• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електроенергія (травень-грудень) ...

Завершена

172 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 860.50 UAH
Період уточнення: 01.04.2024 15:56 - 07.04.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 469439b117964aa5a7e99d647064ed25
Дата опублікування: 04.04.2024 16:51
Опис: Доброго дня, шановний Замовник. У п. 6 Додатку 4 тендерної документації вами зазначено: «Для забезпечення стабільного, безперебійного постачання електричної енергії замовнику, учасник повинен добросовісно виконувати свої зобов’язання, в тому числі фінансові, перед іншими учасниками ринку електричної енергії, зокрема передбачені «ПРАВИЛАМИ РИНКУ», затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 (у редакції постанови НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) (далі – «Правила ринку»), «Положенням про особливості постачання електричної енергії споживачам та розрахунків між учасниками роздрібного ринку електричної енергії у період дії в Україні воєнного стану», яке затверджене наказом Міністерства енергетики України №148 від 13.04.2022 р., що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22.04.2022 р. №441/37777 та не набувати статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного». Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань та не набуття статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного, учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що на день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку» та «Положення про особливості постачання електричної енергії споживачам та розрахунків між учасниками роздрібного ринку електричної енергії у період дії в Україні воєнного стану». У разі якщо Замовником буде виявлено, що Учасник набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» і відповідна інформація була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго») та/або інших відкритих джерелах інформації, пропозиція такого Учасника буде відхилена.» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії коли-небудь набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлена вимога Документації щодо надання гарантійного листа щодо статусу «переддефолтний» може значно звужувати коло потенційних учасників, не маючи на це об’єктивних підстав та правового підґрунтя, оскільки перебування Постачальника у статусі «преддефолтний» у поточний чи минулий час жодним чином не впливає на можливість постачання електроенергії та взаємовідносини між Постачальником та Споживачем. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того в частині 3 статті 5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації і виключити безпідставні вимоги, зазначені вище.
Відповідь: Доброго дня, видално
Дата відповіді: 05.04.2024 08:51
Відповідь надана

Сертифікат ISO 37001:2016

Номер: 5ffbed9c61e64bbc83b6789c0cde8e7e
Дата опублікування: 04.04.2024 10:38
Опис: Шановний Замовнику, Ви пропустили і не видалили один сертифікат ISO 37001:2016. Це в пункті 21 Додатку 4.
Відповідь: Доброго дня, видално
Дата відповіді: 05.04.2024 08:51
Відповідь надана

Вимоги щодо компетентності працівників

Номер: 8b3dc7e61f9f46acb28b1df3684c79ed
Дата опублікування: 02.04.2024 13:58
Опис: Шановний Замовнику, В пункті 4. 3. Додатку 4 вказано, що учасник має надати "сертифікат цифрової грамотності начальника ІКЦ/уповноваженої особи, яка виконує функції ІКЦ, на підтвердження його цифрової компетентності". Ця вимога суперечить Особливостям здійснення публічних закупівель, а саме, пункту 29: "У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються." Тобто, замовники електричної енергії не можуть застосовувати кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідь: Було допущено помилку, виправлено
Дата відповіді: 03.04.2024 15:25
Відповідь надана

Вимоги Пункту 5.1. Додатку 4

Номер: cb08ab2176214d8497765c4ea9f24ae0
Дата опублікування: 02.04.2024 11:19
Опис: Шановний Замовнику! Чому в пункті 5.1. "Інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг" необхідно надати за 2022 рік? Чи все вірно вказано? Може, за 2023 рік?
Відповідь: Була допущена помилка, виправлено на 2023 рік
Дата відповіді: 03.04.2024 15:25
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги (Сертифікати ISO)

Номер: d83c5744b80d410ba0288b93674e3936
Дата опублікування: 02.04.2024 11:14
Опис: Шановний замовнику! Згідно пункту 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). А оскільки, національним стандартом згідно чинного законодавства і нормативно-правових актів України, електрична енергія (код ДК 021:2015-09310000-5 "Електрична енергія" обов'язковій сертифікації не підлягає, тому просимо Вас видалити з тендерної документації вимоги щодо сертифікації електричної енергії.
Відповідь: дискримінаційна вимога вилучена
Дата відповіді: 03.04.2024 15:24
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги (ЦОК)

Номер: 78ebfe4647d2440aab8e548ad754dabb
Дата опублікування: 02.04.2024 11:08
Опис: Шановний Замовнику! ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" звертає увагу на те, що чинним законодавством не обумовлюється необхідність створення в конкретно визначених областях власного центру обслуговування споживачів (клієнтів) чи власного окремого структурного підрозділу на яких покладається забезпечення дотримання визначеного "Правилами роздрібного ринку електричної енергії" порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. У зв’язку з вище зазначеним постачальники не зобов'язані мати свої структурні підрозділи в кожній області України. Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно з якою мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок про створення структурних підрозділів в конкретних областях, як це вимагається Вашою тендерною документацією. ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» створено власний Центр обслуговування споживачів за місцезнаходженням: 40004, м. Суми, вул. Реміснича, 35. Центр обслуговування споживачів ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" відповідає всім вимогам, що встановлені законодавством, здійснює діяльність на підставі Положення про Центр обслуговування споживачів. Стосовно ведення договірних відносин та обміну інформацією та документами зі Замовником, то на теперішній час є різні види засобів комунікацій: листування поштою, в тому числі електронною, зв'язок в телефонному режимі, що не створює перешкод для належного виконання договірних зобов'язань сторонами. У ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" наявний досвід виконання аналогічних договорів з замовниками, які так само територіально віддалені від місцезнаходження ТОВ "ЕНЕРА СУМИ". Проте це жодним чином не перешкоджало надійному виконанню таких договорів. Проте Вами встановлені такі вимоги, які дозволяють взяти участь в закупівлі виключно постачальникам, які розташовані на території Волинської області, або тим які створюють Центри обслуговування споживачів в кожній області України, що не передбачено жодним нормативно-правовим актом в Україні. У зв’язку з цим, відповідаючи вимогам законодавства в частині створення і функціонування Центру обслуговування споживачів (клієнтів) та маючи можливість здійснювати діяльність з постачання електричної енергії споживачу (Замовнику), ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" не зможе взяти участь у закупівлі через встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог. Просимо внести зміни до тендерної документації і виключити вимоги, які територіально дискримінують учасників, зокрема і ТОВ "ЕНЕРА СУМИ". Просимо також звернути увагу на рішення АМКУ по закупівлі № UA-2024-01-02-001117-a, де була скарга, аналогічна за змістом, і де замовника зобов'язали вилучити дискримінаційну вимогу про надання підтвердження наявності ЦОКу в певній області України.
Відповідь: дискримінаційна вимога вилучена
Дата відповіді: 03.04.2024 15:07