-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення (МАСЦО) на території Вишневої міської територіальної громади Бучанського району Київської області
Завершена
2 604 906.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 024.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 024.53 UAH
Період уточнення:
04.04.2024 10:24 - 13.04.2024 00:00
Відповідь надана
Технічна інформація (матеріал, вага, розміри, тощо)
Номер:
62c6cb8679a44dbba9bc56b95fc4b8d6
Дата опублікування:
10.04.2024 18:25
Опис:
Шановний Замовник, ознайомившись з умовами тендерної документації, хочемо повідомити:
Відповідно до розділу ІІ. Технічні характеристики МАСЦО вами зазначено технічни характеристики системи МАСЦО, з чого склаається те чи інше обладнання та чим воно комплектується (шафи, акумулятоори, гучномовці) тип даного обладнання та його назви і технічні характеристики.
Перевіривши дані характеристики хочемо повідоміти, що:
1. Автоматизоване робоче місце керування базовими станціями ви вказуєте що до комплекту входить шафа телекомунікаційна, хоча, відповідно до технічних характеритик заводу виготовлювача повінна воходити шафа управління , також з приводу габаритних розмірів даної шафи, просимо прибрати цю вимогу, так як дані роміри повинні плануватися безпосередньо при монтажі.
1.1 Резервне живлення – просимо прибрати його характеристуку (а саме габарити, вагу, тип , тощо) так як навідь у виробнивів дані характеристики постійно змінююьбться. Посимо прибрати вимогу з технічними характеристиками.
1.2 Радіостанція – також не зрозуміло цифровий інтервейс та стандарти, у кожного виробника вони можуть бути різними, проте дані характерисники ніяк не вплинуть на функціонал системи. Просимо прибрати вимогу про цифровий інтерфейс та стандарт, частота, габаритні розміри та вагу.
Просимо перевірити повну комплектність АРМ, та, прибрати дискримінаційни технічні характерисики, такі як габарити, тощо
2. Базова станція оповіщення номінальною потужністю 800Вт
2.1. . В склад базової станції оповіщення входять гучномовці.Ви зазначаєте що вони повинні бути пластикові. Ми маємо повністю еквівалентні гучномовці, які є в корпусі іншого виконання ( не пластик а метал). Просимо дозволити встановлення еквіваленту , але в металевому корпусі.
2.2. Також просимо прибрати вимогу про габаритні розміри, вагу, тощо щодо гучномовців, акумуляторів, тощо
3. Базова станція оповіщення номінальною потужністю 1200Вт
3.1. . В склад базової станції оповіщення входять гучномовці.Ви зазначаєте що вони повинні бути пластикові. Ми маємо повністю еквівалентні гучномовці, які є в корпусі іншого виконання ( не пластик а метал). Просимо дозволити встановлення еквіваленту , але в металевому корпусі.
3.2. Також просимо прибрати вимогу про габаритні розміри, вагу, тощо щодо гучномовців, акумулятор, тощо
Просимо прибрати дані вимоги, так як вони є дискримінаційними та антиконкурентними, і виходячи з якийх, участь у вашій закупівлі зможуть прийняти лише учасники, які мають в наявності дане обладнння лише того розміру, ваги, характеристик , які ви вимагаєте.
Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
При складанні тендерної документації замовником враховано ст. 5 Закону та замовник дотримується принців здійснення публічних закупівель.
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Для замовника вкрай важливо щоб система була якісною, в працездатному стані. Замовник має розроблену проектно-кошторисну документацію, яка пройшла експертизу та було отримано позитивний експертний звіт.
Певні технічні характеристики обладнання (розміри, вага, габарити) є важливими, так як обладнання більшого розміру може бути не встановлено або встановлено некоректно на передбачених місцях.
Додатково хочемо повідомити, що задля недопущення дискримінаційних дій та дотримання принципів здійснення публічних закупівель, умовами тендерної документації передбачено можливість встановлення еквівалентного обладнання системи МАСЦО будь-якого виробника, продукція якого відповідає вимогам тендерної документації, та яка, за своїми технічними характеристиками, є еквівалентною або кращою.
