• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення нормативно грошової оцінки земель м.Тернопіль

Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма розвитку земельних відносин Тернопільської міської територіальної громади на 2023-2024 роки, затверджена рішенням міської ради 19.12.2022 № 8/п21/24

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період уточнення: 04.04.2024 18:35 - 09.04.2024 00:00
Відповідь надана

Кваліфікація

Номер: e4a77ec0b7c0480d91b533760359dc9b
Дата опублікування: 05.04.2024 10:46
Опис: Під час вивчення Тендерної документації Учасником виявлені положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінують учасників процедури. Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації та рівності учасників, та запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 зазначеної статті Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до вимоги, зазначеної в Додатку 2 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)": Під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого є послуги з проведення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту з передачею цифрових даних у форматі, який передбачає можливість публікації геопросторових даних в геоінформаційній системі– в кількості не менше 2 договорів з аналогчним предметом закупівлі. Зазначаємо, що Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону: договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. істотними умовами договору згідно ГКУ та ЦКУ є: -умови про предмет договору (ч. 1 ст. 638 ЦКУ). -Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості (ч. 3 статті 180 ГКУ) -ціна договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ); - строк дії договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ). Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору; -умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди (ст. 638 ЦКУ). Відповідно Додатку 4 до тендерної документації Проєкту Договору, Предметом є : " п. 1.1. В порядку та на умовах визначених цим Договором Виконавець зобов’язується за завданням Замовника якісно та у повному обсязі надати послуги з проведення нормативно грошової оцінки земель м. Тернопіль, відповідно до ДК 021:2015 71340000-3 Комплексні інженерні послуги. п. 1.2. Назва послуги - Послуги з проведення нормативно грошової оцінки земель м. Тернопіль (надалі – Послуги)", Відповідно істотних умов в Проєкті договору, не передбачена послуга: передача цифрових даних у форматі, який передбачає можливість публікації геопросторових даних в геоінформаційній системі. Всі умови та вимоги до потенційних учасників закупівлі повинні відповідати чинному законодавству України.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 код 71340000-3: Комплексні інженерні послуги на закупівлю послуг: Послуги з проведення нормативно грошової оцінки земель м.Тернопіль, затверджена рішенням уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур відкритих торгів Тернопільської міської ради від 04 квітня 2024 року, складена у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості) (далі – тендерна документація). У додатку 4 до тендерної документації наведено проект договору, що має бути укладено за результатами проведення процедури закупівлі. У Додатку 2 до тендерної документації роз’яснено, який виконаний договір вважається з аналогічним предметом для даної закупівлі. Щодо вимоги - передача цифрових даних у форматі, який передбачає можливість публікації геопросторових даних в геоінформаційній системі, це передбачено у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «Цифрові дані повинні бути у форматі, який передбачає можливість публікації геопросторових даних в геоінформаційній системі на електронному (цифровому) носії». Відповідно до вищенаведеного, Замовником у тендерній документації передбачено відповідний перелік вимог до учасників процедури закупівлі, що не порушує права та законні інтереси Учасників.
Дата відповіді: 08.04.2024 09:22
Відповідь надана

