-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з прибирання офісних приміщень (код ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання)
Торги відмінено
1 335 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 676.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 676.25 UAH
Період уточнення:
09.04.2024 11:21 - 14.04.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо документального підтвердження наявності працівників
Номер:
cb1393ac907a483fa1285d8d988d1bf8
Дата опублікування:
12.04.2024 09:43
Опис:
Шановний Замовнику!
В Додатку № 1 до тендерної документації вами встановлено, що допускається наявність працівників в Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів (контрактів) за умови надання Учасником відповідних скан-копій документів/інформацій.
Які саме документи/інформацію потрібно надати для підтвердження трудових відносин з працівниками на підставі цивільно-правових договорів?
Відповідь:
Шановний учаснику. Умовами Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що допускається наявність працівників в Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів (контрактів) за умови надання Учасником відповідних скан-копій документів/інформацій, На підтвердження учасники мають надати скан-копії цивільно-правових договорів (контрактів).
Дата відповіді:
15.04.2024 10:32
Відповідь надана
Щодо УЕП
Номер:
6675eb163a3345e997850fe403f39ec0
Дата опублікування:
12.04.2024 09:42
Опис:
Шановний замовнику!
Вами встановлено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників нерезидентів). У якості КЕП учасник може скористатися еудосконаленим електронним підписом (УЕП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа. Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті
центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify .
Відповідно до ЗУ «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі по тексту- Закон) Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис", який втратив чинність. До набрання чинності Законом ЕЦП та посилений сертифікат відкритого ключа використовувались користувачами електронних довірчих послуг та кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які їх обслуговували як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності Законом.
Відповідно, ваша вимога про те, що у якості КЕП учасник може скористатися удосконаленим електронним підписом (УЕП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа суперечить чинному законодавству в частині користування посиленим сертифікатом відкритого ключа. З метою узгодження вимог тендерної документації вимогам чинного законодавства просимо внести зміни до тендерної документації та викласти її в такій редакції:
«Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», та іншого діючого законодавства.
Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції може використовувати кваліфікований електронний підпис (надалі – КЕП) або удосконалений електронний підпис на незахищеному типі носія (надалі – УЕП):
Якщо учасником є юридична особа:
- КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, або
- КЕП або УЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її.
Якщо учасником є фізична особа-підприємець:
- КЕП або УЕП фізичної особи»
Відповідь:
Шановний учаснику. Умовами тендерної документації передбачено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). У якості КЕП учасник може скористатися удосконаленим електронним підписом (УЕП). Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Таким чином, учасники під час подання пропозиції можуть скористатися або кваліфікованим електронним підписом або удосконаленим електронним підписом.
Дата відповіді:
15.04.2024 10:32
Відповідь надана
ТЗ
Номер:
d678157098274b24a69fffefff6a0d13
Дата опублікування:
11.04.2024 14:13
Опис:
Доброго дня! Прошу вказати бажаний графік прибирання цілий день чи 1 раз на день основне прибирання. Також необхідна наявність чергової прибиральниці протягом дня.
Також прохання вказати на яких об'єктах є коврове покриття.
Відповідь:
Шановний учаснику. Графік роботи з понеділка по п’ятницю у робочий час організації. Чергова прибиральниця протягом дня не передбачена. Коврове покриття відсутнє.
Дата відповіді:
12.04.2024 14:02
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога трудові книжки
Номер:
ddc9a335a3af495dae9cfcb2bd2883b7
Дата опублікування:
09.04.2024 12:48
Опис:
Шановний Замовнику. Вважаємо вимогу щодо надання трудових книжок на працівників дискримінаційною з огляду на наступне.
З 10.06.2021 року згідно ст.48 Кодексу законів про працю України та Закон України від 05.02.2021р. №1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування". Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
Виходячи із вищезазначеного, Учасники не зможуть надати трудові книжки, що підтверджує трудові відносини з Учасником щодо працівників, які були прийняті після 10.06.2021 року і не вимагали внести відповідний запис про прийняття на роботу. Просимо внести відповідні зміни в ТД.
Відповідь:
Шановний учаснику. Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації, яка вказана у Довідці Учасник додає копії наступних документів щодо кожного працівника*, зокрема завірені копії першої, останньої та сторінок трудової книжки/витяг з електронної трудової книжки, які свідчать про працевлаштування та відповідний досвід працівників, зазначених у довідці. Таким чином учасник в складі пропозиції може надати на вибір або копії першої, останньої та сторінок трудової книжки або витяг з електронної трудової книжки.
Дата відповіді:
12.04.2024 12:24
Відповідь надана
Уточнення стосовно кваліфікаційних вимог
Номер:
8530056ab9b4460eb84b5d1510e4c866
Дата опублікування:
09.04.2024 12:04
Опис:
Шановний Замовнику, прошу пояснити Додаток 1, розділ 1, пункт 2 "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". Чи можемо ми як потенційний учаник залучити працівників за цивільно-правовим договором?
Відповідь:
Шановний учаснику. Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що допускається наявність працівників в Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів (контрактів) за умови надання Учасником відповідних скан-копій документів/інформацій.
Дата відповіді:
12.04.2024 12:23