Задля недопущення будь-яких антиконкурентних та/або дискримінаційних складових, перевіримо тендерну документацію в частині Додатку № 3, та, в разі необхідності, будуть внесені зміни.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
11.04.2024 12:07
Відповідь надана
УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ В ТД
Номер:
11d9e3bcec23431e94fbbe4745ba7edb
Дата опублікування:
08.04.2024 20:53
Опис:
Шановний Замовнику! В Додатку1 п.4 пп.4.2 є вимога "Додатково учасники надають документ або інформаційний лист або гарантійний лист або інший документ, виданий не раніше дати оголошення цієї закупівлі, в якому уповноважений орган Міністерства Юстиції України повідомляє , що інформації стосовно учасника не міститься в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство". Вказана довідка може надаватись протягом 30 днів. Намір про закупівлю UA-2024-04-04-002105-a оголошено замовником 04 квітня 2024 10:24, кінцевий термін подачі пропозиції учасником визначено замовником 12 квітня 2024 00:00. Таким чином ви надаєте потенційному учаснику всього 7 повних діб на отримання документа, який видає уповноважений орган Міністерства Юстиції України повідомляє , що інформації стосовно учасника не міститься в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство". Це апріорі неможливо і виключає потенційного учасника з участі в закупівлі. Враховуючи, що закупівля проводиться за бюджетні кошти, вимагаємо внести зміни в ТД стосовно реальних термінів надання документ або інформаційний лист або гарантійний лист або інший документ, виданий не раніше дати оголошення цієї закупівлі, , в якому уповноважений орган Міністерства Юстиції України повідомляє , що інформації стосовно учасника не міститься в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, в рамках теперішній закупівлі або скасувати закупівлю до усунення дискримінаційних вимог.
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Окрім того, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Замовник встановив кваліфікаційний критерій наявність фінансової спроможності у межах чинного законодавства, з дотриманням вимог Закону та Особливостей.
Для замовника вкрай важливо, щоб потенційний переможець мав фінансову спроможність виконати роботи, що є предметом закупівлі та не був визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не було відкрито ліквідаційної процедуру.
Дана вимога не може бути визнана дискримінаційною, оскільки кожен учасник може звернутися до уповноваженого органу та отримати даний документ.
Так як доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є обмеженим, тому відповідно до пункту 47 Особливостей Замовник просить у складі пропозиції просить надати дане підтвердження.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
09.04.2024 15:01
Відповідь надана
Стосовно сертифікатів ДСТУ ISO
Номер:
a67a287903ca4e2e827b242b4fba1e7d
Дата опублікування:
08.04.2024 19:52
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно із Додатком 3 до тендерної документації вимагається:
“Додатково учасники надають у складі тендерної пропозиції:
- Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше ніж сума даної закупівлі та термін дії даного договору – повинен бути чинний на весь період надання послуг
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності та в разі, якщо з дати видачі сертифікату або дати набрання чинності сертифікату минуло більше 11 календарних місяців.)
- Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 "Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання" Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності та в разі, якщо з дати видачі сертифікату або дати набрання чинності сертифікату минуло більше 11 календарних місяців.)
- Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування". Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності та в разі, якщо з дати видачі сертифікату або дати набрання чинності сертифікату минуло більше 11 календарних місяців.)
- Сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» сфера застосування (сертифікації) Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності та в разі, якщо з дати видачі сертифікату або дати набрання чинності сертифікату минуло більше 11 календарних місяців.)
- Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифікації). Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності та в разі, якщо з дати видачі сертифікату або дати набрання чинності сертифікату минуло більше 11 календарних місяців.)
- Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачань». Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності та в разі, якщо з дати видачі сертифікату або дати набрання чинності сертифікату минуло більше 11 календарних місяців.)
- Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» . Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності та в разі, якщо з дати видачі сертифікату або дати набрання чинності сертифікату минуло більше 11 календарних місяців.)”
Візьмемо приміром один сертифікат з цього переліку - ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 37001:2016, IDT).
