-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт перехрестя доріг комунальної власності між вул. Захисників України та вул. Інститутська в м. Буча Київської області (відновні роботи)»
Завершена
9 102 188.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 91 021.88 UAH
мін. крок: 1% або 91 021.88 UAH
Період уточнення:
10.04.2024 15:54 - 22.04.2024 00:00
Відповідь надана
Додаток 2
Номер:
37a112804d164a6ba082188e171c85dc
Дата опублікування:
19.04.2024 17:19
Опис:
Просимо уточнити Вас, якого розміру (10х10х5 чи 10х10х10?) і якого способу виготовлення (різано-колота, колота?) використовується бруківка, що зазначена у п.95 «Гранитна бруківка, 10см, червона» Додатку 2 «Технічна специфікація».
Відповідь:
Гранитна бруківка, 10см, червона в 1т 7 кв.м
Дата відповіді:
22.04.2024 18:48
Відповідь надана
Технічна специфікація
Номер:
397f04d0bf17484db8c4a514f5ccfb92
Дата опублікування:
19.04.2024 11:45
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо Вас надати вид, кількість та перелік кабелю, який потрібно прокласти між опорами, які передбачені для перевлаштування «Розділ 2. Перевлаштування опор леп (Демонтаж) Установлення» п.10-13 Технічної специфікації Додаток 2.
Відповідь:
Використовують існуючій кабель
Дата відповіді:
22.04.2024 18:49
Відповідь надана
Технічна спеціфікація
Номер:
39a634e08c8e45f18f3bca2f57cfc8c8
Дата опублікування:
19.04.2024 11:45
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 2 «Технічна специфікація», позиція 83 «На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-46-1», просимо вказати скільки сантиметрів додавати або виключати?
Відповідь:
Улаштування одношарових асфальтобетонних покриттів доріжок та тротуарів із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші товщиною 3 см та На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-46-1 _ всего товщиною 5см
Дата відповіді:
22.04.2024 18:50
Відповідь надана
Технічна специфікація
Номер:
62041e88d9da405aa36c3a5bc149c6a6
Дата опублікування:
19.04.2024 11:44
Опис:
Шановний Замовнику! Додатком 2 «Технічна специфікація», позиції 70,78 «Армування шарів асфальтобетонного покриття геотекстилем» трактується, як армування піщано гравійних сумішей? Також просимо вказати витрати геотекстиля?
Відповідь:
Геотекстиль ГТ.Н.Т-2 расход К=1,034
Дата відповіді:
22.04.2024 18:50
Відповідь надана
Технічна специфікація
Номер:
d808c4b6b72d4f80a8cee0c52ae3c7e6
Дата опублікування:
19.04.2024 11:44
Опис:
Добрий день! У Додатку 2 «Технічна специфікація», позиція 48 «Ущільнення ґрунту причіпними котками на пневмоколісному ходу масою 25 т за кожний наступний прохід по одному сліду при товщині шару 30 см», просимо вказати скільки проходів додати.
Відповідь:
Ущільнення ґрунту причіпними котками
на пневмоколісному ходу масою 25 т за
перший прохід по одному сліду при
товщині шару 30 см _за 6 проходів
Дата відповіді:
22.04.2024 18:51
Відповідь надана
Акт огляду
Номер:
8304b450d8d64d59b478169f64185bfd
Дата опублікування:
16.04.2024 15:15
Опис:
Акт обстеження об’єкта, завірений представником Замовника це дискримінація і Комісія АМКУ не одноразово це наголошувала в своїх рішеннямх. Вимогаємо виключити вимогу про обстеження об’єкта завірений представником Замовника. В іншому випадуку будемо писати скаргу.
Відповідь:
За для унеможливлення затягуваня часу проведення прцедури закупівлі з Вашого боку, будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
18.04.2024 10:44
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
402b42c7608a4dd89a519e786905ba6b
Дата опублікування:
11.04.2024 17:15
Опис:
За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За результатами вивчення Тендерної документації, встановлено, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника, а отже суперечать вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон) та порушують інтереси Учасників. Згідно вимог встановлених у пункті 6 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу: «Для більш ефективної підготовки своєї тендерної пропозиції потенційні учасники цієї процедури закупівлі повинні відвідати у період звернення за роз’ясненнями об’єкт, на якому надаватимуться послуги (виконуватимуться роботи), і скласти та надати у складі тендерної пропозиції акт обстеження об’єкта, завірений представником замовника та представником потенційного учасника. Потенційні учасники мають змогу здійснити обстеження об’єкта, на якому надаватимуться послуги (виконуватимуться роботи), у робочий час відповідно до графіка роботи замовника. Графік роботи замовника: понеділок – четвер (08:00 –17:00), п’ятниця (08:00 –15:45)..» Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання довідки про відвідування так огляд об’єкта підписану представником Замовника, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати довідку про відвідування та огляд об’єкта завірену представником Замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідну довідку лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Замовником порушується право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо внести зміни до документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу про відвідування об’єкту.
Відповідь:
Задля оцінки надання якісних послуг Виконавцем, Замовником визначено умови для можливості рівної участі у тендерній закупівлі, а саме: «надання акту огляду (відрізку дороги, будівельного майданчику) за підписом замовника» При цьому, Замовником не розголошується та не зазначається відомості про Учасників відвідування майданчику, враховуючи ЗУ «Про персональні дані».
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно ч. 5 розділу І Тендерної документації.
Акт огляду об'єкту будівництва, що вимагається в тендерній документації, НЕ Є ДВОСТОРОННІМ, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію
Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт.
Дата відповіді:
12.04.2024 09:19