• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Волицького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"; 1) категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1.Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, у тому числі якщо такі документи викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу; 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.

Торги не відбулися

5 235 748.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 178.74 UAH
Період уточнення: 02.04.2024 15:54 - 07.04.2024 00:00
Відповідь надана

Втретє щодо підсумкової відомості ресурсів

Номер: 8d68973821f4421b91ac26fc759ecdf2
Дата опублікування: 05.04.2024 17:30
Опис: Шановний Замовнику. Ви знову ж таки не розумієте суті нашого питання. Ми не ставимо під сумнів законність того чи іншого документи, зокрема проетно-кошторисної документації. Ми ставимо Вам питання по суті: Учасник вносить у програму АВК перелік робіт згідно Вашого технічного завдання. В програмі АВК автоматично закладені відповідні матеріали і їх кількості до кожного виду робіт, які відповідають нормам і розцінкам згідно Настанови. По суті, Учасник при складенні кошторисної документаціїї не мав би редагувати складові кошторисної норми. Отже, при автоматичному розрахунку кошторису в ПРОГРАМІ АВК виходить підсумкова відомість ресурсів, яка в певних позиціях не відповідає Вашій. Хоча така кошторисна документація повністю відповідає Настанові, оскільки учасник вручну не редагує складові частини кошторисних норм. Щоб у нас вийшла Підсумкова відомість ресурсів, яка буде відповідати Ваші, ми повинні вручну "залізти" в норми і їх відкоригувати, що буде суперечити настанові. ЯК УЧАСНИКУ РОЗРАХУВАТИ ЦІНУ ПРОПОЗИЦІЇ І ПІДГОТУВАТИ КОШТОРИС? Запитайте у проектантів.
Відповідь: Шановний Учасник, Ви повинні розрахувати свою ціну пропозиції згідно оголошеного технічного завдання, а матеріали виносяться за позицію розцінки і у Вашій пропозиції повинні відповідати технічному завданню.
Дата відповіді: 07.04.2024 14:40
Відповідь надана

Щодо дозвільних документів

Номер: 5fdb796473514a9b93a73d15b5d83ce2
Дата опублікування: 05.04.2024 17:22
Опис: Шановний Замовнику, повідомляємо Вас, що згідно Постанови КМУ від 18.03.2022 № 314"Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану""у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно- правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)". Суб’єкти господарювання, які набули право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, у разі відсутності відповідних дозвільних документів (документи дозвільного характеру, ліцензії та/або інші результати надання публічних послуг), невідкладно, але не пізніше трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану звертаються до відповідних органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг і отримують відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, передбачених законодавством, без зупинення (припинення) їх діяльност. Тобто, Декларація про провадження господарської діяльності (так звана Є-декларація) фактично в умовах воєєного стану замінює і є рівноцінною Дозволу або декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з охорони праці, а також ліцензії. Проте, Вами не передбачено моливості подання учасником замість дозвільних документів відповідної декларації. Просимо Вас детально вивчити норми чинного законодавства (зокрема регулювання певних видів діяльності в період воєнного стану) і привести тендерну документацію у відповідності до вимог чинного законодавства.
Відповідь: Шановний Учаснику, буде внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 05.04.2024 22:33
Відповідь надана