ДСТУ ISO 37001:2018 установлює вимоги та надає настанову для встановлення, упровадження, підтримки, перегляду та вдосконалення системи управління щодо протидії корупції. Система може бути автономною або інтегрованою в загальну систему управління. У ДСТУ ISO 37001:2018 розглянуто такі аспекти, що стосуються діяльності організації:
1. хабарництво у державних, приватних та неприбуткових галузях економіки;
2. давання хабарів організацією;
3. давання хабарів персоналом організації, що діє від імені організації чи на її користь;
4. давання хабарів бізнес-партнерами організації, що діють від імені організації чи на її користь;
5. отримання хабарів організацією;
6. отримання хабарів персоналом організації / бізнес-партнерами організації;
7. отримання хабарів бізнес-партнерами організації;
8. пряме та непряме хабарництво (наприклад, хабар, запропонований чи отриманий третьою стороною або за її посередництвом).
ДСТУ ISO 37001:2018 застосовують лише до хабарництва. Він установлює вимоги та надає настанови щодо системи управління, яка призначена допомогти організації попередити, виявити та реагувати на хабарництво, виконувати закони щодо протидії корупції та добровільні зобов’язання, які можуть бути застосовані до її діяльності.
ДСТУ ISO 37001:2018 не стосується конкретно шахрайства, картелів та інших правопорушень, пов’язаних з антимонопольним законодавством та конкуренцією, відмиванням грошей та іншими видами діяльності, що належать до корупції, хоча організація може вибрати варіант розширення сфери застосування системи управління, долучивши до неї зазначену діяльність.
В Україні діє спеціальний Закон України «Про запобігання корупції», який визначає правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень.
Відповідно до частини 1 ЗУ «Про запобігання корупції» корупція — використання особою, зазначеною у частині 1 статті 3, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині 1 статті 3, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей.
Ані ЗУ «Про Про запобігання корупції», ані Кримінальним кодексом України, ані Кодексом України про адміністративні правопорушення конкретно не визначено, що таке хабар і відповідальність за хабарництво.
Варто також зазначити, що хабарництво є не єдиним корупційним правопорушенням, якими можуть виступати також інші порушення норм ЗУ «Про запобігання корупції».
Окрім того, підпунктами 2 і 3 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Згідно з абзацом 17 пункту 47 Особливостей замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу 14 цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 цього пункту.
Враховуючи ці норми, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні від 06.06.2023 № 8147-р/пк-пз (закупівля UA-2023-05-22-005912-a) дійшла висновку, що вимога витребування документа, який підтверджує відповідність ДСТУ ISO 37001:2018, суперечить вимогам чинного законодавства. Крім того, така вимога суперечить і вимогам пункту 29 Особливостей у разі закупівлі товару, що визначається цим пунктом.
Враховуючи зазначене:
1. Надайте роз’яснення щодо дискримінаційної вимоги стосовно надання такої чисельності різноманітних сертифікатів або обґрунтування для яких саме видів робіт закупівлі потрібен кожен сертифікат, а також статтю Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якої у Замовника є право вимагати такий сертифікат. Прохання надати роз’яснення, обґрунтування або внести зміни у тендерну документацію, видаливши такі дискримінаційні вимоги.
2. Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше ніж сума даної закупівлі та термін дії даного договору надається переможцем закупівлі, а не учасником. Прохання надати обґрунтування такої вимоги або внести відповідні зміни у тендерну документації, видаливши цю вимогу.
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
При складанні тендерної документації замовником враховано ст. 5 Закону та замовник дотримується принців здійснення публічних закупівель.
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога з приводу надання сертифікатів не може вважатися дискримінаційною, так як її може виконати будь-який учасник, який відповідає даним стандартам пройшов сертифікацію, та отримав сертифікати про відповідність тим чи іншим стандартам.
Для замовника важливо щоб роботи були виконані якісно, швидко та з дотриманням умов договору.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
09.04.2024 15:01
Відповідь надана
Щодо невідповідностей та некоректно складеної вимоги
Номер:
fdc62d0e2e154638bbae8d0bba50704d
Дата опублікування:
08.04.2024 19:50
Опис:
Шановний Замовнику!
Додаток 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» містить наступну вимогу: Замовник має розроблену проектно-кошторисну документацію на виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі запропонування Учасником заміни обладнання та/або устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектними рішеннями, Учасник у складні пропозиції повинен надати проект, кошторис та позитивний експертний звіт, для погодження даних зміни з Замовником на етапі підписання договору, та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу проектної та кошторисної документації у відповідності до чинного Законодавства України.
