-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) для Радушненського ліцею та Новопільського ліцею
Завершена
336 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 680.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 680.00 UAH
Період уточнення:
08.04.2024 13:09 - 13.04.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо обмежень?
Номер:
214c7c58b0fd4b35b4e8ba3d1ab09356
Дата опублікування:
11.04.2024 15:45
Опис:
Плита електрична(очікувана вартість 110000,00 грн.) 2шт - https://arm-eko.com.ua/Vlasne_vyrobnytstvo_ua/Teplove_obladnannya/Plyty_elektrychni/plita-elektricheskaja-arm-eko-pe-6sh-ch-ua/ Сковорода електрична(очікувана вартість 40000,00 грн.) 1шт - https://arm-eko.com.ua/oborudovanie-sobstvennogo-proizvodstva/teplovoe-oborudovanie-sobstvennogo-proizvodstva/skovorodki-elektricheskie-sobstvennogo-proizvodstva/skovoroda-elektricheskaja-arm-eko-se-0-25n-38l М'ЯСОРУБКА (очікувана вартість 26000,00 грн.) 1шт - https://np.com.ua/ru/product/myasorubka-240-kg-god-nerzh-stal-hkn-22sse-2/ Плита електрична (очікувана вартість 40000,00 грн.) 1шт - https://arm-eko.com.ua/Vlasne_vyrobnytstvo_ua/Teplove_obladnannya/Plyty_elektrychni/plita-elektricheskaja-arm-eko-pe-4sh-ua/ Вказавши штучні обмеження у вигляді купи непотрбіних вимог ( чи ваші кухарі досить не вміють користуватись обладанням, що останні 30 років не змінюється і їм потрібен інструктаж від "професіоналів" постачальника - виглядає якось як повний не професіоналізм з боку керівника установи), ви дискрімінуєте інших учасників ринку, та не ефективно витрачаєте як мінимум більше ніж на 20% бюджетних коштів. Навели посилання на продукцію для допомоги у визначенні очікуваної вартості. Дякуємо
Відповідь:
Шановний учасник! На сайті виробника ціни варіюються від …….. і до…… Постачальник включає крім вартості доставку до закладу, розвантажувальні роботи, податки та збори. При складанні бюджету враховувались запити комерційних пропозицій. Дороговартісне обладнання потребує кваліфікованного підходу. Це має забезпечити постачальник. І тільки після виконання умов договору який зобовʼязує постачальника провести інструктаж в кожному закладі - буде відбуватися оплата. Дякуємо, за звернення!
Дата відповіді:
12.04.2024 10:51
Відповідь надана
Щодо штучних обмежень для учасників?
Номер:
26ed5e7972d74e67bb8ade98101c1c16
Дата опублікування:
11.04.2024 15:42
Опис:
Плита електрична(очікувана вартість 110000,00 грн.) 2шт - https://arm-eko.com.ua/Vlasne_vyrobnytstvo_ua/Teplove_obladnannya/Plyty_elektrychni/plita-elektricheskaja-arm-eko-pe-6sh-ch-ua/
Сковорода електрична(очікувана вартість 40000,00 грн.) 1шт - https://arm-eko.com.ua/oborudovanie-sobstvennogo-proizvodstva/teplovoe-oborudovanie-sobstvennogo-proizvodstva/skovorodki-elektricheskie-sobstvennogo-proizvodstva/skovoroda-elektricheskaja-arm-eko-se-0-25n-38l
М'ЯСОРУБКА (очікувана вартість 26000,00 грн.) 1шт - https://np.com.ua/ru/product/myasorubka-240-kg-god-nerzh-stal-hkn-22sse-2/
Плита електрична (очікувана вартість 40000,00 грн.) 1шт - https://arm-eko.com.ua/Vlasne_vyrobnytstvo_ua/Teplove_obladnannya/Plyty_elektrychni/plita-elektricheskaja-arm-eko-pe-4sh-ua/
Вказавши штучні обмеження у вигляді купи непотрбіних вимог ( чи ваші кухарі досить не вміють користуватись обладанням, що останні 30 років не змінюється і ім потрібен інструктаж від "професіоналів" постачальника - виглядає якось як повний не професіоналізм з боку керівника установи), ви не дискрімінуєте інших учасників ринку, і та неефективно витрачаєте як мінимум більше ніж на 20% бюджетних коштів. Навели посилання на продукці. для дополги у визначенні очікуваної вартості. Дякуємо
Відповідь:
Шановний учасник! На сайті виробника ціни варіюються від …….. і до…… Постачальник включає крім вартості доставку до закладу, розвантажувальні роботи, податки та збори. При складанні бюджету враховувались запити комерційних пропозицій. Дороговартісне обладнання потребує кваліфікованного підходу. Це має забезпечити постачальник. І тільки після виконання умов договору який зобовʼязує постачальника провести інструктаж в кожному закладі - буде відбуватися оплата. Дякуємо, за звернення!
Дата відповіді:
12.04.2024 10:51
Відповідь надана
Щодо Реверс з реверсом?
Номер:
0e83f86a8ca046fd819c24231624342a
Дата опублікування:
08.04.2024 14:37
Опис:
Доброго дня, можете пояснити що потрібно підтвердити у цій вимозі?
Відповідь:
Шановний учаснику, будуть внесені зміни у технічну специфікацію. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
09.04.2024 13:42
Відповідь надана
Щодо робітників?
