацію про використання захисту довкілля. Надати копії документів, виданих уповноваженою організацією, що свідчать про впровадження на підприємстві заходів збереження довкілля. Шляхом внесення запису - ЗА НАЯВНОСТІ.
Відповідь: Шановний Учасник, готуються зміни.
Дата відповіді: 04.04.2018 08:12