Прошу надати роз’яснення щодо вказаної вимоги. Який саме проект, кошторис і експертний звіт має надати учасник, що пропонує еквівалентне обладнання, для погодження даних змін із Замовником? Потенційний учасник за сім днів (з дати оприлюднення оголошення про закупівлю до кінцевого строку подання пропозицій) має розробити новий проект по об’єкту закупівлі і пройти експертизу? Така вимога є дискримінаційною і повинна бути вилучена згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».
Чи мається на увазі, що учасник, який пропонує еквівалентне устакування, повинен підтвердити наявність досвіду розробки проектно-кошторисної документації та проходження експертизи, шляхом надання документів про наявність досвіду виконання таких робіт?
Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», прошу:
1. Внести зміни у тендерну документацію та встановити коректну вимогу, що буде зрозуміла усім учасникам закупівлі, дасть можливість уникнути різночитань.
2. У випадку, якщо мається на увазі, що потенційний учасник повинен надати проект, кошторис та позитивний експертний звіт по об’єкту «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення (МАСЦО) на території Вишневої міської територіальної громади Бучанського району Київської області» прошу видалити дану вимогу як дискримінаційну та таку, що порушує чинне законодавство України.
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник має розроблену проектно-кошторисну документацію, яка пройшла експертизу.
Очікувана вартість закупівлі сформовано на підставі розробленої ПКД.
Задля уникнення дискримінаційної складової, замовником прийнято рішення надати всім учасникам можливість пропонування еквівалентного обладнання.
Задля підтвердження відповідності еквівалентного обладнання чинним нормативно-правовим документам в тендерній документації встановлено наступну вимогу «Замовник має розроблену проектно-кошторисну документацію на виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі запропонування Учасником заміни обладнання та/або устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектними рішеннями, Учасник у складні пропозиції повинен надати проект, кошторис та позитивний експертний звіт, для погодження даних зміни з Замовником на етапі підписання договору, та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу проектної та кошторисної документації у відповідності до чинного Законодавства України»
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
09.04.2024 15:00
Відповідь надана
Стосовно підтвердження наявності фінансової спроможності
Номер:
c8b1c8c88c554632a324003266795eec
Дата опублікування:
08.04.2024 19:49
Опис:
Шановний Замовнику!
Додатком 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» для підтвердження наявності фінансової спроможності вимагається надання довідки у довільній формі, якою підтверджується наявність чистого прибутку за результатом останнього звітного періоду, а також обсяг річного доходу (виручки) становив не менше очікуваної вартості закупівлі.
На підтвердження інформації вказаної у довідці у складі тендерної пропозиції учасник-юридична особа повинен надати копії наступних документів:
- «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік;
- «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2021 рік.
Звертаємо Вашу увагу, що останнім звітним періодом на сьогоднішній день є 2023 рік. Відповідно до постанови КМУ від 28.02.2000р. №419 суб’єкти господарювання повинні були подати звітність за 2023 рік до 29 лютого 2024 року (протягом 60 календарних днів після закінчення звітного року).
У зв’язку із зазначеним, прошу привести у відповідність тендерну документацію, внести зміни у тендерну документацію та встановити коректну вимогу щодо надання фінансової звітності за останній звітний період – за 2023 рік.
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Окрім того, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Замовник встановив кваліфікаційний критерій наявність фінансової спроможності у межах чинного законодавства, з дотриманням вимог Закону та Особливостей.
Разом з тим, хочемо повідомити, що до тендерної документації будуть внесені зміни в цій частині.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
09.04.2024 14:59
Відповідь надана
Невідповідність ТД закондавству
Номер:
9ab07d0ed310406fbc001b469c4323ce
Дата опублікування:
08.04.2024 16:52
Опис:
Шановний замовнику! В додатку 3 до ТД прописана вимога, що учасники додатково надають у складі тендерної пропозиції:
- Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше ніж сума даної закупівлі та термін дії даного договору – повинен бути чинний на весь період надання послуг
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» - Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 "Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання"
- Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування".
- Сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності- Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифікації).
- Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачань». - Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління.
