-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Інформаційні показчики та наліпки
Код згідно з ДК 021:2015 – 39290000-1 «Фурнітура різна»
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період уточнення:
03.04.2024 19:13 - 09.04.2024 00:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
c39f169b30be459aa45ecb2bd73e56bf
Дата опублікування:
08.04.2024 14:17
Опис:
Доброго дня. Згідно ТД РОЗДІЛ 3. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ПРОПОЗИЦІЙ, Учасник має надати: 1.8. Копії санітарно-гігієнічних висновків для ПВХ та фарби для ультрафіолетового нанесення дійсних на момент розкриття пропозиції.
На сьогоднішній день, фарби для ультрафіолетового нанесення, не входить до переліку продукції що підлягає обов'язковій сертифікації на території України, і постачальники фарби на надають актуальних висновків. Чи може учасник надати сертифікати якості від виробника??
Відповідь:
Доброго дня. Так, Учасник може надати сертифікати якості від виробника.
Дата відповіді:
08.04.2024 19:27
Відповідь надана
Висота тексту і шрифту Брайля
Номер:
b27fa497a1d84a04be2f68759d995ef3
Дата опублікування:
08.04.2024 10:13
Опис:
Доброго дня. Висота тесту та шрифту Брайля дорівнює 8 проходам чи згідно ДСТУ ISO 17049 та ДБН В.2.2.-40:2018 0.5-0,7мм?
Відповідь:
Доброго дня!
Висота повинна відповідати тексту у 8 прогонів фарби відповідає ДСТУ ISO 17049
та ДБН В.2.2.-40:2018 0,7мм.
Дата відповіді:
08.04.2024 14:39
Відповідь надана
Уточнення наліпки
Номер:
5078cb95b8324566803debd35370cf52
Дата опублікування:
05.04.2024 12:57
Опис:
Доброго дня
Підкажить будь ласка наліпки маєть бути порізані кожна окремо чи можно передавати їх перфорованими по контуру в рулоні?
Відповідь:
Добрий день, наліпки мають бути порізані кожна окремо.
Дата відповіді:
05.04.2024 13:24
Відповідь надана
Уточнення по тендеру
Номер:
36520c461b774989806b4a3f90c5d36e
Дата опублікування:
03.04.2024 22:21
Опис:
Добрий день, Замовник.
Прошу надати роз'яснення стосовно термінів виконання замовлення, кількості заявок, кількості поставок за вказаними адресами, так як у вас всі терміни суперечать один одному.
Відповідно до тендерної документації строк поставки товару Протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору
Відповідно до інформації на сайті прозорро Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
Попередня оплата в розмірі 30% (тридцяти відсотків) від вартості Заявки здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) операційних (банківських) днів з дати отримання Покупцем оригіналу рахунку від Постачальника в ОСЕД на підставі отриманої Заявки. Рахунок формується Постачальником в ОСЕД
Виходячи з цієї інформації, то Переможець має одинаковий термін на отримання авансу і виготовлення продукції.
Питання навіщо аванс? Чи термін поставки рахується не з дати підписання договору а з дати отримання Заявки від Замовника?
Чи Переможець разом з договором подає рахунок на отримання авансу?
Надайте пояснення по датам для розуміння і правильного розрахунку
Відповідь:
Добрий день, надаємо відповідь на звернення щодо інформаційних показчиків та наліпок.
Відповідно до п.3.1. Договору Постачальник зобов’язаний виготовити та поставити (передати у власність) Покупцю Продукцію на підставі Заявки у строк що не перевищує термін 10 (десяти) операційних днів з моменту отримання Заявки.
Відповідно до п.п.4.3.1. п 4.3. Договору попередня оплата в розмірі 30% (тридцяти відсотків) від вартості Заявки здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) операційних днів з дати отримання Покупцем оригіналу рахунку від Постачальника в ОСЕД на підставі отриманої Заявки. Рахунок формується Постачальником в ОСЕД та надається Покупцю не пізніше 1 (одного) операційного дня з моменту отримання Заявки.
Планова кількість заявок та поставок Продукції відповідно до Заявок – 2 (дві) штуки, проте може змінюватися в залежності від потреб.
Відповідно до п. 9.1. Договору, строк дії Договору – з моменту його підписання Сторонами та до 31.12.2024 року. Протягом цього періоду Покупцем формуються Заявки на поставку Продукції (по мірі потреби).
Дата відповіді:
04.04.2024 12:08