Повторно щодо підсумкової відомості ресурсів

Номер: 8f5b392250c442cc8e9f9094f570c68e
Дата опублікування: 04.04.2024 22:59
Опис: Шановний Замовнику, Ви не зовсім вірно зрозуміли суть питання. При розрахунку ціни пропозиції в АВК відповідно до розцінок згідно Настанови автоматично формується підсумкова відомість ресурсів на основі відомості обсягів робіт. Однак у цій сформованій відомості ресурсів обсяг та перелік матеріалів згідно застосованих розцінок відрізняється від наданої Вами відомості ресурсів. Оскільки Вами зазначено, що договірна ціна учасника та кошторис розраховуються саме відповідно до Настанови, прошу надати відповідь, як учаснику розрахувати ціну, застосовуючи розцінки згідно настанови і при цьому дотриматися Вашої відомості ресурсів? Очевидно, що проектною організацією здійснювалася заміна у нормі вручну. Просимо уточнити дане питання.
Відповідь: Добрий день шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення! Замовником у Додатку 2 до тендерної документації надано відомість обсягів робіт та пiдсумкову вiдомiсть ресурсiв які є частиною проектно-кошторисної документації, яка розроблена проектною організацією. Проєктна документація затверджена відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560. Відповідно до законодавства отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Волицького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області». Метою проведення експертизи проєктів будівництва є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм, стандартів і правил. Відповідно до пунктів 4.3 та 4.5 ДСТУ 8907:2019 результат проведення експертизи проектної документації на будівництво — експертний звіт. Без позитивного експертного звіту не може бути затверджений проєкт на будівництво. Тобто експертиза проєкту підтверджує його відповідність законодавству та державним будівельним нормам і правилам, відповідно Замовник не може ставити під сумнів правильність складання проектно-кошторисної документації.
Дата відповіді: 05.04.2024 15:49
Відповідь надана

Щодо підсумкової відомості ресурсів

Номер: eb9bd1cb592d440db89e15a309b0bc8c
Дата опублікування: 03.04.2024 14:19
Опис: Шановний Замовнику! При розрахунку ціни пропозиції у програмному комплексі АВК, враховуючи надану Вами відомість обсягів робіт та застосування розцінок згідно «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві", обсяг та перелік ресурсів згідно таких розцінок, який на основі локальних кошторисів формує підсумкову відомість ресурсів відрізняється від наданої Вами відомості ресурсів. (я в питанні переліку матеріалів так і в обсягу матеріалів). Оскільки Вами зазначено, що договірна ціна учасника та кошторис розраховуються відповідно до Настанови, прошу надати відповідь, як учаснику розрахувати ціну, застосовуючи розцінки згідно настанови і при цьому дотриматися Вашої відомості ресурсів?
Відповідь: Добрий день шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення! «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Для розрахунку ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів які є частиною проектно-кошторисної документації. Відповідно до п. 9-11 Додатку 2 до тендерної документації договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Кошторисна документація повинна бути підписана сертифікованим та застрахованим інженером-проектувальником (копії сертифікату та свідоцтва, а також документу про страхування інженера-проектувальника подаються в складі пропозиції). Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність програмного забезпечення з автоматизованого визначення вартості будівельних робіт (програмного комплексу «АВК-5» (або аналогічного). Враховуючи вищенаведене, інформуємо Вас, що відомість ресурсів відповідає нормам чинного законодавства.
Дата відповіді: 04.04.2024 15:55
Відповідь надана

Щодо автоматичної насосної станції

Номер: 45dbb83e2d8e4aa3be89887936648ab1
Дата опублікування: 03.04.2024 13:58
Опис: Шановний Замовнику. У Додатку № 2 у вимогах до автоматичної насосної станції зазначено продуктивністьі 5 куб м/год, напір 28 м. вод.ст. Чи можливо використати при виконанні робіт і розрахунку ціни пропозиції автоматичну насосну станцію з продуктивністю 6 м.куб/год, напором 28.1 м. вод.ст., оскільки вона повністю відповідає Вашим вимогам як за технічними характеристиками, так і за ступенем локалізації, і є навіть кращою (потужнішою), ніж вимагається?
Відповідь: Добрий день шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення! У Додатку №2 до тендерної документації (пункт *Примітки) передбачено, що усі посилання на марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід читати як «або еквівалент». Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Не виконання вимог цього розділу тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» товару з відповідними або кращими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає порівняльну таблицю з детальним описом характеристик запропонованого товару та обґрунтуванням їх ідентичності чи переваги.
Дата відповіді: 04.04.2024 11:33
Відповідь надана