Дані документи не мають ні якого відношення до предмета закупівлі і прописані тільки для одного учасника, з метою унеможливлення участі інших та прямо протиричять Закону України Про державні закупівлі. Враховуючи ,що будівництво МАСЦО проводиться за державні кошти, вимагаємо видалити вищенаведені дискримінаційні вимоги в рамках закупівлі, а в разі неможливості скасувати закупівлю до усунення невідповідностей.
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
При складанні тендерної документації замовником враховано ст. 5 Закону та замовник дотримується принців здійснення публічних закупівель.
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога з приводу надання сертифікатів не може вважатися дискримінаційною, так як її може виконати будь-який учасник, який відповідає даним стандартам пройшов сертифікацію, та отримав сертифікати про відповідність тим чи іншим стандартам.
Для замовника важливо щоб роботи були виконані якісно, швидко та з дотриманням умов договору.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
09.04.2024 14:57
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога ТД
Номер:
4d3960618b6d4373a624c185a76f2be6
Дата опублікування:
08.04.2024 15:29
Опис:
Шановний замовнику! В п.5,та п.6 розділ 3, додатка 3 ТД ви вимагаєте надати «Копії протоколів випробувань гучномовців та їх комбінацій (максимальний звуковий тиск, полярна діаграма направленості та амплітудно-частотна характеристика) в акредитованих лабораторіях; Копії протоколів кліматичних випробувань компонентів системи оповіщення» ,але на підставі протоколів випробувань (які знаходяться у виконавці випробувань) видається сертифікат відповідності в якому зазначається номер протоколів випробування, назва акредитованої лабораторії та перелік ДСТУ яким відповідає обладнання. Учасник при наданні тендерної пропозиції надає копії сертифіката відповідності в якому замовник має можливість побачити та перевірити. Враховуючи вище наведення вимагаємо внести зміни до ТД , та вилучити вимогу щодо надання копій протоколів випробувань, як дискримінаційну.
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
При складанні тендерної документації замовником враховано ст. 5 Закону та замовник дотримується принців здійснення публічних закупівель.
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Для замовника вкрай важливо щоб система була якісною, в працездатному стані. Якість системи підтверджується даними документами, які вимагаються умовами тендерної документації.
Вимогу з приводу підтвердження якості обладнання системи МАСЦО не може бути визнана дискримінаційною, оскільки її може виконати будь-який учасник, який надасть в складі тендерної пропозиції зазначені документи та підтвердить якість обладнання.
Задля відсутності дискримінаційних дій та дотримання принципів здійснення публічних закупівель умовами тендерної документації передбачено можливість встановлення еквівалентного обладнання системи МАСЦО, будь-якого виробника, продукція якого відповідає вимогам тендерної документації та за своїми технічними характеристиками еквівалентною або кращою.
Додатково хочемо зазначити, що частина обладнання даної системи встановлюється на вулиці, та буде піддаватися дії погодних умов.
Разом з тим, хочемо повідомити, що до тендерної документації будуть внесені зміни в цій частині.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
09.04.2024 14:57
Відповідь надана
зміни до ТД
Номер:
c76dd661fb864a5c9dff2b886d997f38
Дата опублікування:
08.04.2024 14:54
Опис:
Шановний замовнику! В п. 2 розділ 3, додатка 3 ТД ви вимагаєте надання учасником закупівлі Копії сертифікатів відповідності вимогам технічних регламентів (Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077, технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067, технічний регламент радіообладнання, затверджений постановою КМУ від 24 травня 2017 р. № 355). Згідно з технічним регламентом з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 п. 3 його дія « не поширюється на:
1) обладнання, на яке поширюється дія Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 355 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 45, ст. 1396);». Таким чином неможливо одночасно надати сертифікат відповідності на обладнання , якій б відповідав вимогам п2, розділ 3, додатка 3 ТД. Вимагаємо внести зміни в п. 2 розділа 3, додатка 3 ТД з метою усунення протиріччя, тому що вимога є по суті дискримінаційною.
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
При складанні тендерної документації замовником враховано ст. 5 Закону та замовник дотримується принців здійснення публічних закупівель.
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Для замовника вкрай важливо щоб система була якісною, в працездатному стані. Якість системи підтверджується даними документами, які вимагаються умовами тендерної документації.