Номер:
6c528f1c04dc4f02975f83549b173744
Дата опублікування:
08.04.2024 14:14
Опис:
Для підтвердження в учасника наявності кваліфікованих працівників, не менше 2-х, які пройшли теоретичний та практичний курс навчання щодо питань розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), учасник у складі своєї пропозиції обов’язково надає свідоцтво та/або сертифікат системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), виданих на працівників учасника.
Учасник повинен мати у штатній чисельності працівника(-ів) із технологічною освітою, який (-і) здійснюватиме(-уть) інструктаж персоналу Замовника після поставки товару, що становить предмет цієї закупівлі, про що зазначається у довідці. Учасник повинен надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ів) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки) та підтвердження здобуття ним(-и) кваліфікації, тобто технологічної освіти (скан-копії диплому).
А якщо учасник не завантажить ці документи відразу - ви дасте 24 години на виправленя, чи дискваліфікуєте Учасника?
Відповідь:
Шановний учаснику! Згідно постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 буде надано 24 години на виправлення. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
09.04.2024 13:42
Відповідь надана
Щодо вимог?
Номер:
cd5a8a85e76e4d078774a66606d0fe5d
Дата опублікування:
08.04.2024 14:12
Опис:
Для підтвердження в учасника наявності кваліфікованих працівників, не менше 2-х, які пройшли теоретичний та практичний курс навчання щодо питань розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), учасник у складі своєї пропозиції обов’язково надає свідоцтво та/або сертифікат системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), виданих на працівників учасника.
Ви вказали: Учасник повинен мати у штатній чисельності працівника(-ів) із технологічною освітою, який (-і) здійснюватиме(-уть) інструктаж персоналу Замовника після поставки товару, що становить предмет цієї закупівлі, про що зазначається у довідці. Учасник повинен надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ів) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки) та підтвердження здобуття ним(-и) кваліфікації, тобто технологічної освіти (скан-копії диплому).
А чи буде достатноь якщо робітники будуть по договору ЦПХ?
Відповідь:
Шановний учаснику! Договору ЦПХ буде достатньо. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
09.04.2024 13:41
Відповідь надана
Щодо виомг?
Номер:
59bce1c3ea934ab88cb1403fe2e48c16
Дата опублікування:
08.04.2024 14:11
Опис:
Для підтвердження в учасника наявності кваліфікованих працівників, не менше 2-х, які пройшли теоретичний та практичний курс навчання щодо питань розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), учасник у складі своєї пропозиції обов’язково надає свідоцтво та/або сертифікат системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), виданих на працівників учасника.
Учасник повинен мати у штатній чисельності працівника(-ів) із технологічною освітою, який (-і) здійснюватиме(-уть) інструктаж персоналу Замовника після поставки товару, що становить предмет цієї закупівлі, про що зазначається у довідці. Учасник повинен надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ів) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки) та підтвердження здобуття ним(-и) кваліфікації, тобто технологічної освіти (скан-копії диплому).
А що буде якщо учасник врешті решт відмовиться надавати інтсруткаж після оплати?
Відповідь:
Шановний учаснику! В умови договору будуть внесені зміни. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
09.04.2024 13:40
Відповідь надана
Щодо вимог до постачальників?
Номер:
4f533b6ce1aa4eea915f73cc1beee28d
Дата опублікування:
08.04.2024 14:10
Опис:
Для підтвердження в учасника наявності кваліфікованих працівників, не менше 2-х, які пройшли теоретичний та практичний курс навчання щодо питань розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), учасник у складі своєї пропозиції обов’язково надає свідоцтво та/або сертифікат системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), виданих на працівників учасника.
Учасник повинен мати у штатній чисельності працівника(-ів) із технологічною освітою, який (-і) здійснюватиме(-уть) інструктаж персоналу Замовника після поставки товару, що становить предмет цієї закупівлі, про що зазначається у довідці. Учасник повинен надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ів) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки) та підтвердження здобуття ним(-и) кваліфікації, тобто технологічної освіти (скан-копії диплому).
Чи буде вестися книга обліку інструтктажів? Якого типу вона має бути, та кто буде її вести?
Відповідь:
Шановний учаснику! Книга обліку інструктажів умовами закупівлі не передбачено. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
09.04.2024 13:40
Відповідь надана
Щодо умов Договору?
Номер:
b72ae71c373242798f8388c6deb8d3cb
Дата опублікування:
08.04.2024 14:08
Опис:
Для підтвердження в учасника наявності кваліфікованих працівників, не менше 2-х, які пройшли теоретичний та практичний курс навчання щодо питань розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), учасник у складі своєї пропозиції обов’язково надає свідоцтво та/або сертифікат системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), виданих на працівників учасника.
А чому усього цього немає в умовах договору? Якщо вам важливі ці речі, було б не погано прописати їх в Договорі щоб потім отримати, а не лише прописати) : Учасник повинен мати у штатній чисельності працівника(-ів) із технологічною освітою, який (-і) здійснюватиме(-уть) інструктаж персоналу Замовника після поставки товару, що становить предмет цієї закупівлі, про що зазначається у довідці. Учасник повинен надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ів) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки) та підтвердження здобуття ним(-и) кваліфікації, тобто технологічної освіти (скан-копії диплому).
Відповідь:
Шановний учаснику! В умови договору будуть внесені зміни. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
09.04.2024 13:39