-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби
Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з ознак передбачених в п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження Замовника: вул. Оріхівське шосе, буд. 10-А, Комунарський район, м. Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69033; Ідентифікаційний код Замовника 05498909; мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова
Торги відмінено
5 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 28.08 UAH
Період уточнення:
03.04.2024 15:14 - 09.04.2024 13:00
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
933b0b92e7f04233a83176575d9901a0
Дата опублікування:
05.04.2024 14:49
Опис:
У п.7.4. зазначено, що Покупець не несе відповідальності за затримку бюджетного фінансування та зобов'язується здійснити оплату за Товар згідно з пунктом 4.3. Сторони погодились, що Покупець звільняється від сплати будь-яких штрафів, пені, стягнень, судового збору, інших санкцій тощо стосовно несвоєчасного виконання фінансових зобов'язань за цим Договором.
Відповідно до ч.1 ст.230 ГК України, штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання. Отже, у розумінні ст.230 ГК України штрафними санкціями є неустойка, штраф, пеня. Стягнення та судовий збір не є штрафними санкціями за своєю природою, а отже внесення їх до зазначеного переліку є юридично невірним. Наприклад, у разі якщо з вини Покупця було допущено не реєстрацію/ не своєчасну реєстрацію видаткових накладних, тощо і саме з ними Покупця сталася затримка оплати, то це жодним чином не звільняє Покупця від відповідальності за несвоєчасне виконання основного зобов'язання за договором. Пропонуємо викласти п.7.4. проєкту договору у наступній редакції або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
7.4. Покупець не несе відповідальності за затримку бюджетного фінансування та зобов'язується здійснити оплату за Товар згідно з пунктом 4.3. Сторони погодились, що Покупець звільняється від сплати будь-яких штрафів, пені, стягнень, інших санкцій тощо стосовно несвоєчасного виконання фінансових зобов'язань за цим Договором, крім випадків, коли дії або бездіяльність Покупця призвела до затримки бюджетного фінансування.
Відповідь:
Шановний Учасник. Бюджетне фінансування не залежить від нереєстрації або несвоєчасній реєстрації Покупцем видаткових накладних. Тому Замовник вважає недоцільним вносити зміни в п. 7.4 проєкту договору.
Дата відповіді:
05.04.2024 21:48
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
f8a2492670d14d22b53c5c66d643a04e
Дата опублікування:
05.04.2024 14:48
Опис:
Прошу зазначити можливість під час укладання договору з Переможцем внесення у проєкт договору змін, що не змінюють істотних умов договору. До прикладу, у п.8.3 зазначено, що Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов’язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Закон України про ТПП визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн. з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учасник. Засвідчення форс-мажорних обставин за зверненнями суб'єктів господарської діяльності та фізичних осіб, віднесено до повноважень Торгово-промислової палати України (абз. 3 ч. 3 ст. 14 Закону № 671/97). Що стосується п.8.3 проєкту договору у разі укладання договору після введення, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", воєнного стану не звільняє сторони від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань, оскільки під час укладання договору було відомо про воєнний стан і, відповідно, сторони взяли на себе ризики належного виконання умов договору і такі обставини вже не можуть вважатися форс-мажором.Тому Замовник вважає недоцільним вносити зміни в п. 8.3 проєкту договору
Дата відповіді:
05.04.2024 21:49
Відповідь надана
Щодо наявності фінансування за оголошеною закупівлею
Номер:
c94ca6fa8df244b6ba814f12951ce8c0
Дата опублікування:
05.04.2024 14:48
Опис:
Прошу підтвердити наявність бюджетного фінансування за оголошеною закупівлею
Відповідь:
Шановний Учаснику. В річному плані до цієї закупівлі згідно ст..4 Закону України «Про публічні закупівлі» вказане джерело фінансування і сума виділена для закупівлі, яка відповідає плановій сумі закупівлі. Оскільки вимогами Закону не передбачено підтвердження наявності фінансування для оплати товару, тому таке підтвердження і не надається
Дата відповіді:
05.04.2024 20:56