• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (охорона 1-го та 3-го поверхів адміністративної будівлі Департаменту з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації)

охорона 1-го та 3-го поверхів адміністративної будівлі Департаменту з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації (69035, Україна, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 180-А)), протягом строку дії договору, одним цілодобовим постом охорони (фізична охорона, один працівник в зміну)

Завершена

356 770.16 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 567.70 UAH
Період уточнення: 24.05.2018 15:40 - 29.05.2018 16:00
Відповідь надана

Щодо офісу у Запоріжжі

Номер: 6ef4d1dee2294d1eb5c46588c2f70220
Дата опублікування: 25.05.2018 16:30
Опис: У пункті 3 Додатку 1 Ви встановлюєте вимогу наявності офісу у Запоріжжі. Згідно ч. 3 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Отже, не може бути обмежень ні за формою власності, ні за організаційно-правовою формою, ні за територіальними ознаками. Тоді питання? Чому Ви вказуєте прив'язку до Запоріжжя, адже таким чином Ви ставите учасників ввсіх регіонів України в програшне становище перед учасниками з Запоріжжя. Бо логічно, що суб'єкти, які зареєстровані в Запорізькій області, саме там і мають офіси. Ви маєте розуміти, що після визначення Переможця, йому не є проблемою орендувати офіс та передислокувати туди свої пости, і в повному обсязі якісно та кількісно надавати Вам послуги. Отже, ми вимагаємо прибрати вимогу про офіс у Запоріжжі з тендерної документації, не дискримінувати учасників та внести зміни до тендерної документації!
Відповідь: При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі.
Дата відповіді: 29.05.2018 08:07
Відповідь надана

Щодо аналогічного досвіду ЛИШЕ з державними чи комунальними об'єктами

Номер: 7dd41d032ca743d1a2f848f583b71ce1
Дата опублікування: 25.05.2018 16:15
Опис: У пункті 1.6. Додатку 1 Ви вимагаєте надати інформацію про аналогічні договори з державними чи комунальними установами. Нам є незрозумілою дана Ваша вимога, тому питання - на підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом права власності? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити відгуки та договори лише з державними та комунальними структурами? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання послуг для приватних, держаних та комунальних структур? Невже є різниця між обслуговуванням або наданням послуг в адміністративних будівлях державної або комунальної форми власності, та наданням послуг чи обслуговуванням офісу приватної компанії, або приватної установи? Саме тому ми вимагаємо внести зміни до документації та прибрати дану неправомірну вимогу!
Відповідь: При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі.
Дата відповіді: 29.05.2018 08:07
Відповідь надана

Щодо вогнепальної нарізної короткоствольної зброї

Номер: ff8a3dc7c61a4b218cd1a116a176a6aa
Дата опублікування: 25.05.2018 15:16
Опис: У пункті 1.2. Додатку 1 Ви зазначаєте, що потрібно надати довідку в довільній формі про наявність в штаті (власної), або через третіх осіб (завірену копію діючого договору підряду, з терміном дії по 31 грудня 2018 року надати обов’язково) мобільної групи (швидкого реагування), з щодобовою дислокацією в м. Запоріжжі, озброєної вогнепальною нарізною короткоствольною зброєю, на випадок надзвичайної події (позаштатної ситуації) на охороняємому об’єкті, а саме для надання допомоги охороннику, у разі загрози проникнення або проникнення (чи нападу) до приміщення об’єкту охорони, для посилення чи стабілізації ситуації. Час прибуття мобільної групи (швидкого реагування) на охороняємий об'єкт (за тривожним сповіщення, чи викликом охоронця) не повинен перевищувати 10 - 15 хвилин). Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної нарізної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності нарізної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність нарізної вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Також просимо звернути увагу, що якщо Ви не внесете зміни, то це загрожує Вам тим, що закупівля не відбудеться взагалі. У Вас - відкриті торги, для того, щоб вони відбулись потрібно мінімум два учасники. Згідно вимоги, яку Ви прописали, окрім поліції ніхто не може податись. А тепер увага - якщо учасниками будуть органи поліції різних регіонів, то вони будуть пов'язаними учасниками (адже підпорядковуються одному органу), що порушує ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі". При чому зазначаємо, що є рішення Антимонопольного комітету України з приводу подібної ситуації, де брали участь саме органи поліції різних регіонів, яких АКМУ визнав пов'язаними особами та скасував закупівлю. Якщо Ви хочете, щоб Вас охороняла лише поліція, то застосовуйте переговорну процедуру, але спочатку придумайте для цього підставу згідно чинного законодавства, адже просто так Ви не зможете її застосувати. Отже, враховуючи вищевикладену аргументацію, ВИМАГАЄМО виключити вимогу про наявність нарізної вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Відповідь: При складанні вимог у тендерній документації щодо наявності у Учасника вогнепальної нарізної, короткоствольної зброї та підстав щодо володіння, застосування та використання такої зброї за діючим договором, Замовник не мав на меті обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі. Поряд з цим слід зауважити, що Замовником у тендерній документації не вимагається наявність саме у Учасника права володіння, використання та застосування такої зброї, а вказує на змогу пітвердження наявності як безпосередньо у Учасника так і через третіх осіб на підставі укладеного договору.
Дата відповіді: 29.05.2018 08:06
Відповідь надана

Про ГШР у Запоріжжі

Номер: 9d3ec0925214445da6220e601fdf0b83
Дата опублікування: 25.05.2018 15:01
Опис: В Додатку 1 до Тендерної документації у пункті 1.2. Ви зазначаєте, що учасник повинен мати ГШР у Запоріжжі. Встановивши дану вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та створюєте дискримінаційні умови для участі. Так як для відповідності даній вимозі, учасник як мінімум повинен бути зареєстрований у м.Запоріжжя, тому і матиме групи швидкого реагування на даний момент у м.Запоріжжя, а ті учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу для забезпечення якісного надання послуг з охорони, достатню кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також досвід надання аналогічних послуг, але на даний момент не мають груп швидкого реагування у м.Запоріжжя, не мають змогу бути допущеними до оцінки та визнання переможцем даної процедури закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що наявність груп швидкого реагування у м.Запоріжжя в учасників на даний момент (на момент оголошення процедури закупівлі) є необгрунтованою та недоцільною для учасників, які зареєстровані і знаходяться в інших регіонах України. При визнанні учасника переможцем даної процедури не є проблемою для будь-якого учасника передислокувати групу швидкого реагування у м.Запоріжжя на час дії договору про надання послуг з охорони. Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити вимогу наявність групи швидкого реагування у м.Запоріжжя як таку, що є дискримінаційною та такою,що обмежує коло учасників. Цим самим порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція між учасниками (тому що явну перевагу мають підприємства-учасники, що зареєстровані чи знаходяться на даний момент у м.Запоріжжі), недискримінація учасників), а також частину 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо вилучити дану вимогу з Тендерної документації, замінивши її на надання учасником в складі пропозиції зобовязання забезпечити групу швидкого реагування у м.Запоріжжя на час дії договору про надання послуг з охорони відповідно до даної процедури закупівлі, внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь: При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі.
Дата відповіді: 29.05.2018 08:04