Щодо фекального насосу

Номер: fc0bd9730f6f45ceb2277fd9bb34683b
Дата опублікування: 03.04.2024 13:50
Опис: Шановний Замовнику, при ознайомленні з Додатком №2 до ТД нами встановлено наступне: у вимогах до насосу фекального зазначено потужність 1,5 кВт. При цій потужності ви вимагаєте продуктивність 25 куб м/год. Однак насос потужністю 1.5 кВт може видавати таку продуктивність лише як максимальне значення своєї роботи. При цьому робоча продуктивність такого насосу не може перевищувати 15 куб м/год. Прошу надати роз'яснення, що саме мається на увазі: максимальна продуктивність насосу чи його робоча продуктивність?
Відповідь: Добрий день шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення! Замовник має на увазі максимальну продуктивність насосу, яка відповідає його технічним характеристикам, які встановлені виробником.
Дата відповіді: 04.04.2024 11:37
Відповідь надана

Декларація МТБ ОП

Номер: aa5251d4569d4276b80a36d04363dd52
Дата опублікування: 03.04.2024 12:58
Опис: Замовник зазначає в тендерній документації: Для обґрунтування спроможності якісного виконання договору Учасник повинен надати чинний дозвільний документ Учасника (дозвіл /або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) для наступних робіт з підвищеної небезпеки, а саме: - Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; - Нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); - Зварювальні, газополум’яні роботи; - Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах і колекторах. - Земляні роботи, що виконуються в зоні розташування підземних комунікацій або на глибині більше 2 метрів. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Дана вимога порушує щонайменше права учасників, які отримали Декларацію відповідності матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам законодавства з питань пожежної безпеки після 24 лютого 2022 року а саме відповідно Постанов КМУ від 18.03.2022 № 314"Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану". Причиною чого є військова агресією російської федерації проти України, котра розпочалася 05 години 24 лютого 2022 року. Згідно з Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. Так, 18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану". В вище зазначеній постанові вказано: "у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно- правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)". Тобто, Декларація про провадження господарської діяльності підтверджує, що наявний дозвільний документ: Декларація відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань охорони праці. Але Учасник не може надати саме Декларацію відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань охорони праці. Постанова КМУ від 18.03.2022 №314 передбачає порядок отримання дозвільних документів під час військового, тому вимога що Декларація відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань охорони праці є дискримінаційною по відношенні до учасників закупівлі, котрі отримували дозвільні документи, зокрема Декларацію відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки після 24 лютого 2022 року у відповідності до Постанови КМУ від 18.03.2022 р. № 314. За таких умов, участь в закупівлі зможуть взяти, тільки ті учасники, що зможуть надати в складі пропозиції Декларацію відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, оформлену до 2022 року Тому встановивши дану вимогу в документації, замовник обмежує участь в закупівлі учасників Ідентичне рішення задоволена колегією АМКУ Рішення від 16.02.2023 № 1811.pdf у закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-02-018951-a Також просимо Вас врахувати, що зазначений Вам перелік робіт не відповідає переліку робіт описаних у технічному завданні. Зокрема: В переліку робіт відсутні Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; В переліку робіт відсутні відновлення та зміцнення аварійних частин будинків, споруд В переліку робіт відсутні Нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); В переліку робіт відсутні газополум’яні роботи; В переліку робіт відсутні Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах і колекторах. В переліку робіт відсутні Земляні роботи, що виконуються в зоні розташування підземних комунікацій або на глибині більше 2 метрів. На підставі вищевикладеного вимагаємо виключити вимогу про наявність (дозволу /або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці).
Відповідь: Добрий день шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення! Прохання внести зміни не підлягає задоволенню з наступних підстав. Перелік робіт підвищеної небезпеки, на виконання яких необхідний дозвіл, передбачений Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107. У Вашому зверненні зазначається, що «За таких умов, участь в закупівлі зможуть взяти, тільки ті учасники, що зможуть надати в складі пропозиції Декларацію відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, оформлену до 2022 року. Тому встановивши дану вимогу в документації, замовник обмежує участь в закупівлі учасників», але згідно вимог тендерної документації Учасник повинен надати чинний дозвільний документ дозвіл /або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для робіт з підвищеної небезпеки, але не Декларацію відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на яку Учасник посилається у своєму зверненні. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства – документ, яким суб'єкт господарювання повідомляє адміністратора або представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства. Щодо Декларації МТБ законодавства з питань охорони праці повідомляємо: згідно п. 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2 Порядку, здійснюється роботодавцем на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Для одержання дозволу роботодавець, виробник або постачальник подає особисто, через Портал електронних сервісів Мінекономіки, уповноважену ним особу або надсилає поштою до територіального органу Держпраці чи адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці, заяву за встановленою формою. Оскільки об’єктний кошторис передбачає такі види робіт: - ЗАГАЛЬНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ; - ОЗДОБЛЮВАЛЬНІ РОБОТИ; - ВОДОПРОВІД ТА КАНАЛІЗАЦІЯ; - ВЕНТИЛЯЦІЯ; - ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНІ РІШЕННЯ; -СИСТЕМА ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ/СИСТЕМА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕВАКУЮВАННЯМ ЛЮДЕЙ; - ЗОВНІШНЯ МЕРЕЖА КАНАЛІЗАЦІЇ, вказана вимога за тендерною документацією, в редакції, що наведена Замовником повністю відповідає умовам законодавства в сфері охорони праці. Декларація матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам законодавства з питань охорони праці, виданої на ім’я Учасника є офіційним бланком державного контролю в сфері охорони праці, що свідчить про рівні можливості для всіх без винятку учасників закупівлі отримати запитуваний документ. Учасником не надано доказів та не доведено, що ним подавались звернення до Держпраці з питань отримання відповідної Декларації, і державним органом надано відмову в оформленні запитуваного документу або роз’яснення стосовно відсутності потреби заявнику оформлювати зазначений документ. Саме тому, Уповноважена особа не має правових підстав вважати неможливою та дискримінаційною вимогою оформлення чітко затвердженої державою форми запитуваного документу - Декларації матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Дата відповіді: 05.04.2024 16:08
Відповідь надана