Кваліфікація

Номер: 49c96a61487846e8825b38820896af4f
Дата опублікування: 05.04.2024 10:25
Опис: Просимо, пояснити вимогу в Додатку 2, а саме: Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази і технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням найменування кожної одиниці, кількості, технічного стану, правової підстави власності, володіння/користування, в тому числі: ∙ програмне забезпечення Digitals (або «еквівалент») – не менше 5 робочих місць із наданням копій відповідних ліцензій або інших документів, що підтверджують наявність діючого такого програмного забезпечення; ∙ програмного забезпечення GIS 6 (або «еквівалент») із наданням копій відповідних ліцензій або інших документів, що підтверджують наявність діючого такого програмного забезпечення; ∙ програмного забезпечення «ArcGis» або інше програмне забезпечення («еквівалент»), придатне для переведення даних, отриманих за результатами робіт у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі *mxd з наданням відповідної ліцензії або іншого документу, що підтверджують наявність такого програмного забезпечення; Оскільки усі програмні забезпечення мають аналогічні функціональні можливості. А для надання послуг з проведення нормативної грошової оцінки м. Тернопіль (відповідно предмету закупівлі) достатньо програмного забезпечення Digitals, оскільки це програмне забезпечення, яке містить основні можливості: створення цифрових карт в умовних знаках, читання та запис In4, XML, GeoJSON та інших форматів, перерахунок систем координат, моделювання рельєфу, розрахунок площ та об'ємів, друк текстових та графічних документів.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 код 71340000-3: Комплексні інженерні послуги на закупівлю послуг: Послуги з проведення нормативно грошової оцінки земель м.Тернопіль, затверджена рішенням уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур відкритих торгів Тернопільської міської ради від 04 квітня 2024 року, складена у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості) (далі – тендерна документація). Відповідно до вимог ст.271.2 Податкового кодексу України Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом. Вимоги до учасників, передбачені у Додатку 2 до тендерної документації, а саме про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази і технологій, не порушують норми, встановлені законами України у сфері публічних закупівель, земельних відносин, у сфері оціночної, геодезичної та картографічної діяльності, не містять жодних ознак чи намірів дискримінації, та обумовлені виключно з мотивів суспільної необхідності, а саме: у зв’язку із необхідністю виконання розробником великого обсягу послуг у встановлені стислі терміни їх виконання. Зокрема, площа земель міста Тернопіль становить 5852 тис. га, а термін надання послуги з проведення нормативно грошової оцінки земель з розробленням технічної документації міста Тернопіль становить до 30.05.2024 року включно. Відповідно до Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженої постановою Кабінетом Міністрів України, технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, включає великий перелік документації, що необхідно мати замовнику у встановлені терміни, а саме: рішення про проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок; завдання на виконання робіт; пояснювальну записку, що містить відомості про місце розташування території територіальної громади, чисельність населення територіальної громади, її адміністративного центру та інших населених пунктів, обґрунтування оціночного зонування території територіальної громади та визначення коефіцієнта, який характеризує зональні фактори місця розташування земельної ділянки (Км4); відомості про величину нормативів капіталізованого рентного доходу; схему оціночних районів; таблицю із зазначенням для кожного оціночного району коефіцієнта, який враховує розташування території територіальної громади в межах зони впливу великих міст (Км1), коефіцієнта, який враховує курортно-рекреаційне значення населених пунктів (Км2), коефіцієнта, який враховує розташування території територіальної громади в межах зон радіаційного забруднення (Км3), коефіцієнта, який характеризує зональні фактори місця розташування земельної ділянки (Км4); схему природно-сільськогосподарських районів на територію територіальної громади; картограму агровиробничих груп ґрунтів на територію територіальної громади; таблицю із зазначенням переліку агровиробничих груп ґрунтів та їх балів бонітету за сільськогосподарськими угіддями; таблицю із зазначенням коефіцієнтів, які враховують цільове призначення земельної ділянки (Кцп); таблицю із зазначенням коефіцієнтів, які враховують особливості використання земельної ділянки в межах категорії земель за основним цільовим призначенням (Кмц); розрахунок добутку коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки земель за період від затвердження нормативу капіталізованого рентного доходу до дати проведення оцінки (Кні). Враховуючи наведене, кваліфікаційні критерії, які є складовою тендерної документації відповідають вимогам Законам України: «Про публічні закупівлі», «Про оцінку земель», «Про Державний земельний кадастр», «Про національну структуру геоінформаційних геопросторових даних», «Про землеустрій». Відповідно до вищенаведеного, Замовником у тендерній документації передбачено відповідний перелік вимог до учасників процедури закупівлі, що не порушує права та законні інтереси Учасників.
Дата відповіді: 08.04.2024 09:21
Відповідь надана