Вимогу з приводу підтвердження якості обладнання системи МАСЦО не може бути визнана дискримінаційною, оскільки її може виконати будь-який учасник, який надасть в складі тендерної пропозиції зазначені документи та підтвердить якість обладнання.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
09.04.2024 14:55
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога ТД
Номер:
1d9c1f7a5c644fafa7028a3caa7b217a
Дата опублікування:
08.04.2024 13:43
Опис:
Шановний замовник! В п 4, розділ 3, додатка 3 ви вимагаєте надання у складі тендерної пропозиції «Копія сертифікату відповідності на гучномовці вимогам ДСТУ EN 54-24:2012». Водночас ДСТУ EN 54-24:2012 установлює вимоги, методи випробовування та критерії функціювання до гучномовців, призначених для передавання системою виявлення пожежі та сигналізування про пожежу попередження про пожежу. Наразі закупівля UA-2024-04-04-002105-a стосується «будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення (МАСЦО) на території Вишневої міської територіальної громади Бучанського району Київської області», яка ніяк не може підпадати під дію ДСТУ EN 54-24:2012 , а регламентується Постановою КМУ № 733 від 12 вересня 2018 та Наказом МВС № 93 від 08.02.2019, на що ви і самі посилаєтесь в ТД. Таким чином вимога п 4, розділ 3, додатка 3, щодо копії сертифіката відповідності на гучномовці вимогам ДСТУ EN 54-24:2012 є незаконною та дискримінаційною . Вимагаємо внести зміни в ТД та вилучити вимогу п 4, розділ 3, додатка 3.
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
При складанні тендерної документації замовником враховано ст. 5 Закону та замовник дотримується принців здійснення публічних закупівель.
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Для замовника вкрай важливо щоб система була якісною, в працездатному стані. Якість системи підтверджується даними документами, які вимагаються умовами тендерної документації.
Вимогу з приводу підтвердження якості обладнання системи МАСЦО не може бути визнана дискримінаційною, оскільки її може виконати будь-який учасник, який надасть в складі тендерної пропозиції зазначені документи та підтвердить якість обладнання.
Задля відсутності дискримінаційних дій та дотримання принципів здійснення публічних закупівель умовами тендерної документації передбачено можливість встановлення еквівалентного обладнання системи МАСЦО, будь-якого виробника, продукція якого відповідає вимогам тендерної документації та за своїми технічними характеристиками еквівалентною або кращою.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
09.04.2024 14:53
Відповідь надана
Невідповідність тд законодавству
Номер:
2a160a2251704af0a276b83e6cbe0f0e
Дата опублікування:
08.04.2024 13:15
Опис:
Шановний замовнику! В П.7 додатку 3 ТД ви вимагаєте надати у складі тендерної пропозиції «Підтвердження відповідності вимогам розділу ІІ наказу МВС від 08.02.2019 № 93 «Про затвердження Інструкція щодо практик чи процедур проєктування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення, затверджена», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 22.04.2019 за № 418/33389.». Ця вимога не зрозуміла, яка форма підтвердження відповідності вимогам розділу ІІ наказу МВС від 08.02.2019 № 93, хто і на підставі чого її надає. Ця вимога є повністю дискримінаційна та не дає брати участь іншим потенційним учасникам. Вимагаємо внести зміни в ТД та видалити п 7 додатку 3 .
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
При складанні тендерної документації замовником враховано ст. 5 Закону та замовник дотримується принців здійснення публічних закупівель.
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Для замовника вкрай важливо щоб система була якісною, в працездатному стані. Якість системи підтверджується даними документами, які вимагаються умовами тендерної документації.
Вимогу з приводу підтвердження якості обладнання системи МАСЦО не може бути визнана дискримінаційною, оскільки її може виконати будь-який учасник, який надасть в складі тендерної пропозиції зазначені документи та підтвердить якість обладнання.
Задля відсутності дискримінаційних дій та дотримання принципів здійснення публічних закупівель умовами тендерної документації передбачено можливість встановлення еквівалентного обладнання системи МАСЦО, будь-якого виробника, продукція якого відповідає вимогам тендерної документації та за своїми технічними характеристиками еквівалентною або кращою.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
09.04.2024 14:52