Ліцензія на програмне забезпечення з автоматизованого визначення вартості будівельних робіт

Номер: de14c1e271914ff78d7cb8256e162e18
Дата опублікування: 03.04.2024 12:36
Опис: Замовник торгів у п. 3 Додатку 1 Тендерної документації вимагає надання від учасників процедури закупівлі в складі пропозиції Ліцензію на використання Програмного комплексу АВК-5 та договір на підтвердження права користування даним комплексом. Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що порушує принципи здійснення закупівель, визначенні ст.5, п. 5 ст. 14 та п. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки в нормативних(законодавчих) документах ніде не зазначено, що учасник торгів (виконавець робіт) обов`язково зобов`язаний мати ліцензію на використання програмного забезпечення з автоматизованого визначення вартості будівельних робіт. Зазначаємо, що предметом закупівлі є надання послуг з капітального ремонту, а не виготовлення проектної чи кошторисної документації. Така вимога тендерної документації обмежує можливість участі у закупівлі Учасників, які використовують послуги сторонніх проектних організацій, чи в яких ліцензія на використання програмного забезпечення з автоматизованого визначення вартості будівельних робіт оформлена на інженера-проектувальника, або які використовують безкоштовне програмне забезпечення з автоматизованого визначення вартості будівельних робіт на основі відкритої ліцензії. Вимагаємо, скасувати дану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» шляхом вилучення даного пункту з тендерної документації.
Відповідь: Добрий день шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення! Прохання внести зміни не підлягає задоволенню з наступних підстав. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що у Додатку 1 до тендерної документації відсутня вимога на яку ви посилаєтеся та вимогами тендерної документації не передбачено надання у складі пропозиції договору на право користування програмним комплексом «АВК-5». Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інші вимоги які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником у п.11 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога: «11. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність програмного забезпечення з автоматизованого визначення вартості будівельних робіт (програмного комплексу «АВК-5» (або аналогічного)), для підтвердження надати в складі пропозиції: - ліцензію програмного комплексу «АВК-5» (або аналогічного) із зазначенням номеру, на право використання даного програмного комплексу Учасником». Дана вимога не є дискримінаційна та спрямована на упередження використання неліцензійного програмного забезпечення з боку Учасника, що в свою чергу може привести до виникнення обставин, а саме згідно ст. 432 Цивільного кодексу України правовласники програмного комплексу мають право подати позов до судових органів у разі порушення їх авторського права. В свою чергу нагадуємо, що також ст. 51.2 КоАП України передбачає за незаконне використання програмного комплексу штраф від десяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією незаконно виготовленої продукції та обладнання і матеріалів, які призначені для її виготовлення. Також згідно Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовником вказано, що приймаються еквіваленти у пропозиціях Учасників. Відповідно до чинного законодавства України учасник при підготовці своєї пропозиції може застосовувати будь який з програмних комплексів, які рекомендовані Держбудом України та погоджені Мінрегіоном України. Вимога щодо використання програмного комплексу «АВК-5» (або аналогічного)) обумовлена наявністю цього комплексу у Замовника торгів з метою подальшої перевірки пропозицій Учасників. Добросовісна конкуренція серед Учасників жодним чином не порушена. Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційної норми щодо застосування програмного забезпечення.
Дата відповіді: 05.04.2024 15:28
Відповідь надана