Кваліфікація

Номер: 6239b97f34444488bcb0e98c249f46f3
Дата опублікування: 05.04.2024 10:11
Опис: Під час вивчення Тендерної документації Учасником виявлені положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінують учасників процедури. Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації та рівності учасників, та запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 зазначеної статті Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник має надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Учасник повинен підтвердити наявність штатної чисельності працівників не менше 6 осіб, в тому числі: ∙ сертифікованих інженерів – землевпорядників – не менше 2-х осіб; ∙ фахівців із геодезичною та/або землевпорядною вищою освітою – не менше 3-х осіб; ∙ ГІС спеціаліст (інженер – геоінформатик) – не менше 1 особи. Відповідно до ст.. 26 ЗУ «Про землеустрій» Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою. Таким чином вимога щодо наявності сертифікованих інженерів – землевпорядників – не менше 2-х осіб; ∙ фахівців із геодезичною та/або землевпорядною вищою освітою – не менше 3-х осіб; ∙ ГІС спеціаліст (інженер – геоінформатик) – не менше 1 особи, є дискримінаційною!!! по відношенню до учасників. Просимо внести зміни у тендерну документацію, що не суперечить чинному законодавству України!
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 код 71340000-3: Комплексні інженерні послуги на закупівлю послуг: Послуги з проведення нормативно грошової оцінки земель м.Тернопіль, затверджена рішенням уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур відкритих торгів Тернопільської міської ради від 04 квітня 2024 року, складена у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості) (далі – тендерна документація). Відповідно до вимог ст.271.2 Податкового кодексу України Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом. Вимоги до учасників, передбачені у Додатку 2 до тендерної документації, а саме щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не порушують норми, встановлені законами України у сфері публічних закупівель, земельних відносин, у сфері оціночної, геодезичної та картографічної діяльності, не містять жодних ознак чи намірів дискримінації, та обумовлені виключно з мотивів суспільної необхідності, а саме: у зв’язку із необхідністю виконання розробником великого обсягу послуг у встановлені стислі терміни їх виконання. Зокрема, площа земель міста Тернопіль становить 5852 тис. га, а термін надання послуги з проведення нормативно грошової оцінки земель з розробленням технічної документації міста Тернопіль становить до 30.05.2024 року включно. Відповідно до Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженої постановою Кабінетом Міністрів України, технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, включає великий перелік документації, що необхідно мати замовнику у встановлені терміни, а саме: рішення про проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок; завдання на виконання робіт; пояснювальну записку, що містить відомості про місце розташування території територіальної громади, чисельність населення територіальної громади, її адміністративного центру та інших населених пунктів, обґрунтування оціночного зонування території територіальної громади та визначення коефіцієнта, який характеризує зональні фактори місця розташування земельної ділянки (Км4); відомості про величину нормативів капіталізованого рентного доходу; схему оціночних районів; таблицю із зазначенням для кожного оціночного району коефіцієнта, який враховує розташування території територіальної громади в межах зони впливу великих міст (Км1), коефіцієнта, який враховує курортно-рекреаційне значення населених пунктів (Км2), коефіцієнта, який враховує розташування території територіальної громади в межах зон радіаційного забруднення (Км3), коефіцієнта, який характеризує зональні фактори місця розташування земельної ділянки (Км4); схему природно-сільськогосподарських районів на територію територіальної громади; картограму агровиробничих груп ґрунтів на територію територіальної громади; таблицю із зазначенням переліку агровиробничих груп ґрунтів та їх балів бонітету за сільськогосподарськими угіддями; таблицю із зазначенням коефіцієнтів, які враховують цільове призначення земельної ділянки (Кцп); таблицю із зазначенням коефіцієнтів, які враховують особливості використання земельної ділянки в межах категорії земель за основним цільовим призначенням (Кмц); розрахунок добутку коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки земель за період від затвердження нормативу капіталізованого рентного доходу до дати проведення оцінки (Кні). Враховуючи наведене, кваліфікаційні критерії, які є складовою тендерної документації відповідають вимогам Законам України: «Про публічні закупівлі», «Про оцінку земель», «Про Державний земельний кадастр», «Про національну структуру геоінформаційних геопросторових даних», «Про землеустрій». Відповідно до вищенаведеного, Замовником у тендерній документації передбачено відповідний перелік вимог до учасників процедури закупівлі, що не порушує права та законні інтереси Учасників.
Дата відповіді: 08.04.2024 09:20