• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дрова паливні.

для забезпечення потреб ДПРП(смт.В.Бичків), смт.Великий Бичків, вул.Промислова, 36

Торги не відбулися

99 327.04 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 496.64 UAH
Період уточнення: 10.04.2024 14:37 - 02.05.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінація стосовно технічної частини

Номер: 7f980aeb3049423785450a8f1073338f
Дата опублікування: 13.04.2024 09:23
Опис: Шановний Замовник! Згідно оголошеними Вами торгами затверженими рішенням уповноваженої особи 2 ДПРЧ Головного управління ДСНС України у Закарпатській області протоколом № 09/2024 від « 10 » квітня 2024 року уповноваженою особою Іванною МОЛДАВЧУК. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Однак, тендерна документація, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від 10.04.2024 року містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси учасників, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уважно вивчивши Тендерну документацію, потенційний учасник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним. Згідно оприлюдненого Додатку 2 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ." В складі пропозиції учасника повинен бути наданий:- лісорубний квиток, який є дозволом на спеціальне використання лісових ресурсів (для лісових господарств), лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC. Якщо співпраця з лісовим господарством відбувається на підставі договору, то в складі тендерної пропозиції надати копію такого договору та копію лісорубного квитка відповідного лісового господарства, з яким укладено договір; Вважаю що вимоги за тендерною документацією такими, що обмежують нашу участь у процедурі закупівлі і спрямовані на усунення перешкод, щоб забезпечити перемогу конкретному учаснику, а саме підприємству, що є виробником (лісозаготівельником) товару. Я як суб’єкт господарювання не є виробником товару, але співпрацюю із ними на законній основі. Так у нас є укладений Договір купівлі-продажу необробленої деревини із тимчасовим користувачем. Серед інших дискримінаційними є вимоги щодо надання: - лісорубний квиток згідно Порядку видачі спеціальних дозволів на використання лісових ресурсів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2007 року № 761 видається лісозаготівникам – спеціальним державним суб’єктам господарювання як вид спеціального дозволу на рубку та заготівлю лісової продукції. Наше підприємство не є виробником товару, а здійснює закупівлю такого товару на ринку у виробників – державних лісгоспів, які мають такі лісові квитки і уповноважені на заготівлю деревини. Відтак вказана вимога для нас є дискримінаційною, оскільки обмежує участь у закупівлі виключно виробниками – лісгоспами. Прошу привести ТД до ладу і усунути дискримінаційні вимоги . В іншому випадку, у разі не усунення дискримінаційних вимог, будемо зобов’язані звернутися до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Щиро вдячні за приділену увагу до даної закупівлі, та за дане звернення. У відповідь на Ваше звернення хочемо дати роз’яснення: Лісорубний квиток є основним документом, на підставі якого: 1. здійснюється заготівля деревини; 2. ведеться облік дозволених до відпуску запасів деревини, встановлюються строки здійснення заготівлі деревини та її вивезення, строки і способи очищення лісосік від порубкових решток, а також облік природного поновлення лісу, що підлягає збереженню; 3. видається сертифікат про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів; 4. ведеться облік плати, нарахованої за використання лісових ресурсів. Тобто, Лісорубний квиток є спеціальним дозволом на спеціальне використання лісових ресурсів на виділеній лісовій ділянці. Крім того, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» а саме ст.22 ч.3 «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Дотримання всіх вимог FSC гарантує, що матеріали та вироби з маркуванням FSC походять з відповідально керованих лісів. Сертифікація ланцюга постачання необхідна виробникам, переробникам та продавцям для підтвердження того, що продукція, яку продають із заявою FSC, походить із добре керованих лісів, контрольованих джерел, вторинної сировини або суміші вказаних видів сировини. Якщо учасник не є виробником, то учасником подається відповідний документ від виробника товару згідно його джерела походження, отриманий на відповідне звернення до нього про надання йому такого документа. Дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або ж групи осіб серед інших. Оскільки в межах даної закупівлі на конкурентному ринку України потенційних постачальників є більше ніж 2, які потенційно можуть виконати вищевказану вимогу, то така не може вважатись дискримінацією, адже не обмежує конкуренцію та не формує несприятливих умов на ринку. Тому у Додатку2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», в складі пропозиції учасника повинен бути наданий Лісорубний квиток, який є дозволом на спеціальне використання лісових ресурсів, лісову сертифікацію відповідно вимогам FSC. ЯКЩО співпраця з лісовим господарством відбувається на підставі договору, то в складі тендерної пропозиції надати копію такого договору та копію лісорубного квитка відповідного лісового господарства, з яким укладено договір. Тобто як що Ви не є виробником товару, а здійснює закупівлю такого товару на ринку у виробників – державних лісгоспів, які мають такі лісові квитки і уповноважені на заготівлю деревини, то повертаючись до Додатку2 в складі тендерної пропозиції ви повинні надати копію такого договору та копію лісорубного квитка відповідного лісового господарства, з яким укладено договір. Як що договір про співпрацю укладений не з виробником (лісозаготівельником), а з іншою установою (для прикладу ФОП чи ТОВ), то в свою чергу він повинен також надати договір співпраці і Лісорубний квиток з третьою установою в якої він закупив даний товар.
Дата відповіді: 15.04.2024 11:38