свідоцтво інженера-проектувальника

Номер: 7d8d49c6f96a4ad6b8d2cb0c85fdcea8
Дата опублікування: 03.04.2024 12:22
Опис: Замовник вимагає наступне: Кошторисна документація повинна бути підписана сертифікованим та застрахованим інженером-проектувальником (копії сертифікату та свідоцтва, а також документу про страхування інженера-проектувальника подаються в складі пропозиції). Проте така вимога є незаконною і нереальною до виконання. Згідно з інформацією оприлюдненою на сайті Національного Агенства Кваліфікацій https://register.nqa.gov.ua/profstandart/inzener-proektuvalnik що до вимог до інженера-проектувальника зазначено наступне: Згідно із Законом України «Про архітектурну діяльність» інженер-проектувальник повинен отримати кваліфікаційний сертифікат за відповідною спеціалізацією (видом робіт) і назвою робіт у: - центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури (далі – ЦОВВ); - або саморегулівній організації у сфері архітектурної діяльності, якій ЦОВВ делеговано повноваження щодо проведення професійної атестації інженерів-проектувальників (далі – саморегулівна організація). Відповідний кваліфікаційний сертифікат підтверджує відповідність інженера-проектувальника цьому професійному стандарту та засвідчує його право виконувати зазначені у ньому роботи, визначені для відповідної або нижчої професійної кваліфікації за професією інженера-проектувальника. ЦОВВ або саморегулівна організація самостійно встановлює напрями професійної атестації. До інженерів-проектувальників, які пройшли професійну атестацію відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність», прирівнюються особи, які отримали сертифікати за напрямом професійної атестації інженера-проектувальника в органах з сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», та включені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва 1.9. Умови допуску до роботи за професією: - наявність кваліфікаційного сертифіката або сертифіката органу з сертифікації персоналу за відповідною спеціалізацією (видом робіт) і назвою робіт - наявність страхового свідоцтва (полісу, сертифіката) про страхування цивільно-правової відповідальності Учаснику не зрозуміло, яке саме свідоцтво вимагає Замовник що до такого інженера-проектувальника. Просимо вилучити незаконну вимогу що до наявності свідоцтва інженера-проектувальника і залишити вимогу про сертифікат і страхування.
Відповідь: Добрий день шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення! Прохання внести зміни не підлягає задоволенню з наступних підстав. Встановлення Замовником такої вимоги, як подання копії свідоцтва інженера-проектувальника, пов’язані з тим, що відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років. На виконання ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», з березня 2017 року розпочато періодичне підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників, які повинні підвищувати свою кваліфікацію не рідше, ніж один раз на п’ять років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації та за результатами, якої отримують відповідний документ (свідоцтво) про підвищення кваліфікації. А отже вимога, щодо подання копії свідоцтва інженера-проектувальника пов’язана із періодичним підвищенням кваліфікації інженерів-проектувальників та є законною і обгрунтованою, а дане свідоцтво подається у разі періодичного підвищення кваліфікації відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність.
Дата відповіді: 05.04.2024 10:54